• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ja, ik bedoelde meer: uit wat in zijn reacties kan je dat opmaken?

    Ik ga met je mee. Jezus, hoe egocentrisch kan iemand zijn?

    Ik ga daar niet eens op reageren.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ga met je mee. Jezus, hoe egocentrisch kan iemand zijn?

    Dat zei ik nadat jij dat had gezegd, dus dat klopt alweer helemaal niks van.
    En dat plaatje postte ik omdat ik nu eenmaal vind dat je heel erg faalt. Dat betekent niet dat de wereld om mij draait, lol.

    EDIT: Wauw, ik faal in op BB codes klikken.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat doe je? @ Cathedra


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DarkSavior schreef:
    Ik ga met je mee. Jezus, hoe egocentrisch kan iemand zijn?
    Dat zei ik nadat jij dat had gezegd, dus dat klopt alweer helemaal niks van.
    En dat plaatje postte ik omdat ik nu eenmaal vind dat je heel erg faalt. Dat betekent niet dat de wereld om mij draait, lol.
    Waar na?


    Some people are art and do art at the same time

    Hou gewoon op! Merk je niet dat dit niets doet aan het smelten van de poolkappen of het verhelpen van honger in Afrika?!

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:46 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Hou gewoon op! Merk je niet dat dit niets doet aan het smelten van de poolkappen of het verhelpen van honger in Afrika?!
    Ja !!!!!!!!! :8:8


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Waar na?

    Laat maar, ik ga niet eens meer moeite aan je verspillen als je niet eens meer weet waarover ik het heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aestas schreef:
    Hou gewoon op! Merk je niet dat dit niets doet aan het smelten van de poolkappen of het verhelpen van honger in Afrika?!


    Wauw, het logica level hier komt op gelijke voet.


    Your make-up is terrible


    Uh, whut?


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    (...)

    Wauw, het logica level hier komt op gelijke voet.


    Dat was ironie...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Itami schreef:


    Uh, whut?



    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aestas schreef:
    (...)

    Dat was ironie...


    Ja, ik zei dat om duidelijk aan die andere te maken hoezeer wat zij zegt op niets slaat. En ik kan geen goede Nederlandse zinnen meer formuleren.


    Your make-up is terrible

    Geen belediging aan mijn adres?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dit is al topic nummer 100000+ die ik tegen gekomen ben. -.-'Wat moeten jullie toch nou van hem? laat hem nou met rust. En hij bedoeld dit vast niet verkeerd. Hij bedoeld vast en zeker dat hij het een eer vind als Anne Frank nou een Belieber geweest zou zijn, omdat hij haar een geweldige meid vind.

    Jullie reageren alsof hij een moord gepleegt heeft.

    En ter jullie informatie ik verdedig hem niet, ik vind zelf da thij de laatse tijd zich erg vreemd gedraagd, ik vind dat jullie gewoon minder aandacht aan hem moeten gaan besteden als jullie hem toch haten..

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:58 ]

    Svale schreef:
    Ik zie eerlijk gezegd niet waarom hier zo'n punt van wordt gemaakt. Justin geeft aan dat hij Anne Frank bewondert en dat hij hoopt dat zij hem ook bewonderd zou hebben. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Iedereen wil toch graag gerespecteerd worden door mensen die hij/zij zelf ook respecteert?

    Dat hij te laat komt is natuurlijk een ander verhaal. In dat opzicht ben ik het er wel mee eens dat dat niet kan.


    Dit!!(Y)