• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tegewoordig schuiven we teveel op vrijheid van meningsuiting of vrijheid van wat dan ook. (cat)
    Maar zoals in dit topic al gezegd was, het is wel een beetje raar van m ja


    Opgeven is geen optie.

    Dat iemand vrijheid van meningsuiting heeft, hoeft nog niet te betekenen dat je iedereen moet afkatten en uitkafferen. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Dat iemand vrijheid van meningsuiting heeft, hoeft nog niet te betekenen dat je iedereen moet afkatten en uitkafferen. (bloos)


    Maar dat kan ik zo goed! (baby)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Laxus schreef:
    Sommigen kunnen ook overdrijven zeg. Snap trouwens niet wat hier onrespectvol aan is, maar oké.
    En dat ie iedere keer te laat komt vind ik ook niet kunnen.


    Tell me about it, stud.

    Valentino schreef:
    (...)

    Dat doe je al het hele topic, zoals de meesten. And besides, look at all the fucks I give. HAHAHA


    Blijkbaar geef je genoeg 'fucks' om steeds weer te reageren in dit topic. (:


    Tell me about it, stud.

    Valentino schreef:
    (...)

    Maar dat kan ik zo goed! (baby)

    Dan ben je meer op je plek op een gamersforum! Kun je meteen je woordenschat uitbreiden. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Blijkbaar geef je genoeg 'fucks' om steeds weer te reageren in dit topic. (:


    Neuh, het is leuk om mensen op te fokken.
    @Barnabas, uitbreiding van woordenschat klinkt interessant!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vind 't behoorlijk irritant dat mensen het direct fout opvatten. Hij wilde gewoon laten weten dat hij Anne Frank respecteerde en dat als ze nu nog leefde.. ze fan van hem zou zijn. Dus gedraag je alsjeblieft naar je leeftijd, in plaats van hem de grond in te trappen.

    En ja, hij was te laat bij het concert, maar dat maakte het niet slechter. Rot op hoor.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    Vind 't behoorlijk irritant dat mensen het direct fout opvatten. Hij wilde gewoon laten weten dat hij Anne Frank respecteerde en dat als ze nu nog leefde.. ze fan van hem zou zijn. Dus gedraag je alsjeblieft naar je leeftijd, in plaats van hem de grond in te trappen.

    En ja, hij was te laat bij het concert, maar dat maakte het niet slechter. Rot op hoor.


    Belieber zeker? :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bvlgari schreef:
    Vind 't behoorlijk irritant dat mensen het direct fout opvatten. Hij wilde gewoon laten weten dat hij Anne Frank respecteerde en dat als ze nu nog leefde.. ze fan van hem zou zijn. Dus gedraag je alsjeblieft naar je leeftijd, in plaats van hem de grond in te trappen.

    En ja, hij was te laat bij het concert, maar dat maakte het niet slechter. Rot op hoor.


    What the fuck. :') Jij vat zijn gedrag gewoon op zoals jij het op wil vatten. Volgens mij heb je zelf niet door dat je de werkelijkheid zit te verdraaien. Op een nogal trieste manier.


    You are beautiful, you are love.

    Bvlgari schreef:
    Vind 't behoorlijk irritant dat mensen het direct fout opvatten. Hij wilde gewoon laten weten dat hij Anne Frank respecteerde en dat als ze nu nog leefde.. ze fan van hem zou zijn. Dus gedraag je alsjeblieft naar je leeftijd, in plaats van hem de grond in te trappen.

    En ja, hij was te laat bij het concert, maar dat maakte het niet slechter. Rot op hoor.

    Zal ik ook op jou graf of in een boek van je schrijven dat je vast fan me zou zijn, nadat je een vreselijk leven hebt gehad :Y)

    En te laat zijn is erg. Mensen verwachten dingen van je en betalen tering veel geld voor je. Het minste wat je dan kunt doen is op tijd komen. Je kunt ook niet op je werk komen, omdat je in je "rebel" jaren zit. Weet je wat ze dan doen? Ze trappen je eruit en dan zit je zonder werk.

    Jezus, leer nadenken en rot zelf lekker een eind op.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 18:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bvlgari schreef:
    Vind 't behoorlijk irritant dat mensen het direct fout opvatten. Hij wilde gewoon laten weten dat hij Anne Frank respecteerde en dat als ze nu nog leefde.. ze fan van hem zou zijn. Dus gedraag je alsjeblieft naar je leeftijd, in plaats van hem de grond in te trappen.

    En ja, hij was te laat bij het concert, maar dat maakte het niet slechter. Rot op hoor.

    Moet hij maar eerst opgroeien. (cat)


    Take me to wonderland

    Wijven (en eventuele kerels), die idioot is net iets jonger dan mij. Zie je mij zoiets mongolisch al doen? Dat kan ik me niet eens veroorloven. Dat je beroemd bent betekent niet dat je een of andere goddelijke entiteit bent.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 18:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bvlgari schreef:
    Vind 't behoorlijk irritant dat mensen het direct fout opvatten. Hij wilde gewoon laten weten dat hij Anne Frank respecteerde en dat als ze nu nog leefde.. ze fan van hem zou zijn. Dus gedraag je alsjeblieft naar je leeftijd, in plaats van hem de grond in te trappen.

    En ja, hij was te laat bij het concert, maar dat maakte het niet slechter. Rot op hoor.

    Je hebt net de rede genoemd :Y)

    Ik snap niet dat beliebers gelijk in de verdediging gaan als hij wat verkeerds doet._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    (...)

    Ik snap niet dat beliebers gelijk in de verdediging gaan als hij wat verkeerds doet._.

    of dat ze zich gaan snijden zodat hij stopt met blowen.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.