• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Hersheys
    Liam Payne - songwriter - Luminoase
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - IrishNialler
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Pushing

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen.
    - Reserveren mag.
    - Off-topic hoort in het kletstopic thuis, we praten NIET met haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ahah volgens mij is hij hier nu 18, omg zo freaking blij een 6,7 voor geschiedenis wss en ik heb 42 van de 60 punten voor bio. in 2009 zou dat een 7,3 zijn. en vorig jaar hadden ze 69 punten en dan zou ik een 6,1 hebben omg ik loop bijna te huilenXD

    Niall Horan.

    'Je bent een schatje weet je dat' ik glimlach en kus haar terug. Na de kus mompelt ze dat ze wel eerst gaat opruimen en ik ren snel naar boven. De spullen van de vorige keer had ik bewaard omdat ik wist dat ik het kon herbruiken. Snel belde ik en al snel was er wat geregeld. Ik wachtte tot Demi boven was en ren weer naar beneden de tuin in. Snel zet ik de kaarsen en bloemen op hun plek en het kleed. De mannen zijn er en ik zeg wat ze moeten doen. Daarna ga ik naar binnen en begin met eten te koken. Buiten zou er een romantische tafel met stoelen klaarstaan. Toen het eten aan het pruttelen was ga ik weer naar buiten. Goedkeurend kijk ik naar de lichtjes in een hartje. Ik zie dat de tafel al gedekt is en de lampjes er al staan. Met een stukje verder op nog wat fakkels en rozenblaadjes overal. Twee lange kaarsen staan op tafel en er ligt een roos waar Demi zal gaan zitten. Zodra het eten bijna klaar is bedank ik de mannen en geef ze wat geld als dank. Een van de mannen zal als ober spelen en dus blijven. Ik bedank ook hem en ren weer snel naar boven. Ik fris me even op en doe mijn haren netjes waarvan ik zeker weet dat Demi het leuk vond. Ik spuit flink wat deo en gebruik wat after shave als ik me gescheerd heb. Daarna trek ik mijn kleding aan. Goedkeurend knik ik naar mezelf en haal even diep adem, dit was gewoon perfect. Het was begonnen met schemeren dus we zouden de zonsondergang op het strand kunnen bekijken. Ik loop naar de kamer en klop aan. 'Ben je klaar? De prinses mag komen' zeg ik lief en wacht tot ze open doet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Awhhh!]

    Demi Lovato

    Ik trek mijn kleren aan en bekijk mezelf nog eens in de spiegel. Ik haal een hand door mijn licht gekrulde haar en pak dan nog wat parfum. Ik spuit in mijn nek, haar en op mijn polsen. Ik werk net mijn mascara bij als ik Niall op de deur hoor kloppen. 'Ben je klaar? De prinses mag komen' Ik lach zachtjes en trek mijn zwarte leren jas vlug aan. Dan open ik de deur en kijk hem wat verlegen aan. 'Too much?' Vraag ik en loop naar buiten. Hij zag er onweerstaanbaar uit in pak. Ik bekijk hem met een glimlach. Zelfs op hakken was hij nog steeds een stukje groter dan ik was. Ik pak zijn hand vast. 'Je ziet er ongelofelijk aantrekkelijk uit Niall.' Grinnik ik.

    [ahahhaha le romantique]

    Niall Horan
    Mijn mond valt letterlijk open en ik merk dat ik staar. 'wow!' breng ik uit. 'too much?' vraagt ze ik schud snel mijn hoofd. 'perfect echt je bent echt te knap in dit' glimlach ik verlegen. 'Je ziet er ongelofelijk aantrekkelijk uit Niall.' Grinnikt ze en ik word rood. Voorzichtig pak ik haar hand vast en neem haar mee naar de tuin terwijl ik nerveus haar reactie afwacht. Misschien vond ze het veel ste overdreven. 'Ik dacht, waarom doe ik het niet hier? En als we willen kunnen we over een klein uurtje naar het strand voor de zonsondergang' glimlach ik. Beleefd schuif ik de stoel naar achteren en als ze zit schuif ik hem aan. Daarna geef ik elegant haar de roos en druk een kusje op de wang waarna ik ga zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Vol ongeloof kijk ik naar wat hij allemaal klaar gezet heeft. 'Ik dacht, waarom doe ik het niet hier? En als we willen kunnen we over een klein uurtje naar het strand voor de zonsondergang' Ik kijk hem met open mond aan en glimlach. Hij was te lief. 'Niall... Dit is zo vreselijk lief van je.' Fluister ik. Als een echte gentleman schuift hij mijn stoel naar achteren en schuift hem aan als ik zit. Hij overhandigt me met een kus een rode roos. Ik bloos lichtjes. 'Niall waarom heb je hier zoveel moeite voor gedaan?' Vraag ik vertederd en kijk naar hem. 'Ik zou me bijna schuldig gaan voelen dat ik dit soort dingen nooit eerder geregeld heb.' Leg ik uit en kijk naar de roos. Ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers.

    Niall Horan.

    'Niall dit is zo vreselijk lief van je' fluisterd ze en ik ben blij dat ik haar onder de indruk heb gemaakt. 'Niall waarom heb je hier zoveel moeite voor gedaan?'vertederd met rode wangen kijkt ze me aan 'Omdat je moet weten dat je het liefste, mooiste en knapste meisje van de wereld ben en dat ik echt van je hou. En En het maakt me niets uit wat Directioners of de pers zegt maar jij bent gewoon mijn vriendin al kan ik het niet altijd geloven' stamel ik zachtjes. Een blos neemt mijn wangen over. 'Ik zou me bijna schuldig gaan voelen dat ik dit soort dingen nooit eerder geregeld heb' zegt ze en pakt mijn hand om de vingers te verstrengelen. Lief glimlach ik 'Maar jij bent het meisje en ik de jongen, en het maakt niks uit, je weet me elke keer te verassen en te verbazen in je mooie kleding, het staat je echt mooi' glimlach ik. Ik schud snel naar de ober dat hij mag komen. 'Ik heb geholpen met de voorbereidingen maar hij heeft het afgemaakt, hij is een goede vriend' glimlach ik. Ik zie glimlachend hoe een salade word neergezet 'hopelijk lust je het?' afwachtend kijk ik naar haar en bedank snel mijn vriend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    'Dat eerste vind ik een goed idee, maar dat tweede... Ik blijf veel liever met jou hier thuis.' Glimlachend lopen we naar boven, waar ik Louis' tas in het eerste de beste hoekje van de kamer gooi als we binnen komen. 'En ik wil een goede douche nemen.' Louis trekt me naar hem toe. 'Je gaat wel mee toch?' Vraagt hij hoopvol, waarna hij zijn shirt uit trekt. Ik bijt kort op mijn lip en sla mijn armen om zijn middel heen, om daarna te knikken. 'Natuurlijk ga ik met je mee.' Ik druk een kusje op zijn lippen en omhels hem dan. Gewoon even knuffelen, dat heb ik te lang moeten missen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    'Maar jij bent het meisje en ik de jongen, en het maakt niks uit, je weet me elke keer te verassen en te verbazen in je mooie kleding, het staat je echt mooi' Ik glimlach ontroerd en kus zijn wang. 'Je bent een schatje Niall.' Zucht ik. 'Ik heb geholpen met de voorbereidingen maar hij heeft het afgemaakt, hij is een goede vriend' Er word een salade op tafel gezet en ik glimlach. 'Het ziet er heerlijk uit dankje.' Antwoord ik en glimlach.

    Louis Tomlinson

    Het is vreselijk schattig als hij op zijn onderlip bijt. 'Natuurlijk ga ik met je mee.' Ik ga met mijn vingers door zijn krullen en grijns. 'Mooi want anders kan ik je niet knuffelen en kussen.' Ik pak twee handdoeken uit de kast en trek Harry met me mee. Ergens halverwege zijn mijn schoenen al uit gegaan. Ik trek mijn muts van mijn hoofd en kijk in de spiegel. Ik was een beetje afgevallen en ik zag bleekjes. Ik ga achter Harry staan en sla mijn armen om zijn middel. Via de spiegel kijk ik hem aan. 'Ik hou van je.'

    Harry Styles.
    Ik giechel kort en volg hem als hij twee handdoekken pakt. Hij pakt me bij mijn arm vast en trekt me mee richting de badkamer, waar ik toekijk via de spiegel hoe hij zijn muts afzet. Je kan direct zien dat Louis wat afgevallen is, maar dat is ook normaal door alle chemo's. Mijn handen bereiken die van hem als hij zijn armen om me heen slaat, mijn hoofd laat ik op zijn schouder rusten. 'Ik hou van je.' Via de spiegel zoek ik zijn ogen op, als ik die gevonden heb glimlach ik. 'Ik hou ook van jou, Lou.' Ik draai mijn hoofd iets naar rechts en druk een kusje op zijn kaak, voordat ik hem los laat en mijn shirt over mijn hoofd trek. 'En nou heb ik zin in een douche met mijn vriendje.' Glimlachend trek ik ook mijn schoenen, broek en boxer uit, waarna ik de douche deuren open schuif en de kraan alvast aan draai. Als eerste stap ik onder de douche, waarna ik mijn hand naar Louis uit steek. 'Kom je?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voor alle mensen hier, ik zeg het nog èèn keer want ik heb er echt genoeg van.

    - Off-topic hoort in het kletstopic thuis, we praten NIET met haakjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik glimlach naar Demi en we beginnen te eten. 'hmm nu moet ik gewoon hopen dat niemand naar buiten komt'ik grinnik even'ik kijk op de tafel owja. 'lust je champagne of heb je liever wijn?' vraag ik nogal laat en word rood. Dat was weer eens typisch mij. Ik grinnik zachtje en keek weer even tevreden rond. 'owja en lijk het je ook leuk om de zonsondergang op het strand te zien?' zeg ja zeg ja. Ook daar had ik al wat dingen klaar met de hulp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'lust je champagne of heb je liever wijn?' Ik glimlach dankbaar. 'Beide is prima kies maar iets.' Niall zijn vriend maakt de fles champagne en schenkt twee glazen in. Ik bedank hem. 'owja en lijk het je ook leuk om de zonsondergang op het strand te zien?' Ik glimlach vertederd. 'Dat klinkt als een heel erg goed en romantisch idee.' Antwoord ik hem en neem een slokje champagne. 'Je bent een schatje dat je dit allemaal geregeld hebt.'

    Louis Tomlinson

    'En nou heb ik zin in een douche met mijn vriendje.' Ik lach en kleed me verder uit. Harry is sneller en stapt al onder de douche. Hij zet deze aan op een fijne temperatuur en steekt dan zijn hand naar me uit. 'Kom je?' Ik neem hem aan en ga vlug onder het warme water staan. Mijn armen liggen rond zijn heupen en ik trek hem tegen me aan. Niet alleen voor zijn warmte maar ook voor zijn liefde en aanrakingen. Ik had hem nodig nu. Ik wilde niet terug naar het ziekenhuis. Ik was bang en miste iedereen thuis.

    [ik ga ff, nieuwe internet ding kweenie hoelang t duurt.

    Niall Horan

    'Beide is prima kies maar iets?' uiteindelijk besluit ik ouderwets champagne te pakken en vul twee glazen. 'dat klinkt als een heel erg goed en romantisch idee' ik glimlach blij. 'je bent een schatje dat je dit allemaal geregeld hebt' ik glimlach en word rood. 'Alles om mijn meisje te laten zien hoeveel ik van haar hou' zeg ik zacht en neem ook een slokje champagne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hersheys -> Essink.]
    Harry Styles.
    Louis pakt mijn hand aan en stapt dan ook onder de douche, ik doe nog snel de douche deuren dicht en glimlach als Louis me tegen hem aan trekt. 'Hoe voel je -je?' Ik streelde met mijn vinger kort wat natte haar plukken voor zijn ogen weg, waarna ik liefdevol mijn lippen tegen die van hem aan drukte. 'Mag ik zometeen je haren wassen?' Ik wist wel dat Louis ja zou zeggen, maar ik vroeg het maar, misschien wilde hij het nu liever zelf doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    Ik lach zachtjes. Wat was het toch een schatje. Ik maak vlug een foto van de tafel en alle lichtjes die ik dan op twitter zet. 'Do I have the best boyfriend or what?' zet ik eronder. Ik richt me weer op Niall omdat het anders behoorlijk onbeleefd van me zou zijn. 'owja en lijk het je ook leuk om de zonsondergang op het strand te zien?' Ik glimlach. 'Dat klinkt als een goed idee.' Ik buig me naar hem toe voor een kus en glimlach stralend naar hem.

    Louis Tomlinson

    'Hoe voel je -je?' Ik voel direct tranen in mijn ogen maar probeer ze te verbergen door mee te gaan in zijn kus. Mijn gezicht leg ik in zijn nek en druk daar kusjes. 'Mag ik zometeen je haren wassen?' Ik glimlach tegen zijn huid aan terwijl ik mijn best doe niet te snikken. 'Ja.' Weet ik er zachtjes uit te krijgen. Ik sla mijn armen om zijn middel en trek hem zo dicht mogelijk tegen me aan. Wat als ik nou eens niet beter werd? Dat ik dood zou gaan. Ik voel paniek op komen als ik hier aan denk. Ik kan me geen leven voorstellen zonder Harry. Ik kuch en probeer zo wat normaler over te komen. 'Ik hou zo vreselijk veel van je.' Daar ging mijn mannelijkheid weer. Terwijl ik dit zei brak mijn stem volledig en kon ik niets anders doen dan daadwerkelijk echt huilen.