• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    [Iemand geintereseert in Liam?]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Iemand geintereseert in Liam?]

    [ Well... Lou kan evt? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Zal ik Liam dan naar Lou's deur sturen?]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Liam James Payne
    Ik werd wakker met een dubbel gevoel in mijn maag. Ik zag namelijk niet van mijn plannen af. Daardoor werd vandaag de dag dat ik door Zayn zou worden vermoord, hoe Marie-Anne ook zou reageren. Ik kroop vanuit mijn bed onder de douche om mijn hoofd leeg te maken. Nadat ik voor mijn doen veels te lang had gedoucht kwam ik eronderuit. Ik deed mijn haren met wat wax en trok een simpel t-shirt met jeans aan. Voor de show zouden we toch wat anders aan krijgen. Ik deed mijn Vans aan en liep naar de eettafel waar het kleine doosje op las. Ik nam het in mijn handen opende het en keek nog eens naar de fraile ring. Het was een dubbele rij zilver klimop met een blauw steentje tussen de blaadjes. Ik hoopte zo dat ze het mooi vond. De ring was namelijk van mijn moeder geweest en daarvoor van mijn grootmoeder. Ik had hem wel laten oppoetsen enzo, maar meer niet. Het had toch een erg sentimentele waarde. Ik stopte het doosje in mijn broekzak. Ik was eigenlijk te nerveus om echt te eten. Niet per se voor de show, maar vooral voor het andere. Toch at ik wat cornflakes en gooide ik er een glas melk achteraan. Ik poetste mijn tanden nog even voor ik naar buiten liep om daar op de rest te wachten om samen naar de show te gaan. Het was vrij koud voor begin mei. Misschien kon ik nog wel bij een van de anderen binnen wachten. Zayn viel direct af. Die zou mijn nek omdraaien nog voor ik aan had gebelt. Hoe de situatie er nu bij Harry en Niall bij lag wist ik ook niet. Dus alleen Louis, die noterbene met mijn zusje datete, was mijn enige optie. Ik liep naar zijn deur en drukte op de bel.


    Bowties were never Cooler

    (kan ik nog wat met Niall?)

    [Wie voor Amy? En ik sta nog op gereserveerd, kan dat even aangepast worden?]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:35 ]


    That is a perfect copy of reality.

    {Whoops. Little problem. Lou is met Phee in de Starbucks, & Ik moet zo weg :$ Sorreh...}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [We waren toch geskipt naar de 1e?]


    Bowties were never Cooler

    {Oh! Right... Sorreh... Ik voel me echt dom nu }

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:13 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    Ik word wakker van de deurbel. Ik ga rechtop zitten en wrijf met mijn vingers in mijn ogen. Ik voel de korreltjes slaap op het deken vallen. Ik sla de dekens van me af. Ik loop naar mijn kast om in een joggingsbroek te springen en een streepjesshirt aan te trekken. Ik sjok de kamer uit zonder nog enige moeite te doen voor mijn uiterlijk. Half slapend loop ik de trap af. Ik struikel halverwege over mijn eigen voeten en val net niet doordat mijn hand de trapleuning vastheeft. Thank god! Nou, nu ben ik wel redelijk wakker. Wie zou er voor de deur staan? Ik laat mijn hand op de deurklink rusten en haal hem naar beneden. Ik open de deur en zie Liam in de deuropening.
    'L-Liam? Wat doe jij hier?' vraag ik verbaasd. Van binnen shrik ik. Ophelia? Daar heb ik vanochtend niet eens op gelet. Oke, rustig Lou. Misschien maak je je om niks zorgen. Ik slik en wacht op Liam's antwoord.

    (Nu moet ik zo weg :$ Miss kan ik daar maar weet ik niet zeker...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Arriver schreef:
    [Wie voor Amy? En ik sta nog op gereserveerd, kan dat even aangepast worden?]


    [Aangepast. Sorry daarvoor.]


    Bowties were never Cooler

    (Amy voor Harry?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam Payne
    Het duurde even voor ik iets in huize Louis hoorde gebeuren. Het was alleen wel een harde klap. Er zou toch niets aan de hand zijn? Gelukkig deed Louis niet veel later de deur open. Hij leek verbaast en misschien zelfs geschokt dat ik hier stond. "Rustig, Lou. Ik kwam gewoon kijken of je al klaar was om te gaan. Duidelijk niet, maar goed. Wat is er?" Het leek echt net of hij zich dood schrok alleen omdat ik voor de deur stond. Er zou toch niets met Phee zijn. "Louis, waar is Phee?" Voor zover ik wist was Phee vaak vroeg op. Waar zou ze zijn. Het was vast niets ergs, maar ik vond het wel fijn om te weten dat alles met haar goed ging voor ik mijn graf tegemoet ging op dat podium. Ik haalde een hand door mijn haren en trok even aan mijn shirt. Ik had ook natuurlijk net een iets te krap shirt aangetrokken, maar goed. Alles zou goed komen. Hopelijk zou Marie-Anne ja zeggen. Misschien had Zayn dan nog een kleine rede om me niet helemaal van kant te maken, want onze vriendschap zou waarschijnlijk niet genoeg zijn.


    Bowties were never Cooler

    [iemand voor Niall?]

    [Misschien kan hij met Amy mee naar Megan, of kan Megan naar hem en Amy komen]


    Bowties were never Cooler