• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @ Itami, please zeg me dat dat plaatje fake is?


    You are beautiful, you are love.

    Er zitten 2 beliebers in de klas
    mijn leerkracht zij ook dat dat kij onrespectvol was en dat is ook zo
    en ze voegde er aan toe
    (ik zal het in spoiler zette anders worden beliebers kwaad :$)

    als je directioner bent tot daar aan toe maar belieber ... en toen trok ze een vies gezicht
    ik moest er wel mee lachen

    maar ieder zijn eigen smaak
    HET BLIJFT ONRESPEXTVOL888888888888888888888888888888888888888888888


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Folklore schreef:
    @ Itami, please zeg me dat dat plaatje fake is?

    Ik hoop het, maar ik weet het niet. Zou er niet van schrikken als het echt is.


    Take me to wonderland

    Wow, wat zijn jullie irritant! :'D

    Jieber mag maar blij zijn dat hij hier zo in het middelpunt van de belangstelling staat, zeg!


    "I shut my eyes in order to see.'

    CityGirlx schreef:
    Er zitten 2 beliebers in de klas
    mijn leerkracht zij ook dat dat kij onrespectvol was en dat is ook zo
    en ze voegde er aan toe
    (ik zal het in spoiler zette anders worden beliebers kwaad :$)
    als je directioner bent tot daar aan toe maar belieber ... en toen trok ze een vies gezicht
    ik moest er wel mee lachen

    maar ieder zijn eigen smaak
    HET BLIJFT ONRESPEXTVOL888888888888888888888888888888888888888888888



    Nou ik kan 'm nog lezen hoor :P
    Dus ze heeft liever een Directioner dan Belieber? hahahhaha..

    Btw: Alsof One Direction nooit fouten maakt.
    Als 1D dat gedaan zou hebben zouden alleen maar: Oh goshie wat schattig, en zulke andere reactie's komen. Als Bieber het doet is het meteen oorlog. Alsof hij mensen vermoord heeft. Just saying.. bedoel ik niets mis mee. Ben zelf een Directioner (A)

    And we all are people, iedereen maakt fouten, zo zitten we nou eenmaal in elkaar.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 21:16 ]

    Folklore schreef:
    @ Itami, please zeg me dat dat plaatje fake is?

    het is echt. heb het opgezocht op Instagram ;x
    maar ze heeft alweer een nieuwe foto geplaats waar ze haar exucces aanbied en vraagt om de haat die ze krijgt te stoppen. aangezien heel Tumblr er nu vol mee staat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    RockMeBieber schreef:
    (...)


    Nou ik kan 'm nog lezen hoor :P
    Dus ze heeft liever een Directioner dan Belieber? hahahhaha..

    Btw: Alsof One Direction nooit fouten maakt.
    Als 1D dat gedaan zou hebben zouden alleen maar: Oh goshie wat schattig, en zulke andere reactie's komen. Als Bieber het doet is het meteen oorlog. Alsof hij mensen vermoord heeft. Just saying.. bedoel ik niets mis mee. Ben zelf een Directioner (A)

    And we all are people, iedereen maakt fouten, zo zitten we nou eenmaal in elkaar.

    You clearly don't know Quizlet yet. Als 1D dat doet, dan krijgen ze evenveel commentaar als Justin Bieber krijgt.


    Take me to wonderland

    Mufinn schreef:
    (...)
    het is echt. heb het opgezocht op Instagram ;x
    maar ze heeft alweer een nieuwe foto geplaats waar ze haar exucces aanbied en vraagt om de haat die ze krijgt te stoppen. aangezien heel Tumblr er nu vol mee staat.


    Hah, nou ze verdient het. Je bent gewoon echt dom als je zoiets roekeloos neerkwakt.


    You are beautiful, you are love.

    Samwell schreef:
    Wow, wat zijn jullie irritant! :'D

    Jieber mag maar blij zijn dat hij hier zo in het middelpunt van de belangstelling staat, zeg!


    Ik vind het hilarisch op een trieste manier dat iedereen over een bomaanslag in boston zegt "who cares, wat boeit mij dat?", de oorlogsdreiging in Korea, het gedoe in Syrie, de eurocrisis en god mag weten wat allemaal negeert, en vervolgens 17 paginas volspamt met justin bieber. De mensen van tegenwoordig hebben vreemde prioriteiten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Itami schreef:
    (...)
    You clearly don't know Quizlet yet. Als 1D dat doet, dan krijgen ze evenveel commentaar als Justin Bieber krijgt.



    Ik heb dan wat anders gemerkt :) (Op andere sites dan)
    Zodra iemand dan wat negatiefs over 1D zegt wordt het meteen: awh wat cute of dat bedoelen ze goed hoor. bla bla bla ik kan daar echt niet tegen. EN als JB dat doet is het BAM! wat een mongool is hij etc. etc.
    Ik vind dat mensen nou niet zo erg op andere moeten gaan letten. JB is ook maar een mens, en hij is nota bene 19 jaar! dan zouden jullie misschien wel zeggen ja een 15 jarige is nog verstandiger dan hem. JB heeft geen makkelijke tijden gehad, hij is vroeg begonnen met zijn carriere, de roem die stijgt naar zijn hoofd, de problemen die hij prive gehad heeft, hij pubert nog. etc etc. He's just a normal people like you and me, He have feelings! Hij is heus niet van steen ofzo. Woorden zijn harder dan je denkt. Het doet pijn. Denken jullie nou zeker dat hij al dat gehaat nou niet te lezen heeft gehad? Hij gaat daar kapot aan. En dat vinden jullie leuk? Niet meteen beoordelen, jullie weten niet wat achter zijn verhaal zit, jullie weten niet waarom hij zich zo gedraagd, en jullie kennen hem niet, dus niet gelijk iemand haten desondanks je diegene niet eens kent. Nogmaals hij is een mens! geen robbot ofzo.. just saying..AMEN!

    (Heb het trouwens niet tegen jou ofzo)

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik vind het hilarisch op een trieste manier dat iedereen over een bomaanslag in boston zegt "who cares, wat boeit mij dat?", de oorlogsdreiging in Korea, het gedoe in Syrie, de eurocrisis en god mag weten wat allemaal negeert, en vervolgens 17 paginas volspamt met justin bieber. De mensen van tegenwoordig hebben vreemde prioriteiten.


    Absoluut mee eens!!!

    RockMeBieber schreef:
    (...)


    Ik heb dan wat anders gemerkt :) (Op andere sites dan)
    Zodra iemand dan wat negatiefs over 1D zegt wordt het meteen: awh wat cute of dat bedoelen ze goed hoor. bla bla bla ik kan daar echt niet tegen. EN als JB dat doet is het BAM! wat een mongool is hij etc. etc.
    Ik vind dat mensen nou niet zo erg op andere moeten gaan letten. JB is ook maar een mens, en hij is nota bene 19 jaar! dan zouden jullie misschien wel zeggen ja een 15 jarige is nog verstandiger dan hem. JB heeft geen makkelijke tijden gehad, hij is vroeg begonnen met zijn carriere, de roem die stijgt naar zijn hoofd, de problemen die hij prive gehad heeft, hij pubert nog. etc etc. He's just a normal people like you and me, He have feelings! Hij is heus niet van steen ofzo. Woorden zijn harder dan je denkt. Het doet pijn. Denken jullie nou zeker dat hij al dat gehaat nou niet te lezen heeft gehad? Hij gaat daar kapot aan. En dat vinden jullie leuk? Niet meteen beoordelen, jullie weten niet wat achter zijn verhaal zit, jullie weten niet waarom hij zich zo gedraagd, en jullie kennen hem niet, dus niet gelijk iemand haten desondanks je diegene niet eens kent. Nogmaals hij is een mens! geen robbot ofzo.. just saying..AMEN!

    (Heb het trouwens niet tegen jou ofzo)

    Ik weet niet op wat voor sites jij zit, maar ik heb andere dingen gemerkt. ^^

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 21:36 ]


    Take me to wonderland

    Ik heb dit topic gemeld zodat er een slotje op kan ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik vind het hilarisch op een trieste manier dat iedereen over een bomaanslag in boston zegt "who cares, wat boeit mij dat?", de oorlogsdreiging in Korea, het gedoe in Syrie, de eurocrisis en god mag weten wat allemaal negeert, en vervolgens 17 paginas volspamt met justin bieber. De mensen van tegenwoordig hebben vreemde prioriteiten.


    Dat vind ik ook wel opmerkelijk. Ik heb er wel aan gedacht om een topic over de bomaanslag te openen (ik heb in ieder geval nog geen topic gezien), maar aangezien er nog geen is durfde ik geen te openen omdat Q misschien niet de juiste plek daar voor is.. Zo lijkt het soms.
    Bitchen in dit topic voelt inderdaad wel wat vreemd naast al die ellende. En dat boeit me echt wel veel meer.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook wel opmerkelijk. Ik heb er wel aan gedacht om een topic over de bomaanslag te openen (ik heb in ieder geval nog geen topic gezien), maar aangezien er nog geen is durfde ik geen te openen omdat Q misschien niet de juiste plek daar voor is.. Zo lijkt het soms.
    Bitchen in dit topic voelt inderdaad wel wat vreemd naast al die ellende. En dat boeit me echt wel veel meer.


    Is er wel :].


    i put the fun in funeral