• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    [ik vind het goed, maar ik weet niet in welke klas Aiden zit daarom reageerde ik eigenlijk niet]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Glucio schreef:
    (Is iedereen gewoon senior? Aangezien iedereen wel ongeveer 17/18 is, of zijn de mensen van 17 nog juniors?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Allemaal seniors, of first grade collage students lijkt me goed]


    Bowties were never Cooler

    Lucas Finnegan Merrick
    Ik tokkelde wat met mijn deur open op mijn gitaar. Misschien moest ik zo toch maar een shirt aantrekken. Ik zette mijn gitaar weg en trok een shirt aan. boven mijn zwarte shorts Ik pakte mijn favourite deck van mijn rek en sprong erop om zo de gang in te rollen. Vandaag zou ik naar de les moeten, maar ik had er echt geen zin in. Ik ging de trap af en ging rustig de gangen door. Halverwege richting de eetzaal zag ik Darren met een nieuwe jongen aan zijn zij. "Hey Darren. Is dat jou newby? Of ben je met die van een ander aan de haal gegaan?" Ik grijnsde en sprong van mijn board af. "Sorry, just kidding. Ik ben Luke. Sorry voor de slechte eerste indruk. Normaal ben ik niet zo hoor." Normaal was ik echt niet zo, maar ik was vaak druk als ik nog niet had gegeten en de zon scheen.

    [Is hij zo goed?]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 13:32 ]


    Bowties were never Cooler

    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots
    "Dus in welke klas zit je?" vraagt Darren opeens. Ik kijk naar hem op. Nou niet heel erg we verschilde niet veel qua lengte maar goed. 'Ik weet alleen dat ik een Senior ben.' (Dat zijn we toch allemaal?) Zeg ik vriendelijk. We liepen nu door de eetzaal. Oke print dit in je kop Jade. Dan is er nog een jongen en Darren en de jongen schijnen elkaar te kennen. "Hey Darren. Is dat jou newby? Of ben je met die van een ander aan de haal gegaan?" Wat denkt hij wel niet dat ik een mannelijke hoer of nou ik weet het niet een meelopertje ben ofzo. Tss. Al ik zag wek zijn skate board. Ikzelf skate ook en voor een meisje was ik erg goed al ik wist niet wat ik dan was voor een jongen. "Sorry, just kidding. Ik ben Luke. Sorry voor de slechte eerste indruk. Normaal ben ik niet zo hoor." Zegt hij. Ik knik. 'No Probs. Ik ben Aiden.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mezelf voorstel. 'Ik heb geen idee wiens newby ik ben maar ik zit bij een ene Dyco.' Zeg ik rustig terwijl ik hem mijn scheve glimlach geef.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darren Alex Mc.Fly
    'Ik weet alleen dat ik een Senior ben.' antwoord hij vriendelijk en ik knikte even. Ik gokte dus goed,dat hij ook 17 was.
    Terwijl we door de eetzaal liepen zag ik Luke afkomen.
    "Hey Darren. Is dat jou newby? Of ben je met die van een ander aan de haal gegaan?" ik grinnik even om zijn grap,Aiden leek het eerst niet te snappen.
    "Sorry, just kidding. Ik ben Luke. Sorry voor de slechte eerste indruk. Normaal ben ik niet zo hoor." verontschuldig Luke zich bij hem en hij knikte even.
    'No Probs. Ik ben Aiden.' zei hij vriendelijk.'Ik heb geen idee wiens newby ik ben maar ik zit bij een ene Dyco.' vervolgt hij erna.
    "jep ,dat is zo,en ik heb geen idee wie mijn newby is,dus heb ik even een andere gestolen."zeg ik met een grijns.
    "Heb jij een newby?"vroeg ik hem dan terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucas Finnegan Merrick
    Ik glimlachte naar hem en schudde zijn hand. "Aangenaam." Ik keek even naar Darren en grinnekte. "Ik heb echt geen idee. Volgens mij niet. Trouwens noem mij maar Lucas of Finn en Dyco gewoon Dyco, want anders wordt het heel onduidelijk. We worden namelijk allebij wel Luke genoemt." Ik haalde een hand door mijn haren en keek van Darren naar Aiden en terug. "Gaan jullie ook eten, of niet?" Ik had echt veel trek. Ik speelde met mijn tong wat met de ringetjes in mijn onderlip. Ik was echt erg verveeld en hongerig. Mijn maag gromde nog een keer. "Shhhh" zei ik er zacht tegen.


    Bowties were never Cooler

    Ik ben tot 12 mei op vakantie. Hopelijk is er als ik terug kom door Malino meer informatie gegeven over hoe het zit met je jaren en zo c:


    Happy Birthday my Potter!

    (Oh ok,dan zal ik Arthur naar iemand anders sturen zodat ik niet met hem vast zit ^^. Naar wie kan ik Arthur sturen?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sebastian Smythe

    "Je hebt gelijk," zei de blonde jongen en ik tover een scheve grijns op mijn gezicht. Hij klonk verlegen, dat vond ik wel grappig. "Misschien jezelf voorstellen is ook wel beleefd, Ik ben Dyco en dit is Sebastian," zegt Dyco tegen de blonde jongen en ik voel een korte duw tegen mijn schouder. "Daar heb je me nog niet echt de kans voor gegeven. Maar goed. Ik ben Ryan. Ryan Clark." stelde de blonde jongen zich voor, Ryan dus.. "Ik ben net nieuw, en zoek mijn kamer. Kamer 14." zegt hij en mijn grijns wordt iets breder. 'Zo zo, dus jij bent mijn nieuwe kamergenootje.' zeg ik en sta grinnikend op. 'Laten we maar gaan.' zeg ik tegen Ryan en loop naar mijn kamer, wat nu dus ook zijn kamer was. Ik open de deur en leun tegen de muur. 'Welcome.' grijns ik...


    El Diablo.

    Arthur Gabriel Turner
    Ik heef hem nog een schouderklopje en ga dan weg ,naar mijn eigen kamer.
    Hij weet nu tenminste al waar zijn kamer is en de rest zal hij vast wel zelf ondervinden.
    Slenterend loop ik door de gangen opweg naar kamer nummer 7.
    Helemaal op het begin van de gang aangekomen bij mijn kamer ,zie ik een jongen met een lichtgetinte huidskleur en een zwarte- met blond in- kuif ook deze richting komen.
    Kan toevallig zijn of hij is opzoek naar zijn kamer,maar ik had hem nog nooit eerder gezien ,dus het kon ook dat hij een van de nieuwelingen was.
    Ik ga mijn kamer binnen en kijk eens of er nog geen rugzak stond van iemand,maar nog niets.
    Ik laat het er maar bij en zoek achter mijn werkboek van wiskunde aangezien ik die verheten was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sylvesti -> Llamarmy


    Bowties were never Cooler

    Alyssa Lauren Beckman - Ryan Alexander Clark
    De grijns die rond de lippen van Sebastian speelde werd nog groter, waardoor ik mijn kin wat omhoog stak en mijn handen zenuwachtig in mijn broekzakken stopten. Ik was ongelofelijk bang dat ze het door zouden hebben. ''Zo zo, dus jij bent mijn nieuwe kamergenootje.'' Zei hij, terwijl hij grinnikend opstond. Meteen ontstond er bij mij ook een grijns op mijn gezicht, ik had in elk geval een knappe kamergenoot. ''Laten we maar gaan.'' Zei hij, zonder op antwoord te wachten liep hij al weg - waarschijnlijk richting onze kamer. Nog even verbaast keek ik naar de jongen die zich voor had gesteld als Dyco, voordat ik snel met mijn veel te zwarte tas Sebastian achterna liep. Ik beende snel door terwijl mijn ogen door de overvolle gangen gleden, velen jongens gooiden met rugby ballen, zongen liedjes en zaten gehurkt tegen de muren. Sebastian had onze kamerdeur al bereikt en opende de deur. Hij leunde nonchalant tegen de muur, waarna hij opnieuw grijnsde. "Welcome."
    "Bedankt," ik glimlachte verleidelijk, snel beet ik op mijn onderlip, ik was verdomme Ryan! Niet Alyssa. "Bedankt man." Herhaalde ik snel, terwijl ik een hand door mijn blonde pruik haalde en mijn tassen op mijn bed zette. Ik vertrok mijn lippen tot een streep en liet mijn ogen door de kamer glijden - een typische jongens kamer. "Is het altijd zo druk in de gangen?" vroeg ik, terwijl ik op het bed neerplofte en hem afwachtend aankeek.


    To love is to destroy.

    Sebastian Smythe

    "Bedankt," zei hij met een verleidelijke glimlach en ik haal even een wenkbrauw op. Was hij gay ofzo? Zo ja, dan kreeg ik het makkelijk. "Bedankt man." herhaalde hij snel en ik knik maar even. 'No problem.' zeg ik en loop achter hem aan naar binnen. Ik plof op mijn bed en dump mijn zwarte rugzak naast mijn bed. "Is het altijd zo druk in de gangen?" vroeg hij toen hij ook op zijn bed zat en me afwachtend aankeek. Ik knik en kijk hem aan. 'Meestal wel ja, als er geen lessen zijn hangt bijna iedereen rond in de gangen.. Of buiten..' zeg ik en glimlach maar even. 'Mijn vaste plek is in elk geval het glee lokaaltje..' zeg ik en krab even in mijn nek terwijl ik nog wat onderuit zak. Mijn blik glijd even over de muren naar de glazen deuren van het balkon, maar ik kijk al snel weer naar Ryan. 'En jij? Zing je?'


    El Diablo.

    Alyssa Lauren Beckman - Ryan Alexander Clark
    Hij knikte en keek me aan. "Meestal wel ja, als er geen lessen zijn hangt bijna iedereen rond in de gangen.. Of buiten.." Vertelde hij terwijl hij glimlachte. "Mijn vaste plek is in elk geval het glee lokaaltje.." Hij krabde even aan zijn nek waarna hij nog wat verder onderuit zakte. Ik knikte als teken dat ik naar hem luisterde en ook ik ging wat comfortabeler op mijn bed liggen. "Glee.." mompelde ik, vroeger op mijn middelbare school hadden ze ook een Glee clubje gehad.
    "En jij? Zing je?" vroeg hij plots wat me met een frons deed opkijken. "Eh.." mompelde ik terwijl ik zenuwachtig aan mijn uniform frummelde. Dit jongensgedoe maakte me nog onzeker ook, wat normaal nooit voorkwam bij Alyssa. Snel herpakte ik me weer en keek hem recht in zijn ogen aan. "Ja, ik zing zo af en toe. Hoezo?" vroeg ik zelfverzekerd, terwijl ik mijn wenkbrauwen vragend oprees.


    To love is to destroy.