• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Hersheys
    Liam Payne - songwriter - Luminoase
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - IrishNialler
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Pushing

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen.
    - Reserveren mag.
    - Off-topic hoort in het kletstopic thuis, we praten NIET met haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Niall?' Vragend kijk ik de jongen na als hij, overstuur, zo lijkt het, de kamer uit loopt. 'Ik ben zo terug,' ik druk een kusje op Louis' wang, laat zijn hand los en sta op, om daarna achter Niall aan te lopen. Aan het einde van de gang zit Niall op een bankje, te huilen. Ik snel naar hem toe, ga naast hem zitten en sla mijn arm om zijn schouder heen. 'Wat is er, Ni?' Vanaf de zijkant bestudeerde ik zijn gezichtshouding, maar veel kon ik daar niet uit halen, alleen dat hij huilde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan.

    Ik hoorde vaag mijn naam nog en snik alleen maar harder. Ik voel dat iemand naast me komt en een schouder komt over me heen. 'Wat is er Ni?" ik voel zijn blik branden en leg mijn hoofd tegen Harry zijn borst deed. Het was een tik van mij als ik me eenzaam of verdrietig voelde, wie me ook kwam troosten dat was de plek van mijn hoofd. 'I-ik ben zo bang Hazz. Ik wil niet dat hij weg gaat. Lou moet vrolijk rondhuppelen en domme dingen doen, niet stil liggen in een ziekenhuis bed. Waarom hij? Waarom niet dan ik ofzo. Dan hadden jullie kunnen optreden, iemand als Lou kun je niet missen' snik ik zacht en zijn shirt word langzaam aan nattig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Ik wrijf met mijn vingertoppen rustig over zijn bovenarm heen, ik bijt zachtjes op mijn lip om de tranen tegen te houden. 'Je hoeft niet bang te zijn, echt niet. Ik weet zeker dat Louis met de volgende chemo al in remissie komt, of zo'n gevoel heb ik toch.' Ik druk een kusje op zijn kruin en glimlach zwak. 'En zeg niet zulke dingen, alsjeblieft, als jij diegene was die daar had gelegen hadden we ook geen optredens gedaan. Als, ik zeg als, er al iets gebeurd met Lou, weet ik zeker dat Liam en Zayn ook niet zonder hem verder willen. Maar geloof me, Niall, het komt goed. Ik voel het. Louis is te jong om te sterven...' Ik trok de jongen dichter tegen me aan en mompelde een klein zacht woordje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan. [je bent een schat ik ga haar vanavond een berichtje proberen te sturen.]

    Mijn onderlip trilt hard op en neer terwijl tranen rustig door blijven stromen voel ik zijn vingers over mijn bovenarm wrijven. 'Je hoeft niet bang te zijn, echt niet. Ik weet zeker dat Louis met de volgende chemo al in remissie komt, of zo'n gevoel heb ik toch.' ik voel zijn lippen even op mijn hoofd. 'En zeg niet zulke dingen, alsjeblieft, als jij diegene was die daar had gelegen hadden we ook geen optredens gedaan. Als, ik zeg als, er al iets gebeurd met Lou, weet ik zeker dat Liam en Zayn ook niet zonder hem verder willen. Maar geloof me, Niall, het komt goed. Ik voel het. Louis is te jong om te sterven...' hij trekt me steviger naar hem toe en fluisterde zachte woordjes. 'Ik ben wel slechter dan Lou, hij is veel beter' fluister ik schor en snuf even. Mijn hoofd laat ik hangen voor wat het is. Waarom zouden ze voor mij stoppen, zoveel solo's had ik nou ook niet en de rest was tweede stem en dat was makkelijk over te nemen. Hun hadden hun eigen klanken maar dat van mij, nee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Ik heb maar half door wat er gebeurt. Het ene moment is iedereen blij dat ik weg mag en het volgende moment is Niall met Harry op de gang. Ik kijk naar Demi die bij me komt staan. 'Het komt wel goed.' Zegt ze en glimlach kleintjes. 'Niall is wat emotioneel denk ik.' Ze kijkt bezorgt. Er komt een zuster binnen die het infuus dat in mijn hand zit eruit haalt. Ik bedank haar en ga staan. Het was heerlijk weer te staan en te kunnen bewegen. Ik knuffel Demi. Terwijl zij met haar rug naar me toe mijn tas inpakt kleed ik me om. Een simpele jogging broek met mijn gestreeptetrui, een beanie en toms. Zodra ik alles heb loop ik de gang op opzoek naar Niall en Harry. Ik heb Demi naast me die bijna direct naar Niall gaat zodra we door hebben dat hij huilt. Ik kan geen sprintje trekken zoals zij doet dus kom ik er iets later. 'Ni!' Ik kniel bij hem neer. 'Niall wat is er?' Ik kijk niet begrijpend naar Harry.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:00 ]

    [lol ehm zou je miss. erbij kunnen doen dat een van hun naar hem gaat want ik weet niet of ze zo nog komt...]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aangepast]

    [thanks.]

    Niall Horan.

    Ik snik nog verder 'Louis is het niet waard, ik hadhet moeten hebben' zeg ik fluisterend. 'Ni' hoor ik en ik kijk nogal langzaam en laat op en zie Demi en Louis staan. 'Niall wat is er?' ik schud met tranen mijn hoofd 'I-ik,'ik bijt even op mijn lip 'sorry' zeg ik en doelend erop dat ik emotioneel was. Demi zal nu wel denken, wat een macho is mijn vriendje nu weer. Ik ga even recht zitten van Harry's borst af en staar naarmijn schoenpunten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ff eten][ vanaaf cammen?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik sowieso niet, moet een heel boek/anderhalf uithebben voor morgen. Anders loop ik te ver achter :/ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het kletstopic!. Vanaf nu wordt er niet meer met haakjes gepraat, want alles wat off-topic is hoort in het kletstopic.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, ik was werken. ^^]
    Harry Styles.
    'Ik ben wel slechter dan Lou, hij is veel beter' Fluistert Niall schor, ik schud direct heftig mijn hoofd, wat hij niet kan zien. 'Oh, Niall, dat is niet waar. Echt niet. Je bent net zo belangrijk als Louis, als Zayn, als Liam, en als mij natuurlijk.' Opnieuw druk ik een kusje op zijn kruin, waarna ik voetstappen op de gang hoor en vervolgens zit Louis gehurkt voor Niall, nadat zend hij me een niet begrijpende blik. Demi staat achter Louis, toe te kijken. 'Niall wat is er?' Hoor ik Louis zeggen, waarna Niall terug recht gaat zitten en naar zijn schoenen staart, hij weet niet goed wat hij moet zeggen denk ik. 'Hij heeft het gewoon een beetje moeilijk, Lou, net zoals wij allemaal.' Ik schenk Niall een kort glimlach, waarna ik naar Louis kijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    Ik voel mijn hart breken als ik Niall zo zie. 'I-ik,' Zegt hij en lijkt niet goed uit zijn woorden te kunnen komen. 'Sorry.' Zegt hij dan. Geen idee waarom want ik voel me zo vreselijk tegen over hem. 'Niall.' Ik kijk hem aan. 'Zeg dat niet.' Piep ik en pak zijn hand. 'Niemand verdient dit. Het is een vreselijke ziekte en dat mag je jezelf niet toe wensen!' Zeg ik een beetje streng en dwing hem me aan te kijken. 'Niall je moet echt een beter beeld van jezelf krijgen. Zoals jij jezelf ziet zien wij jou totaal niet.' Ik pak zijn hand. 'Je bent de liefste, leukste, grappigste, getalenteerdste en leukste jongen die ik ken.'

    Niall Horan kneus dak ben

    Ik staar wat voor me uit en bijt hard op mijn lip. 'niall zeg dat niet je bent de leukste knapte en grappigste getslenteerde leukste jongen die ik ken'zegt Demi " en de haat dan'piep ik zacht. Jemig wat was ik een zacht ei zeg. Liep om alles tw janken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    'Niall hou op dat is niet waar! Iedereen krijgt haat. Kijk naar je voorbeeld: Justin Bieber. Hij krijgt ook genoeg haat maar hij laat zich er ook niet door uit het
    veld slaan'.' Ik heb Harry zijn hand vast gepakt en kijk hem kort aan. 'Toch Hazza?' Ik verstrengel onze vingers. Ik was duizelig maar zei niets. 'We kunnen niet zonder je Niall.' Zeg ik met een lach op mijn gezicht. 'Ik kan niet zonder mijn zingende vreetzak.' Ik aai over zijn haar.