• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cathedra schreef:
    (...)

    Van te voren kun je nagaan dat JB niet weer op tijd zou komen. Dus het is lekker je eigen schuld dat je er heen ging en toen boos was. Als jij boos was omdat JB te laat kwam, waarom kwam je dan naar het concert? --''


    Dus je moet maar gewoon van te voren ervan uitgaan dat je idool te laat komt en dat slikken? Dude. Jouw logica.


    i put the fun in funeral

    Cathedra schreef:
    (...)

    Van te voren kun je nagaan dat JB niet weer op tijd zou komen. Dus het is lekker je eigen schuld dat je er heen ging en toen boos was. Als jij boos was omdat JB te laat kwam, waarom kwam je dan naar het concert? --''

    Wauw, je bent nog idioter dan ik dacht. Je verdraait alles compleet. HIJ hoort op tijd te zijn, niet jij te laat. In wat voor een vage wereld leef jij?

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cathedra schreef:
    (...)

    Van te voren kun je nagaan dat JB niet weer op tijd zou komen. Dus het is lekker je eigen schuld dat je er heen ging en toen boos was. Als jij boos was omdat JB te laat kwam, waarom kwam je dan naar het concert? --''

    Het slaat nog steeds nergens op. Ook al kwam hij op vorige concerten te laat, ik denk wel dat je nog steeds ervan gaat uitgaan dat Justin deze keer wel eens op tijd komt. Dus ik begrijp wel dat het een grote teleurstelling is als hij weer eens te laat kwam. Als je van een zanger hoort te verwachten dat hij te laat komt, ik denk dat je dan wat dingen moet nagaan.


    Take me to wonderland

    Cathedra schreef:
    (...)

    Van te voren kun je nagaan dat JB niet weer op tijd zou komen. Dus het is lekker je eigen schuld dat je er heen ging en toen boos was. Als jij boos was omdat JB te laat kwam, waarom kwam je dan naar het concert? --''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De 4/5 mensjes boven me ^
    Is wel arrogant, je weet dat je je fans zou teleurstellen als je te laat komt, maar omdat hij al vaak te laat is gekomen betekent niet dat hij plotseling weer op tijd zou komen. Dat is denk ik wel erg onlogisch, naar mijn denken. Maar goed, jullie hoeven niet te doen dat jullie perfect zijn en nooit eens fouten maken en JB wel, want daar schieten jullie ook niets mee op :Y)


    Some people are art and do art at the same time



    Look everyone it’s a Belieber!
    Oh wait…..never mind that’s just Anne Frank.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Op tijd zijn is geen overbodige luxe hoor, mensje met weirde logica. Zijn fans moeten zich niet aanpassen aan hem!
    Btw, moeten ze zijn concert maar wat later plannen. : /

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:26 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Cathedra schreef:
    De 4/5 mensjes boven me ^
    Is wel arrogant, je weet dat je je fans zou teleurstellen als je te laat komt, maar omdat hij al vaak te laat is gekomen betekent niet dat hij plotseling weer op tijd zou komen. Dat is denk ik wel erg onlogisch, naar mijn denken. Maar goed, jullie hoeven niet te doen dat jullie perfect zijn en nooit eens fouten maken en JB wel, want daar schieten jullie ook niets mee op :Y)

    Ik ga daar niet eens op reageren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ga daar niet eens op reageren.


    U R sick.


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    De 4/5 mensjes boven me ^
    Is wel arrogant, je weet dat je je fans zou teleurstellen als je te laat komt, maar omdat hij al vaak te laat is gekomen betekent niet dat hij plotseling weer op tijd zou komen. Dat is denk ik wel erg onlogisch, naar mijn denken. Maar goed, jullie hoeven niet te doen dat jullie perfect zijn en nooit eens fouten maken en JB wel, want daar schieten jullie ook niets mee op :Y)


    -staart naar bericht-
    Laat maar...


    Take me to wonderland

    Cathedra schreef:
    De 4/5 mensjes boven me ^
    Is wel arrogant, je weet dat je je fans zou teleurstellen als je te laat komt, maar omdat hij al vaak te laat is gekomen betekent niet dat hij plotseling weer op tijd zou komen. Dat is denk ik wel erg onlogisch, naar mijn denken. Maar goed, jullie hoeven niet te doen dat jullie perfect zijn en nooit eens fouten maken en JB wel, want daar schieten jullie ook niets mee op :Y)


    Als iemand vaak iets doet betekent het nog niet gelijk doet iemand dat áltijd doet.
    Ik verslaap me vaak, maar dat doe ik ook niet áltijd.
    Trouwens, niemand hier doet alsof hij/zij nooit fouten maakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cathedra schreef:
    (...)
    U R sick.


    Wie het zégt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Cathedra schreef:
    De 4/5 mensjes boven me ^
    Is wel arrogant, je weet dat je je fans zou teleurstellen als je te laat komt, maar omdat hij al vaak te laat is gekomen betekent niet dat hij plotseling weer op tijd zou komen. Dat is denk ik wel erg onlogisch, naar mijn denken. Maar goed, jullie hoeven niet te doen dat jullie perfect zijn en nooit eens fouten maken en JB wel, want daar schieten jullie ook niets mee op :Y)


    Als mensen écht gaan doen wat jij zegt word het alleen maar erger. Justin krijgt het idee dat hij het kan maken want ze passen zich toch wel aan, de wereld begint steeds meer om hem te draaien en het geld komt toch wel. Denk je dat het goed is voor die jongen?
    Als ze het niet doen, klagen en niet meer naar zijn concerten komen ziet hij dat hij het niet kan maken en wie weet snapt hij wel dat dit geen geld meer op gaat brengen en gaat hij normaal doen.
    Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar ik kom niet te laat op mijn werk en ik denk ook niet dat de wereld om mij draait. Als ik zo'n fout maak lig ik er gewoon uit en ik heb ik een enorm probleem.


    Your make-up is terrible

    Cathedra schreef:
    (...)
    U R sick.

    Omdat ik niet zo onlogisch en raar denk als jou? Omdat het leven niet om jou / hem draait? Ja sure :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cathedra schreef:
    De 4/5 mensjes boven me ^
    Is wel arrogant, je weet dat je je fans zou teleurstellen als je te laat komt, maar omdat hij al vaak te laat is gekomen betekent niet dat hij plotseling weer op tijd zou komen. Dat is denk ik wel erg onlogisch, naar mijn denken. Maar goed, jullie hoeven niet te doen dat jullie perfect zijn en nooit eens fouten maken en JB wel, want daar schieten jullie ook niets mee op :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor