• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Hersheys
    Liam Payne - songwriter - Luminoase
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - IrishNialler
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Pushing

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen.
    - Reserveren mag.
    - Off-topic hoort in het kletstopic thuis, we praten NIET met haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ow hahaha]

    Niall Horan.

    'Niall hou op dat is niet waar! Iedereen krijgt haat. Kijk naar je voorbeeld: Justin Bieber. Hij krijgt ook genoeg haat maar hij laat zich er ook niet door uit het
    veld slaan' ik slik even en knik. 'We kunnen niet zonder je Niall.' . 'Ik kan niet zonder mijn zingende vreetzak.' ik voelde zijn hand door mijn haar gaan en rek me uit voor een knuffel. 'sorry, ik was gewoon bang met jou en ik zag het even niet meer zitten' fluister ik zacht in zijn oor en veeg mijn tranen weg en geef daarna Demi een knuffel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Ik glimlach kort als Louis onze vingers verstrengelt en ik knik na zijn woorden. 'Inderdaad, Niall, echt. We houden allemaal hartstikke veel van je en we zouden je niet willen missen.' Ik druk een vluchtig kusje op zijn wang, waarna ik in Louis hand kneep en hem een glimlach schenk. 'Gaat het een beetje, Lou?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Inderdaad, Niall, echt. We houden allemaal hartstikke veel van je en we zouden je niet willen missen.' Harry kust zijn wang en kijkt dan met ene glimlach naar me waarna hij in mijn hand knijpt. . 'Gaat het een beetje, Lou?' Ik knik enkel. 'Beetje hoofdpijn maar verder prima.' Antwoord ik en ga met mijn vingers door krullen. 'Ik hou van je.' Fluister ik en knuffel hem. Ik wilde gewoon naar huis en in bed liggen met Harry terwijl we cliché romantische films kijken met veel popcorn en frisdrank.

    niall hora
    ik glimlach dankbaar naar de jongens en demi. 'zullen we maar gaan dan?'vragend kijk ik Louis aan. Het was fijn om te horen dat ze van me hielden, ja ik was vaak onzeker en mijn tik was om onbereikbare doelen te stellen en mezelf met andere vergelijken, maar zo was ik gewoon. Ik vond mezelf nergens goed genoeg voor, het was fijn dat vrienden me steunen. " ik hou van jullie" zeg nik zacht met tranen in ijn ogen en ik omhels iedereen weer

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 16:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Als Niall zijn tranen opgedroogd zijn en iedereen klaar is om te vertrekken lopen we het ziekenhuis uit. Het geflitst van fototoestellen komt ons al te gemoed. Ik hou Niall zijn hand stevig vast. Ik had medelijden met Harry en Louis. De pers was hier voor hen, dat Niall en ik er waren stond alleen goed op de foto. Er word van alles naar ze geroepen en veel vragen gesteld. Ik zet mijn zonnebril af en geef die aan Louis. Ik stap dat hij al helemaal niet tegen die flitsen kan nu,

    Louis Tomlinson


    Ik glimlach dankbaar naar Demi en probeer met Harry aan mijn hand zo snel mogelijk naar zijn auto te komen. Als we daar eenmaal zijn en ook daadwerkelijk ingestapt zijn rijden we in twee auto's weg. Niall en Demi en Harry en ik. Ik zucht en kijk door het raampje naar buiten. 'Ik hou van je Harry.' Zeg ik dan en draai mijn hoofd zijn kant op. 'Ik laat je nooit nooit meer gaan dat weet je toch wel he?' Ik kijk naar hem. Wacht maar... Als ik beter was zou ik hem vragen voor altijd bij me te blijven.

    Niall Horan.

    Zodra ik ook klaar ben met huilen maken we ons klaar om te vertrekken. Ik was zo slim om geen zonnebril op te doen dus mijn roodomrande ogen waren nogal zichtbaar. Als we naar buiten lopen starten de flitsen overal. Ik pak Demi haar hand stevig vast. We stopte even en ik zag dat ze haar zonnebril aan Louis gaaf. De pers begint van alles te vragen en te roepen. Louis en Harry lopen zo te zien ook hand in hand en ik ben blij dat ze niet lopen te duwen tegen ons. Ik kijk snel weer omlaag, niet dat het nut had want pers kon overal erg goed foto's van maken. Het was lief dat Demi het deed. Ik glimlach zwak en loop snel met Demi door terwijl ik de pers angstvallig opzij en uit de buurt van Demi probeer te houden. Ik had pers nooit wat gevonden. Zo opdringerig en altijd alles willen weten en nooit snapte ze als het ernstig was dat ze je door moesten laten, het maakte mij altijd benauwd, de jongens wisten dat ook maar Demi niet. Fans vond ik geen probleem althans met een beveiliger. Ik had al vaak genoeg gehad dat ze me bestormde en zelfs al een paar keer dat ze me begonnen te slaan en uit te schelden. Het was dan fijn dat we met zijn vijven waren. De jongens lieten mij daarom ook altijd voor of in het midden lopen zodat ze me konden 'beschermen'. Ik hou netjes de deur open voor Demi en loop snel naar mijn kant. Een pers iemand houd me tegen en begint te vragen. 'geen commentaar ik wil graag gaan rijden' zeg ik en wil langs hem glippen maar hij houd me tegen. Zacht in mijn hoofd begin ik hem uit te vloeken en merk dat hij mijn pols vast heeft. Ik merk dat ik in paniek raak, Demi moest kostte wat het kost in de auto blijven. 'Laat me verdomme gaan ja. Louis heeft kanker Ja dat heeft hij, Ja Demi en ik zijn een stel, nou tevreden' schreeuw ik bozig. Hij lijkt te schrikken en snel glip ik langs hem. Met traan ogen spring ik in mijn auto en start hem al snel. Als we aan het rijden zijn veeg ik snel wat tranen weg en staar voor me naar de weg. Ik had hem niets willen zeggen maar ik was bang dat hij me wat aan zou doen of Demi.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Ik knik kort en glimlach als ik zijn vingers door mijn krullen heen voel gaan, dit soort dingen heb ik gemist voordat ik ging slapen. Daarom sliep ik waarschijnlijk ook zo slecht omdat ik gewoon aan Louis gewend ben geraakt. 'Ik hou ook van jou, Lou...' Mompel ik zachtjes. Ik knik gauw als Niall voorstelt om te gaan, snel weg uit dit rot ziekenhuis. Hand in hand loop ik samen met Louis naar buiten, waarna Niall en Demi ons volgen. Eenmaal in de auto slaak ik een zachte zucht, weg van al die pers. 'Ik hou van je Harry.' Zegt hij dan en draait zijn hoofd mijn kant op. 'Ik laat je nooit nooit meer gaan dat weet je toch wel he?' Glimlachend draai ik mijn hoofd naar die van hem en mijn beide handen omsluit ik om zijn wangen om hem vervolgens naar me toe te trekken, ik druk een klein kusje op zijn lippen en knik. 'Dat weet ik. En ik hou ook zo ontzettend veel van jou...' Ik druk nog een kusje op zijn lippen en zucht gelukzalig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    Een beetje bang kijk ik toe hoe Niall naar de journalist schreeuwt. 'Laat me verdomme gaan ja. Louis heeft kanker Ja dat heeft hij, Ja Demi en ik zijn een stel, nou tevreden' Ik krimp ineen. Ik had hem nooit zo gezien. Zijn ogen tranen als hij weer in de auto stapt. Ik weet niet hoed wat ik moet zeggen of doen. Hij veegt zijn tranen weg en staart naar de weg. Misschien moet ik maar niets zeggen nu. Niall rijd naar huis. We zijn er zoals verwacht eerder dan Louis en Harry. Als hij de auto parkeert pak ik zijn hand. 'Gaat het?' Vraag ik zacht en trek hem naar me toe. Ik sla mijn armen om zijn nek en streel gerustellend door zijn blonde haar. 'Ik hou van je.' Fluister ik zacht.

    Louis Tomlinson

    Zijn beide handen liggen op mijn wangen en hij trekt me naar zich toe voor een kus, die ik hem maar al te graag geef. 'Dat weet ik. En ik hou ook zo ontzettend veel van jou...' Ik glimlach en kus hem terug. 'Wat wil je doen nu we thuis zijn?' Harry parkeert de auto en we stappen uit. Ik zie Niall en Demi in de auto maar stoor ze nu. Ik pak zijn hand en haal uit de kofferbak mijn tas met kleren. Morgen zou ik vragen of de jongens Harry af wilde leiden zodat ik een ring kon kopen. Als ik iets deed dan deed ik het goed. Een verlovingsring die moest ik hebben. Liam zou vast wel weten wat hij mooi vind. Als Zayn en Niall Harry dan afleiden kan ik hem mee nemen om te winkelen.

    Niall Horan.

    Ik rij best hard naar huis, ik was boos op de journalist en het management ging vast niet blij zijn met het feit dat ik heb lopen schreeuwen. Zo af en toe veeg ik woest wat tranen weg en een stilte is in de auto. Als we er zijn parkeer ik hem eigenlijk best associaal maar het boeide me niet. 'Gaat het?' vraagt ze zacht en trek me in een omhelzing.'de klote pers, ze moeten eens begrijpen dat als ik niets wil zeggen dat ze me niet moeten dwingen, ze weten precies hoe ze me bang moeten maken en het is gewoon klote, en ik wou het op een bijzondere manier bekend maken maar dat is ook verpest.' zucht ik 'Ik hou van je.' Fluisterd ze zacht en ik glimlach 'ik ook van jou' teder kus ik haar op de lippen. 'zullen we maar naar binnnen gaan?' vragend kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Glimlachend laat ik Louis los als hij me terug kust, waarna ik de auto start en langzaamaan het parkeerterrein af rijd. Weg van het ziekenhuis, al was het niet voor lang natuurlijk... 'Wat wil je doen nu we thuis zijn?' Vraagt Louis, op het moment dat ik de auto de oprit oprij en ik Niall en Demi al daar zie staan. Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb geen idee, genieten van het feit dat je hier bent, wat wil jij doen?' De klemtoon legde ik op jij, waarna ik het portier op gooide en uitstapte. Louis had zijn tas met kleding al gepakt, maar die haalde ik gauw uit zijn handen. 'Jij moet rustig aan doen meneertje, anders moet je straks weer eerder komen en dat heb ik liever niet...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    Ik knik en kus hem nog eens. We stappen uit en ik neem hem mee naar binnen. 'Zullen we een film kijken?' Stel ik voor. Ik pak popcorn en doe die alvast in de magnetron terwijl ik nog meer eten voor hem pak en fles frisdrank en zet alles bij de bank. Ik pak dekens en kussens en duw Niall op de bank en kruip tegen hem aan. Ik zet de meest romantische en grappigste film op die ik ken en kruip tegen hem aan.

    Louis Tomlinson

    Ik verstrengel onze vingers. 'Ik wil in bed liggen en knuffelen.' Ik streel zijn wang en kus hem dan. 'En ik wil uiteten.' Ik grijns. 'Is dat een goed idee?' Ik neem hem mee naar boven en kleed me uit. 'En ik wil een goede douche nemen.' Ik trek hem naar me toe. 'Je gaat wel mee toch?' Vraag ik hoopvol en trek mijn shirt uit en pak twee handdoeken.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 23:14 ]

    Niall Horan

    We lopen naar binnenn en ze begint van alles te pakken. Ze duwt me op de bank met dekens en kussens en zet daarna een schaal popcorn en chips met ren fles drinken op tafel. Vervolgens gaat ze tegen me aanliggen. Ik sla mijn arm om haar heen en trek haar dicht tegen me aan. Ik trek het tafeltje naar ons toe zodat we niet hoefde op te staan en kijk naar dd film. Ja met Demi wou ik besy etenndelen. 'Demi wil je binnenkort met me mee uit eten als date?' vragend kjjk ik haarnaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik kruip tegen Niall aan en voel hoe hij zijn arm om me heen slaat. De deken leg ik over ons beide en glimlach tevreden. Ik hield van hem. Ik hiel écht van hem. 'Demi wil je binnenkort met me mee uit eten als date?' Ik glimlach vertederd en druk een kusje op zijn lippen. 'Natuurlijk wil ik dat.' Fluister ik zacht. 'Zeg maar waar en wanneer dan zal ik me een beetje optutten.' Grinnik ik en ga met mijn vingers door zijn blonde lokken. Ookal was hij jonger. Het voelde goed dat hij mijn vriendje was.

    [omg bio ging zo geod en geschiedenis mwa. ben nu aan t nakijken...

    Niall Horan.

    Ik glimlach als ik haar lippen op mijn lippen voel 'natuurlijk wil ik dat' fluisterd ze. 'Zeg maar waar en wanneer dan zal ik me een beetje optutten.' Ik begin te glimlachen. 'Ik heb een idee, als jij nu eens naar boven gaat, een bad neemt, jezelf even lekker verwent en tot rust komt en netjes aan kleed ga ik wat regelen en kom ik je halen' glimlach ik met een idee in mijn hoofd. Ik voel haar handen door mijn haar. Ook al was er een leeeftijdsverschil het boeide me niets, ik had haar altijd al een mooie vrouw gevonden

    [hoe oud is deem ook alweer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [succes! uhm eigenlijk geen idee. Hangt ervan af hoe oud Niall is op dit moment.]

    Demi Lovato

    'Ik heb een idee, als jij nu eens naar boven gaat, een bad neemt, jezelf even lekker verwent en tot rust komt en netjes aan kleed ga ik wat regelen en kom ik je halen' Ik glimlach vertederd. 'Je bent een schatje weet je dat?' Ik kus hem opnieuw. Deze keer langer. 'Ik ruim eerst wel deze troep hier op. Ik zet alles terug waar het hoort en ga dan naar boven. Na een douche droog ik mijn haar en doe mijn make-up. Ik weet niet hoe chic ik moet gaan dus kies ik voor een rood jurkje en een paar sieraden. Ik had beneden nog een zwart leren jack liggen dar ik er over zou dragen zodat het was cusualer was.