• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Take me to wonderland

    Ieuwl. Enveloppen-smaak.
    Jakkes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn vader heeft me gebeld vandaag, hij belt me echt nóoit uit zichzelf. Maar ik ben nog zo boos op hem door wat hij laatst geflikt heeft en ik wil hem helemaal niet spreken. Maar wat als er iets ergs is, wat moet ik doeeeeeeeeeen ._.


    -

    Nu ik mijn oude berichten nog eens gelezen heb op andere fora, wil ik mezelf slaan.


    Take me to wonderland

    Genius schreef:
    Mijn vader heeft me gebeld vandaag, hij belt me echt nóoit uit zichzelf. Maar ik ben nog zo boos op hem door wat hij laatst geflikt heeft en ik wil hem helemaal niet spreken. Maar wat als er iets ergs is, wat moet ik doeeeeeeeeeen ._.


    Ik zou terugbellen. Maarja, ik weet niet wat hij gedaan heeft, dus misschien zou ik het dan ook niet doen..

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 22:49 ]


    You are beautiful, you are love.

    Mweeh, heb een beetje last van een vreemd beetje depri- achtig gevoel... Waarom kan iemand zoveel invloed hebben op je gevoel...?


    Stenenlikker

    Folklore schreef:
    (...)

    Ik zou terugbellen. Maarja, ik weet niet wat hij gedaan heeft, dus misschien zou ik het dan ook niet doen..

    Ik wil nieeeeeeeeeeeet :Y) Maar okee, ik ga het toch doen.

    Ach het is gewoon een eikel en wat ie geflikt heeft kan gewoon écht niet.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 22:51 ]


    -

    Brian en Justin.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bitch please.. (cat)

    Genius schreef:
    (...)
    Ik wil nieeeeeeeeeeeet :Y) Maar okee, ik ga het toch doen.

    Ach het is gewoon een eikel en wat ie geflikt heeft kan gewoon écht niet.


    Mja, kan ik me voorstellen, maar het blijft je vader... En gelukkig kun je altijd op het rode knopje drukken. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Rome was super leuk. Wat een mooie stad en wat heb ik toch leuke mensen leren kennen.


    I still think of the guitar bible.

    Folklore schreef:
    (...)

    Mja, kan ik me voorstellen, maar het blijft je vader... En gelukkig kun je altijd op het rode knopje drukken. :Y)

    Een vader is ie niet. Maar ik heb terug gebeld en het was niks ernstigs gelukkig :Y)


    -

    Ik vraag me echt af wat ik je ooit misdaan heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ohjee. Ik zal nooit meer normaal naar LMFAO kunnen luisteren. Haha.


    We need a bigger boat.

    Heeeel erg zenuwachtig voor morgen, terwijl het waarschijnlijk gewoon niks is. Bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I'm so sorry :( :( ik ga mezelf dit nooit vergeven (zojuist de liefde van mijn leven verloren door de verkeerde woordkeus tijdens een ruzie) :(


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...