• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    [Zeker]


    Bowties were never Cooler

    Prue Louisia McAdamsLouic Pruet Adams

    Ik keek de kamer rond en installeerde mijn spullen aan de kant en op het bed dat nog niet "bewoond" werd. Dat kamergenoot gebeuren kon nog heel wat problemen op gaan leveren, dacht ik zo. Maar als ik slim was, ging het vast goed komen. Hier liepen in ieder geval niet van die achterlijke make-up verslaafde troela's rond met veel te korte rokjes, waarmee ik de laatste tijd op mijn ouder school zoveel ruzie had gehad. Niet dat jongens nou altijd aardig waren, maar ze waren in ieder geval niet make-up verslaafd (hoopte ik althans) en droegen geen veel te korte rokjes. Het uniform was hier netjes, even als de omgeving. Hier zou ik mijn zelfverdediging-technieken vast niet nodig hebben.
    Nadat ik klaar was en nogmaals om mij heen keek, hoorde ik een zacht knorrend geluid, waardoor een klein lachje mijn mond verliet. Nou ja, honger past wel bij een jongen, dus daarmee zat ik in ieder geval goed. Ik verliet de slaapkamer weer en ging opzoek naar een eetzaal, die ik een stuk makkelijker vond dan de kamers; ik liep gewoon richting de heerlijke geuren van vers gebakken vlees en allerlei ander eten. Ik pakte een dienblad en onderzocht wat er te eten was. Ik was iemand die snel tevreden was wat betreft eten, zolang er maar wat was. Uiteindelijk belande ik naast een groepje van drie jongens die ik allemaal niet kende, terwijl ik zo bezig was met het eten. Ik had helemaal niet door dat ze er stonden, tot ik zachtjes tegen eentje aankwam en opkeek.
    'Oh, sorry. Ik lette niet op,' zei ik meteen. Ik moest moeite doen om geen gat in de lucht te springen, want mijn stem had zowaar perfect mannelijk geklonken.

    (kies zelf maar tegen wij ze/hij aanstoot :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Lucas Finnegan Merrick
    Ik had net mijn salade langs de balie gehaald toen er iemand tegen me op botste. Ik keek om en keek naar de kleine jongen achter me. Ik glimlachte en knikte naar haar. "Maakt niet uit. Haal wat eten. Je mag er vast wel bij zitten, toch Darr?" Ik keek even naar Darren en keek even naar de lunchdame die een extra appel bij mijn salade legde. Ik glimlachte dankbaar naar haar en liep door om op de hoek op hen te wachten. Ik pakte wat bestek en ging met een hand door mijn haren. Die nieuwe jongen zag er goed uit. Ik moest misschien maar eens uitzoeken bij wie hij sliep. Wacht... Wat?! Nee, Luke. Niet zo beginnen met denken. Doe eens even normaal. Ik vulde een glas water en gooide dat ik mijn gezicht voor ik nog gewoon een glas water vulde om op te drinken. Dat was beter.

    [Sorry kort, maar ik ga zo slapen]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Darren Alex Mc.Fly

    "Maakt niet uit. Haal wat eten. Je mag er vast wel bij zitten, toch Darr?" hoorde ik en ik draaide me om en keek naar Lucas en de nog onbekende jongen,hij was vast ook een van de nieuwbies.
    "Ja tuurlijk."zeg ik met een scheve glimlach. Het ging toch over de tafel hé? Ik was niet echt mee met hun gesprek.
    Ik kreeg mijn bord eten en loop dan door om het bestek te nemen,net op dat moment gooide Luke wat water in zijn gezicht ,waardoor ik hem met opgetrokken wnekbrouwen aankijk. "Is er wat?"vroeg ik hem dan. Misschien voelde hij zich niet goed ofzo.
    (sorry voor de korte pot,maar hoe zit het nu met de kamer indeleing aangezien sommide nu niet meer meedoen ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Glucio went back to Rider

    )


    Happy Birthday my Potter!

    [is het heel raar dat dit me heel erg doet denken aan she is the man?]


    The big big bang The reason I'm alive

    HurtedHeart schreef:
    Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots
    "Aangenaam." Ik knikte als een insgelijks. "Ik heb echt geen idee. Volgens mij niet. Trouwens noem mij maar Lucas of Finn en Dyco gewoon Dyco, want anders wordt het heel onduidelijk. We worden namelijk allebij wel Luke genoemt."zegt Lucas. Ik knikte. Oke dat moest ik dus onthouden. Ik was blij dat zie niet zagen dat ik SP'er nerveus was. Ik wou niet nu al gesnapt worden. Oke Jade gedraag je mannelijk."Gaan jullie ook eten, of niet?" vraagt Lucas. Ik kijk naar Darren. 'Darren geeft me een rondleiding, maar eten gaat er altijd wel in.' Zeg ik schouder ophalend.

    [*Reanimeerd topic?*]


    (*Reanimeert Celine?* :p )


    Happy Birthday my Potter!

    [Je moet even een nieuwe schrijven want Darren en Luke zijn al verder gegaan...]


    Bowties were never Cooler

    [Ik ga morgen ochtend om half 6 's ochtends tot woensdag half 12 's avonds naar Rome met school. Ik heb wifi, maar weet niet of ik kan reageren]


    Bowties were never Cooler

    (hmmm, ik denk niet dat Celine nog gaat reageren voor je weggaat... :c Heel veel plezier in Rome! Ik ga over een aantal weekjes ook )


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik present!!! Gisteren moest ik werken en ik moest net sporten dus kon moeilijk reageren. Ik ga nu even alles bijlezen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Go Celine :p )


    Happy Birthday my Potter!

    Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots
    Ik knik voor het eten. Ik was bang dat mijn stemoversloeg ofzo. Ik sluit me achter hun aan en ik voel mijn maag knorren. Ik neem een Salade en twee broodjes dont judge. Ik had honger. Lucas botst tegen iemand op. Hij was om eerlijk te zijn niet lelijk, maarik was nu een jongen en tot zover was iedereen leuk. Dan gooit Luke opeens water in zijn gezicht. Da fuck? Ik grinnik, maar zodra ik merk dat hij te hoog is schraap ik mijn keel alsof mijn stem mannelijk oversloeg. Darren vraagt of het gaat en ik kijk naar de jongen. 'Ja kom er maar bijzitten. Ik ben trouwens Aiden. Dit is Oucas.' Zeg ik wijzend naar Lucas. 'En dit is Darren.' Stel ik darren voor. 'En wie ben jij als ik het mag vragen?! Vraag ik hem vriendelijk. Ik ben best wel blij dat ik zo mannelijk klonk.

    [Niet super lang, maar ik kijk tegelijkertijd Tv :P]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 23:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Prue Louisia McAdamsLouic Pruet Adams

    Tot mijn opluchting glimlachte de jongen waar ik tegenop was gebotst. 'Maakt niet uit. Haal wat eten. Je mag er vast wel bij zitten, toch Darr?' zei hij zelfs. Mijn blik verplaatste zich naar de jongen die hij bijna Darr noemde, die er met een scheve glimlach mee instemde. Ondertussen liep de jongen door en pakte ik dus maar snel al het eten dat ik nodig had en waar ik trek in had en zag toen tot mijn verbazing dat de jongen water in zijn gezicht had gegooid. Er verscheen een kleine frons op mijn voorhoofd en ik wierp even een bezorgde blik naar hem, voor ik mij richtte tot de derde jongen die mij vertelde hij Aiden heette en dat de anderen Darren en Lucas.
    Ik knikte. 'Aardig van jullie jongens. Ik ben Louic. Trouwens, Darren? Darren McFly? Dan geloof ik dat ik je nieuwe kamergenoot ben!' zei ik vrolijk met mijn prachtige mannenstem. Dit begon al een stuk makkelijker te worden. Langzamerhand begon ik het gevoel te krijgen dat ik dit wel zou overleven. Gelukkig was ik in ieder geval niet iemand die op iedere knappe jongen viel, want anders had ik nu een heel groot probleem gehad, bedacht ik mij en bekeek de jongens even vluchtig.


    Happy Birthday my Potter!

    (Maar hoe zit het nu met de kamer indeling aangezien er vele zich hebben uitgeschreven ? :/ )

    Darren Alex Mc.Fly
    Aiden stelde ons voor en vroeg hoe de jongen noemde.De jongen knikte en stelde zichzelf dan voor.'Aardig van jullie jongens. Ik ben Louic. Trouwens, Darren? Darren McFly? Dan geloof ik dat ik je nieuwe kamergenoot ben!' zei hij vrolijk en ik kijk hem glimlachend en half verbaasd aan.
    Ik was verbaasd dat ik mijn kamer genoot zo snel gevonden had en ik ben erg tevreden met Louic.
    "Aah ,eindelijk heb ik mijn kamergenoot gevonden."grijns ik.
    "Aangename kennismaking trouwens. Hopelijk vind je me een goede kamer genoot."glimlach ik dan en zet lme aan een tafel ,waar de anderen ook kunnen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH