• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Hersheys
    Liam Payne - songwriter - Luminoase
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - IrishNialler
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Pushing

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen.
    - Reserveren mag.
    - Off-topic hoort in het kletstopic thuis, we praten NIET met haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik zie haar wat op twitter plaatsen en kijk tevreden naar het dessert. Ijs chocolade en slagroom, perfext ik glimlach. "dan zullen we zo maar gaan anders mossen we hem straks" ik begin te grijnzen en haal mijn vinger door de slagriom en druk slagroom op haar neus. 'ohh er zit daar wat'zeg ik droog en druk een kusje op haar neus zodat de slagroom wrg is en grijns


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "dan zullen we zo maar gaan anders mossen we hem straks" Ik zie de grijns op zijn gezicht en voor ik er erg in heb zit er slagroom op het puntje van mijn neus. 'ohh er zit daar wat' Ik schiet in de lach en knijp mijn ogen dicht als hij de slagroom van mijn neus kust. Ik neem zelf ook wat slagroom op mijn vinger om het vervolgens op zijn lippen te smeren. 'Ik geloof dat je gemorst hebt.' Met een lach druk ik mijn lippen op de zijne en kus zo de slagroom weer weg.

    Niall Horan.

    Ik zie dat het tijd is voor wraak, ik zie het gewoon in haar mooi gezichtje. en ik voel haar vinger over mijn lip. Even krijg ik de nijging om zacht in haar vinger te bijten maar ik houd me netjes in. 'Ik geloof dat je gemorst hebt' zegt ze en ik grinnik zacht waarna ik haar lippen op de mijne voel. 'Hmm dat vond ik niet erg.' grijnzend neem ik een hap en zorg dat er ijs op mijn lippen blijft. 'Hmm ik kan er niet bij wil je me helpen?' grijnzend en verliefd kijk ik haar aan. Ik kon gewoon zo lekker mezelf zijn bij haar ondanks dat zij wel ouder was. Oké ik had zo mijn kindermomenten maar die vond ze blijkbaar niet erg of maar al te leuk. Ik herinner me al te goed met een interview dat ze vroegen of ik op een celeb verliefd was, ik had vastbesloten nee geschud maar Louis besloot het gewoon te zeggen en daardoor moest ik met haar bellen. Het was ongemakkelijk geweest maar ik had het luchtig weten weg te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar is iedereen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Ik glimlach kort als hij zijn gezicht in mijn nek legt en een paar kusjes drukt. 'Ja.' Mompelt hij zachtjes, ik glimlach als ik zijn armen om me heen voel en mompel iets onverstaanbaars. Als Louis kucht word ik uit mijn gedachten gehaald en kijk ik op hem neer, waarna ik kort over zijn hoofd streel. 'Ik hou zo vreselijk veel van je.' Ik glimlach en druk een kusje op zijn kruin, maar die glimlach verdwijnt direct als Louis daarna direct moet huilen. Ik bijt op mijn lip en trek hem nog dichter tegen me aan. 'Wat is er nou, Lou? Alles komt wel goed, dat weet ik zeker.' Opnieuw druk ik een kusje op zijn kruin en streel door zijn haren heen, om ondertussen wat sussende woordjes te mompelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    'Hmm ik kan er niet bij wil je me helpen?' Lachend kus ik hem maar al te graag terug. Het is een heerlijk toetje. Of komt dat gewoon door Niall? Ik denk dat laatste. Ik vind het leuk als Niall zo is. Hij is losser en vrijer als we met zijn tweetjes zijn. En op momenten zoals deze word hij ook ondeugender. Ik pak een lepel en neem dan ook zelf een hapje ijs. 'Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat je dit echt allemaal voor mij geregeld hebt.' Zucht ik en kus hem nog een keertje zachtjes.

    Louis Tomlinson

    'Wat is er nou, Lou? Alles komt wel goed, dat weet ik zeker.' Ik voel me net een klein kind. Harry drukt kusjes op mijn kruin terwijl hij sussende geluidjes maakt. Ik schud zacht mijn hoofd. 'Wat als het niet goed komt?' Fluister ik en kijk hem aan. 'Ik kan niet zonder je Harry.' Ik haal een hand door mijn haar en steun met mijn voorhoofd zachtjes tegen dat van hem aan. Ik kon dit niet zonder hem. Hij was alles voor me.

    Harry Styles.
    Ik merk dat Louis zijn hoofd schud. 'Wat als het niet goed komt?' Fluistert hij en kijkt me aan. 'Ik kan niet zonder je Harry.' Hij haalt een hand door zijn haar en steunt met zijn voorhoofd tegen dat van mij aan. Ik druk een liefkozend kusje op zijn neus. 'Ik weet zeker dat het goed komt, Lou. Vertouw erin. Je bent te jong om te sterven. En nu ga ik je haren wassen.' Ik giechel kort en laat Louis los, waar ik de shampoo van het schapje pak en een klodder op mijn hand spuit. Ik wrijf het over mijn beide handen uit en breng ze richting Louis' hoofd, waar ik langzaam met mijn handen de shampoo in zijn haren begin te masseren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik zucht en sluit mijn ogen. Ik heb hoofdpijn maar word rustig van Harry die mijn haar wast. Ik probeer mezelf te herpakken. Ik moest sterk zijn. Voor Harry maar ook voor de jongens, mijn familie en de fans. Ik hang met mijn hoofd maar achter als de shampoo eruit gewassen moet worden. 'mijn beurt' zeg ik zacht en was Harry zijn bruine krullen met dezelfde lekker ruikende shampoo. Ik gaap. 'zullen we zo een filmpje kijken in bed?' stel ik lui voor. 'ik wil daarna wel met de andere lads iets doen.' voeg ik er aan toe. De lads. Onze groep.

    Harry Styles.
    Ik ga nog even door met Louis' haren, het geeft me een rustgevend gevoel. Maar na ongeveer vijf minuutjes houd ik er toch mee op en was het sop van m'n handen. Het was al een hele opluchting dat er nog geen haren van Louis aan mijn handen vast zaten. Louis liet het sop uit zijn haren spoelen, waarna hij begon met mijn krullen te wassen. Ik glimlach en sluit mijn ogen. 'zullen we zo een filmpje kijken in bed?' Stelt hij voor. 'ik wil daarna wel met de andere lads iets doen.' Ik beweeg kort mijn hoofd. 'Dat is goed, hoor, het is lang geleden dat we iets met zijn allen hebben gedaan.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Lachend kust ze me en verdwijnt even in gedachte waardoor ik haar vertederd aan kijk. Ze pakt haar lepel en begint aan het ijs'Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat je dit echt allemaal voor mij geregeld hebt.' Zuchtze en kust me en ik glimlach. 'Ik zou alles voor je doen, kaal scheren mijn gitaar mollesteren alles maar dan ook echt alles' zeg ik zacht. Snel eet ik mijn toetje op en wacht tot ze klaar is. 'Kom dan gaan we' grijns ik en pak haar hand. Als het goed is zouden er op het strand fakkels en lampjes zijn. Nog wat voedsel en te drinken en natuurlijk handdoeken, stiekem hoopte ik dat we samen gingen zwemmen want dat leek me echt gaaf in het donker. Ik begeleid haar naar het strand wat niet ver lopen is en al snel zie ik alle lichtjes, ook staan er een soort lampionnetjes in het zand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'Ik zou alles voor je doen, kaal scheren mijn gitaar mollesteren alles maar dan ook echt alles' Ik glimlach vertederd. 'Dat zou ik nooit van je vragen.' Zeg ik snel. 'Kom dan gaan we' Ik knik en sta op. Ik neem verstrengel onze vingers als hij mijn hand pakt. Mijn mond valt open als ik lampionnetjes zie en ook nog eens kaarsen en fakkels. Ik kijk Niall aan. 'Heb je dit allemaal zelf gedaan?' Fluister ik onder de indruk.

    Louis Tomlinson

    'Dat is goed, hoor, het is lang geleden dat we iets met zijn allen hebben gedaan.' Ik glimlach. We spoelen ons af en drogen ons vlug af. Ik loop met een handdoek rond mijn middel de slaapkamer in. Ik trek een onesie aan en ga dan in bed liggen. 'Welke film wil je kijken?' Vraag ik Harry terwijl ik toe kijkt hoe ook hij zich aankleed. Ik leg mijn kussens beter onder mijn rug voor ondersteuning. Ik gaap en wacht op antwoord. Mij maakte het niet uit welke film we zouden zijn. Waarschijnlijk zou ik toch alleen maar naar Harry kijken.

    Niall Horan.

    " ik zou dat nooit van je vrgagen" zegt Demi lief. Met verstrengelde handen lopen we naar het strand enik zie haar ogen groot worden. Ze kijkt me aan " heb je dit allemaal zelf gedaan?" Ze leek aardig onder de indruk. " met wat hulp. Ik had een paar vrienden gevraagd om het klaar te zetten, ze wisten al wat ik wou alsik het meisje van. Mijn dromen had en toen we een relatie kregen wachtten ze alleen op mijn sein en dan was alles klaar om hier te zetten." Vertel ik blozend maarook een beetje trots. Ik druk een kusje op haar wang en neem haar mee naar de dekene en laat haar eerst zitten. " precies optijd" glimlach ik als ik zie hoe een rode gloed over de zee valt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Louis glimlacht en we spoelen ons af, waarna ik de kraan uitdraai en we ons afdrogen. Louis loopt met een handdoek om zijn lichaam de kamer in, ik laat de handdoek gewoon in de badkamer en loop naakt de slaapkamer in. Gauw trek ik een boxer aan, samen met wat lukrake kleding. Als we toch in bed gingen liggen boeide het me niet zo. 'Welke film wil je kijken?' Vraagt Louis. Ik haal mijn schouders op en trek mijn t-shirt over m'n hoofd heen. 'Het maakt me niets uit, wat wil jij Lou?' Ik duw de kast deuren dicht en ga bij Louis op het bed zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    "met wat hulp. Ik had een paar vrienden gevraagd om het klaar te zetten, ze wisten al wat ik wou als ik het meisje van. Mijn dromen had en toen we een relatie kregen wachtten ze alleen op mijn sein en dan was alles klaar om hier te zetten." Ik glimlach vertederd en aai over zijn wang. 'Wat ben je toch en schatje.' Lach ik en trap voorzichtig mijn schoenen uit. Op een kleedje zitten met hakken werkte niet.

    Louis Tomlinson

    'Het maakt me niets uit, wat wil jij Lou?' Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niet zoveel uit om eerlijk te zijn. ' Ik gaap en trek de deken iets verder over mijn lichaam heen. 'Iets waar ik niet te veel over hoef na te denken.' Grinnik ik. 'Want ik zal mijn hoofd er waarschijnlijk niet zo goed bij kunnen houden..' Ik aai door zijn krullen en kijk hem aan. 'of we kijken gewoon tv? Het maakt me echt niet uit zolang ik maar hier kan blijven liggen met jou

    [lol kom nu pas achter dat je gereageert heb...]

    Niall Horan.

    Ze glimlacht en aait vertederd over mijn wang. 'Wat ben je tch een schatje' zegt ze en ik word rood. Ze lacht en trapt haar schoenen uit. Ik glimlach en trek haar tegen mij aan terwijl ik van de warmte geniet. 'Dit zo is echt perfect. Hier kan ik wel aan wennen, wij tweetjes zo, in een mooi huisje met wat kinderen en later kleinkinderen.' droom ik glimlachend. 'Wil je trouwens wat champagne?' vragend kijk ik haar aan terwijl ik een beetje grijns. Met een grijns tover ik wat schaaltjes chips, nootjes, komkommer en sausjes te vorschijn. 'ik dacht, ik moet mijn prinses wel verwennen' ik glimlach weer. 'zeg zullen we straks misschien op Skype gaan? Mijn ouders en broer willen je echt heel graag zien en misschien kunnen we met jou ouders ook erbij?' stel ik zacht voor en pak een chipje die ik voor haar mond houd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan