• Keys To The Kingdom
    Somewhere, there's a house. There are seven leaders. Mister Monday, afflicted by sloth. Grim Tuesday, afflicted by greed. Drowned Wednesday, afflicted by gluttony. Sir Thursday, afflicted by wrath. Lady Friday, afflicted by lust. Superior Saturday, afflicted by envy. And Lord Sunday, afflicted by pride. They think they've used the power of the keys right, to "protect" the people who are living in the house. But they were wrong.
    Seven children, who are chosen to get the keys from the leaders. But this isn't without pain.


    Voor degenen die de serie niet kennen, aangezien deze niet heel bekend is. Hier staat alle informatie.

    Regels:
    - Minimaal 6 regels.
    - OOC tussen haakjes, maar het liefst in het praattopic.
    - +16 en schelden toegestaan. Maak het alleen niet te erg.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's. Deze personages worden niet geaccepteerd.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    - Houdt het aantal mannen en vrouwen wat gelijk.
    - Maximaal 2 personages per persoon, niet van hetzelfde geslacht.
    - Denk er goed over na of je mee wilt doen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij of als ik iemand anders aanwijs.


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Chosen One of Leader:
    (Alleen voor chosen one:) Tegenbeeld van welke Leader:
    Extra:


    Rollen:
    Chosen One's:
    Iris Vivienne Howards || Helium. ~ Sir Thursday
    Aubrey-Jane Rhea Heatherford || Amissus. ~ Mister Monday
    Rachel Ellison || xVitae. ~ Drowned Wednesday
    Milou Rae Anderson || Arriver. ~ Lord Sunday
    Jamie Nolan Griffin || Itami. ~ Lady Friday
    Evan Noah Wakefield || Sourire. ~ Grim Tuesday
    Joshua Luca Campbell || Sourire. ~ Superior Saturday

    Leaders:
    Mister Monday:
    Grim Tuesday:
    Drowned Wednesday: Gereserveerd door Lucerna
    Sir Thursday: Christopher Jamesson || Amissus
    Lady Friday: Gereserveerd door DreamerN
    Superior Saturday: Courtney Bayle || Pantheon.
    Lord Sunday:Eon Rigginald Deidra || DreamerN

    The Lower House — Ruled by Mister Monday who is afflicted by Sloth (Luiheid). His key is a sword, what can be spliced to the minute and hour hands of a clock. With them you have power of time. The lower house even contains the Nothing.
    The Far Reaches — Ruled by Grim Tuesday who is afflicted by Greed (Hebzucht). His key is a pair of golden gaulets. They can be used to create objects from the Nothing.
    The Border Sea — Ruled by Drowned Wednesday who is afflicted by Gluttony (Vraatzucht). Her key is a grudent, which size can be controlled. With this you can control the borders of the Border Sea, and make you able to bend water.
    The Great Maze — Ruled by Sir Thursday who is afflicted by Wrath (Woede/wraak). His key is a Marshal's baton. It gives dominion of the Great Maze Army, and you'll be able to shapeshift.
    The Middle House — Ruled by Lady Friday who is afflicted by Lust (Lust). Her key is a bright silver mirror. With the mirror you can drawn experience from people, to use it for your own.
    The Upper House — Ruled by Superior Saturday who is afflicted by Envy (Jaloezie). Her key is a quill pen. With it you can write very powerfull spells, and create illusions
    The Incomparable Gardens — Ruled by Lord Sunday who is afflicted by Pride (Trots). His key is the only one that's actually shaped as a small golden key. With it you can make the powers of the other keys unusefull.


    Het Huis is niet als de gewone wereld. Je hebt er dan wel scholen, maar dit is voor weinigen weggelegd. De Leaders heersen over het huis met harde hand en eigenlijk hoopt iedereen dat er iets aan gedaan wordt. Maar niemand durft actie te ondernemen. Tot op een dag een iemand op stond in het Lage Huis en vond dat het anders moest. Inwoners van het huis hebben geen idee van de Aarde, en Aardlingen horen dit ook niet te hebben van het huis. De Huislingen gingen bidden tot de Architect, de god van het huis. De Architect zorgde ervoor dat zeven kinderen van de Aarde een Atlas zouden vinden, waardoor ze naar het huis konden. Hij koos zorgvuldig, zorgde ervoor dat ze het tegenbeeld waren van een van de Leaders. Deze kinderen werd in het Lage huis verteld dat ze er achter moesten komen van welke Leader zij het tegenbeeld waren, en de sleutel van de desbetreffende Leader af moesten pakken. De kinderen wisten toen nog niet dat het met gevaar voor eigen leven was. Maar ze konden niet terug naar de echte wereld.

    Dat is een beetje het intro (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 9:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helaas zijn het wel dunne boeken, :/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oké (:
    Ik vul Lady Friday zo spoedig mogelijk in, al heb ik de komende dagen niet echt veel tijd... { Stage, verjaardag, sport, EFF... }
    Mijn rol van Lord Sunday had ik al ingevuld en staat op de vorige pagina, aangezien er nog steeds staat dat ik hem gereserveerd heb XD


    Credendo Vides

    Eindelijk kan ik weer eens normaal op Q op mijn laptop, kreeg eerst echt de hele tijd foutmeldingen.
    Hieronder mijn rol voor Lady Friday (:

    Naam: Syracuse Amare.
    Leeftijd: 26
    Innerlijk:
    Ze heeft altijd al van het vak van het verleiden gehouden, maar soms vind het moeilijk om zichzelf hierin in de hand te houden en laat ze zich soms iets te veel gaan.
    Ze weet heel goed wat ze wilt en wat ze niet wilt, maar ze is gepassioneerd en kan daarmee wel eens een keer één van die grenzen overschrijden.
    Ze is vriendelijk, natuurlijk op een charmante en verleidelijke manier en ze zal je altijd wel uitnodigen om bij haar langs te komen voor een gesprek, want zo test ze haar mogelijke slachtoffers.
    Ben je leuk genoeg dan kan ze er werk van maken, zo niet, dan heb je niets van haar te vrezen.
    Ook is ze goed in het aanranden van mensen, puur omdat haar persoonlijke ruimte veel kleiner is dan de gemiddelde mens.
    Ondanks dat ze bezeten is van Lust heeft ze een groot hart en zou mensen graag willen helpen, maar hierover staan altijd deals, voor wat hoort wat, al zijn de prijzen nooit in geld uit te drukken.
    Ze is een dierenliefhebber en houdt ervan om hun genegenheid te voelen doormiddel van een lik, kopje of liefkozend gebaar, zo voelt ze zich gewaardeerd in tijden dat niemand haar komt bezoeken.
    Emotioneel word ze niet zo snel, tenzij iets haar echt zo erg raakt dat ze wel eens een traantje weg moet pinken.
    Uiterlijk + foto:


    Der haar komt tot halverwege haar rug en al is dit zwart, soms zit er een beetje een rode gloed in.
    Haar lichaam is lang, sierlijk en soepel en ze heeft verleidelijke rondingen die perfect bij haar als persoon passen.
    Haar gezicht is dat van een natuurlijke schoonheid; egaal in alle hoeken en mooi ovaalrond.
    Met haar ogen lijkt ze je soms wel te kunnen doorboren door de intensiteit die er in kan liggen.
    Chosen One of Leader: Leader.
    Extra: Ze heeft dus een aantal huisdieren ; Een slanke zwarte kat met felgroene ogen, een zeldzame blauw met witte pauw, een hert, twee paarden, een paradijsvogel en nog een aantal andere die ze voor de buitenwereld geheim houd.
    Waarom ze zo lustig is geworden is niet zeker, velen denken dat ze gewoon ze is, sommigen denken dat het door haar verleden komt, maar Lady Friday heeft er nooit echt over uit willen wijken.

    Word eventueel nog aangevuld.


    Credendo Vides

    Gaat dit nog door of wat?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik hoop van wel....
    Maar er moeten nog een paar rollen ingevuld worden en ik zit al op 2 nu...


    Credendo Vides

    Ik ook, ik heb ook al twee personages


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zou het echte zonde vinden als deze RPG niet doorgaat.
    Het jammere is dus waarschijnlijk dat het niet kan beginnen voor elke Chosen one's diens leaders tegenover zich hebben staan, of heb ik dat fout ?


    Credendo Vides

    Dat klopt. Ik heb het op het moment ook vrij druk met meerdere RPG's. Zouden de mensen die hier aan mee doen het erg vinden om ingeschreven te blijven staan, en dat als ik tijd heb ik deze RPG weer laat leven? (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Dat klopt. Ik heb het op het moment ook vrij druk met meerdere RPG's. Zouden de mensen die hier aan mee doen het erg vinden om ingeschreven te blijven staan, en dat als ik tijd heb ik deze RPG weer laat leven? (:


    Ik vind het niet erg, zolang die uiteindelijk maar wel doorgaat (;


    Credendo Vides

    is goed^^
    heb t eigenlijk ook te druk om nu te beginnen(:
    maar hij moet wel doorgaan


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    same as those above


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pantheon = Cyborg (en over drie dagen ga ik 'm weer veranderen)


    26 - 02 - '16