• Na me twee jaar trouwe dienst te hebben geleverd, is het nu toch uiteindelijk voorbij. Bij te heftige situaties en teveel geluid begon hij al te trillen en te shaken terwijl er vreemde geluiden uit zijn mond kwamen. Inmiddels is hij ongeneeslijk verklaard en ben ik verplicht op zoek te gaan naar een vervanging voor mijn trouwe vriend. Twee jaar vol vrolijkheid, verdriet en muziek waren het. Heel veel muziek. Samen met zijn beste vriendin zal hij heengaan, naar een plek vol schitterend geluid.

    Na twee jaar heeft de linkerspeaker van mijn computer het toch echt gegeven. Ik kan geen muziek meer luisteren of hij begint te kraken en te trillen, dus verklaarde mijn vader net dat het toch echt tijd wordt voor een nieuw paar speakers, want dit is niet meer om aan te horen. Ik zal nooit zijn mooie groene kleur en prachtige geluid vergeten :c


    R.I.P. Linkerspeaker


    From these ashes, I will rise

    Nooooo :c
    Da's wel jammer


    26 - 02 - '16

    Gecondoleerd!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik wist eerst echt niet waar ik aan moest denken tot ik de foto zag (en de tweede alinea las, maar ik zag de foto eerder). You fooled me.
    Gecondoleerd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben te slim voor deze topic.(cat)
    Quizlet heeft me geleerd door dit soort dingen heen te prikken.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gecondoleerd. Leuke speaker.:Y)

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 12:14 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    REEDUS schreef:
    Gecondoleerd!


    Do what people say you can't.

    Mijn speakers leven nog allebei, na 5 jaar. Anyway, my condolences.


    The odds are néver in our favor.

    SPECS schreef:
    Ik ben te slim voor deze topic.(cat)
    Quizlet heeft me geleerd door dit soort dingen heen te prikken.x)

    *dit topic.

    OT: Ik had het al door waarover het ging door de foto van je speaker. Maaaaaar, waarom Heineken? D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dank jullie voor alle steun. Ik heb het er erg zwaar mee :'c

    DarkSavior schreef:
    (...)
    *dit topic.

    OT: Ik had het al door waarover het ging door de foto van je speaker. Maaaaaar, waarom Heineken? D:

    Omdat mijn vader dat gratis kreeg bij een krat Heineken. En als echte Nederlander kan ik dat toch niet laten liggen (cat)


    From these ashes, I will rise

    Arme speaker.


    Take me to wonderland

    Rest in peace, speaker.

    Gecondoleerd ;(!


    We need a bigger boat.

    Ancore schreef:
    Dank jullie voor alle steun. Ik heb het er erg zwaar mee :'c

    (...)
    Omdat mijn vader dat gratis kreeg bij een krat Heineken. En als echte Nederlander kan ik dat toch niet laten liggen (cat)

    Legit reason :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lekker onorigineel met je titel. Leren mensen nou niet dat het heel erg verkeerd over kan komen en het na de eerste keer al niet meer 'leuk' was?


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    *dit topic.

    OT: Ik had het al door waarover het ging door de foto van je speaker. Maaaaaar, waarom Heineken? D:


    Er moest een S achter topic maar goed.;p


    You were born original, don't die as a copy.

    Michonne schreef:
    Lekker onorigineel met je titel. Leren mensen nou niet dat het heel erg verkeerd over kan komen en het na de eerste keer al niet meer 'leuk' was?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.