• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Licet schreef:



    I'm joining you xD


    Stenenlikker

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha^^

    Alvast veel ´plezier´ met het lezen van alle inschrijvingen en het kiezen van nieuwe moderators!


    Hahaha dankje :P maar eerst nog eens zien wat de mods ervan vinden! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ze naar je GB's gaan kijken. DAt zou ik een beetje stalkerig van ze vinden.:Y)

    Iets te verbergen?(;
    Haha, ik ben erg benieuwd. Ik heb al een paar mensen gezien waarvan ik denk dat ze goede mods zouden kunnen worden.


    •*• Lululu •*•

    Licet schreef:
    Ik vind het hele idee dat er een mod-forum is een beetje apart. Ik bedoel als je als mod iets wil delen aan een grote groep dan doe je dat gewoon op het forum. Dus was komt er op het mod-forum; dingen die ze waarschijnlijk niet met andere leden willen delen. Ik heb toch het idee dat er geroddelt wordt over andere leden.


    Op het modforum gaat het vooral over nieuwe regels, meldingen, vragen van users etc.
    Ik heb -erewoord- nog nooit geweten dat er geroddeld wordt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:
    (...)

    Op het modforum gaat het vooral over nieuwe regels, meldingen, vragen van users etc.
    Ik heb -erewoord- nog nooit geweten dat er geroddeld wordt.


    Er werd volgens mij wel aardig geroddeld, maar dat is tegenwoordig minder geworden.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Er werd volgens mij wel aardig geroddeld, maar dat is tegenwoordig minder geworden.


    Ik weet niet hoe het er vroeger aan toe ging, uiteraard, maar als er al eens over een user gesproken wordt, gaat het gewoon om het feit dat die over de schreef gaat, en of de andere mods daarmee akkoord gaan. Meestal worden de bemiddelaars dan gewoon ingeschakeld, maar geroddeld wordt er niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hahaha dankje :P maar eerst nog eens zien wat de mods ervan vinden! ^^

    Ik bedoelde het eigenlijk tegen de moderators die er nu zijn, haha. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tamino schreef:
    (...)

    Ik zou het serieus nog in overweging nemen, maar dat ben ik dan...
    Hangt van je aanmelding af, zou ik zo zeggen.

    Goed, ik zal eerlijk toegeven dat ik dat niet verwacht heb. We shall see wat ik doe.

    Destined schreef:
    (...)

    Persoonlijk zou ik het juist fijn vinden iemand in het team te hebben met een andere mening, omdat die mij kan bekritiseren op mijn fouten en zo, maar dat ben ik en ik ben jammer genoeg geen mod team. Anders had ik je beslist aangenomen, want volgens mij zijn wij het weleens vaak erg oneens.

    Meer dan eens.

    Cathedra schreef:
    (...)Ik weet het hele verhaal niet over dat lijstje, maar ik denk dat ze jou niet aan gaan nemen doordat jij niet rustig blijft tegenover dingen. Daarmee bedoel ik dat je niet op een respectvolle manier gaat vertellen wat je van iets vindt, wat wel moet..

    Nu ben ik ook een "user" en geen moderator. Ik ben op een Minecraft server een hele lange tijd Administrator geweest, dan ben en gedraag je je gewoon anders dan een normale user. Niet omdat je je beter voelt, maar omdat het dan ook echt moet en hoort.

    Zou ik een mod worden, dan zou ik me een stuk anders gedragen over algemene zaken. Betekent alleen niet dat ik me constant zal gaan lopen inhouden. Ik heb nog steeds een mening en die zal ik ook zeker uiten.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Om terug te komen op het topic. Ik wil best moderator zijn, maar ik gok dat meer dan de helft van de mensen uit het mod team me niet zouden willen helpen en me zou weigeren toe te treden. Juist omdat ik zo'n grote bek heb en dingen anders zie dan hun. Misschien zouden ze dat eens kunnen gebruiken, iemand die eens alles anders doet, een andere mening heeft en niet bang is die te uiten.

    Maar goed, dat willen ze natuurlijk niet. Niemand vind het fijn als iemand kritiek op je werk heeft en dat kan ik wel begrijpen hoor, dus daarom laat ik het gewoon.

    Een andere mening zouden ze best kunnen gebruiken hoor =). Iemand die hun mening weerlegd waardoor er beter nagedacht wordt over regels en waardoor er betere regels kunnen ontstaan zonder dat die al te snel moeten aangepast worden omdat er niet zo over nagedacht wordt.
    Ik denk dat je minder van jezelf denkt dan wat je werkelijk bent. Volgens mij maak je een kans, zolang je maar een goede aanmelding hebt en natuurlijk, als moderator moet je dan wel laten zien dat je soms je mening voor jezelf kan houden =). Maar dat is pas iets wat je moet bewijzen als je het eenmaal bent =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Okay, even tussendoor. Ja, we hebben de vorige keer grove fouten gemaakt, de lijst sloeg op vele vlakken nergens op en we hadden er al helemaal niet over moeten gaan liegen vervolgens. We weten het en ik schaam me er persoonlijk nog steeds voor dat het zo gegaan is. Het is iets wat we nooit zullen kunnen veranderen en ik ga het in ieder geval niet goed proberen te praten. Dat is denk ik ook niet mogelijk.

    Maar zoals ik net al zei, we kunnen er niks aan veranderen. Het is gelopen zoals het is gelopen, niet meer en niet minder. Het nu weer naar boven rakelen helpt wat dat betreft niet. Ik kan jullie verzekeren dat er geen lijst bestaat nu. We hebben bemiddelaars die er op letten en mocht er ook maar iets verkeerd dreigen te gaan, dan zullen die optreden. Net als dat ik ook niet van plan ben het te laten gebeuren. We hebben geleerd van onze fouten op een zeer harde manier. En soms is dat nodig, zolang we er maar wel van leren.

    Op een gegeven moment moeten dingen ook in het verleden gelaten worden. We zijn geen oude omatjes met zijn allen, toch? We hoeven niet alles te blijven herhalen, want vroeger! Vroeger! Ja, wij zaten fout en dat is later dan ons en jullie lief was toegegeven. Dat hadden we niet moeten doen, daar ben ik het mee eens. Maar dit keer hebben we mensen die ons controleren en we gaan er alles aan doen om scenario's zoals de vorige keer tegen te gaan. Geen lijst, niks.

    Maar kunnen we deze verkiezingen wel leuk houden dan? Ik begrijp dat sommigen sceptisch zijn deze keer, in jullie plaats zou ik dat ook zijn. Maar we hoeven het vervolgens niet voor anderen te gaan verpesten door deze eindeloze discussie. Dus ik stel voor over de lijst van de vorige keer op te houden. Die was er, die was fout en de handelingen die er op volgden waren óók fout. Deze keer zal het niet gaan gebeuren. Because we're not complete and utter retards. Tenminste, dat hoop ik toch niet. Ik heb nog steeds spijt van wat er toentertijd is gebeurd, maar ik hoop ook dat we dat nu achter ons kunnen laten.

    In ieder geval, laten we deze verkiezingen gewoon gezellig houden. Veel succes aan iedereen die meedoet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nu ben ik ook een "user" en geen moderator. Ik ben op een Minecraft server een hele lange tijd Administrator geweest, dan ben en gedraag je je gewoon anders dan een normale user. Niet omdat je je beter voelt, maar omdat het dan ook echt moet en hoort.
    Zou ik een mod worden, dat zou ik me een stuk anders gedragen op algemene zaken. Betekent alleen niet dat ik me constant zal gaan lopen inhouden. Ik heb nog steeds een mening en die zal ik ook zeker uiten.


    Dat laatste heb ik ook, zoals je misschien wel gemerkt hebt..
    En het is niet alsof mods daarop afknaopen, want kijk, ik ben er toen toch doorgeraakt, en volgens mij was dat een grote vergissing, maar toch :')
    Ik vind dat gewoon iedereen zijn kans mag wagen, en ik kijk sowieso eerst naar de aanmelding en vervolgens naar de persoon, want dat zegt minder, denk ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Iedereen praat zo over een goede aanmelding en da ga ik al twijfelen over de mijne. Terwijl ik die nog niet eens heb ingeleverd.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yoda schreef:
    Okay, even tussendoor. Ja, we hebben de vorige keer grove fouten gemaakt, de lijst sloeg op vele vlakken nergens op en we hadden er al helemaal niet over moeten gaan liegen vervolgens. We weten het en ik schaam me er persoonlijk nog steeds voor dat het zo gegaan is. Het is iets wat we nooit zullen kunnen veranderen en ik ga het in ieder geval niet goed proberen te praten. Dat is denk ik ook niet mogelijk.

    Maar zoals ik net al zei, we kunnen er niks aan veranderen. Het is gelopen zoals het is gelopen, niet meer en niet minder. Het nu weer naar boven rakelen helpt wat dat betreft niet. Ik kan jullie verzekeren dat er geen lijst bestaat nu. We hebben bemiddelaars die er op letten en mocht er ook maar iets verkeerd dreigen te gaan, dan zullen die optreden. Net als dat ik ook niet van plan ben het te laten gebeuren. We hebben geleerd van onze fouten op een zeer harde manier. En soms is dat nodig, zolang we er maar wel van leren.

    Op een gegeven moment moeten dingen ook in het verleden gelaten worden. We zijn geen oude omatjes met zijn allen, toch? We hoeven niet alles te blijven herhalen, want vroeger! Vroeger! Ja, wij zaten fout en dat is later dan ons en jullie lief was toegegeven. Dat hadden we niet moeten doen, daar ben ik het mee eens. Maar dit keer hebben we mensen die ons controleren en we gaan er alles aan doen om scenario's zoals de vorige keer tegen te gaan. Geen lijst, niks.

    Maar kunnen we deze verkiezingen wel leuk houden dan? Ik begrijp dat sommigen sceptisch zijn deze keer, in jullie plaats zou ik dat ook zijn. Maar we hoeven het vervolgens niet voor anderen te gaan verpesten door deze eindeloze discussie. Dus ik stel voor over de lijst van de vorige keer op te houden. Die was er, die was fout en de handelingen die er op volgden waren óók fout. Deze keer zal het niet gaan gebeuren. Because we're not complete and utter retards. Tenminste, dat hoop ik toch niet. Ik heb nog steeds spijt van wat er toentertijd is gebeurd, maar ik hoop ook dat we dat nu achter ons kunnen laten.

    In ieder geval, laten we deze verkiezingen gewoon gezellig houden. Veel succes aan iedereen die meedoet.


    Amen.

    Memoria schreef:
    Iedereen praat zo over een goede aanmelding en da ga ik al twijfelen over de mijne. Terwijl ik die nog niet eens heb ingeleverd.^^


    Gewoon spontaan en jezelf zijn (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Memoria schreef:
    Iedereen praat zo over een goede aanmelding en da ga ik al twijfelen over de mijne. Terwijl ik die nog niet eens heb ingeleverd.^^

    Bij mij staat er ' tomaten en wortels' in..
    Twijfel je nog steeds?


    •*• Lululu •*•