• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Take me to wonderland

    Godverdomme.


    Bad decisions make good stories.

    Doe niet zo arrogant. Ugh daar kan ik niet tegen. (cat)

    BAM!! had je niet gedacht hea? (:

    Ik snap echt niet dat mensen die nog minder verdienen dan mijn moeder hun kinderen zulke dure dingen kunnen geven. iPod, iPhone, Addidas schoenen, broek, jas en tas. Waar haal je in godsnaam dat geld vandaan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik snap echt niet dat mensen die nog minder verdienen dan mijn moeder hun kinderen zulke dure dingen kunnen geven. iPod, iPhone, Addidas schoenen, broek, jas en tas. Waar haal je in godsnaam dat geld vandaan?


    Ja hea, dat vraag ik me ook af. Waar halen ze dat geld nou vandaan? ongelooflijk..

    DarkSavior schreef:
    Ik snap echt niet dat mensen die nog minder verdienen dan mijn moeder hun kinderen zulke dure dingen kunnen geven. iPod, iPhone, Addidas schoenen, broek, jas en tas. Waar haal je in godsnaam dat geld vandaan?



    Als je maar weinig verdient krijg je vaak geld van allerlei dingen als je kinderen hebt. Daar halen ze dat geld vandaan.


    Your make-up is terrible

    Omg! wat een clip zeg, wat is dat nou voor een dans?

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 12:20 ]

    Michonne schreef:
    (...)


    Als je maar weinig verdient krijg je vaak geld van allerlei dingen als je kinderen hebt. Daar halen ze dat geld vandaan.

    Zoiets dacht ik al. Vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee. Gewoon nee.


    26 - 02 - '16

    I need sleep. Ugh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leuk dat ik jou in de Blokker tegenkwam en je mij zo schattig toelachte. Minder leuk was dat ik knalrood werd en verlegen werd. Ik moet echt ophouden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb je niet meer nodig.


    Alleen maar tranen van geluk

    Vannacht was... bizar :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    @RockMeBieber

    Will.I.AM heeft een goede smaak voor muziek en dans :') En Justin dans echt raar -.-' no offence

    OT: Nee je hoeft niet meer terug bij mij te komen, het is over en dat weet je.. Ik ben nog steeds boos om wat je mij geflikt hebt..

    Here's a coin. Keep the change, you filthy animal.[center][/center]


    We need a bigger boat.