• Keys To The Kingdom
    Somewhere, there's a house. There are seven leaders. Mister Monday, afflicted by sloth. Grim Tuesday, afflicted by greed. Drowned Wednesday, afflicted by gluttony. Sir Thursday, afflicted by wrath. Lady Friday, afflicted by lust. Superior Saturday, afflicted by envy. And Lord Sunday, afflicted by pride. They think they've used the power of the keys right, to "protect" the people who are living in the house. But they were wrong.
    Seven children, who are chosen to get the keys from the leaders. But this isn't without pain.


    Voor degenen die de serie niet kennen, aangezien deze niet heel bekend is. Hier staat alle informatie.

    Regels:
    - Minimaal 6 regels.
    - OOC tussen haakjes, maar het liefst in het praattopic.
    - +16 en schelden toegestaan. Maak het alleen niet te erg.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's. Deze personages worden niet geaccepteerd.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    - Houdt het aantal mannen en vrouwen wat gelijk.
    - Maximaal 2 personages per persoon, niet van hetzelfde geslacht.
    - Denk er goed over na of je mee wilt doen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij of als ik iemand anders aanwijs.


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Chosen One of Leader:
    (Alleen voor chosen one:) Tegenbeeld van welke Leader:
    Extra:


    Rollen:
    Chosen One's:
    • Iris Vivienne Howards || Helium. ~ Sir Thursday
    • Aubrey-Jane Rhea Heatherford || Amissus. ~ Mister Monday
    • Rachel Ellison || xVitae. ~ Drowned Wednesday
    • Milou Rae Anderson || Arriver. ~ Lord Sunday
    • Jamie Nolan Griffin || Itami. ~ Lady Friday
    • Evan Noah Wakefield || Sourire. ~ Grim Tuesday
    • Joshua Luca Campbell || Sourire. ~ Superior Saturday

    Leaders:
    • Mister Monday:
    • Grim Tuesday:
    • Drowned Wednesday: Gereserveerd door Lucerna
    • Sir Thursday: Christopher Jamesson || Amissus
    • Lady Friday: Gereserveerd door DreamerN
    • Superior Saturday: Courtney Bayle || Pantheon.
    • Lord Sunday:Eon Rigginald Deidra || DreamerN

    The Lower House — Ruled by Mister Monday who is afflicted by Sloth (Luiheid). His key is a sword, what can be spliced to the minute and hour hands of a clock. With them you have power of time. The lower house even contains the Nothing.
    The Far Reaches — Ruled by Grim Tuesday who is afflicted by Greed (Hebzucht). His key is a pair of golden gaulets. They can be used to create objects from the Nothing.
    The Border Sea — Ruled by Drowned Wednesday who is afflicted by Gluttony (Vraatzucht). Her key is a grudent, which size can be controlled. With this you can control the borders of the Border Sea, and make you able to bend water.
    The Great Maze — Ruled by Sir Thursday who is afflicted by Wrath (Woede/wraak). His key is a Marshal's baton. It gives dominion of the Great Maze Army, and you'll be able to shapeshift.
    The Middle House — Ruled by Lady Friday who is afflicted by Lust (Lust). Her key is a bright silver mirror. With the mirror you can drawn experience from people, to use it for your own.
    The Upper House — Ruled by Superior Saturday who is afflicted by Envy (Jaloezie). Her key is a quill pen. With it you can write very powerfull spells, and create illusions
    The Incomparable Gardens — Ruled by Lord Sunday who is afflicted by Pride (Trots). His key is the only one that's actually shaped as a small golden key. With it you can make the powers of the other keys unusefull.


    Het Huis is niet als de gewone wereld. Je hebt er dan wel scholen, maar dit is voor weinigen weggelegd. De Leaders heersen over het huis met harde hand en eigenlijk hoopt iedereen dat er iets aan gedaan wordt. Maar niemand durft actie te ondernemen. Tot op een dag een iemand op stond in het Lage Huis en vond dat het anders moest. Inwoners van het huis hebben geen idee van de Aarde, en Aardlingen horen dit ook niet te hebben van het huis. De Huislingen gingen bidden tot de Architect, de god van het huis. De Architect zorgde ervoor dat zeven kinderen van de Aarde een Atlas zouden vinden, waardoor ze naar het huis konden. Hij koos zorgvuldig, zorgde ervoor dat ze het tegenbeeld waren van een van de Leaders. Deze kinderen werd in het Lage huis verteld dat ze er achter moesten komen van welke Leader zij het tegenbeeld waren, en de sleutel van de desbetreffende Leader af moesten pakken. De kinderen wisten toen nog niet dat het met gevaar voor eigen leven was. Maar ze konden niet terug naar de echte wereld.

    Dat is een beetje het intro (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 9:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb besloten dat de Chosen One's het tegenovergestelde gaan zijn van een van de Leaders. Stel je neemt mister monday, dan is jouw personage hartstikke actief. Dit is de enige manier waarop een leader verslagen kan worden. Zelf neem ik Sir Thursday voor mijn rekening.

    Ook heb ik de vormen van de sleutels en hun krachten in de beginpost gezet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kan je deze RPG eigenlijk wel goed spelen als je niets van de boeken weet ? Want heb je dan niet een te grote achterstand qua kennis ?

    Zo niet ... dan zou ik graag Lord Sunday (pride) willen reserveren... weet dus alleen niet precies hoe het gaat met spelen...


    Credendo Vides

    Als je de boekenserie niet kent is het inderdaad wat lastiger, maar volgens mij ben ik de enige die het hier wel kent, ;3

    Als de RPG begint (of eerder) zal ik uitleggen wat precies de bedoeling is.

    Hier een samenvatting van boek 1, zodat je een beetje snapt waar de serie over gaat:

    Arthur ging naar een nieuwe school. Hij zat in de brugklas en moest dus elke maandag voor de middagpauze verplicht meedoen aan de veldloop. Arthur probeerde Meneer Welter duidelijk te maken dat hij nog maar net hersteld was van een zware reeks astma-aanvallen en dus niet kon meedoen aan de veldloop. Meneer Welter die dus totaal geen rekening hield met dit soort van ziektes verplichtte Arthur toch om mee te doen. Tijdens het lopen viel Arthur flauw. Hij kon geen woord meer uitbrengen en kwam niet verder dan kortademig, raspend gehijg. De inhaler loeide de sirene in zijn hoofd. Arthur voelde gehoorzamend in zijn zak tot iemand plots het metalen cilinder met het plastic mondstuk tussen zijn lippen stak en vroeg hoeveel pufjes hij nodig had. Toen hij weer beter bij bewust zijn was zag hij Ed en Lover naast hem zitten. Even later zag hij plots een vreemd geklede man in een rolstoel voortgeduwd door een al even vreemd uitziende bediende. Zij geven hem een geheimzinnige sleutel en een boek met dansende letters omdat ze dit aan een regelmatige erfgenaam moeten geven. Ze denken dat Arthur snel gaat sterven dus ze geven het aan hem, want als hij sterft krijgen zij de sleutel en de atlas weer in handen. Omdat hij nu weer een astma-aanval had gekregen moest hij weer naar het ziekenhuis. Toen hij thuiskwam uit het ziekenhuis gebeurde er wonderlijke dingen. Hij had de sleutel die hem op een vreemde manier beter deed ademhalen en de atlas in de bek van een vreemde stenen draak gestoken. Die nacht nam hij de sleutel en de atlas. De atlas opende zichzelf door de sleutel in de atlas zag hij een afbeelding ven een vreemd groot huis staan. Toen hij aan het slapen was werd hij plots wakker door een raar geluid, toen hij zijn ogen opende zag hij de stenen draak door de kamer vliegen. Er zwierven ook gevleugelde hond-mensen rond het huis. Arthur ging op een dag naar de bibliotheek, toen er plots Apporteurs binnenvielen om Arthur de sleutel af te nemen. Toen hij probeerde te ontsnappen volgden de Apporteurs hem en verspreidde ze een epidemie in Arthur’s stad. Arthur zorgde er ook voor dat een deel van de Apporteurs wegsmolten door er zout op de strooien. Toen de politiemannen Arthur nog vonden alleen op straat namen ze hem mee in hun politiewagen. Arthur ontsnapte en ging in het huis binnen dat hij in de atlas had gezien. Hij was de enige die het huis kon zien voor de andere mensen was het zowat onzichtbaar. Toen hij het huis betrad door een onzichtbare deur viel hij zachtjes naar beneden. Uiteindelijk begon hij zich te vervelen omdat het zolang duurde vooraleer hij beneden was. Toen hij beneden was aangekomen stond hij op een heuvel samen met een reusachtige pratende deur die een luitenant bewaarder was van de drempelberg in het benedenatrium van het huis. Arthur betrad de stad die zich onder aan de berg bevond en kwam Trudie Turkoois Blauw tegen die samen met de WIL Arthur helpt om de uurwijzer van meneer maandag te bemachtigen en het meesterschap van het lagere huis samen met de volledige atlas. Eerst word Arthur in de diepste Kolenkelder gegooid in de hoop dat hij dan zijn sleutel zou afstaan aan Meneer maandag. Trudie heeft ondertussen vleugels weten te bemachtigen waarmee ze Arthur komt bevrijden. Arthur is aan den oude alles gaan vragen over de onwaarschijnlijke trap. Als Trudie Arthur komt bevrijden besluiten ze de onwaarschijnlijke trap te nemen. Ze zoeken dus iets dat op een trap lijkt of wat je tot kleine treden kan vormen en beelden hun dan de onwaarschijnlijke trap in en betreden deze. Vanaf de eerst stap op deze trap zie je de treden vervormen naar marmeren treden. Tijdens het besteigen van deze trap komen Trudie en Arthur veel tussenbordes tegen. Op deze tussenbordessen moeten ze zich dan weer de trap inbeelden zodat ze verder kunnen zoeken naar maandags antichambre. Als ze hier dan aankomen, zien ze de wil terug en vermommen zich omdat iedereen natuurlijk al weet dat ze ontsnapt zijn uit de kolenkelder. Als ze dan net ontsnappen aan maandags noen vertrekken ze naar het dagverblijf van meneer maandag. Als ze daar net nog levend aankomen, zien ze een kuil vol Bibliofagen*. Arthur en Trudie knippen alle tekstjes of lettertjes uit hun kledij en laten zich wegzakken in de Bibliofagen. Als ze beneden in de kuil zitten gaan ze door de deur binnen en maandags dagverblijf. Zoals de wil al eerder dacht sliep meneer maandag en kon hij de sleutel gewoon oproepen met de minuutwijzer. Bij dezen deed hij dat dan ook, juist toen meneer maandag wakker werd. Meneer maandag riep dan ook zijn sleutel terug en Arthur deed alle moeite om de sleutel bij hem te houden want voor dat hij het meesterschap had moest hij eerst nog iets doen maar dit kon niet want dan zou de sleutel wegvliegen naar meneer maandag. Toen hij de deur opende en Trudie beval met haar inkt allerlei letters op meneer maandag neer te schrijven gingen de Bibliofagen meneer maandag te lijf met hun tanden. Arthur neemt de 2 wijzers tegen elkaar gedrukt mee naar de wil die buiten moest wachten omdat hij alleen maar bestaat uit letters en dus niet levend door de Bibliofagen heen kon. Toen hij deed wat hij moest doen om het meesterschap van het lager huis in handen te krijgen en iedereen was heel erg blij met deze overwinning. Arthur die natuurlijk alleen maar zijn stad wou redden van de epidemie. Staat zijn meesterschap over aan de wil die zich omgevormd heeft tot een vrouw tot als hij zijn meesterschap zelf wil overnemen. Hij heeft van schemer een paardje gekregen dat schemer uit het niets gecreëerd heeft en de epidemie moet uitroeien zodat de stad van Arthur hersteld wordt. Arthur keert terug naar zijn stad en laat het paardje de nacht de telefoon die hij van de wil had gekregen voor noodgevallen ging af maar stopte meteen de minuutwijzer was even verplaatst. Het was 12.01 op dinsdagmorgen en alles was weer normaal zoals het hoorde

    Deze kon ik zo snel vinden, sorry als er overbodige uitwijdingen inzitten.

    *Bibliofagen: een soort slangen die je opeten als je ook maar iets van woorden of letters op je hebt

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 9:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Rachel Ellison
    Leeftijd:15
    Innerlijk: Rachel is geobsedeerd door sporten en slank zijn. Ze is daardoor erg dun en veel met afvallen bezig. Rachel is erg onzeker en laat aan anderen niet merken hoe ze zich voelt. Ze houdt zich liever op de achtergrond en maakt niet snel contact met nieuwe mensen. [Meer volgt]
    Uiterlijk + foto:


    Rachel heeft bruin haar met bruine ogen. Ze is erg dun, doordat ze zoveel afvalt. Ze draagt vaak sweaters om haar lichaam voor anderen te verbergen, omdat ze zich snel schaamt. Ze is ongeveer 1,73.
    Chosen One of Leader: Chosen one
    Tegenbeeld van welke Leader: Drowned Wednesday


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik wil niet dat deze RPG doodgaat voordat hij is begonnen :(


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heey,

    Ik had een vraagje, mag ik de laatste twee chosen one's? Dan wil ik graag twee jongens. Ik had in de regels gelezen dat het eigenlijk niet mag, maar ik denk niet dat veel mensen een jongen willen zijn. Als het niet mag wil ik wel graag één jongen..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Naam:
    Milou Rae Anderson
    Leeftijd:
    15
    Innerlijk:
    Komt
    Uiterlijk + foto:
    Komt
    Chosen One of Leader:
    Chosen One
    Tegenbeeld van welke Leader:
    Lord Sunday
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 18:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Het spijt me, maar ik heb helaas geen tijd om helemaal alles te gaan uitzoeken. Jammer, want het lijkt me een ontzettende leuke serie. Veel RPG plezier allemaal. x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Arriver schreef:
    Naam:
    Milou Rae Anderson
    Leeftijd:
    15
    Innerlijk:
    Komt
    Uiterlijk + foto:
    Komt
    Chosen One of Leader:
    Chosen One
    Tegenbeeld van welke Leader:
    Lord Sunday
    Extra:
    -


    Er mochten geen meisjes meer bij de chosen one....


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sourire schreef:
    Heey,

    Ik had een vraagje, mag ik de laatste twee chosen one's? Dan wil ik graag twee jongens. Ik had in de regels gelezen dat het eigenlijk niet mag, maar ik denk niet dat veel mensen een jongen willen zijn. Als het niet mag wil ik wel graag één jongen..


    Dat is wel goed denk ik...

    Sourire schreef:
    (...)

    Er mochten geen meisjes meer bij de chosen one....


    Arriver had een rol gereserveerd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helium schreef:
    (...)

    Arriver had een rol gereserveerd.


    Ow, oke my fault, maar dan ga ik ze nu maken!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Okee Neoliaa ---> Amissus, en ik ga het vandaag maken!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam:
    Aubrey-Jane Rhea Heatherforth.
    Leeftijd:
    Achttien.
    Innerlijk:
    Aubrey-Jane is geen goed voorbeeld van een perfecte dame. In eerste opzicht zou je kunnen denken dat het een lief verlegen en rustig meisje zal zijn maar dat is ze niet. Lief is ze zeker, verlegen totaal niet en rustig tot een bepaalde hoogte.
    Ze weet goed hoe ze een persoon om haar vingers kan winden, maar gebruikt het niet veel. Haar gedrag is brutaal, maar toch ook erg charmant. Iets wat veel mensen aantrekt rondom haar leeftijdsgenoten. Aubrey denkt op een nuchtere dag goed na, maar kan zich ook wel mee laten slepen door de sfeer.
    Ze is een vrij mysterieus type en verteld dan ook niet veel over zichzelf. Ze heeft een vlotte babbel en praat veel maar zegt erg weinig. Dit doelt meer op het vertellen over haar emoties en gevoelens, die houdt zich het meest voor zich omdat het erg persoonlijk is. Als je goed naar haar antwoorden luistert zijn ze erg goed uitgewerkt en zegt ze veel wat je ook afleid van het eigenlijke onderwerp.
    AJ houdt van uitdagingen en spelletjes. Ze is erg koppig en eigenwijs wat haar trots nog moeilijker maakt om mee om te gaan.
    Ze heeft er een hekel aan om zelf geholpen te worden of dat iemand haar helpt met iets dat ze ook zelf zou kunnen. Het is een echte vechter en doorzetter maar ook zo nieuwsgierig.
    Ze heeft een hekel aan lolbroeken die uiteindelijk totaal niet grappig zijn, aan mensen die een te groot zelf medelijden hebben en mensen zonder mening en die het vooral op andere laten afkomen staan ook niet erg goed op hun lijstje. AJ houdt van mensen met pit, die een eigen mening hebben en het niet altijd op safe spelen. Ze heeft een goed gevoel voor humor en een persoon waarbij de nacht goed past, mysterieus, mooi en donker.
    Zorgzaam is ze zeker en kan altijd wel een helpend handje aanbieden. Al wilt ze zelf geen hulp betekent dat niet dat ze dat andere niet geeft, ze is erg zorgzaam en alleen dan heeft ze een echt groot verantwoordelijkheidsgevoel.
    Gevaar komt altijd op haar pad, al wilt ze het niet zal dat toch nog bij haar op bezoek komen. Haar moeder kon soms zo trots zijn op AJ, maar was ook vaak genoeg teleurgesteld op haar roekeloze gedrag.
    Ze is een echt luisterend oor en kan erg begripvol zijn tegen de mensen die niet op het lijstje staan. Ze vindt een mening erg belangrijk en vindt ook dat je die moet kunnen uiten. Soms komt ze om die reden wat vel over. Ze kan best hard zijn en verteld ook altijd de waarheid, ze heeft een hekel aan mensen die liegen en vertrouwen staan erg in haar belang. Ze vindt dat als je bevriend met haar wilt zijn, je dat zal moeten accepteren, dat klinkt wat arrogant al is dat niet zo bedoeld. Verder kan ze nogal agressief zijn en soms te snel een oordeel sluiten als ze erg boos is of gekwetst.
    Uiterlijk + foto:



    Donker haar, om precies te zijn pik zwart, lang en met grote slagen erin. Haar lichaam heeft een lichte tint, slank en getraind. Lange gespierde benen, brede heupen, volle billen en borsten en slanke armen. Ze is 1.66 m en haar gezicht is smal en gaaf. Haar ogen zijn amandelvormig en hebben de kleur van de nacht. Donkerblauw, bijna zwart. Ze heeft volle lippen en spierwitte tanden.
    Ze heeft een tatoeage in haar nek, deze plek heeft ze expres gekozen omdat je deze alleen ziet wanneer ze haar haar opsteekt. Het is een halve maan met een Phoenix. De maan simboliseert de nacht en de Phoenix staat voor kracht en schoonheid, mysterie en het levensvuur dat nooit dooft.
    Chosen One of Leader:
    Chosen One.
    (Alleen voor chosen one Tegenbeeld van welke Leader:
    Mister Monday, ze is een vrijwel erg actief meisje en is niet snel lui.
    Extra:
    AJ heeft geen ouders meer, ze zijn omgekomen door een tragisch ongeluk. Bij haar geboorte droeg ze een ketting met een donkerblauw bijna zwarte steen. Het is tevens ook de sleutel tot het dagboek van haar moeder, maar die opent zich pas als de steen denkt dat ze er klaar voor is. AJ wist dit echter niet tot haar verzorgers een brief aan haar gaven. Het lag samen met het dagboek in haar mandje.Hierin staat dat de ketting een beschermsteen is en de achtergrond ervan én natuurlijk ook dat het de sleutel is, maar dat het dagboek zal openen wanneer zij er klaar voor is.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 23:42 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam:
    Evan Noah Wakefield.
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Innerlijk:
    Evan is het beschermende type. Hij zal er altijd voor zijn vrienden zijn. Ook als hij daar mee zijn eigen leven moet riskeren. Evan is ook alles behalve arrogant. Sterker nog hij heeft het liever niet over zichzelf. Als hij in een nieuwe groep komt, kijkt hij meestal eerst even de kat uit de boom. Verder is Evan een lieve jongen, maar hij blijft liever op de achtergrond. Hij houd er namelijk niet zo van om in het middelpunt te staan, dat laat hij liever aan andere over. Wel heeft hij een sterke mening waar hij niet vanaf wijkt. Het is zijn mening. Punt. Uit.
    Uiterlijk + foto:


    Evan is niet de aller grootste maar ook niet de kleinste hij is zo'n 1.78. Hij heeft donkerbruin haar dat altijd door de war zit. Hij haalt even zijn hand door zijn haar en dan zit het wel weer goed. Hij heeft blauwe ogen, wat je niet zou verwachten. Ze zijn mooi helder blauw. Verder is hij ook niet een van de breedste, dat wil niet zeggen dat hij niet sterk of gespierd is maar hij is nou eenmaal niet zo breed gebouwd. Evan zijn kleding stijl is simpel. Gewoon een shirt, broek, schoenen en vest. Thats it. Niet te moeilijk maken.
    Chosen One of Leader:
    Chosen One.
    Tegenbeeld van welke Leader:
    Grim Tuesday.
    Evan is een jongen die dingen deelt.
    Even deelde dingen met zijn leeftijdsgenoten vanaf kleins af aan.
    Extra:
    Evan, zijn ouders zijn kort na zijn geboorte overleden en nu woont hij bij zijn opa en oma.


    Naam:
    Joshua Josh Luca Campbell.
    Leeftijd:
    18 jaar.
    Innerlijk:
    Joshua is een lieve jongen. Die met beide benen op de grond zijn. Dat houd in dat hij de waarheid niet mooier maakt. Dit maakt niet dat hij alles serieus neemt. Juist niet. Hij is altijd wel in voor een grapje, maar kan als het moet ook heel serieus zijn. Ook is Joshua niet heel open. Hij houd zijn problemen en leven liever voor zichzelf. Hij laat mensen niet zomaar toe in zijn leven. Hij wil ze eerst beter kennen voordat hij ze in zijn leven toelaat. Maar als je door die dikke muur bent zal hij er altijd voor je zijn en is hij een vriend voor het leven. Joshua is ook het beschermende type. Hij zal er altijd voor zijn vrienden, never zal hij ze in de steek laten. Ook is Joshua liever omringd door mensen dan alleen. Hij houd niet zo van een stilte en al helemaal niet van een ongemakkelijke stilte. Dit ontwijkt hij liever, of hij doorbreekt ze door een domme actie of een opmerking. Joshua is best druk, niet altijd want soms wil hij ook gewoon rust en kan zich dan mateloos aan iemand irriteren als die zijn rust onderbreekt. Over Joshua moet je niet de baas spelen, want dan speel je met vuur. Hij kan er echt niet tegen als mensen denken dat ze beter dan iedereen zijn. Ook is hij heel direct, maar heeft niet over iedereen gelijk een mening klaarstaan. Hij denkt niet twee keer na voordat hij iets doet. Je moet niet denken maar doen.
    Uiterlijk + foto:


    Joshua heeft chocolade bruin haar dat altijd in een kuif zit. Zijn ogen zijn diep bruin met een zwart randje erom heen. Ogen waar in je, als het kan, zou kunnen verdrinken. Joshua is best groot. Hij is 1.83. Daarmee is hij ook de grootste zijn broers, terwijl hij de jongste is. Joshua draagt het liefst kleding dat los zit. Hij wil zich niet opgesloten voelen. Hij is iemand die graag buiten is dus als zijn kleding vuil word kan hem dat niet zo veel schelen. Joshua zijn huid is licht getint. Dat komt door zijn ouders maar ook omdat hij vaak buiten is en dus veel in de zon is. Joshua is best breed gebouw.
    Chosen One of Leader:
    Chosen One.
    Tegenbeeld van welke Leader:
    Superior Saturday.
    Josh is niet een jaloers type. Hij vindt dat maar niks, mensen die jaloers zijn. Niks voor hem.
    Extra:
    Joshua komt uit een gezin bestaande uit zes mensen. Zijn vader, zijn moeder, zijn twee oudere broers en zijn 13 jarige zusje. Joshua is echt een familie mens. Hij heeft echt alles over voor zijn zusje. Met haar heeft hij uit het gezin de beste band.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 9:33 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Nou sourire wat heb jij leuke personages hahah ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.