• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Wij zullen ons uiterste best gaan doen (:


    I am an idiot, I move.

    Even een vraagje, er staat dat de aanmeldingen tot 10 mei open zijn. Betekend dit dat ze om 9 mei binnen moeten zijn of kun je op 10 mei zelf nog versturen.
    Ik ben er namelijk nog niet uit of ik me wil aanmelden, maar als ik ervoor kies het wel te doen, neem ik graag de tijd voor die aanmelding. Vandaar.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Even een vraagje, er staat dat de aanmeldingen tot 10 mei open zijn. Betekend dit dat ze om 9 mei binnen moeten zijn of kun je op 10 mei zelf nog versturen.
    Ik ben er namelijk nog niet uit of ik me wil aanmelden, maar als ik ervoor kies het wel te doen, neem ik graag de tijd voor die aanmelding. Vandaar.


    9 mei moeten ze binnen zijn, want 10 mei kunnen ze elk moment gesloten worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Junns schreef:
    Even een vraagje, er staat dat de aanmeldingen tot 10 mei open zijn. Betekend dit dat ze om 9 mei binnen moeten zijn of kun je op 10 mei zelf nog versturen.
    Ik ben er namelijk nog niet uit of ik me wil aanmelden, maar als ik ervoor kies het wel te doen, neem ik graag de tijd voor die aanmelding. Vandaar.

    Ik zou het op 9 mei insturen, want zoals er staat kan het formulier in de ochtend gesloten worden. ^^

    Yoda was me voor. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:58 ]


    Take me to wonderland

    Yoda schreef:
    (...)

    9 mei moeten ze binnen zijn, want 10 mei kunnen ze elk moment gesloten worden.


    Thanks Sam


    #WWED - What Would Emma Do?

    Unvernunft schreef:
    Wij zullen ons uiterste best gaan doen (:
    Oké, dan wens ik jullie nog succes :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Telkens als ik bedenk dat er misschien een user is, die een hele goede mod zou kunnen zijn, die niks in het topic heeft gereageerd maar zich aan heeft gemeld en een hele, hele goede aanmelding had, twijfel ik of mijn aanmelding goed is.


    Some people are art and do art at the same time

    Kom op jongens - bijna bij de 300!

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 19:41 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cathedra schreef:
    Telkens als ik bedenk dat er misschien een user is, die een hele goede mod zou kunnen zijn, die niks in het topic heeft gereageerd maar zich aan heeft gemeld en een hele, hele goede aanmelding had, twijfel ik of mijn aanmelding goed is.


    Agreed.. Ik twijfel ook over mijn aanmelding, omdat ik het lastig vind om dingen goed te omschrijven. Als het mondeling was, was het makkelijker voor mij geweest.


    26 - 02 - '16

    Hebben jullie dat ook dat, net wanneer je je aanmelding hebt verzonden, je afkomt met dingen die er misschien beter in had kunnen zetten.
    Dat heb ik dus nu.
    Ik heb nu een hele lijst met dingen die ik er graag in had willen zetten, maar dat ik er op dat moment niet aan gedacht had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Hebben jullie dat ook dat, net wanneer je je aanmelding hebt verzonden, je afkomt met dingen die er misschien beter in had kunnen zetten.
    Dat heb ik dus nu.
    Ik heb nu een hele lijst met dingen die ik er graag in had willen zetten, maar dat ik er op dat moment niet aan gedacht had.


    Nah, ik heb dat niet heel erg eigenlijk.
    Ik meld me aan, vul de vragen in, stuur het op en wacht dan op de uitslag.
    Ik doe daar niet echt moeilijk over :P en denk er ook niet egt verder over na.
    Verspilling van tijd, want het is al opgestuurd.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nah, ik heb dat niet heel erg eigenlijk.
    Ik meld me aan, vul de vragen in, stuur het op en wacht dan op de uitslag.
    Ik doe daar niet echt moeilijk over :P en denk er ook niet egt verder over na.
    Verspilling van tijd, want het is al opgestuurd.
    Jij denkt erg makkelijk, maar ergens heb je wel gelijk. Maar denken is geen verspilling van tijd? x'D


    Some people are art and do art at the same time

    Tyrion schreef:
    Hebben jullie dat ook dat, net wanneer je je aanmelding hebt verzonden, je afkomt met dingen die er misschien beter in had kunnen zetten.
    Dat heb ik dus nu.
    Ik heb nu een hele lijst met dingen die ik er graag in had willen zetten, maar dat ik er op dat moment niet aan gedacht had.
    Precies.


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Jij denkt erg makkelijk, maar ergens heb je wel gelijk. Maar denken is geen verspilling van tijd? x'D


    Ik denk makkelijk, omdat als ik moeilijk ga denken dan ga ik stressen dat ik het veel beter had kunnen doen, heb ik geen zin in, dus dan denk ik er maar gemakkelijk over. Voorkomt veel gedoe.

    De tijd gaat niet opeens stil staan als jij denkt, denken over dingen kost ook tijd, het feit dat je het met andere dingen kunt combineren, wilt nog niet zeggen dat het geen tijd kost. Dus je verspilt tijd daaraan in mijn opinie, want je kunt het ook makkelijker aan pakken en zo kom je weer terug op het punt hierboven.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tyrion schreef:
    Hebben jullie dat ook dat, net wanneer je je aanmelding hebt verzonden, je afkomt met dingen die er misschien beter in had kunnen zetten.
    Dat heb ik dus nu.
    Ik heb nu een hele lijst met dingen die ik er graag in had willen zetten, maar dat ik er op dat moment niet aan gedacht had.


    Ja. Heel erg. Ik had er nog wel vijf dingen extra in kunnen zetten. I feel stupid now..


    26 - 02 - '16