• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    Sebastian Smythe

    "Glee.." mompelde hij en ik knik. 'Jep.. We heten "The Warblers" hier.. We zijn alleen niet zulke goede vrienden met "The New Directions".' lach ik en ik kijk hem weer aan. Ik zag de frons op zijn gezicht, "Eh.." mompelde hij en hij frummelde zenuwachtig aan zijn uniform. Opeens keek hij recht in mijn ogen, "Ja, ik zing zo af en toe. Hoezo?" vroeg hij opeens zelfverzekerd en ik grijns weer. Ik zie zijn wenkbrauwen vragend omhoog staan. 'Misschien kan je meedoen met de Warblers? Je hoeft alleen auditie te doen en als je goed bent zit je erbij.' zeg ik en haal mijn schouders even nonchalant op. 'Ach ja, je moet het natuurlijk zelf weten..' mompel ik vervolgens en werp een blik op de klok. 'Nog een uur voor de lessen beginnen.' zeg ik..


    El Diablo.

    Alyssa Lauren Beckman - Ryan Alexander Clark
    "Misschien kan je meedoen met de Warblers? Je hoeft alleen auditie te doen en als je goed bent zit je erbij." Hij haalde zijn schouders nonchalant op waardoor het allemaal erg simpel klonk. Ik hield van zingen, en natuurlijk wist ik al af van het bestaan van de Warblers, ze waren namelijk onwijs goed. Mijn stem zou dan wel een tikkeltje hoog zijn, maar op dat moment kon het me vrij weinig schelen. "Klinkt als een goed idee." Ik glimlachte.
    "Nog een uur voor de lessen beginnen." Zei Sebastian, wat me geschrokken een blik op de klok deed werpen. "Oh god," fluisterde ik onhoorbaar tegen mezelf. "Wanneer zijn die audities?" vroeg ik toen maar, puur uit nieuwsgierigheid. Ik had nog een uur om me mentaal voor te bereiden op de lessen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 16:13 ]


    To love is to destroy.

    Sebastian Smythe

    "Klinkt als een goed idee." zei hij glimlachend en ik knik grijnzend. 'Ik ben Sebastian Smythe, ik heb alleen maar goede ideeën.' grijns ik en kijk hem grinnikend aan. 'Oké, niet altijd maargoed.' lach ik zacht. Ik zag hem schrikken wanneer ik over de lessen begon en ik haal mijn wenkbrauw een beetje op. "Oh god," fluisterde hij heel zacht, maar ik hoorde het nog net. 'Maak je niet druk joh, je hoeft je alleen even voor te stellen.' lach ik. "Wanneer zijn die audities?" vroeg hij en ik kijk hem aan. 'Vanavond, om half zeven precies begint het.' zeg ik..


    El Diablo.

    (Ik schrijf me uit. Wegens tijd en andere rpg's. Veel plezier nog ;) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots
    "Aangenaam." Ik knikte als een insgelijks. "Ik heb echt geen idee. Volgens mij niet. Trouwens noem mij maar Lucas of Finn en Dyco gewoon Dyco, want anders wordt het heel onduidelijk. We worden namelijk allebij wel Luke genoemt."zegt Lucas. Ik knikte. Oke dat moest ik dus onthouden. Ik was blij dat zie niet zagen dat ik SP'er nerveus was. Ik wou niet nu al gesnapt worden. Oke Jade gedraag je mannelijk."Gaan jullie ook eten, of niet?" vraagt Lucas. Ik kijk naar Darren. 'Darren geeft me een rondleiding, maar eten gaat er altijd wel in.' Zeg ik schouder ophalend.

    [*Reanimeerd topic?*]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darren Alex Mc.Fly
    "Ik heb echt geen idee. Volgens mij niet. Trouwens noem mij maar Lucas of Finn en Dyco gewoon Dyco, want anders wordt het heel onduidelijk. We worden namelijk allebij wel Luke genoemt."zei hij dan grinnikend.
    "Gaan jullie ook eten, of niet?" Vroeg Lucas dan.Ik haalde mijn schouders op,als Aiden hongen had dan konden we hier nog een poosje blijven.
    Ik zie Aiden naar me kijken 'Darren geeft me een rondleiding, maar eten gaat er altijd wel in.' zei hij dan schouder op halend en ik grijns even.
    "Is goed ,dan eten we wat ."zei ik met een glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alyssa Lauren Beckman - Ryan Alexander Clark
    ''Ik ben Sebastian Smythe, ik heb alleen maar goede ideeën.'' Grijnsde Sebastian waarna hij grinnikte. Mijn mondhoeken krulden zich ook omhoog tot een grijns, dit ging goed. Nu moest ik het nog zo houden. ''Oké, niet altijd maargoed.'' Lachte hij zacht, waarna ik ook zachtjes mee lachte. "Je kunt niet alles hebben hé." Ik keek naar mijn nog onuitgepakte koffer die naast mijn bed stond, die moest ik nog nodig uit gaan pakken. Maar dat deed ik liever als ik even alleen was. Oh god," fluisterde ik onhoorbaar tegen mezelf toen Sebastian opmerkte dat we nog een uur hadden tot de lessen begonnen. Jammer genoeg hoorde hij het.
    ''Maak je niet druk joh, je hoeft je alleen even voor te stellen.'' Lachte hij. "Weet ik man, maar ik heb gewoon een hekel aan school." Vermande ik me, terwijl ik zo verveelt mogelijk naar het plafond keek. Toen ik vroeg wanneer de audities begonnen - aangezien ik graag auditie wilde doen - gaf hij antwoord. ''Vanavond, om half zeven precies begint het.'' Zei hij. Ik zou een erg hoge stem hebben, maar erg veel kon het me niet schelen. Ik kon gewoon als smoesje gebruiken dat ik de baard nog niet in mijn keel had. Dat was niet eens gelogen, al zou ik die ook nooit krijgen. "Ik denk dat ik auditie ga doen." Mompelde ik, terwijl ik met mijn vingers op mijn buik trommelde.

    [Host = Witches]


    To love is to destroy.

    Lucas Finnegan Merrick
    Ik glimlachte bij zijn uitleg. Hij leek me wat nerveus, maar niet erger dan iedereen op hun eerste dagen hier. Ik knikte rustig "Mooi, Darren?" Ik haalde een hand door mijn haren en keek naar hem. Toen hij ook zei dat het goed was grijsde ik en prikte in zijn buik. "Vreetzak." zei ik plagerig voor ik voor ze uit de kantine in liep. het eten was hier gelukkig goed te eten. Vandaag hadden ze vlees speciaal en salade. Ik nam alleen de salade. De kantine juffrouw maakte zich soms wel zorgen om me, maar omdat ik wel veel groen at zei ze er niet vaak iets van. Ze noemde me alleen wel atijd een uitgemergeld konijntje en gaf me een extra zakje snoep. Maar goed. "Wat willen jullie?" vroeg ik over mijn schouder aan Darren en Aiden


    Bowties were never Cooler

    Darren Alex Mc.Fly
    "Vreetzak." zei hij plagerig nadat hij in mijn buik prikt.Ik trek een nep pruilipje."Wat kan ik eraan doen ,dat ik van eten hou."zeg ik zielig ,maar schiet niet veel later even in de lach.
    Ik trek Aiden mee en volg Lucas naar de katine."Wat willen jullie?" vroeg hij over zijn schouder aan ons. ik kijk even naar het eten."Ik ga wel voor vlees speciaal."zeg ik met een grijnsje en kijk dan naar Aiden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Heee, ik ben weer helemaal terug van Fuerteventura, waar ik op vakantie was. Kan ik ergens heen met Prue/Louic?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Misschien kan ze aanschuiven bij Darren, Aiden en Lucas.]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Misschien kan ze aanschuiven bij Darren, Aiden en Lucas.]


    (Als de anderen dat goed vinden, graag c: )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik vind het goed c; )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kom dus maar]


    Bowties were never Cooler

    (Okey, jullie zijn eten aan het halen hè )

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:16 ]


    Happy Birthday my Potter!