• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Destined schreef:
    (...)`

    Om er even een cliché in te gooien:
    - Niet geschoten is altijd mis.
    Dus ik zou het altijd proberen en wat heb je te verliezen?
    Ze laten je heus niet vechten met alligators, hoewel ik nog steeds een voorstander ben van dat idee! :Y)

    Goed idee.^^
    Ben ik ook van haar af ;3


    •*• Lululu •*•

    Destined schreef:
    (...)`

    Om er even een cliché in te gooien:
    - Niet geschoten is altijd mis.
    Dus ik zou het altijd proberen en wat heb je te verliezen?
    Ze laten je heus niet vechten met alligators, hoewel ik nog steeds een voorstander ben van dat idee! :Y)

    Ik heb laatst nog een bericht van een moderator gelezen die zei dat ze dit wel een goed idee vind, dus ik houd mijn mond.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik ben er ook niet helemaal bij met mijn gedachten.
    Ik kan eigenlijk, behalve het formulier goed invullen, weinig doen. Ik ga het denk ik nog een keer goed doorlezen, en dan als ik het lef heb het opstuur.^^
    Ze zouden je beter laten vechten met rellende users en spambots! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb laatst nog een bericht van een moderator gelezen die zei dat ze dit wel een goed idee vind, dus ik houd mijn mond.


    Ja, omdat het mijn idee was :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daar ben ik bestand tegen. Van alligators daar in tegen...
    Trekt snel haar bescherming aan»

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:01 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vechten met alligators! Goed idee! Ik ben voor. (krul)


    Some people are art and do art at the same time

    Tamino schreef:
    (...)

    Ja, omdat het mijn idee was :'3

    Shhhh, breng ze niet op ideeën.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tamino schreef:
    (...)

    Ja, omdat het mijn idee was :'3


    Jaa en al vanaf het begin was ik een voorstander van het idee.
    Gewoon doen en wie blijft leven, wordt mod.
    Zitten mensen ook niet meer lang in spanning, dus dat probleem ook opgelost.
    Ideaal toch.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cathedra schreef:
    Vechten met alligators! Goed idee! Ik ben voor. (krul)

    Maar dan wel op een plaats waar zowel de Belgen als de Nederlanders makkelijk heen kunnen reizen hoor (:
    Anders is het niet eerlijk:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb hem verzonnen ._.
    Ik weet nog dat ik vorig jaar veel had geschreven en nu had ik een paar zinnen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa en al vanaf het begin was ik een voorstander van het idee.
    Gewoon doen en wie blijft leven, wordt mod.
    Zitten mensen ook niet meer lang in spanning, dus dat probleem ook opgelost.
    Ideaal toch.


    Haha, misschien toch maar niet :')
    En nu gaan we mooi weer on-topic, mensen succes wensen en laten stressen ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Senzafine schreef:
    Ik heb hem verzonnen ._.
    Ik weet nog dat ik vorig jaar veel had geschreven en nu had ik een paar zinnen.


    Het gaat niet om de hoeveelheid woorden dat je gebruikt, maar de inhoud die de woorden hebben. ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nog een laatste keer aan alle mensen die meedoen. Heel veel succes en twijfel niet aan je inzending. Gewoon opsturen die handel!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Destined schreef:
    (...)

    Het gaat niet om de hoeveelheid woorden dat je gebruikt, maar de inhoud die de woorden hebben. ;)
    Ik hoop het. (krul)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb me net aangemeld!


    Stop holding me under and let me breathe.