• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'Als je dat gedaan had had ik je echt teruggepakt!' zeg ik en ben toch wel blij dat ze dan voor mijn gitaar gekozen heeft. Ik kijk even hoe ze onder de deken kruipt, vooruit dat mag nu wel als ze hem maar niet weer afpakt! ' Wil ik ook niet maar ik wil me bed niet uit' zeg ik en grinnik even, ja ik was nogal lui. Ik wilde natuurlijk wel optreden dat bleef gewoon geweldig en bovendien zou ik echt niet de fans teleurstellen met dat ik gewoon even niet kom, dat kan ik niet maken ook tegenover de jongens niet. Al zie ik er wel tegenop Harry te zien, toen ik hem het laatst zag wilde ik hem echt hard slaan maar ik kon me inhouden. Ik hoop dat dat vandaag ook nog lukt. Net op dat moment begint ze over Harry en ik kijk haar aan waarna ik gelijk mijn hoofd schud, 'Ow echt niet! dat keur ik niet goed Megan, die jongen heeft je hartstikke pijn gedaan' zeg ik en inplaatst van net klink ik dus echt boos. Ik ga echt niet goedkeuren dat ze weer een relatie met Harry neemt, straks bedriegt die haar weer. Dan moet ik weer aanzien hoe zei verdrietig is en zich op haar kamer opsluit. Echt niet dat ik dat nog een keer ga laten gebeuren. 'Doe het alsjeblieft niet Megan, hij is niet goed voor je'

    MYxLoubear schreef:
    (Dan kan je heb niet zien aan de foto en dan zegt Lou Zie die datum dan!! Zo wat? Maar wat staat er dan op?)

    [Voor Mama ofzo...]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    (...)
    [Voor Mama ofzo...]

    (Zo'n kop datr ze zwanger is?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ja]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Oh god. Hoe weten ze dat soort dingen? "Daar had ik het zeker niet over, maar goed. Waarom ligt dat in jou huis? Moeten jij en Phee me iets vertellen?" vraagt hij. Hij klinkt vrij rustig maar ik weet dat hij van binnen borrelt. Ik heb het beloofd, en een belofte breek ik niet zomaar. Wat moet ik nu zeggen? Phee en ik waren er gewoon aan toe...dat vonden we beide. Maar zij zei dat ze niet zwanger was. Ik ben er nog niet 100% zeker van, maar ik vertrouw haar. Maar er zijn ook geen verschijnselen geweest en ik heb er verder niet aan gedacht... Ik denk even terug. Wacht! 'De Starbucks' fluister ik. Liam zal wel helemaal in de war zijn. 'Eh-ehh' stotter ik. Ik besluit om maar naar boven te gaan. Ik open de deur en zie Phee nog vredig slapen. 'Phee?' vraag ik rustig. 'Phee de starbucks!' zeg ik wat harder. Fack nee, ben ik vader? Rustig Lou, het is nog niet zeker... Maar toch. Ik schud Ophelia door elkaar. Ze moet wakker worden. Met mijn handen in mijn haar begin ik te ijsberen. Nee, dat kan niet. Maar toch. Maar ze zei. WAAH?! HELP!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [***]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 15:18 ]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Misschien kan hij met Amy mee naar Megan, of kan Megan naar hem en Amy komen]

    [Ik vind het goed (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Megan Horan
    Onmiddellijk schud hij zijn hoofd. 'Ow echt niet! dat keur ik niet goed Megan, die jongen heeft je hartstikke pijn gedaan. Doe het alsjeblieft niet Megan, hij is niet goed voor je.' Dit is precies de reden waardoor ik twijfelde, Niall zijn reactie. Er zit een kern van waarheid in. Harry heeft me inderdaad veel pijn gedaan. Maar iedereen maakt fouten, waar je van leert. Harry zal niet nog een keer dezelfde fout maken. Tenminste, dat denk ik. Maar Harry is een van de belangrijkste personen in mijn leven, zo iemand laat je niet zomaar gaan. Tegen Niall's woorden ingaan zou nog eens een ruzie kunnen worden, zijn stem klonk al boos. En een ruzie met Niall is het niet waard. 'Ik zie wel,' mompel ik. Met andere woorden: ik doe het toch wel. Zuchtend stap ik uit bed en loop richting de deur. 'We komen nog te laat,' zeg ik over mijn schouder en vertrek naar de badkamer. Ik neem een snelle douche waarna ik een outfit uitkies. Nadat ik mijn make-up op heb gedaan loop ik weer terug naar Niall. Normaal ben ik in de ochtend nooit zo snel, maar met het vooruitzicht Harry te zien heb ik toch wat meer haast. 'Zullen we zo gaan?' vraag ik hem.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liam Payne
    Nee, nee, nee, nee, nee. Dit kon ik er nu niet bij hebben! Ik zag zijn gezicht eerst nog erg rustig en zelfverzekerd staan voor die opeens spierwit wegtrok en zijn ogen heel groot werden. Het enige wat ik nog opving was "Starbucks" Ik trok een wenkbrauw op, maar na nog wat gestotter was hij naar boven verdwenen. Ik bleef alleen op de bank achter. Ik keek nog een keer naar het tijdschrift. Die lag hier niet voor niets en samen met Lou's reactie was dat genoeg voor mij om te weten dat ze hun belofte hadden gebroken en dat er precies was gebeurt waar ik Phee voor had willen beschermen. Ik kon dit er nu echt niet bij hebben, maar ik kon het niet met rust laten. Ik sprong op mijn voeten en liep naar boven. Ik wist precies de indeling van de kamers, bij mij was die namelijk hetzelfde, net als bij de andere boys. Ik zag Louis heen en weer ijsberen met zijn handen in zijn haar en Phee op een hoopje op het bed liggen. Ik liep naar hem toe en pakte zijn schouder. "Op enig ander moment zou ik je nu aan stukken willen rijten, maar ik heb grotere problemen aan mijn hoofd. Ik wil het alleen weten: Is ze zwanger?" Later zou hij het nog wel zwaar te voorduren krijgen, zij ook trouwens, maar met wat ik vandaag ging doen stond mijn hoofd er niet echt naar nu.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    "Op enig ander moment zou ik je nu aan stukken willen rijten, maar ik heb grotere problemen aan mijn hoofd. Ik wil het alleen weten: Is ze zwanger?". Met een bange blik kijk ik hem aan. Echt respect voor hem dat hij hier zo koel onder bleef. Ik wist dat hij de verstandigste was, ookal was ik de oudste, maar dit? Ik voel me nog paniekerig. Ik zucht een keer diep en zeg: 'Ik weet het niet. Ze zegt van niet maar bij de Starbucks...' zeg ik. Ik begin rustig maar merk dat ik steeds sneller begin te praten. Dit kan gewoon niet rustig. Ik probeer het nog een keer en zeg: 'Kijk, we waren er beide aan toe' begin ik en ik bijt op mijn lip. 'Maar niet veel later zei ik tegen haar dat we... Nouja... het niet 'veilig' gedaan hadden. Zij zei dat er niks aan de hand was. En ik vertrouw haar nog steeds, maar bij ze starbucks moest ze opeens uit het niets overgeven. Zijn dat niet verschijnselen?' ratel ik. Ik steek mijn handen voor me uit en zie ze trillen. Snel ga ik er op zitten en kijk ik Liam weer aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik zag hem met een bange blik kijken. Het verbaasde me zelf hoe rustig ik bleef. Nou kon het er ook aan liggen dat mijn leven straks op het spel zou staan en dat ik daar zo nerveus voor was, dat ik nu al lang blij was dat ik een iemand had waar ik bij kon aankloppen. Hij begon over iets met de Starbucks, maar kapte al snel zijn eigen verhaal af, ookal merkte ik nu al dat hij uit paniek begon te ratelen. Ik luisterde naar zijn geratel. Was hij nou echt zo dom geweest om de eerste keer geen bescherming te gebruiken? Mijn hand schoot uit en ik gaf hem een klap in zijn gezicht. Niet heel erg hard, maar hard genoeg om een rode afdruk op de zijkant van zijn gezicht achter te laten. "Hoe kon je zo dom zijn, Lou? Ik neem het jullie allebei erg kwalijk, maar jij had de volwassenen hier moeten zijn. Ik bedenk nog wel wat ik hierdoor zal doen, maar ik ben nu al wat blij dat je me binnen laat, dus dat is voor later." Ik kraakte mijn knokkels even en keek naar Louis die als een klein kind met een rode tekening op zijn wang op het bed zat. Het speet me zeker niet, maar toch voelde ik een sterke drang om mijn armen om hem heen te slaan. Ik vond het echt niet kunnen wat ze hadden gedaan, zeker onbeschermd, maar ik had ook met ze te doen. Ze waren beiden nog zo jong.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Opeens voel ik een klap op mijn wang. "Hoe kon je zo dom zijn, Lou? Ik neem het jullie allebei erg kwalijk, maar jij had de volwassenen hier moeten zijn. Ik bedenk nog wel wat ik hierdoor zal doen, maar ik ben nu al wat blij dat je me binnen laat, dus dat is voor later." verteld Liam. Beschaamd kijk ik naar de grond. 'Je hebt helemaal gelijk.' Ik wil er nog een maar aan vast knopen, maar dat mag niet. Het kan niet, ik ben stom geweest. Het is allemaal mijn schuld, ik had verstandiger moeten zijn. En nu zit Ophelia er ook weer mee. Ik voel een traan over mijn wang rollen. Snel veeg ik hem weg en ik richt me op Liam. 'Maar waarom was je hier?' vraag ik. Wow, geweldige vraag in deze situatie. NOT. Maar het lijkt belangrijk anders had Liam me allang gewurgt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik zag hem beschaamd naar de grond kijken en zeggen dat ik gelijk had. Ik had een maar verwacht, maar die kwam niet. Ik zag een traan over zijn wang rollen en ging naast hem op het grote bed zitten. Ik kon er echt niet tegen als mijn vrienden huilden, zeker niet altijd vrolijke Louis. Ik keek naar hem toen hij zijn vraag stelde. Ik beet even hard op mijn wang. Daarna boog ik mijn hoofd en vouwde mijn handen samen voor ik van wal stak. "Ik ga vandaag Marie-Anne ten huwelijk vragen, maar Zayn wurgt me waarschijnlijk on the spot zodra ik op mijn knieën voor haar ga." Ik keek hem aan met hopeloosheid in mijn ogen. De woede was bijna geheel verdwenen. Hoe bang ik ook voor Zayn was, ik zou het echt wel vandaag doen. Ik wilde namelijk een ring om haar vinger leggen om haar te laten zien dat ze de enige ware voor mij was voor we weer hals over kop weg moesten en vandaag was daar de perfecte kans voor.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Hij boog zijn hoofd en voude zijn handen strak samen. Hier zal wat komen hoor! "Ik ga vandaag Marie-Anne ten huwelijk vragen, maar Zayn wurgt me waarschijnlijk on the spot zodra ik op mijn knieën voor haar ga." zegt hij. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht maar ik probeer hem te onderdrukken. Het is goed en slecht. Hoe moet je dan precies reageren? Het is wel een klein beetje oneerlijk dat hij dan boos op mijn word, maar een HEEEEEEEEEL klein beetje. Maar waar ik het meest verbaasd om zijn keuze. Niet Marie-Anne en hij, zeker niet! Ze waren voor elkaar gemaakt, dat heb ik al gedacht van het begin van hun relatie. Maar waarom komt hij naar mij? Hoe dan ook hij heeft mijn hulp nodig en ik zal er zo veel mogelijk aan doen om hem te helpen. 'Wauw Liam. Geweldig, maar ja Zayn.' begin ik. Ik neem aan dat hij Zayn al heeft geprobeerd te overtuigen. Ik begin te denken om oplossingen. 'Man, dat is echt lastig zeg! Waarom vind hij het zo erg?' vraag ik als eerst maar. Zayn is moeilijk over te halen, maar ik geloof dat overal een oplossing voor is. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat liam moet dreigen met zelfmoord, maar dan ga je toestemming geven ofzo. Yeah, Niet dus. En dat spookt allemaal in mijn hoofd? Ja, nu snap ik waarom ik...zo ben. Maargoed. Ideeen. Denk Lou, denk! Ik heb altijd een oplossing! KOM OP!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik keek wat opzij naar Louis om zijn reactie te pijlen. Ik zag een klein glimlachje rond zijn mond spelen. Even later stak hij van was. Al leek ook hij geen antwoord te weten voor mijn probleem. "Dat weet ik..." mompelde ik zacht. Ik zou het inderdaad geweldig vinden als Marie-Anne ja zou zeggen, maar dan was Zayn nogsteeds een probleem. Ik keek even naar Louis bij zijn volgende vraag. "Hij vindt ons te jong." zuchtte ik. Ik hoopte maar niet dat Louis hier zich bij Zayn zou scharen. We waren jong, dat zeker, maar niet te. Ik was bijna 20 en zij was 18. Daarbij zou er nooit iemand anders zijn voor mij dan zij. Zij was mijn enige en ware liefde en ik wilde mijn leven met haar doorbrengen. Hoe kort of hoe lang dat ook zou duren. En ik wilde haar gewoon laten zien dat ik het echt meende. Dat ik niet zo'n random raar popster gastje was die dat elke avond tegen een andere meid zei. Nee, zo was ik zeker niet. Ik wilde alleen haar en daar mee uit. Zelfs al werd ik vermoord door haar oudere broer.


    Bowties were never Cooler