• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, die fans respecteren vaak niet de mening van mensen die er anders over denken. Als iemand iets negatiefs zegt over deze meneer schieten ze gelijk in de aanval en proberen ze hem te verdedigen, omdat hij in hun ogen onze lieve heer is :P Het maakt voor hen dan niets uit dat hij zoals ik hier heb gelezen, geblowd heeft of te laat is voor zijn optredens, omdat ieder ander dat ook weleens doet en natuurlijk is het wel een kind, maar hij moet goed begrijpen dat hij ook een professional moet zijn in zijn vak. Mensen hebben betaald om hem te zien en dan moet die er alles aan doen om er ook te zijn.

    Ik vind trouwens ook dat de fans totaal niet kunnen tegen de spot over deze meneer, omdat als iemand een andere mening heeft, gaan ze gelijk weer in de aanval. Ik vind dat je mensen gewoon hun woordje mag alten doen wat ze over hem vinden en niet probeert goed te praten van, het is zijn aardige jongen, want hij is bij dat meisje geweest in het ziekenhuis. Nou, dat is heel goed dat hij dat heeft gedaan, maar nog vind ik het een arrogante kwal zoals hij zich profileert en ik zou nooit van me leven naar een concert van hem gaan, omdat hij door te laat te komen de indruk wekt dat de fans hem geen donder interesseren en ik hem eigenlijk amateuristisch vind handelen. Ook ben ik geen fan van zijn muziek, maar dat staat er even los van.

    Mijn persoonlijke mening :P


    Ja, je hebt in sommige dingen wel gelijk. Het is inderdaad zijn werk en alles en dan moet je optijd komen. Mee eens en sorry als ik iets te aanvallend was, maar ik zelf vind - los van Justin- dat mensen altijd gelijk al het haat en negativiteit opzoeken en dat onthouden. Alsof ze zich niet verdiepen in die persoon, niet dat jij dat doet hoor. Maar ik bedoel, ik zou waarschijnlijk gek worden van al dat gegil en al die vragen, negativiteit en alles. Daarom begrijp ik het op zich wel, maar of course. It isn't right.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Waarom zou je je verdiepen in Justin Bieber? lol.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 17:37 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Trouwens, zag deze op tumblr, en moest wel even lachen,


    Alleen maar tranen van geluk

    Was al gepost door Mufinn, maar blijft idioot ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kennen die mensen dit niet? Het heet GOOGLE.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jandino schreef:
    Trouwens, zag deze op tumblr, en moest wel even lachen,



    Oh dear god no.

    Jandino schreef:
    Trouwens, zag deze op tumblr, en moest wel even lachen,



    Ik snap niet wat daar grappig aan is. Het is gewoon domheid als je zoiets niet weet.


    26 - 02 - '16

    Oké, ik ga even ontopic.
    De mensen die naar het concert gaan en een uur moesten wachten en vervolgens boos werden omdat het ''te lang'' duurde, het was wel hun eigen schuld. Van te voren zou je eens moeten nadenken. Gaat Justin weer te laten komen of niet? Je hebt er dus zelf voor gezorgd, want jij moest er zo nodig heen. Dan zie je wel wat voor naar ding er kan gebeuren met je.
    Bovendien vond ik dat Anne Frank-gedoe niet zo erg, maar voor grotendeels wel. Het is wel een beetje arrogant om jezelf erbij te trekken, maar mensen die niet weten wie Anne is.. Oké, dat kun je misschien niet weten, maar waarom ben je zo dom om dat nog aan anderen te vragen op Social Media - twitter - zelfs? Ze hebben nog nooit van google gehoord? Google?!
    Ik haat JB ook en 1D zelf ook, behalve 1D hun liedjes. Maar je moet wel even nadenken hoor guys, JB geeft ook om zijn fans, en niet alleen de fans voor hem :'D Justin is ook een good boy, zegmaar, alleen het is misschien wel arrogant om je fans zo laten te wachten. Toch is hij goed voor zijn fans.
    Ik zeg dus NIET dat ik een belieber ben. Dat is dus helemaal niet het geval, maar hij valt gewoon mee, maar sommige mensen moeten overdrijven. Fans zijn fans en die kunnen er eigenlijk niets aan doen dat die zo moeten fangirlen. Als ze van JB houden kunnen ze er toch niets aan doen? Laat ze dan toch.
    Ik begrijp wel dat de fans vragen waarom JB niet naar hun huis zijn geweest in plaats van die van Anne Frank, omdat ze geen idee hebben wie Anne is. Anne was een meisje dat eigenlijk veel belangrijker is dan de fans zelf. Maar dat kunnen de beliebers pas begrijpen als ze het nou eenmaal weten. Maar dan hoeven jullie even, ten eerste, niet zo aanstellerig te doen.
    En voordat jullie gaan zeggen dat ik hem verdedig, dat is niet het geval, en dat zeg ik niet nog een keer. Het is gewoon ook niet helemaal goed om zo te reageren, alsof iedereen perfect is behalve JB.
    Oké, niemand is perfect, jullie dus ook niet, de fans ook niet, 1D niet, TH niet, HP niet, JB niet, niemand en niks is perfect.
    Jullie hoeven niet zo te reageren als JB maar een foutje heeft gedaan, alleen omdat hij toevallig een beroemdheid is met honderdtallen fans, en hij een keer iets fouts of arrogants heeft gedaan moeten jullie even niet zo reageren. JB is niet perfect. Jij ook niet.
    Zullen we het hierbij houden? Niemand is perfect, dus JB kan ook iets fouts hebben gedaan, of arrogants. Jij maakt ook weleens fouten, dat maakt iedereen. Dus ik vind dit eigenlijk.. nutteloos. Dit hele topic al.


    Some people are art and do art at the same time

    De mensen die naar het concert gaan en een uur moesten wachten en vervolgens boos werden omdat het ''te lang'' duurde, het was wel hun eigen schuld. Van te voren zou je eens moeten nadenken. Gaat Justin weer te laten komen of niet? Je hebt er dus zelf voor gezorgd, want jij moest er zo nodig heen. Dan zie je wel wat voor naar ding er kan gebeuren met je.

    Whuuuuut. Het is de schuld van fans als JB te laat komt? Doe eens ff normaal zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, mooi om te weten. Dus als ik te laat naar mijn werk ga mogen de klanten maar bedenken dat ik misschien te laat ga komen en moeten ze maar later komen. Fair enough, heb ik geen problemen mee. De wereld schijnt om mij te draaien blijkbaar.


    Your make-up is terrible

    Cathedra schreef:
    Oké, ik ga even ontopic.
    De mensen die naar het concert gaan en een uur moesten wachten en vervolgens boos werden omdat het ''te lang'' duurde, het was wel hun eigen schuld. Van te voren zou je eens moeten nadenken. Gaat Justin weer te laten komen of niet? Je hebt er dus zelf voor gezorgd, want jij moest er zo nodig heen. Dan zie je wel wat voor naar ding er kan gebeuren met je.

    Ik snap niet waar dit op slaat... Als je er heen gaat zorg je ervoor dat hij te laat komt? Que?


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    Nou, mooi om te weten. Dus als ik te laat naar mijn werk ga mogen de klanten maar bedenken dat ik misschien te laat ga komen en moeten ze maar later komen. Fair enough, heb ik geen problemen mee. De wereld schijnt om mij te draaien blijkbaar.

    Hahahaha, briljant!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cathedra schreef:
    Oké, ik ga even ontopic.
    De mensen die naar het concert gaan en een uur moesten wachten en vervolgens boos werden omdat het ''te lang'' duurde, het was wel hun eigen schuld. Van te voren zou je eens moeten nadenken. Gaat Justin weer te laten komen of niet? Je hebt er dus zelf voor gezorgd, want jij moest er zo nodig heen. Dan zie je wel wat voor naar ding er kan gebeuren met je.
    Bovendien vond ik dat Anne Frank-gedoe niet zo erg, maar voor grotendeels wel. Het is wel een beetje arrogant om jezelf erbij te trekken, maar mensen die niet weten wie Anne is.. Oké, dat kun je misschien niet weten, maar waarom ben je zo dom om dat nog aan anderen te vragen op Social Media - twitter - zelfs? Ze hebben nog nooit van google gehoord? Google?!
    Ik haat JB ook en 1D zelf ook, behalve 1D hun liedjes. Maar je moet wel even nadenken hoor guys, JB geeft ook om zijn fans, en niet alleen de fans voor hem :'D Justin is ook een good boy, zegmaar, alleen het is misschien wel arrogant om je fans zo laten te wachten. Toch is hij goed voor zijn fans.
    Ik zeg dus NIET dat ik een belieber ben. Dat is dus helemaal niet het geval, maar hij valt gewoon mee, maar sommige mensen moeten overdrijven. Fans zijn fans en die kunnen er eigenlijk niets aan doen dat die zo moeten fangirlen. Als ze van JB houden kunnen ze er toch niets aan doen? Laat ze dan toch.
    Ik begrijp wel dat de fans vragen waarom JB niet naar hun huis zijn geweest in plaats van die van Anne Frank, omdat ze geen idee hebben wie Anne is. Anne was een meisje dat eigenlijk veel belangrijker is dan de fans zelf. Maar dat kunnen de beliebers pas begrijpen als ze het nou eenmaal weten. Maar dan hoeven jullie even, ten eerste, niet zo aanstellerig te doen.
    En voordat jullie gaan zeggen dat ik hem verdedig, dat is niet het geval, en dat zeg ik niet nog een keer. Het is gewoon ook niet helemaal goed om zo te reageren, alsof iedereen perfect is behalve JB.
    Oké, niemand is perfect, jullie dus ook niet, de fans ook niet, 1D niet, TH niet, HP niet, JB niet, niemand en niks is perfect.
    Jullie hoeven niet zo te reageren als JB maar een foutje heeft gedaan, alleen omdat hij toevallig een beroemdheid is met honderdtallen fans, en hij een keer iets fouts of arrogants heeft gedaan moeten jullie even niet zo reageren. JB is niet perfect. Jij ook niet.
    Zullen we het hierbij houden? Niemand is perfect, dus JB kan ook iets fouts hebben gedaan, of arrogants. Jij maakt ook weleens fouten, dat maakt iedereen. Dus ik vind dit eigenlijk.. nutteloos. Dit hele topic al.


    Vous dites? ._.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Whuuuuut. Het is de schuld van fans als JB te laat komt? Doe eens ff normaal zeg.


    Ik snap niet waar dit op slaat... Als je er heen gaat zorg je ervoor dat hij te laat komt? Que?


    Van te voren kun je nagaan dat JB niet weer op tijd zou komen. Dus het is lekker je eigen schuld dat je er heen ging en toen boos was. Als jij boos was omdat JB te laat kwam, waarom kwam je dan naar het concert? --''


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)

    Van te voren kun je nagaan dat JB niet weer op tijd zou komen. Dus het is lekker je eigen schuld dat je er heen ging en toen boos was. Als jij boos was omdat JB te laat kwam, waarom kwam je dan naar het concert? --''


    En als hij wel op tijd is ben je te laat. Lekkere manier zeg.
    Nou, misschien zijn ze wel boos omdat ze veel geld hebben neergelegd maar erop gerekend hebben dat het op een bepaalde tijd afgelopen is en ze naar huis moeten. Omdat ze dan misschien niet het hele concert kunnen bijwonen, omdat ze de laatst trein missen omdat die niet meer rijden, omdat ze zich schuldig voelen omdat hun ouders nu heel lang zitten te wachten.


    Your make-up is terrible