• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Take me to wonderland

    Ge-wel-dig. Juist daarvoor was ik bang. Waarom vertrouw ik je ook nog? Waarom laat ik je in godsnaam je gang gaan? Nu is het alweer te laat. Just great. Fucking great.

    Ik snap niet dat je serieus denkt dat je het voor mij kunt verbergen. Ik ben geen mongool en geen idioot.

    Ik weet dat ik je moet helpen en dat zal ik ook echt doen. Maar dan zul je toch eerst eens eerlijk met mij moeten zijn, want zo pik ik het niet.

    Hoe weet ik nou in godsnaam zeker dat je "normaal" afgevallen bent? Ik ben niet eens meer trots op je gewichtsverlies.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 12:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ge-wel-dig. Juist daarvoor was ik bang. Waarom vertrouw ik je ook nog? Waarom laat ik je in godsnaam je gang gaan? Nu is het alweer te laat. Just great. Fucking great.

    Ik snap niet dat je serieus denkt dat je het voor mij kunt verbergen. Ik ben geen mongool en geen idioot.

    Ik weet dat ik je moet helpen en dat zal ik ook echt doen. Maar dan zul je toch eerst eens eerlijk met mij moeten zijn, want zo pik ik het niet.


    Whatssup? ): sorry als je vind dat ik me hiermee bemoei

    BoyBelieber schreef:
    (...)

    Whatssup? ): sorry als je vind dat ik me hiermee bemoei

    Vind ik ook. Not your bussiness.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee. Ga gewoon weg.


    26 - 02 - '16

    @ Mitchell
    Als je vind dat het niemand aan gaat zou ik het vooral niet ergens neer zetten waar honerde mensen het kunnen lezen. Niet iedereen heeft het nodig om te vragen wat er aan de hand is om goed te begrijpen waar dit over gaat.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 13:21 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Daar kom je nu mee? En dan mij de schuld geven van een slechte planning. Welkom in de omgekeerde wereld.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vind ik ook. Not your bussiness.


    Sorry snap ik...

    OT: Ik weet niet wat ik met je moet..

    Croyance schreef:
    @ Mitchell
    Als je vind dat het niemand aan gaat zou ik het vooral niet ergens neer zetten waar honerde mensen het kunnen lezen. Niet iedereen heeft het nodig om te vragen wat er aan de hand is om goed te begrijpen waar dit over gaat.

    En als ik het wil posten doe ik dat lekker :Y) Betekent niet dat ik erover wil uitweiden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yes, weer een hoofdstukje. Het begint toch nog ergens op te lijken.


    26 - 02 - '16

    Het is nu al een stuk rustiger in mijn lichaam. Ik fok mezelf gewoon veel te veel op.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    Ge-wel-dig. Juist daarvoor was ik bang. Waarom vertrouw ik je ook nog? Waarom laat ik je in godsnaam je gang gaan? Nu is het alweer te laat. Just great. Fucking great.

    Ik snap niet dat je serieus denkt dat je het voor mij kunt verbergen. Ik ben geen mongool en geen idioot.

    Ik weet dat ik je moet helpen en dat zal ik ook echt doen. Maar dan zul je toch eerst eens eerlijk met mij moeten zijn, want zo pik ik het niet.

    Hoe weet ik nou in godsnaam zeker dat je "normaal" afgevallen bent? Ik ben niet eens meer trots op je gewichtsverlies.

    Ik wil me nergens in mengen, maar als dit gaat over wie ik denk dat 't gaat, is 't dan niet een beetje té persoonlijk? (: Just sayin'. Misschien is het beter om het tussen jullie beide te houden i.p.v. heel Quizlet te laten 'meegenieten'. Sowieso lijkt me dat voor het vertrouwen beter ^^ Well, succes ermee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pfffffffft. Mij verwijten dat ik van alles fout doe, terwijl je gewoon precies hetzelfde doet. Ergernis!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ahw, je verdedigde me, soort van.


    Take me to wonderland

    ALLES STAAT KLAAR!
    Whoop whoop!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb echt zin in morgen, maar ik raak zo gestrest van mijn moeder dat ik er nachtmerries over krijg. D:


    Your make-up is terrible