• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rybak schreef:
    (...)

    Om dat wij nog steeds de wet hebben van vrijheid van meningsuiting, hij mag binnen bepaalde grenzen zeggen/schrijven wat hij wil. Ik snap best dat mensen het onrespectvol vinden want ik vind ook dat het getuigt van weinig respect voor wat haar is over komen. Maar als er ooit zo'n soort wet komt dan weet ik nog wel meer mensen die ik dan liever nooit meer in Nederland zie.


    Lol, zo serieus hoefde je mijn reactie ook weer niet te nemen. Niemand kan de 'geweldige' bieber tegenhouden van zijn mening geven. Het is gewoon jammer -vooral voor hem zelf- dat hij zo geworden is. Ik herinner me nog dat hij ontdekt was. Zo'n broekje van youtube. Zo'n broekje had hij beter kunnen blijven. It's just sad.


    You are beautiful, you are love.

    Dubbelpost. D:

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 17:50 ]


    You are beautiful, you are love.


    Your make-up is terrible

    Ik vind op dit moment 1D nog beter dan JB. Die blijven tenminste een beetje op de grond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Senzafine schreef:
    (...)
    En bedankt Ik heb dyslexie (cat)


    Niets persoonlijks schat. Het irriteerde me gewoon het hele topic al.
    Ik heb niets tegen dyslexie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Het is respectloos, dyslectische trut. -.-'

    Ze mag nog steeds een mening hebben, dus niet iedereen moet hem respectloos vinden.
    Go wash your mouth.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ze mag nog steeds een mening hebben, dus niet iedereen moet hem respectloos vinden.
    Go wash your mouth.


    An you were?
    Net als ik die mening mag hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    An you were?
    Net als ik die mening mag hebben.

    Ik zeg ook niet dat jij JB niet respectloos mag vinden, ik vind hem ook respectloos. Maar je had 'dyslectische trut' wel achterwegen kunnen laten.


    Take me to wonderland


    26 - 02 - '16

    Itami schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat jij JB niet respectloos mag vinden, ik vind hem ook respectloos. Maar je had 'dyslectische trut' wel achterwegen kunnen laten.


    Vrijheid van expressie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Vrijheid van expressie.

    Dat betekent nog niet dat je mensen moet gaan beledigen.


    Ex astris, sciencia

    Ik moet eerlijk zeggen dat Justin Bieber een erg interessante neerwaartse spiraal heeft om te volgen.
    Het is niet erg tactvol om dat bericht te schrijven in het gastenboek van het Anne Frank huis, dat is ook niet heel erg slim.
    Wat betreft het laat komen: dat vind ik echt niet kunnen. Als het niet vaak gebeurt dan okay, je kan wel eens vertraging of technische problemen hebben, maar hij komt nu wel erg vaak en regelmatig laat. Je kan je fans niet laten wachten op die manier en zeker niet omdat je aan het gamen bent. Ik denk dat JB gewoon geen zin meer heeft in optreden. Wat ik trouwens best zou begrijpen.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Valentino schreef:
    (...)

    Vrijheid van expressie.


    Dus omdat mensen fouten maken, wat normaal is aangezien het mensen zijn noem je mij dyslectische trut omdat je vrijheid van expressie hebt? Zegt veel over jou zoals ik het bekijk. Ik moet je wel na geven dat je kort maar krachtig qua dingen zeggen. En nu hou ik er over op voordat ik teveel off topic ga.


    Physics is awesome

    Valentino schreef:
    (...)

    Vrijheid van expressie.

    vrijheid van mening en expressie is toegestaan, zolang je er geen anderen mee kwetst.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Mulford schreef:
    (...)
    Dat betekent nog niet dat je mensen moet gaan beledigen.


    Het is maar wat je ziet als beledigen.
    @Rybak:
    Dat zie ik als een compliment, thanks!


    We'll still love each other, forever and always. <3