• In de tijd van de tweede wereldoorlog leven zes kinderen tussen de 14 en 16.
    Ze verschuilen zich in het weeshuis. Als ze worden opgepakt door de Duitsers worden ze naar een vliegtuig gebracht.
    Tijdens de vlucht naar Duitsland wordt het vliegtuig aangevallen door de Amerikanen.
    Het vliegtuig stort neer en de kinderen denken dat het gedaan is met hun korte leventje.
    Dan uit het niets word alles licht en staan ze met zijn zessen in het bos. Ze zijn teruggereisd naar de tijd van King Arthur.
    Ze worden getraind om de ridders van de ronde tafel te worden en om te strijden tegen het kwaad mocht dat nodig zijn.


    Rollen:

    De kinderen:

    Meisjes
    Livian Rose Porter VladiFerr[/pink].
    Hazel Lillian Kendrick Silas Lavinia Esmaralda McFaith Kwijt



    Jongens
    Vincent Daimen Millborg KellyBelly
    Cole Woods. VladiFerr


    Merlin:
    Sylvesti

    King Arthur:
    VladiFerr


    Mordred:
    Vegangirl

    Morgana:
    KellyBelly

    Het kasteel Camelot:



    De omgeving




    REGELS!!!
    1: We respecteren iedereen
    2: Bestuur alleen je eigen karakter.
    3: Minimaal 8 zinnen.
    4: Nobody's perfect.
    5; Wees er zeker van dat je mee wilt doen. Niet na een dag al stoppen.
    6: je mag twee rollen, maar wees er zeker van dat ze allebei aan bod komen.
    7: WIL je stoppen meld dat dan, dankjewel :)

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 7:47 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Oh hahah. OKe :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mordred

    Ik grinnikte zachtjes toen ik zag dat de jongen - Vincent, meende ik- duidelijk zijn lach aan het inhouden was. En ja hoor, daar kwam Merlin's preek. Ik rolde een klein beetje met mijn ogen. Als die tieners wilden lopen, is dat juist even goed voor de paarden. De paarden werden zo vaak gebruikt dat we zometeen waarschijnlijk allemaal nieuwe paarden moesten kopen en ik had geen zin om de oude paarden naar de slacht toe te brengen. Ik had een koud hart, maar dat kon ik niet aanzien. Plotseling trok Merlin Vincent naar zich toe. Hij zei wat tegen hem, wat ik niet kon verstaan. Ik keek er met een frons naar. Op een gegeven moment liep ik weer terug naar Teyrn. Toen voelde ik het pas. Ik pakte Teyrn snel bij de teugels en liep weer terug. Ja, ik wist het zeker. Een paar mensen hadden magie. Oh Mordred, hoe dom kan je zijn dat je dat niet opmerkt! Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. En waar voelde ik de krachten het meest? Vooral bij Vincent. Ik had geen zin om bij alle tieners langs te lopen en na te kijken of ze magie hadden. Nou ja, ik had al een goede start gemaakt bij Vincent. Merlin liet Vincent weer los.
    'Je kan ook gewoon dingen vertellen hoor, Merlin. Er zijn hier geen wachters van de koning die mensen elk moment gevangen kunnen nemen. Die jongen is hier net pas, teruggereisd uit de tijd met zijn vrienden. Geef hem wat tijd' zei ik, mijn blik strak op Merlin gericht.
    Merlin had zeker met Vincent zitten smoezen over de magie. Nou Merlin, de slag om bondgenoten is begonnen.


    I will keep watch.

    Vincent

    Ik keek naar de pony die even steigerde en dat Merlin zei dat er niemand op hem zou kunnen rijden voor een tijdje. Alsof je überhaupt op dat beest kan rijden joh.
    "Jij daar. Kan ik heel even met je spreken. Nee, het gaat niet over de pony," voor ik antwoord kon geven trok Merlin mij al naar zich toe. Waarom moet hij me ineens spreken? "Ik wil dat jij me straks in Camelot volgt. Het is heel belangrijk. Er zijn wat dingen die je moet weten voor je hier gaat rondbazuinen. Niet aan de anderen vertellen. Gewoon meegaan. Begrepen." Merlin kijkt recht in mijn ogen en ik knik wat ongemakkelijk.
    "Ja, begrepen," zeg ik met een geschrokken stem en ik blik in de richting van Mordred die even naar ons keek. Ik zet een stap achteruit en kijk rond. Is dat kasteel Camelot? Het is een mooi groot kasteel, zouden wij daar ook gaat wonen?
    "Je kan ook gewoon dingen vertellen hoor, Merlin. Er zijn hier geen wachters van de koning die mensen elk moment gevangen kunnen nemen. Die jongen is hier net pas, teruggereisd uit de tijd met zijn vrienden. Geef hem wat tijd," ik kijk fronzend. Ik had het wel gehoord. "Sorry, tijd voor wat? Ik sta erbij hoor!" zeg ik en ik kijk naar de twee jongens/mannen.
    "Mag ik achterop bij jou, Mordred?" vraag ik met een klein beetje een puppyface. Ik vind die Merlin maar een rare gast. En denkt hij nou echt dat ik straks meeloop met hem? Ik ren naar Mordred toe en kijk hem vragend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mordred

    'Sorry, tijd voor wat? Ik sta erbij hoor!' zei Vincent en hij keek Merlin en mij aan.
    Nou ja, gewoon tijd om het te beseffen. Ik zei het niet, want Vincent wendde zich tot mij.
    'Mag ik achterop bij jou, Mordred?' vroeg Vincent.
    Hij had een smekende blik in zijn ogen. Hij rende naar me toe en keek me vragend aan.
    'Tuurlijk Vincent. Zo heet je, toch?' zei ik met een kleine glimlach.
    Ik floot en Teyrn kwam op zijn gemakje aanlopen. Ik wiep een blik op Merlin.
    'Je vertrouwd me niet, Merlin, of wel? Je kan me vertrouwen, dat weet je' zei ik telepatisch naar Merlin.
    Teyrn stond intussen bij me. Ik keek naar Vincent.
    'Kan je alleen opstijgen of moet Teyrn gaan liggen?' vroeg ik aan Vincent.


    I will keep watch.

    Livian Rose Porter

    Al snel duwt Vincent mijn paard weer terug. Ik zucht, klim er weer op en rijd in stap naar Cole toe. Die Merllin gaf me nog een preek over hoe snel paarden konden gaan. Ik hield mijn schouders op en keek naar Cole. Hij rolde met zijn ogen en kijkt dan naar de kleine pony. De dikke pony steigert en Merlin zegt dat nu niemand meer op dat beest kon rijden. Dan neemt hij Vincent apart en begint wat te smoesen. Dan rent Vincent naar Mordred met de vraag of hij bij hem achterop mocht. Geweldig we gingen nu partij kiesen tussen deze twee heren. Geërgerd keek ik weg. Wanneer gingen we nou eens?

    Cole Woods

    De dikke pony steigert en het voelt gewoon niet goed. Ik stap van mijn pony af en leg mijn hand op de neus van de pony. Zijn donker bruine oogjes kijken me nieuwsgierig aan en ik glimlach. Ik hoor een zacht stemmetje door mijn hoofd gaan, maar deze keer was ik niet bang.
    'Ga jij op mij rijden?' Vraagt de pony. Ik knik. Ik voel me lichtelijk gehypnotiseerd en raak uit de trans als Liv mijn arm pakt. Haar ogen staan een beetje angstig.
    'Gaat het wel?' vraagt ze. Ik glimlach en druk een kus op haar wang.
    'Ja hoor,' zeg ik helder. 'En als niemand er erg in heeft rij ik wel op Stumpy.'
    Ik ga zonder enige moeite op het paard zijn rug zitten en spoor hem aan door mijn hielen in zijn zij te porren. Zonder gezeur of geklaag rijd Stumpy vrolijk naar het paard van Liv.
    'Ik snap niet dat het Vincent niet lukte' grijns ik naar Liv.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 12:33 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Merlin
    Ik rol mijn ogen naar Mordred. "Het was niks. Gewoon dat hij Stumpy niet zo moet kwetsen." Ik kijk even naar Cole die afstijgt en naar Stumpy loopt. Dat kan ook. Ik hoorde Stumpy briezen. Het was goed. Dat wist ik zeker toen hij opsteeg en Stumpy liet lopen. Opeens hoorde ik Mordred in mijn gedachten, die ik als vanzelf van hem blokkeert. Rustig Mordred. Vertrouw me, het was echt niks. Ik heb het er alleen niet zo op als de ponies onhandelbaar worden. Dan ben ik namelijk alleen nog in de weide omdat Arthur alle ponies rijdbaar wil hebben. Ik glimlach scheef naar hem. Even keek in naar de jongen, Vincent. "Je kan ook op James als je wil. Hij is niet zo snel als het zwartje, maar het komt in de buurt." Ik floot nog even en mijn geleende paard kwam aanlopen. "We moeten wel snel gaan. Anders komt Arthur ons zoeken. Het uur is namelijk al bijna om." Ik klom in een dichtsbijzijnde boom en zo op de rug van het paard. Gaan liggen hoefde echt neit voor mij. Ik wist dat hij, net als Teyrn het kon, maar ik vond het wel best. Boomklimmen moest je toc blijven doen om soepel te blijven.


    Bowties were never Cooler

    Mordred

    Ik keek naar een jongen die nu op Pegasus ging. Hij had ook magie, zo te voelen. En hij kon wel rijden op Pegasus... Ik probeerde het ook een keer toen ik hun leeftijd had, maar Pegasus wilde niet dat ik op hem reed. Hij had precies hetzelfde gedaan als bij Vincent. Ik fronsde even. Toen hoorde ik Merlin's stem. Ik keek Merlin aan.
    'Ik had het niet over de paarden, Merlin' zei ik telepatisch terug.
    Om de een of andere reden had ik niet het gevoel dat Merlin me vertrouwde of me überhaupt mocht. Wist hij iets over me? Peinzend bleef ik even naar Merlin kijken. Na een tijdje wendde ik mijn blik langzaam af. Ik keek weer naar Vincent.
    'Neem jij Teyrn, mijn paard, maar. Ik loop wel naast jullie' zei ik tegen hem.


    I will keep watch.

    Vincent

    "Tuurlijk Vincent. Zo heet je, toch?" Ik knik even en kijk naar het paard. Hoog... "Kan je alleen opstijgen of moet Teyrn gaan liggen?" ik knik. Maar dan op het alleen opstijgen. Dat paard hoeft niet te gaan liggen joh.
    Ik kijk naar Cole die gemakkelijk dat slome beest kan temmen eb op hem gaat zitten. Ik trek mijn wenkbrauw even op en schud mijn hoofd even. Ongelofelijk...
    "Je kan ook op James als je wil. Hij is niet zo snel als het zwartje, maar het komt in de buurt." ik denk even na over het voorstel. "We moeten wel snel gaan. Anders komt Arthur ons zoeken. Het uur is namelijk al bijna om," zegt Merlin en ik kijk naar Mordred.
    "Neem jij Teyrn, mijn paard, maar. Ik loop wel naast jullie," ik kijk hem recht aan. Vervolgens ga ik met veel gekreun en moeite op het paard zitten. Ik moet even uithijgen als ik erop zit.
    "Dank je, Mordred. Dan kan ik het ook leren," glimlach ik en ik pak de teugels vast. Meteen laat ik ze los en geef ze aan Mordred, ik hou me aan het zadel vast. "Bestuur jij hem maar," zeg ik en kijk hem aan. Dit is echt hoog man..

    (even wachten mensen. Ik moest nog reageren hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (zit op mobiel dus typ niet zo snel en aanpassen kan niet makkelijk dus kalmaan he :P )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merlin
    Ik keek hoe Vincent op Teyrn stapte. Ik beet op mijn lip. Dit werd pas erg toen Vincent zei dat Mordred zijn paard maar van ernaast moet besturen. We moesten opschieten. Het enige probleem was dat Mordred's paard alleen naar hem luisterde. Hij was de enige die niet naar mijn gefluit luisterde. Daarbij wilde ik Vincent niet alleen laten met Mordred. Ik had zo nog het gevoel alsof hij sterken banden had met Morgana en zij was wel de laatste aan wie ik Vincent over wilde laten. Ik aaide even over de nek van Owen. "Ga anders gewoon achterop, Mordred. Dan heb je meer controle." zeg ik rustig voor ik mentaal op zijn vraag andwoord. Meer dan de paarden is vandaag niet gebeurt, Mordred. Je hebt gezien hoe ik in mijn pjama de zaal binnen kwam net. Gwenn heeft me letterlijk uit bed gesleurt. Ik keek even naar de laatste twee kinderen. Een stapte voorzichtig op James zijn rug en de andere keek mij aan of hij bij me achterop kon. "Kom maar." Ik trok hem met wat moeite omhoog, nouja, hij trok zichzelf op en ik zorgde dat ik niet naar beneden kieperde. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en keek wat angstig. "Het komt wel goed." zei ik rustig. Paardrijden daarmee groeiden wij op. Zij misschien neit meer, maar het zat toch nogsteeds in hun bloed. Dat hoopte ik ten minste.


    Bowties were never Cooler

    (Ik wacht even totdat Sylvesti reageerd met Merlin ^^)


    I will keep watch.

    [Done :p]


    Bowties were never Cooler

    Mordred

    Ik zag dat Vincent gespannen op Teyrn zat.
    'Kalmeer. Het paard voelt het of je gespannen bent of niet. Hij gaat dan ook naar jouw emoties gedragen' zei ik kalm.
    Ik keek even naar Merlin.
    'Ze moeten het vroeg of laat leren, Merlin' zei ik, mijn blik strak op Merlin gericht.
    Teyrn luisterde alleen maar naar mij. Hj wist dat Vincent te vertrouwen was. Normaal zou hij mensen eraf schoppen als ze op hem gingen zitten, maar Teyrn vond het wel oké. Ik glimlachte even naar Vincent. Aardige jongen. Nee Mordred, niet zo snel banden zoeken. Zometeen staan ze in de weg, en dan? Ach wat, Vincent was oké. Ik keek vanuit mijn ooghoek naar Merlin.
    'Vandaag niet nee. Ik praat nu over dingen in het algemeen, Merlin' zei ik telepatisch tegen Merlin.
    Mijn stem werd steeds killer in de gesprekken tussen Merlin en ik.
    'Je weet dat ik snel loop' zei ik nog in een vrij normale toon tegen Merlin.
    Ik focuste me nu helemaal op Teyrn en Vincent. Ik was een paar keer gevlucht, vroeger, voor de ogen van Merlin. Voor de ridders van de ronde tafel was het een wonder dat ik nog niet tegen ze gekeerd was. Niets is wat het lijkt, riddertjes.


    I will keep watch.

    [Kan iemand me een korte samenvatting geven?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [De kinderen zijn in de middeleeuwen. Ze zijn daar door Mordred en Merlin opgevangen. Merlin probeert nu alle kinderen op ponies te krijgen om naar Camelot te rijden. Er is nog wat spanning tussen Merlin en Mordred. Nu zitten iedereen op ponies, behalve Louis en Vincent. Die zitten bij Merlin en Mordred op de paarden.

    Klopt het zo?]


    Bowties were never Cooler