Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Ge-wel-dig. Juist daarvoor was ik bang. Waarom vertrouw ik je ook nog? Waarom laat ik je in godsnaam je gang gaan? Nu is het alweer te laat. Just great. Fucking great.
Ik snap niet dat je serieus denkt dat je het voor mij kunt verbergen. Ik ben geen mongool en geen idioot.
Ik weet dat ik je moet helpen en dat zal ik ook echt doen. Maar dan zul je toch eerst eens eerlijk met mij moeten zijn, want zo pik ik het niet.
Hoe weet ik nou in godsnaam zeker dat je "normaal" afgevallen bent? Ik ben niet eens meer trots op je gewichtsverlies.
DarkSavior schreef:
Ge-wel-dig. Juist daarvoor was ik bang. Waarom vertrouw ik je ook nog? Waarom laat ik je in godsnaam je gang gaan? Nu is het alweer te laat. Just great. Fucking great.
Ik snap niet dat je serieus denkt dat je het voor mij kunt verbergen. Ik ben geen mongool en geen idioot.
Ik weet dat ik je moet helpen en dat zal ik ook echt doen. Maar dan zul je toch eerst eens eerlijk met mij moeten zijn, want zo pik ik het niet.
Whatssup? ): sorry als je vind dat ik me hiermee bemoei
@ Mitchell
Als je vind dat het niemand aan gaat zou ik het vooral niet ergens neer zetten waar honerde mensen het kunnen lezen. Niet iedereen heeft het nodig om te vragen wat er aan de hand is om goed te begrijpen waar dit over gaat.
[ bericht aangepast op 19 april 2013 - 13:21 ]
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
Croyance schreef:
@ Mitchell
Als je vind dat het niemand aan gaat zou ik het vooral niet ergens neer zetten waar honerde mensen het kunnen lezen. Niet iedereen heeft het nodig om te vragen wat er aan de hand is om goed te begrijpen waar dit over gaat.
En als ik het wil posten doe ik dat lekker Betekent niet dat ik erover wil uitweiden.
DarkSavior schreef:
Hoe weet ik nou in godsnaam zeker dat je "normaal" afgevallen bent? Ik ben niet eens meer trots op je gewichtsverlies.
Ik wil me nergens in mengen, maar als dit gaat over wie ik denk dat 't gaat, is 't dan niet een beetje té persoonlijk? (: Just sayin'. Misschien is het beter om het tussen jullie beide te houden i.p.v. heel Quizlet te laten 'meegenieten'. Sowieso lijkt me dat voor het vertrouwen beter ^^ Well, succes ermee.