• In de tijd van de tweede wereldoorlog leven zes kinderen tussen de 14 en 16.
    Ze verschuilen zich in het weeshuis. Als ze worden opgepakt door de Duitsers worden ze naar een vliegtuig gebracht.
    Tijdens de vlucht naar Duitsland wordt het vliegtuig aangevallen door de Amerikanen.
    Het vliegtuig stort neer en de kinderen denken dat het gedaan is met hun korte leventje.
    Dan uit het niets word alles licht en staan ze met zijn zessen in het bos. Ze zijn teruggereisd naar de tijd van King Arthur.
    Ze worden getraind om de ridders van de ronde tafel te worden en om te strijden tegen het kwaad mocht dat nodig zijn.


    Rollen:

    De kinderen:

    Meisjes
    Livian Rose Porter VladiFerr[/pink].
    Hazel Lillian Kendrick Silas Lavinia Esmaralda McFaith Kwijt



    Jongens
    Vincent Daimen Millborg KellyBelly
    Cole Woods. VladiFerr


    Merlin:
    Sylvesti

    King Arthur:
    VladiFerr


    Mordred:
    Vegangirl

    Morgana:
    KellyBelly

    Het kasteel Camelot:



    De omgeving




    REGELS!!!
    1: We respecteren iedereen
    2: Bestuur alleen je eigen karakter.
    3: Minimaal 8 zinnen.
    4: Nobody's perfect.
    5; Wees er zeker van dat je mee wilt doen. Niet na een dag al stoppen.
    6: je mag twee rollen, maar wees er zeker van dat ze allebei aan bod komen.
    7: WIL je stoppen meld dat dan, dankjewel :)

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 7:47 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    ( Da's inderdaad een goede ja :) )


    I will keep watch.

    [Noelle du bist :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Moet Vincent niet? Of Mordred?]


    Bowties were never Cooler

    [Vincent eigenlijk, maar Cole en Livian zijn nog nii geweest, en Hazel ook nii]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Das waar, maar volgens mij wachten die gewoon op hun ponies tot we gaan, of niet?]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Das waar, maar volgens mij wachten die gewoon op hun ponies tot we gaan, of niet?]

    idd want er gebeurd niet echt iets met ze, er is in grote groepen geen vaste volgorde met spreken.


    Remember to be ridiculous.

    [Ik doe Vin wel even]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cole Woods

    Ik barste in luid gelach uit toen ik zag waar Vincent op moest. Liv gaf me een tik. Ze stapte af van haar pony en gaf de lange plukjes manen aan Vincent.
    'Ik ren wel' zegt ze droog en ze rekt zich uit.
    'Zelfs die zwarte kan ik bijhouden' zegt ze.
    'Ze maakt geen grapje' zeg ik. 'Ze rent echt belachelijk snel. Soms zo snel dat ze een auto in kan halen.'
    Ik wil mezelf bijna voor mijn kop slaan. Deze mensen wisten helemaal niet wat een auto was. 'Een raar soort paard die super snel is' leg ik uit.
    Goed bezig Cole, echt goed bezig.


    Liviab Rose Porter

    Ik lach een beetje als Cole uitlegt wat een auto is. Ik rek me nog eens uit en strek mijn beenspieren door mijn tenen aan te raken. Voor dat de oorlog uit brak in Engeland zat ik in een hardloop groep. Ik heb daar wel zes jaar opgezeten. We moesten ook dus een keer kijken of we een auto konden bijhouden. Ik was als winnaar uit de test gekomen. Ik moest terugdenken aan die vertrouwde tijd. Nu was ik duizend jaar terug gegaan in de tijd. Cole keek me glimlachend aan en ik knipoogde naar hem.
    'Kunnen we gaan?' Vraag ik als al mijn spieren zijn gerekt.


    "Rebellion's are build on hope"

    [Een paard of grote pony gaat zo'n 50km/uur gemiddelt als hij/zij/het galoppeerd he :p. Sorry, paardenmeisje]:$


    Bowties were never Cooler

    Vincent

    Ik kijk naar de pony en grom als het mij dom aankijkt. "Stom beest," sis ik zacht en ik kijk op als er een arm naast me bungelt.
    "Merlin, je had wel betere paarden kunnen kiezen. Niet verkeerd bedoeld hoor, Pegasus is het zachtaardigste paard van heel de stal, maar hij is nogal koppig bij vreemden," Ik kijk naar Mordred, volgens mij heette hij zo en neem zijn arm uiteindelijk aan. Ik trek mezelf omhoog en veeg de modder wat van mijn kleren af. Nou lekker, ik was hier nog geen half uur en ik zit al helemaal onder. Fijn...
    "Je kan wel op mijn paard, ik heb gezonde benen," zegt hij met een glimlachje, ik glimlach kleintjes terug en kijk richting Merlin. "Je weet dat alle paarden opgesloten staan op stal, maar de kudde ponies voor de schildknapen altijd buiten staan. Deze kunnen dus komen, die niet. Daarbij volgt zelfs Stumpy de andere ponies wel. vooral omdat hij een oogje heeft op die daar," Ik volg Merlin zijn blik en rol dan met mijn ogen. Wat boeit mij het als dat beest een oogje heeft op die andere. Hij moet gewoon naar mij luisteren. Ik zucht even luid en kijk richting Mordred met een suf gezicht. Ik hoef geen hele uitleg over een pony.
    "Ga jij dan echt lopen? of wil je Stumpy?" vraagt Merlin aan Mordred en ik zucht nog een keer. "Ik denk dat de pony het dit keer voor het zeggen heeft, want hij wil alleen dat jij," Ik kijk even naar Merlin als hij stopt met praten, ik zie dat hij naar mij wijst. Met een vragende blik wijs ik naar mezelf. "Op zijn rug gaat zitten en hij heeft beloofd zo snel mogelijk te rennen. Bijna even snel als die zwarte merrie daar." Ik geloofde er geen bal van. Ik kijk naar Livian wanneer ze haar paard aan mij afstaat maar ik schud mijn hoofd. "Blijf maar bij je eigen paard, ik ga wel lopen," zeg ik en ik geef het beest terug aan haar. Ik keer me weer tot Merlin.
    "Meen je dit serieus, Merlin? Dat beest gaat die zwarte daar bijhouden?" Vraag ik met een spottend lachje. "In dat geval loop ik nog liever," zeg ik droogjes en ik kijk naar Stumpy. "Sorry Stumpy, ik ga niet op je rug zitten," zeg ik en ik leg mijn hand op de rug van het beest. "Volgende keer misschien, oke?" Zeg ik dan en kijk richting Mordred, ik probeer mijn lach in te houden, alsof ik ooit op dat beest zijn rug ga zitten.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sylvesti schreef:
    [Een paard of grote pony gaat zo'n 50km/uur gemiddelt als hij/zij/het galoppeerd he :p. Sorry, paardenmeisje]:$


    [o_O daar weet ik dus helemaal niks van af. Ach ja Cole dus ook niet :) die denkt dat een auto sneller gat lol ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Aangepast.

    Sorry Noelle, ik kan gewoon niet minder dan 8 regels schrijven D: ]

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merlin
    Allerlei mensen begonnen te praten over Stumpy. Ik had alleen mijn hand nog op zijn neus liggen en vertaalde dus alles wat ze zeiden, waardoor de pony steeds ongelukkiger werd, maar vooral boos. Uiteindelijk stijgerde hij, wat er zelfs voor een dikke pony als Stumpy vrij beangstigend uitzag. "Fijn jongens. Nu kan de komende tijd niemand meer op hem rijden." zuchtte ik. Ik keek even naar de jongen en het meisje van Maria en James. Ze hadden het over een vreemd voertuig en daarna over meerennen met de ponies. "Jullie weten dat deze ponies 3 dorpen ver kunnen trekken binnen een dag. Dat zijn 31 mijlen per uur. Een mens kan maar de helft rennen, zeker over zo'n afstand als naar Camelot en berg op." Ik aaide weer over Stumpies neus, maar nu voelde ik wat minder dan daarnet. "Jij daar. Kan ik heel even met je spreken. Nee, het gaat niet over de pony." Ik trok hem aan de mouw van zijn shirt naar me toe. "Ik wil dat jij me straks in Camelot volgt. Het is heel belangrijk. Er zijn wat dingen die je moet weten voor je hier gaat rondbazuinen. Niet aan de anderen vertellen. Gewoon meegaan. Begrepen." Ik keek hem recht in zijn ogen aan. Hij had duidelijk een gave en ik wilde absoluut niet dat Morgana ermee aan de haal zou gaan, of Mordred, want die gast vertrouwde ik ook niet echt, kont kusser van de koning dat hij was.


    Bowties were never Cooler

    KellyBelly schreef:
    [Aangepast.

    Sorry Noelle, ik kan gewoon niet minder dan 8 regels schrijven D: ]


    [kijk even bij de regels er staat minimaal 8 niet meer maximaal 8 :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Ik reageer morgen weer. Weltruste]


    Bowties were never Cooler