• Vandaag was echt een emotioneel zware dag voor mij.
    Allereerst is vandaag voor de leerlingen bekend geworden dat er twintig leraren bij ons op school verplaatst gaan worden of minder uren moeten gaan maken + de leraren met een tijdelijk contract worden sowieso de deur uit gedaan na de zomer, waaronder mijn leerkracht. Daar was tijdens het vijfde uur een ontzettend tumult over en daarna is het bekend gemaakt aan ons. En ook al het is een leerkracht, ik vind het toch hard aankomen.
    En dan heb ik vandaag te horen gekregen dat ik al over drie maanden geopereerd ga worden aan mijn kaak. Dat komt in een keer zo kort bij.. En mijn beugel doet pijn.

    Dus, dat wilde ik even kwijt.
    Bedankt voor het lezen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is wel rot, sterkte (:


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Wat rot... Heel veel sterkte gewenst. (flower)


    Bad decisions make good stories.

    Gaat het nu weer een beetje beter? (:


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Gaat het nu weer een beetje beter? (:
    Dit, plus, nog sterkte! Als je, wat al gezegd is door Matilda, nog iets te klagen hebt kun je dat kwijt in mijn GB of PB. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Gehenna schreef:
    Gaat het nu weer een beetje beter? (:


    Hee, voor nu wel, maar ik weet dat zodra de operatie dichterbij komt, mijn zin erin ook zakt. Bah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hee, voor nu wel, maar ik weet dat zodra de operatie dichterbij komt, mijn zin erin ook zakt. Bah.


    Awwwh :c
    Ik heb nog nooit een zware operatie gehad, maar ik moest wel een keer voor onderzoek naar het ziekenhuis. Ik moest een katheter en bah wat heb ik er tegenop gezien. Ik snap wel een beetje hoe je je nu voelt. Het is inderdaad niet leuk en operaties aan de kaak zijn verschrikkelijk. Mijn zus moest bot ankers.. Ik hoop dat het allemaal snel voorbij is en dat je er later alleen maar gemak van zal hebben (:


    26 - 02 - '16