• Keys To The Kingdom
    Somewhere, there's a house. There are seven leaders. Mister Monday, afflicted by sloth. Grim Tuesday, afflicted by greed. Drowned Wednesday, afflicted by gluttony. Sir Thursday, afflicted by wrath. Lady Friday, afflicted by lust. Superior Saturday, afflicted by envy. And Lord Sunday, afflicted by pride. They think they've used the power of the keys right, to "protect" the people who are living in the house. But they were wrong.
    Seven children, who are chosen to get the keys from the leaders. But this isn't without pain.


    Voor degenen die de serie niet kennen, aangezien deze niet heel bekend is. Hier staat alle informatie.

    Regels:
    - Minimaal 6 regels.
    - OOC tussen haakjes, maar het liefst in het praattopic.
    - +16 en schelden toegestaan. Maak het alleen niet te erg.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's. Deze personages worden niet geaccepteerd.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    - Houdt het aantal mannen en vrouwen wat gelijk.
    - Maximaal 2 personages per persoon, niet van hetzelfde geslacht.
    - Denk er goed over na of je mee wilt doen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij of als ik iemand anders aanwijs.


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Chosen One of Leader:
    (Alleen voor chosen one:) Tegenbeeld van welke Leader:
    Extra:


    Rollen:
    Chosen One's:
    Iris Vivienne Howards || Helium. ~ Sir Thursday
    Aubrey-Jane Rhea Heatherford || Amissus. ~ Mister Monday
    Rachel Ellison || xVitae. ~ Drowned Wednesday
    Milou Rae Anderson || Arriver. ~ Lord Sunday
    Jamie Nolan Griffin || Itami. ~ Lady Friday
    Evan Noah Wakefield || Sourire. ~ Grim Tuesday
    Joshua Luca Campbell || Sourire. ~ Superior Saturday

    Leaders:
    Mister Monday:
    Grim Tuesday:
    Drowned Wednesday: Gereserveerd door Lucerna
    Sir Thursday: Christopher Jamesson || Amissus
    Lady Friday: Gereserveerd door DreamerN
    Superior Saturday: Courtney Bayle || Pantheon.
    Lord Sunday:Eon Rigginald Deidra || DreamerN

    The Lower House — Ruled by Mister Monday who is afflicted by Sloth (Luiheid). His key is a sword, what can be spliced to the minute and hour hands of a clock. With them you have power of time. The lower house even contains the Nothing.
    The Far Reaches — Ruled by Grim Tuesday who is afflicted by Greed (Hebzucht). His key is a pair of golden gaulets. They can be used to create objects from the Nothing.
    The Border Sea — Ruled by Drowned Wednesday who is afflicted by Gluttony (Vraatzucht). Her key is a grudent, which size can be controlled. With this you can control the borders of the Border Sea, and make you able to bend water.
    The Great Maze — Ruled by Sir Thursday who is afflicted by Wrath (Woede/wraak). His key is a Marshal's baton. It gives dominion of the Great Maze Army, and you'll be able to shapeshift.
    The Middle House — Ruled by Lady Friday who is afflicted by Lust (Lust). Her key is a bright silver mirror. With the mirror you can drawn experience from people, to use it for your own.
    The Upper House — Ruled by Superior Saturday who is afflicted by Envy (Jaloezie). Her key is a quill pen. With it you can write very powerfull spells, and create illusions
    The Incomparable Gardens — Ruled by Lord Sunday who is afflicted by Pride (Trots). His key is the only one that's actually shaped as a small golden key. With it you can make the powers of the other keys unusefull.


    Het Huis is niet als de gewone wereld. Je hebt er dan wel scholen, maar dit is voor weinigen weggelegd. De Leaders heersen over het huis met harde hand en eigenlijk hoopt iedereen dat er iets aan gedaan wordt. Maar niemand durft actie te ondernemen. Tot op een dag een iemand op stond in het Lage Huis en vond dat het anders moest. Inwoners van het huis hebben geen idee van de Aarde, en Aardlingen horen dit ook niet te hebben van het huis. De Huislingen gingen bidden tot de Architect, de god van het huis. De Architect zorgde ervoor dat zeven kinderen van de Aarde een Atlas zouden vinden, waardoor ze naar het huis konden. Hij koos zorgvuldig, zorgde ervoor dat ze het tegenbeeld waren van een van de Leaders. Deze kinderen werd in het Lage huis verteld dat ze er achter moesten komen van welke Leader zij het tegenbeeld waren, en de sleutel van de desbetreffende Leader af moesten pakken. De kinderen wisten toen nog niet dat het met gevaar voor eigen leven was. Maar ze konden niet terug naar de echte wereld.

    Dat is een beetje het intro (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 9:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Okaaay, ik reserveer Sir Thursday dan ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam:
    Christopher Jamesson
    Leeftijd:
    23
    Innerlijk:
    Wraaklustig, agressief en mysterieus. Deze drie woorden zijn de hoofdlijnen van zijn karakter. Met Christopher kan je beter geen geintjes maken, want hij heeft de intentie om je een pijnlijk gevolg te geven. Is het niet fysiek, dan mentaal. Chris is al sinds kleins af aan agressief, hij kon zijn woede hel moeilijk beheersen en sloeg er vaak genoeg gewoon op los. Dit kwam vaak genoeg voor wanneer hij niet zijn zin kreeg. Chris is een echte doordrammer, al komt hij in eerste oogopslag niet zo voor. Hij is mysterieus, zegt niet wil en hij heeft de intentie om zijn vrouwelijke tegenstanders te manipuleren met zijn gezichtsuitdrukkingen. Ze kunnen of heel intimiderend en hard overkomen, of juist mysterieus en verleidend. Hij kan meisjes snel om zijn vingers heen winden en krijgt zo vaak genoeg wat hij wil. Ook is Chris een vrij harde jongen. Zo lang je niks voor hem betekent, vergelijkt hij je met een hoop stront. Hij kan soms wat arrogant uit de hoeken komen en vol van zichzelf zijn. Vaak genoeg ook omdat hij in zekere zin geen wedstrijd verloren heeft. Verder is hij erg slim, hij denkt goed na voordat hij een handeling uitvoert en probeert altijd zijn tegenstander zo slim mogelijk af te zijn. Ondanks zijn ongeduldige verleden is hij er best goed vanaf gekomen. Hij heeft meer geduld, in zekere opzichten dan. Als het om het afmaken van zijn prooi gaat kan het niet snel genoeg, maar hij is altijd in voor een goed gevecht. Ten slotte is Christopher een echte heer, of hij kan een echte heer zijn. Zo heeft Chris ook zijn andere kanten waarvan je zou zeggen dat hij er zeker mee door kan gaan. Het feit dat hij het niet laat zien is omdat hij zijn eeuwige wraak gevoelens en woede koestert.
    Uiterlijk + foto:
    Bruin haar dat vrijwel meteen goed zit, hij hoeft er weinig aan te doen. Een hand door zijn haar is al voldoende om het zo te zeggen. Zijn bleke huid laten zijn helder blauwe ogen en rode, volle lippen uitkomen. Zijn onderlip is best vol in tegen stelling tot zijn bovenlip. Zijn donkere en vrij dikke wenkbrauwen geven hem een mysterieuze blik en zijn gezicht is smal met hoge jukbeenderen.
    Zijn lichaam is lang, hij is 1.84 om precies te zijn en zijn schouders zijn niet al te breed maar toch vrij gespierd. Dit is evenals zijn armen waar je duidelijk een paar strakke lijnen vind en zijn buik is strak met een paar lichte lijnen.



    Chosen One of Leader:
    Leader, Sir Thursday
    Extra:
    Zijn eeuwige wraak en woede is sinds kleins af aan eigenlijk bijgebracht. Dit is vooral naar zijn familie toe geuit, omdat hij eigenlijk nooit goed genoeg was. Christopher was de middelste van drie kinderen, waaronder zijn oudere broer en zijn jongere zusje naar wie hij een erg beschermend gevoel over heeft. Zijn oudere broer zou eigenlijk de nieuwe bewaarder van de sleutel zijn. Christopher vond dit oneerlijk omdat hij vond dat hij even veel recht had. Hij hield veel van zijn broer, maar zijn vader was erg strikt. Ook Joshua vond dit, (Christophers oudere broer) en zo ontstond het gevecht. Hun vader had gezegd dat degene die zou overblijven de opvolger zou zijn. Hij stuurde zijn drie kinderen het bos in en ze zouden elkaar uit moeten moorden. Welke vader zou zo iets nou doen? Nou deze vader had gedacht dat ze het ook niet zouden doen, tot dat Sierra beide jongens aanviel op hun zwakste momenten. Joshua verdedigde hen en duwde Sierra weg, net iets te hard waardoor zij tegen een muur aan knalde en opslag dood was. Joshua kon zichzelf niet vergeven en zei tegen Christopher dat hij hem moest doden. Christopher weigerde het en hun vader verscheen. Christopher smeekte hem om het te stoppen, Chris werd daarin tegen helemaal uitgekafferd door zijn vader en beval Christopher en Joshua het gevecht verder aan te gaan. Joshua viel Christopher zo aan dat hij zich verdedigde en Joshua doodde. Sinds dien was er niks meer van het lieve jongetje meer over. Hij was een bloeddorstig monster geworden.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:56 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Courtney Bayle aka Superior Saturday
    Leeftijd: 25. Courtney lijkt jonger dan ze daadwerkelijk is en dit gebruikt ze in haar voordeel.
    Innerlijk: Courtney is erg onzeker van zichzelf. Dit komt door haar jeugd. De ellende begon al toen haar steun en toeverlaat, haar moeder, overleed aan een vreselijke ziekte. Courtney kon haar verdriet nergens kwijt, zelfs niet bij haar vader en vrienden die haar allemaal tegelijk in de steek lieten. Courtney moest knokken om haar opleiding te kunnen blijven doen en ze werd veel gepest. Toen besloot ze dat er verandering moest komen en begon mensen op het gevoel in te praten, ze jaloers te maken en ze op wat voor manier dan ook de pijn te laten voelen die zij gevoeld had. Courtney is zelf ook erg jaloers ingesteld. Ze kan mensen helemaal claimen en zodra andere mensen hen meer aandacht geven dan haar, wordt ze helemaal jaloers. Ze kan ook slecht tegen kritiek, ze heeft dan vrijwel altijd een weerwoord.
    Uiterlijk + foto:


    Courtney heeft een uitstraling die velen doet sidderen. Ze heeft wenkbrauwen die altijd in een mooi boogje staan. Haar ogen zijn vaak zwart omlijnt met eyeliner zodat de groen/blauwe kleur nog beter uitkomt. Ze heeft een vrij lichte huid en licht blond haar. Ze kleedt zich volgens de mode en valt eigenlijk niet zo gigantisch veel op. Ze heeft een navelpiercing en enkele in haar oren. Ze heeft ze genomen zodat ze zich mooier voelt. Dit komt voort uit haar onzekerheid.
    Extra: Courtney heeft nooit eigenlijk echt hobby's gehad. Haar gezin had daar te weinig geld voor.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 15:30 ]


    26 - 02 - '16

    Naam: Jamie Nolan Griffin
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Jamie lijkt op het eerste gezicht een vrolijke, sociale jongen. Hij hangt graag wel eens de clown uit en houdt van grote groepen. Liefst wil hij met iedereen bevriend zijn, maar hij weet ook dat sommige karakters nu eenmaal botsen. Verder is hij eerlijk en zal altijd opkomen voor zijn vrienden, ook al bibbert hij van de schrik.
    Helaas gebruikt Jamie zijn vrolijk karakter om ook te verbergen dat hij erg onzeker is. Hij is bang om vrienden te verliezen en trekt het zich heel erg aan als mensen hem irritant vinden, maar dat laat hij niet gauw zien.
    Wat niet iedereen van hem verwacht, is dat hij van alles houdt op seksueel vlak en is zeker niet bang om je een random zoen of een knuffel te geven. Verder houdt hij zich wel gedeisd, maar zijn gedachten zijn niet altijd even onschuldig.
    Uiterlijk + foto:


    Jamie heeft een erg bleke huid en verbrand dus snel in de zon. Van nature heeft Jamie bruin haar, maar dit kleurt hij al geruime tijd zwart, gewoon omdat hijz wart mooier vindt. Hij heeft waterachtige blauwe ogen en door zijn bleke huid is het goed te zien wanneer hij bloost.
    Verder is hij niet van de grootse met zijn 1m74, iets wat hij altijd aan zichzelf gehaat heeft. Jamie heeft geen specifieke kledingstijl, want hij draagt verschillende. Los, strak, het kan allemaal.
    Chosen One of Leader: Chosen One
    Extra: Jamies moeder is overleden toen hij 11 jaar oud was. Sindsdien kijkt zijn vader niet veel meer naar hem om. Wanneer zijn vader hem wel aandacht geeft, is het om te zeggen wat voor een mislukkeling hij is. Zijn vader heeft hem nog nooit met een vinger aangeraakt, maar verbale mishandeling doet daarom niet minder pijn. Verder is Jamie ook nog biseksueel.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:34 ]


    Take me to wonderland

    Hoe gaat de verhaallijn voor de RPg eruitzien aangezien niemand van de boeken gehoord heeft lijkt het me niet dat het zoals volgens de boeken gaat..
    Du daar ben ik ook wel benieuwd naar. (:

    Ik denk dat ik voor lord sunday hem neem...


    Maar bij pride denk ik ook aan een ridder, en dan denk ik weer aan Bradley James XD


    Maar ja, ben momenteel aan het kijken hoe ik hem invul aangezien ik de oorspronkelijke personage niet ken.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 14:26 ]


    Credendo Vides

    Ja, ik denk ook dat ik het iets beter uit moet gaan leggen. En dat ik dat eerder had moeten doen.

    Het Huis is niet als de gewone wereld. Je hebt er dan wel scholen, maar dit is voor weinigen weggelegd. De Leaders heersen over het huis met harde hand en eigenlijk hoopt iedereen dat er iets aan gedaan wordt. Maar niemand durft actie te ondernemen. Tot op een dag een iemand op stond in het Lage Huis en vond dat het anders moest. Inwoners van het huis hebben geen idee van de Aarde, en Aardlingen horen dit ook niet te hebben van het huis. De Huislingen gingen bidden tot de Architect, de god van het huis. De Architect zorgde ervoor dat zeven kinderen van de Aarde een Atlas zouden vinden, waardoor ze naar het huis konden. Hij koos zorgvuldig, zorgde ervoor dat ze het tegenbeeld waren van een van de Leaders. Deze kinderen werd in het Lage huis verteld dat ze er achter moesten komen van welke Leader zij het tegenbeeld waren, en de sleutel van de desbetreffende Leader af moesten pakken. De kinderen wisten toen nog niet dat het met gevaar voor eigen leven was. Maar ze konden niet terug naar de echte wereld.

    Dat is een beetje het intro (:


    @Amissus, dat mag van mij. Maar hij moet wel echt woede-achtig zijn.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 17:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helium schreef:
    Ja, ik denk ook dat ik het iets beter uit moet gaan leggen. En dat ik dat eerder had moeten doen.

    Het Huis is niet als de gewone wereld. Je hebt er dan wel scholen, maar dit is voor weinigen weggelegd. De Leaders heersen over het huis met harde hand en eigenlijk hoopt iedereen dat er iets aan gedaan wordt. Maar niemand durft actie te ondernemen. Tot op een dag een iemand op stond in het Lage Huis en vond dat het anders moest. Inwoners van het huis hebben geen idee van de Aarde, en Aardlingen horen dit ook niet te hebben van het huis. De Huislingen gingen bidden tot de Architect, de god van het huis. De Architect zorgde ervoor dat zeven kinderen van de Aarde een Atlas zouden vinden, waardoor ze naar het huis konden. Hij koos zorgvuldig, zorgde ervoor dat ze het tegenbeeld waren van een van de Leaders. Deze kinderen werd in het Lage huis verteld dat ze er achter moesten komen van welke Leader zij het tegenbeeld waren, en de sleutel van de desbetreffende Leader af moesten pakken. De kinderen wisten toen nog niet dat het met gevaar voor eigen leven was. Maar ze konden niet terug naar de echte wereld.

    Dat is een beetje het intro (:


    Oké, maar zo is het inderdaad al een heel stuk duidelijker van hoe het verhaal zich precies in elkaar steekt.
    Hebben de Leaders dan eigenlijk ook nog beschikking op speciale dingen ?
    En ik ben er nog steeds niet uit wie ik nou moet kiezen XD Zie mijn vorige post


    Credendo Vides

    Lijkt me een interessant RPG. Mag ik Lady Friday?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shihihit, ik had het helemaal uitgewerkt en toen viel mn laptop uit. Pfft, daar gaan we weer ~.~


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amissus schreef:
    Shihihit, ik had het helemaal uitgewerkt en toen viel mn laptop uit. Pfft, daar gaan we weer ~.~


    :c

    *Geeft virtueel glaasje rosevicé*
    't komt wel goed


    26 - 02 - '16

    Mag ik Drowned Wednesday reserveren??

    Maar hoe moet je dat tegenbeeld invullen?

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:37 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Amissus schreef:
    Naam:
    Christopher Jamesson
    Leeftijd:
    23
    Innerlijk:
    Wraaklustig, agressief en mysterieus. Deze drie woorden zijn de hoofdlijnen van zijn karakter. Met Christopher kan je beter geen geintjes maken, want hij heeft de intentie om je een pijnlijk gevolg te geven. Is het niet fysiek, dan mentaal. Chris is al sinds kleins af aan agressief, hij kon zijn woede hel moeilijk beheersen en sloeg er vaak genoeg gewoon op los. Dit kwam vaak genoeg voor wanneer hij niet zijn zin kreeg. Chris is een echte doordrammer, al komt hij in eerste oogopslag niet zo voor. Hij is mysterieus, zegt niet wil en hij heeft de intentie om zijn vrouwelijke tegenstanders te manipuleren met zijn gezichtsuitdrukkingen. Ze kunnen of heel intimiderend en hard overkomen, of juist mysterieus en verleidend. Hij kan meisjes snel om zijn vingers heen winden en krijgt zo vaak genoeg wat hij wil. Ook is Chris een vrij harde jongen. Zo lang je niks voor hem betekent, vergelijkt hij je met een hoop stront. Hij kan soms wat arrogant uit de hoeken komen en vol van zichzelf zijn. Vaak genoeg ook omdat hij in zekere zin geen wedstrijd verloren heeft. Verder is hij erg slim, hij denkt goed na voordat hij een handeling uitvoert en probeert altijd zijn tegenstander zo slim mogelijk af te zijn. Ondanks zijn ongeduldige verleden is hij er best goed vanaf gekomen. Hij heeft meer geduld, in zekere opzichten dan. Als het om het afmaken van zijn prooi gaat kan het niet snel genoeg, maar hij is altijd in voor een goed gevecht. Ten slotte is Christopher een echte heer, of hij kan een echte heer zijn. Zo heeft Chris ook zijn andere kanten waarvan je zou zeggen dat hij er zeker mee door kan gaan. Het feit dat hij het niet laat zien is omdat hij zijn eeuwige wraak gevoelens en woede koestert.
    Uiterlijk + foto:
    Bruin haar dat vrijwel meteen goed zit, hij hoeft er weinig aan te doen. Een hand door zijn haar is al voldoende om het zo te zeggen. Zijn bleke huid laten zijn helder blauwe ogen en rode, volle lippen uitkomen. Zijn onderlip is best vol in tegen stelling tot zijn bovenlip. Zijn donkere en vrij dikke wenkbrauwen geven hem een mysterieuze blik en zijn gezicht is smal met hoge jukbeenderen.
    Zijn lichaam is lang, hij is 1.84 om precies te zijn en zijn schouders zijn niet al te breed maar toch vrij gespierd. Dit is evenals zijn armen waar je duidelijk een paar strakke lijnen vind en zijn buik is strak met een paar lichte lijnen.



    Chosen One of Leader:
    Leader, Sir Thursday
    Extra:
    Zijn eeuwige wraak en woede is sinds kleins af aan eigenlijk bijgebracht. Dit is vooral naar zijn familie toe geuit, omdat hij eigenlijk nooit goed genoeg was. Christopher was de middelste van drie kinderen, waaronder zijn oudere broer en zijn jongere zusje naar wie hij een erg beschermend gevoel over heeft. Zijn oudere broer zou eigenlijk de nieuwe bewaarder van de sleutel zijn. Christopher vond dit oneerlijk omdat hij vond dat hij even veel recht had. Hij hield veel van zijn broer, maar zijn vader was erg strikt. Ook Joshua vond dit, (Christophers oudere broer) en zo ontstond het gevecht. Hun vader had gezegd dat degene die zou overblijven de opvolger zou zijn. Hij stuurde zijn drie kinderen het bos in en ze zouden elkaar uit moeten moorden. Welke vader zou zo iets nou doen? Nou deze vader had gedacht dat ze het ook niet zouden doen, tot dat Sierra beide jongens aanviel op hun zwakste momenten. Joshua verdedigde hen en duwde Sierra weg, net iets te hard waardoor zij tegen een muur aan knalde en opslag dood was. Joshua kon zichzelf niet vergeven en zei tegen Christopher dat hij hem moest doden. Christopher weigerde het en hun vader verscheen. Christopher smeekte hem om het te stoppen, Chris werd daarin tegen helemaal uitgekafferd door zijn vader en beval Christopher en Joshua het gevecht verder aan te gaan. Joshua viel Christopher zo aan dat hij zich verdedigde en Joshua doodde. Sinds dien was er niks meer van het lieve jongetje meer over. Hij was een bloeddorstig monster geworden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    He's done ^^

    @Pantheon THANK YOU, YOU ARE SWEET


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @Amissus, ik mag mijn tegenbeeld :'D , trouwens, handig om te weten: Sir Thursday is leider van the Glorious Army. Hij heeft dus een leger in the Great Maze.

    @Lucerna, gewoon, je hoeft niet precies het tegenbeeld te zijn, als ze maar een fretsak is ;p (Haar dikheid kan ze trouwens onder controle houden met de sleutel)

    Als iedereen het er mee eens is kunnen we ook beginnen als de rollen die zijn gereserveerd zijn ingevuld, aangezien Mister Monday en Grim Tuesday de eersten zijn waarvan de sleutels worden gestolen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vul mijn rol ~Lord Sunday~ Vanmiddag of morgen in, ligt eraan hoeveel huiswerk ik nog precies heb >.<


    Credendo Vides