• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Barnabas schreef:
    Gaan we nu serieus weer oude koeien uit de sloot halen?
    Het is een jaar geleden en de mods hebben zo hun nodige stront gekregen, waaronder van mij, maar het heeft geen zin om weer zo'n lijst op te halen.
    Ik ben ook niet tevreden over de gang van zaken bij de moderators, maar ik ga dat niet elke keer weer verkondigen.
    Het zijn tieners, net zoals wij, die toevallig een rood kleurtje hebben. Het zijn geen tweede Hitlers, die dood en verderf zaaien en mensen gevangennemen als iemand een andere mening heeft. (cat)
    Nu ga ik een beetje off topic, maar het is bijna 5 mei, dus daar dacht ik even aan.
    En nu koppen dicht over die kutlijst.

    Amen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Gaan we nu serieus weer oude koeien uit de sloot halen?
    Het is een jaar geleden en de mods hebben zo hun nodige stront gekregen, waaronder van mij, maar het heeft geen zin om weer zo'n lijst op te halen.
    Ik ben ook niet tevreden over de gang van zaken bij de moderators, maar ik ga dat niet elke keer weer verkondigen.
    Het zijn tieners, net zoals wij, die toevallig een rood kleurtje hebben. Het zijn geen tweede Hitlers, die dood en verderf zaaien en mensen gevangennemen als iemand een andere mening heeft. (cat)
    Nu ga ik een beetje off topic, maar het is bijna 5 mei, dus daar dacht ik even aan.
    En nu koppen dicht over die kutlijst.

    Hahaha, amen to that. :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ah dank je c: zolang dat maar niet met mijn bankrekening gebeurt ^^

    Haha^^

    Alvast veel ´plezier´ met het lezen van alle inschrijvingen en het kiezen van nieuwe moderators!

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:26 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind de discussie erg vermakelijk en als jullie door willen gaan, vind ik het ook goed hoor, maar we hadden ooit een onderwerp dat ging over de sollicitatie voor mod? :P We kunnen het misschien ook daarover hebben.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:

    -plat- Jij weer..


    Some people are art and do art at the same time

    Destined schreef:
    Ik denk dat het beter is om terug te gaan naar het onderwerp waar alles mee begon: De sollicitatie voor Mod :P

    Nou hmm.
    Maken mods eigenlijk ook nog een beetje een analyse'tje van een persoon wie meedoet?
    Of kijken ze gewoon alleen naar standaard dingen als post's, aanmeldingsformulier, strafblad, zeg maar de statistieken.
    Want je kunt ook een beetje kijken naar hoe mensen op bepaalde situaties reageren door wat forumberichten of GB-berichten over ze te lezen denk ik.
    Just asking.

    Ik denk wel dat ze ook op je forumberichten gaan letten. :') Op GB's weet ik niet, maar zou kunnen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:28 ]


    Take me to wonderland

    madeupyou schreef:
    (...)
    Daar geef ik je absoluut gelijk in! Maar denk je niet dat de moderators er ook spijt van hadden? Ze hebben zich talloze keren geëxcuseerd tegenover de mensen die op de lijst stonden.
    Hoevaak gebeurt het niet dat jij oordeelt over iemand die je eigenlijk niet kent? Dat is natuurlijk, iedereen doet dat, in dit geval is dat ook gebeurd. Het had niet mogen zijn, maar het is gebeurd.
    En natuurlijk moesten er enkelen niet op de lijst staan, maar het is nu wel zo gebeurd en dat kan je niet terugdraaien. Ik denk dat ze nu ook een hele hoop verstandiger zijn en ook weten dat ze zoiets niet moeten doen. En ze weten ook dat ze zomaar niemand mogen beoordelen, eigenlijk is dat een goede kans geweest om te leren hoe je met die verkiezingen moet omgaan.


    Ik vind wel dat je gelijk hebt in veel dingen, al hebben de mods nooit een excuses tegen mij gemaakt en mijn berichten erover verder genegeerd. Ik ben zelfs uitgescholden door een mod terwijl ik ze op dat moment probeerde te helpen en voor mij was het ook klaar op dat moment met alles. Ondertussen heb ik wel geleerd dat ik ze niet meer vijandig moet gaan benaderen om iets dat al bijna een jaar geleden is gebeurt, dat heeft gewoon geen zin, net als deze discussie over de lijst opnieuw voeren.


    Your make-up is terrible

    Itami schreef:
    (...)
    Ik denk wel dat ze ook op je forumberichten gaan letten. :') Op GB's weet ik niet, maar zou kunnen.

    Ik denk niet dat ze naar je GB's gaan kijken. DAt zou ik een beetje stalkerig van ze vinden.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Itami schreef:
    (...)
    Ik denk wel dat ze ook op je forumberichten gaan letten. :') Op GB's weet ik niet, maar zou kunnen.


    Ja, ik zat te denken zo kun je een beetje een inzicht krijgen van hoe iemand is en hoe die met andere mensen omgaat.
    Lijkt mij ook vrij belangrijk als mod, dat je niet alleen afgaat op het aanmeldingsformulier, maar ook een beetje research doet naar mogelijke goede mods.
    Tenminste dat is wat ik zou doen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Om terug te komen op het topic. Ik wil best moderator zijn, maar ik gok dat meer dan de helft van de mensen uit het mod team me niet zouden willen helpen en me zou weigeren toe te treden. Juist omdat ik zo'n grote bek heb en dingen anders zie dan hun. Misschien zouden ze dat eens kunnen gebruiken, iemand die eens alles anders doet, een andere mening heeft en niet bang is die te uiten.

    Maar goed, dat willen ze natuurlijk niet. Niemand vind het fijn als iemand kritiek op je werk heeft en dat kan ik wel begrijpen hoor, dus daarom laat ik het gewoon.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Om terug te komen op het topic. Ik wil best moderator zijn, maar ik gok dat meer dan de helft van de mensen uit het mod team me niet zouden willen helpen en me zou weigeren toe te treden. Juist omdat ik zo'n grote bek heb en dingen anders zie dan hun. Misschien zouden ze dat eens kunnen gebruiken, iemand die eens alles anders doet, een andere mening heeft en niet bang is die te uiten.
    Maar goed, dat willen ze natuurlijk niet. Niemand vind het fijn als iemand kritiek op je werk heeft, dus daarom laat ik het gewoon.


    Ik zou het serieus nog in overweging nemen, maar dat ben ik dan...
    Hangt van je aanmelding af, zou ik zo zeggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    Om terug te komen op het topic. Ik wil best moderator zijn, maar ik gok dat meer dan de helft van de mensen uit het mod team me niet zouden willen helpen en me zou weigeren toe te treden. Juist omdat ik zo'n grote bek heb en dingen anders zie dan hun. Misschien zouden ze dat eens kunnen gebruiken, iemand die eens alles anders doet, een andere mening heeft en niet bang is die te uiten.
    Maar goed, dat willen ze natuurlijk niet. Niemand vind het fijn als iemand kritiek op je werk heeft, dus daarom laat ik het gewoon.


    Persoonlijk zou ik het juist fijn vinden iemand in het team te hebben met een andere mening, omdat die mij kan bekritiseren op mijn fouten en zo, maar dat ben ik en ik ben jammer genoeg geen mod team. Anders had ik je beslist aangenomen, want volgens mij zijn wij het weleens vaak erg oneens.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    DarkSavior schreef:
    Om terug te komen op het topic. Ik wil best moderator zijn, maar ik gok dat meer dan de helft van de mensen uit het mod team me niet zouden willen helpen en me zou weigeren toe te treden. Juist omdat ik zo'n grote bek heb en dingen anders zie dan hun. Misschien zouden ze dat eens kunnen gebruiken, iemand die eens alles anders doet, een andere mening heeft en niet bang is die te uiten.
    Maar goed, dat willen ze natuurlijk niet. Niemand vind het fijn als iemand kritiek op je werk heeft, dus daarom laat ik het gewoon.
    Ik weet het hele verhaal niet over dat lijstje, maar ik denk dat ze jou niet aan gaan nemen doordat jij niet rustig blijft tegenover dingen. Daarmee bedoel ik dat je niet op een respectvolle manier gaat vertellen wat je van iets vindt, wat wel moet..


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het hele idee dat er een mod-forum is een beetje apart. Ik bedoel als je als mod iets wil delen aan een grote groep dan doe je dat gewoon op het forum. Dus was komt er op het mod-forum; dingen die ze waarschijnlijk niet met andere leden willen delen. Ik heb toch het idee dat er geroddelt wordt over andere leden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'