• Keys To The Kingdom
    Somewhere, there's a house. There are seven leaders. Mister Monday, afflicted by sloth. Grim Tuesday, afflicted by greed. Drowned Wednesday, afflicted by gluttony. Sir Thursday, afflicted by wrath. Lady Friday, afflicted by lust. Superior Saturday, afflicted by envy. And Lord Sunday, afflicted by pride. They think they've used the power of the keys right, to "protect" the people who are living in the house. But they were wrong.
    Seven children, who are chosen to get the keys from the leaders. But this isn't without pain.


    Voor degenen die de serie niet kennen, aangezien deze niet heel bekend is. Hier staat alle informatie.

    Regels:
    - Minimaal 6 regels.
    - OOC tussen haakjes, maar het liefst in het praattopic.
    - +16 en schelden toegestaan. Maak het alleen niet te erg.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's. Deze personages worden niet geaccepteerd.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    - Houdt het aantal mannen en vrouwen wat gelijk.
    - Maximaal 2 personages per persoon, niet van hetzelfde geslacht.
    - Denk er goed over na of je mee wilt doen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij of als ik iemand anders aanwijs.


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Chosen One of Leader:
    (Alleen voor chosen one:) Tegenbeeld van welke Leader:
    Extra:


    Rollen:
    Chosen One's:
    • Iris Vivienne Howards || Helium. ~ Sir Thursday
    • Aubrey-Jane Rhea Heatherford || Amissus. ~ Mister Monday
    • Rachel Ellison || xVitae. ~ Drowned Wednesday
    • Milou Rae Anderson || Arriver. ~ Lord Sunday
    • Jamie Nolan Griffin || Itami. ~ Lady Friday
    • Evan Noah Wakefield || Sourire. ~ Grim Tuesday
    • Joshua Luca Campbell || Sourire. ~ Superior Saturday

    Leaders:
    • Mister Monday:
    • Grim Tuesday:
    • Drowned Wednesday: Gereserveerd door Lucerna
    • Sir Thursday: Christopher Jamesson || Amissus
    • Lady Friday: Gereserveerd door DreamerN
    • Superior Saturday: Courtney Bayle || Pantheon.
    • Lord Sunday:Eon Rigginald Deidra || DreamerN

    The Lower House — Ruled by Mister Monday who is afflicted by Sloth (Luiheid). His key is a sword, what can be spliced to the minute and hour hands of a clock. With them you have power of time. The lower house even contains the Nothing.
    The Far Reaches — Ruled by Grim Tuesday who is afflicted by Greed (Hebzucht). His key is a pair of golden gaulets. They can be used to create objects from the Nothing.
    The Border Sea — Ruled by Drowned Wednesday who is afflicted by Gluttony (Vraatzucht). Her key is a grudent, which size can be controlled. With this you can control the borders of the Border Sea, and make you able to bend water.
    The Great Maze — Ruled by Sir Thursday who is afflicted by Wrath (Woede/wraak). His key is a Marshal's baton. It gives dominion of the Great Maze Army, and you'll be able to shapeshift.
    The Middle House — Ruled by Lady Friday who is afflicted by Lust (Lust). Her key is a bright silver mirror. With the mirror you can drawn experience from people, to use it for your own.
    The Upper House — Ruled by Superior Saturday who is afflicted by Envy (Jaloezie). Her key is a quill pen. With it you can write very powerfull spells, and create illusions
    The Incomparable Gardens — Ruled by Lord Sunday who is afflicted by Pride (Trots). His key is the only one that's actually shaped as a small golden key. With it you can make the powers of the other keys unusefull.


    Het Huis is niet als de gewone wereld. Je hebt er dan wel scholen, maar dit is voor weinigen weggelegd. De Leaders heersen over het huis met harde hand en eigenlijk hoopt iedereen dat er iets aan gedaan wordt. Maar niemand durft actie te ondernemen. Tot op een dag een iemand op stond in het Lage Huis en vond dat het anders moest. Inwoners van het huis hebben geen idee van de Aarde, en Aardlingen horen dit ook niet te hebben van het huis. De Huislingen gingen bidden tot de Architect, de god van het huis. De Architect zorgde ervoor dat zeven kinderen van de Aarde een Atlas zouden vinden, waardoor ze naar het huis konden. Hij koos zorgvuldig, zorgde ervoor dat ze het tegenbeeld waren van een van de Leaders. Deze kinderen werd in het Lage huis verteld dat ze er achter moesten komen van welke Leader zij het tegenbeeld waren, en de sleutel van de desbetreffende Leader af moesten pakken. De kinderen wisten toen nog niet dat het met gevaar voor eigen leven was. Maar ze konden niet terug naar de echte wereld.

    Dat is een beetje het intro (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 9:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Lorenza Camila Chamberlain
    Leeftijd:[/b 20
    Innerlijk: Lorenza houdt van eten, ze lust bijna al het eten dat er op de wereld bestaat (behalve insecten en dat soort dingen). ze is niet echt met afvallen of zoiets bezig, maar zorgt er wel voor, met de sleutel, dat ze niet te dik word, zonder sleutel zou ze dus erg dik zijn. Lorenza is erg zelfverzekerd en iedereen weet meteen hoe ze zich voelt, dat komt ook omdat ze totaal niet kan liegen. en als ze dus zegt dat ze zich goed voelt en dat is niet zo heeft iedereen dat meteen door. Doordat ze zo zelfverzekerd is staat ze het liefst op de voorgrond en trekt zich niets van anderen aan. Ze is haar hele leven al verwend en is erg gemeen tegen iedereen die niet doet wat ze wil. Maar Lorenza maakt wel snel, en graag contact met nieuwe mensen.
    Uiterlijk + foto:


    Chosen One of Leader: Leader, Drowned Wednesday
    Extra:
    meer komt

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 17:37 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    @hierboven, is ze niet te dun voor iemand met vraatzucht ?
    just asking


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @hierboven, is ze niet te dun voor iemand met vraatzucht ?
    just asking

    Sommige kunnen een hele snelle stofwisseling hebben, hé? Dat heb ik ook en het maakt niet uit wat ik eet, ik kom amper aan. Alleen ik ben wel van mening dat het meisje iets te dun is, ja. Daar geef ik je gelijk in.

    Edit: Het staat wel bekend dat hetgeen van vraatzucht wat dikker is. :].

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 15:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik heb nu gewoon iemand gevonden waarvan je net kunt zien of ze dun of dik is (wel zo makkelijk)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik kan je plaatje niet zien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nu wel, had de verkeerde link gekopiëerd


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Bij Gluttony zie je duidelijk dat ze wat voller is dan de rest, dat zie je bij jouw plaatje nog steeds niet. No offence, though. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Helium schreef:
    @Amissus, ik mag mijn tegenbeeld :'D , trouwens, handig om te weten: Sir Thursday is leider van the Glorious Army. Hij heeft dus een leger in the Great Maze.


    Thought you would like him, I like him too ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zal morgen mijn rol insturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehe eindelijk, ik kan weer eens goed op Quizlet, hopelijk zijn die problemen met de database of zo snel opgelost...
    Nu dus lekker voor mijn rol bezig, dan post ik hem vanmiddag of binnen een uur al, ligt eraan hoeveel inspiratie ik voor hem heb.


    Credendo Vides

    Naam: Lord Sunday Eon Rigginald Deidra
    Leeftijd: Ik weet niet precies hoe oud ze moeten voorstellen, maar als ze de normale tijd + datum aanhouden dan is hij 28 jaar, geboren op 21 Augustus.
    Innerlijk:
    Eon is eigenzinnig en gaat altijd zijn eigen gang in alles wat hij doet.
    Hij is daarbij een tikkeltje ijdel, ondanks zijn hardnekkige en doordauwende kijk op de wereld.
    Verder is hij een echte vechter voor waar hij in geloofd, hij is enorm koppig als hij iets in zijn hoofd heeft en hij houdt er absoluut niet van om anderen om hulp te vragen, dat is echt een don’t vanuit zijn ogen, hij heeft dan het gevoel alsof hij zich verlaagd tot een dom niveau.
    Hij is een einzelgänger, maar hij houdt ervan als mensen hem prijzen om iets wat hij gedaan heeft, wat heb een enorme kick geeft in zijn leven.
    Natuurlijk heeft hij ook een aantal goede punten ;
    Eon is Eerlijk, recht door zee,idealistisch, vriendelijk als het hem uitkomt, bekwaam in zijn charmes en hij weet ze ook vol overtuiging uit te spreken.
    Hij is naast dat hij eigenzinnig is ook kunstzinnig en hij houd ervan om dingen te tekenen, inspiratie op te doen in zijn omgeving en om in vele opzichten zich te uiten in verschillende aspecten van de creatieve schoonheden.
    Eon is een meester in het praten en schrijven, wat hij dan ook vaak doet als hij de mogelijkheid krijgt.
    Iedereen die er alleen al aan denkt om hem te vernederen of te treiteren word mee afgerekend op zowel zwakke als sterke manieren (ligt aan de situatie.)
    Want sinds hij aan de top staat is hij enorm vol van zichzelf, van zijn uiterlijk, tot zijn -hoe hij het noemt- bijna geniale intelligentie.
    Meer komt eventueel nog…

    Uiterlijk + foto:



    Hij heeft donker haar, oftewel ravenzwart, een bleke huid en uiterst lichtblauwe ogen.
    Zijn stoppelbaardje en de eeuwige glimlach om zijn lippen zorgen ervoor dat hij een charismatische en toch ook wel arrogante uitstraling heeft.
    Hij heeft een goede spiermassa en ziet er altijd netjes uit in een pak of dure merkkleding, waardoor je zijn spieren niet altijd even goed ziet.
    Zijn haar zit altijd netjes in dikke golven over zijn hoofdhuid heen, ook al gebruikt hij geen gel, haarlak of wax.
    Hij heeft een bleke huid, alleen zijn lippen zijn wat donkerder (roze, rood.)
    Hij heeft lange wimpers en nette wenkbrauwen en in de zomer heeft hij sproetjes in zijn nek.
    Op die sproetjes na is zijn huid egaal en blank, ondanks een litteken dat hij op zijn linkerpols heeft zitten, wat er is gekomen onder omstandigheden die hij zelf niet eens meer weet.
    Chosen One of Leader: Leader
    Extra:Veel weet Eon niet meer van zijn verleden, maar wat hij nog wel weet is dat zijn ouders hem lieten zitten voor wat hij was en zelf de hort op gingen.
    Daardoor heeft hij zichzelf naar de top gewerkt door verschillende dingen, waardoor hij zo trots, charmant en arrogant werd.

    Word eventueel nog aangevuld…

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 17:10 ]


    Credendo Vides

    Sorry, maar ik schrijf me uit. Ik denk niet dat ik er nog een RPG bij kan, want ik doe er met genoeg mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Please people, laat het niet uitsterven hier.


    Credendo Vides

    Ik heb een leaders nodig !

    (En helaas, Helium -> Magicals ... het ging fout met het veranderen :( )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Anders neem ik ook nog wel Lady Friday op me... aangezien ik niet twee van hetzelfde geslacht mag nemen :P
    Hoop dat de RPG doorgaat, heb net het eerste boek gereserveerd bij de bibliotheek, dus ik ben benieuwd wanneer ik hem op kan halen (:
    En wanneer ik hem lees aangezien mijn nachtkastje - vensterbank- vol staat met 11 boeken die ik nog wil lezen XD En 10 zijn er van de bieb...


    Credendo Vides