• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Hersheys
    Liam Payne - songwriter - Luminoase
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - IrishNialler
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Pushing

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen.
    - Reserveren mag.
    - Off-topic hoort in het kletstopic thuis, we praten NIET met haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    'Geen idee, ik heb geen bereik hier, dat is altijd shit in een ziekenhuis, dan zou ik eventueel even naar buiten moeten gaan, dat wil ik best wel doen? Maar ik wil jou niet alleen laten...' Ik glimlach en knik. 'Misschien zijn het de jongens.' Zeg ik hoopvol en ga wat rechter op zitten. Ik trek hem naar me toe voor een laatste kus. Als er bezoek was vond ik het niet netjes als wij alleen maar zaten te kleffen. 'Wil je kijken wie er zijn?' Vraag ik zacht. Op dat moment word er echter aangeklopt. 'Wil je open doen?'

    Demi Lovato

    Zodra de vrouw zegt dat we door mogen rent Niall de gangen door. Ik volg hem op een drafje. Niall klopt op de deur. 'Wat als hij nou doodziek is?" Ik knijp zacht in zijn hand en kijk hem aan. 'Het komt wel goed met hem en mocht hij doodziek zijn dan vrolijke wij hem op met onze taart goed?' Stel ik zacht voor en omhels hem kort. 'Het komt allemaal wel goed!'

    Niall Horan

    'Het komt wel goed met hem en mocht hij doodziek zijn dan vrolijke wij hem op met onze taart goed?'ik glimlach dankbaar naar haar en omhels haar terug 'Het komt allemaal wel goed!' "dankje voor alles' ik drk zacht een kus op haar wang en houd me niet meer in. Nerveus open ik de deur en tranen springen in mijn ogen als ik Louis zie. 'Loulou' voorzichtig omhels ik hem. 'Hoe gaat het? Deem en ik hebben wat voor je gemaakt' glimlach ik en knik naar Demi dat ze de taart kan geven. Ik slik mijn brok weg. HIj was best wit en overal waren apparaten en zaten slangetje maar ondanks dat zag hij er goed uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Op het moment dat Louis vraagt of ik wil kijken wie er voor de deur staat, word de deur van zelf al open gedaan en verschijnen Niall en Demi in de deur opening. Ik glimlach langzaam naar de twee en knijp zacht in Louis' hand. Toch kan ik het niet tegen houden als er een jaloerse steek door mijn buik heen gaat als Niall Louis omhelst, ik weet wel dat het alleen vriendschappelijk is, maar toch. Ik slaak een klein 'awh' geluidje als ik zie dat ze een taart hebben gemaakt. 'Misschien kunnen we daar zo wel een stukje van nemen? Als dat mag van de arts?'
    [Ik ben vanaf nu, tot volgende week vrijdag op vakantie, dus zal minder online zijn.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [fijne vakantie, ik ga volgende wek zelf ook weg maar ik heb geen internet.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Thanks! Gelukkig hebben ze hier wel gewoon wifi, anders zou ik echt dood gaan :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    Vertederd kijk ik toe hoe Niall zich half op Louis stort. 'Hoe gaat het? Deem en ik hebben wat voor je gemaakt' Ik glimlach en kom dichter bij. 'Hey Louis.' Glimlach ik en zet de taart op het bed. Ik laat Niall de taart onthullen en neem een stapje terug. Ik kende Harry en Louis nog niet zo goed en het leek me beter als ik ze wat ruimte gaf om met elkaar te praten.

    Louis Tomlinson

    Ik omhels Niall en glimlach naar Demi. Het betekende heel veel voor me dat ze gekomen waren. De andere jongens waren nog niet langs geweest. 'Misschien kunnen we daar zo wel een stukje van nemen? Als dat mag van de arts?' Zegt Harry als Niall de taart laat zien. 'Niall hij is prachtig je bent echt een geweldige vriend.' Glimlach ik en omhels hem nog eens. Ook Demi wenk ik voor een knuffel.

    Niall Horan.

    Ik begin trots te glimlachen 'Misschien kunnen we daar zo wel een stukje van nemen? Als dat mag van de arts?' Zegt Harry als Niall de taart laat zien. 'Niall hij is prachtig je bent echt een geweldige vriend.' 'Hij was moeilijk maar het was leuk om te maken. Ik mis je het is zo stil thuis' mompel ik zachtjes. 'Demi is mijn vriendinnetje' fluister ik zachtjes en glunderend van geluk. Daarna wend ik me naar Hazza 'IK heb jou ook gemist' ik geef hem een knuffel 'zal ik de dokter vragen of je mag?' hyperactief kijk ik hem aan terwijl ik me probeer in te houden. Hij was ziek teveel drukte was niet goed voor hem. 'gaat alles goed? Je ziet er best goed uit eigenlijk. Niet dat je er ooit slecht uit hebt gezien' grijns ik ratelend. 'Ohh de volgende keer neem ik weer wat lekkers mee met Demi. Je kamer is echt doodsaai ik ga vragen of Zayn iets kan maken omdat hij goed kan tekenen. Hoe ish et eten hier? Zeker ranzig, ziekenhuisvoedsel valt altijd tegen'ratel ik Ik was gewoon super blij om mijn vriend niet doodziek te zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Blog --> Luminoase]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topics.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek om en zag Liam, hij drukte een kus op mijn lippen en pakte een glas water om vervolgens op de bank te zitten. ''Ja hoor, jij? Mijn buikje stond alleen even in de weg.'' zuchtte ik en trok de koelkast open. Ik beet op mijn lip. Geen alcohol. Dat heb ik al drie maanden volgehouden, wat ik nogal knap vond van mezelf, meestal kon ik nog geen eens een dag zonder een glas wijn. Ik pakte een pak sinaasappelsap en schonk wat voor mezelf in. Met de glas in mijn handen liep ik naar de bank en zette het glas op de salontafel. ''Alleen een beetje hoofdpijn.'' mompelde ik en nestelde me tegen hem aan. De laatste tijd voelde ik me al niet optimaal, maar dat hoorde er gewoon bij, tenminste dat hoopte ik. Zuchtend legde ik mijn hoofd op zijn schouder en keek naar de televisie, waar nog steeds MTV bezig was. Ik trok mijn benen omhoog en sloeg mijn armen eromheen. Dit werd een dag binnen blijven, naar buiten gaan werd niks. Misschien zou ik nog naar Louis gaan in het ziekenhuis, die verdiende wel wat bezoek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ja hoor, jij? Mijn buikje stond alleen even in de weg' zuchtte ze. Glimlachend knikte ik. 'Heerlijk' knikte ik. Ik keek naar de tv waar nu MTV op was, en nam nog een klein slokje van het water. Eerst had ik even de tijd nodig en even zitten, daarna zou ik pas wakker worden. Mackenzie kwam terug met een glas sinaasappelsap, en zette het neer. 'Alleen een beetje hoofdpijn' mompelde ze. 'Misschien gaat het dadelijk wel weer beter, en is het alleen omdat je opgestaan bent' zei ik. Mijn armen sloeg ik om Mackenzie heen, en drukte een lichtelijk kusje op haar haren. Ik dacht aan louis, en sloeg mijn ogen neer. Dat dit nou precies met hém moet gebeuren. Louis was zowat de vrolijkste, en meest positieve persoon op aarde. Hij had dit nergens aan verdiend. Een kleine zucht verliet mijn mond terwijl ik eraan dacht. Het zou wel goed komen, dat moest wel. Want alles gebeurde voor een reden. Misschien betekende dit wel iets. Oké, dat klonk nogal debiel en idioot. Dat dus niet. Het ergste was nog dat we niks konden doen. We konden geen "tegenmiddel" betalen, want die was er niet. Chemokuren hielpen om het weg te werken, maar het kon nog terug komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en nam een slokje van mijn sinaasappelsap. ''Zullen we in de middag naar Louis gaan? Ik mis hem wel.'' mompelde ik zacht en keek Liam met een zwak glimlachje aan. Ik miste de luidruchtige Louis die hier heen en weer huppelde, ik wilde niet dat hij in het ziekenhuis was. Ook omdat het gewoonweg een nare plek voor me was. Het ergste was dan ook dat ik daar regelmatig heen moest vanwege mijn echo's en vanwege Louis. Ik wilde er altijd zijn voor Louis, maar ik had mijn angst nog niet overwonnen. ''Nog drie maanden en dan zijn we hier weg, nog zes maanden en dan zijn ze er.'' zuchtte ik. Ik stond op naar de keuken en opende opnieuw de koelkast. ''Zwangerschap, geen alcohol.. Juist ja.'' mompelde ik tegen niemand in het bijzonder en pakte een pak pudding en een lepel, waarna ik weer op de bank neerplofte en de pudding opat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    Een dokter kwam de kamer in en checkte een aantal dingen. 'Dokter mag hij alsjealsjealsje blieft mee naar huis. We zullen heel goed voor hem zorgen en dat hij genoeg eet en rust' smekend met puppy ogen kijk ik hem aan. Hij glimlacht 'Alles gaat goed en ik wou net vragen of hij dat wilt dus jongeman als je met je vrienden terug wilt mag je gaan' zegt hij glimlachend naar Louis. Afwachtend kijk ik hem aan. 'Als je je medicijnen tegen de pijn gewoon in neem en optijd je rust neemt mag je gaan' verteld hij en blij kijk ik rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Lipbijtend kijk ik toe hoe er een arts binnenkomt, heel even denk ik dat hij iets slechts gaat zeggen, je weet het maar nooit met al die chemo kuren. Maar als hij zegt dat Louis mee naar huis toe mag, slaak ik een zacht kreetje. 'Hoor je dat, Lou? Dat is geweldig. Dan kan ik weer rustig met je slapen.' Ik drukte een kusje op zijn wang en een glimlach speelde rond mijn lippen. Pas toen ik besefte hoe fout die zin eigenlijk klonk, grinnikte ik. 'Het was niet fout bedoeld, ik ben gewoon blij dat ik weer met Louis naast me kan slapen.' Ik grinnikte opnieuw en pakte Louis hand vast en kneep er zachtjes in.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 16:12 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan.

    Ik hoor Harry een kreetje slaken 'Hoor je dat Lou? Dat is geweldig. Dan kan ik weer rustig met je slapen' zegt hij en kust hem. 'het was niet fout bedoeld, ik ben gewoon blij dat ik met Louis naast me kan slapen' grinnikt hij en ik bijt op mijn lip. Oke ik moest niet zo kinderachtig doen! Hun hadden het moeiiljk genoeg maar ik hoopt e dat HArry begreep dat wij ook tijd met Louis wouden hebben, straks gebeurd er wel iets ergs met hem ofzo. Ik voel tranen in mijn ooghoeken springen. 'Ik ehm sorry ik moet even' stamel ik onhandig en loop snel de deur uit naar de gang waar ik op een bankje hard begin te huilen als een klein kind waar de lolly van gevallen is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan