• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Een andere mening zouden ze best kunnen gebruiken hoor =). Iemand die hun mening weerlegd waardoor er beter nagedacht wordt over regels en waardoor er betere regels kunnen ontstaan zonder dat die al te snel moeten aangepast worden omdat er niet zo over nagedacht wordt.
    Ik denk dat je minder van jezelf denkt dan wat je werkelijk bent. Volgens mij maak je een kans, zolang je maar een goede aanmelding hebt en natuurlijk, als moderator moet je dan wel laten zien dat je soms je mening voor jezelf kan houden =). Maar dat is pas iets wat je moet bewijzen als je het eenmaal bent =)


    I second this. We hebben geen mensen nodig die allemaal ja knikken als de rest dat ook doet. We hebben mensen nodig die ook tegen de rest in durven te gaan. Die niet bang zijn hun mening te geven en kritiek te leveren als zij dat nodig achten.

    En een goede aanmelding is al het halve/driekwart van het werk ^^ Maar ja, ik zal wel zien wie zich allemaal aan gaat melden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het eigenlijk tegen de moderators die er nu zijn, haha. ^^


    *voelt zich dom en kruipt in een hoekje*

    Hahaha, ik ben weer zo lekker slim bezig ^^

    En over je andere bericht, ik heb geen flauw idee hoe mijn aanmelding is :') het was volgens mij rond 12 uur nacht dat ik het maakte en inleverde zonder na te denken; hmm, wat klinkt mod-achtig. Haha! Ik dacht; ah fuck it, I dare myself to send it now. En dat heb ik gedaan ^^ dus ik zie het vanzelf wel :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yoda schreef:
    (...)

    I second this. We hebben geen mensen nodig die allemaal ja knikken als de rest dat ook doet. We hebben mensen nodig die ook tegen de rest in durven te gaan. Die niet bang zijn hun mening te geven en kritiek te leveren als zij dat nodig achten.

    En een goede aanmelding is al het halve/driekwart van het werk ^^ Maar ja, ik zal wel zien wie zich allemaal aan gaat melden.

    Misschien heb je mij verkeerd begrepen, maar ik zeg juist dat jullie dat zouden kunnen gebruiken =). En met die soms je mening voor jezelf houden is eerder bedoelt op rellen of dergelijke. Dat je niet meteen als een idioot gaat reageren omdat het forum op springen staat. Dan moet je soms even je mening voor jezelf houden en de tijd geven om er rustig over na te denken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:50 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tamino schreef:
    (...)

    Gewoon spontaan en jezelf zijn (:

    Dat ga ik ook gewoon doen. Dankje, dit helpt erg. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    madeupyou schreef:
    (...)
    Misschien heb je mij verkeerd begrepen, maar ik zeg juist dat jullie dat zouden kunnen gebruiken =).


    Ik zeg toch dat we die ook kunnen gebruiken en dat ik het met je eens ben? x'D Ik wilde alleen nog even verduidelijken waar ik het precies mee eens was ^^ Maar ik had je door.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Misschien heb je mij verkeerd begrepen, maar ik zeg juist dat jullie dat zouden kunnen gebruiken =).

    Dat zegt zij toch ook of lees ik nu zo verkeerd?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik zeg toch dat we die ook kunnen gebruiken en dat ik het met je eens ben? x'D Ik wilde alleen nog even verduidelijken waar ik het precies mee eens was ^^ Maar ik had je door.

    Oh sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen, mijn excuses! =)
    Het is duidelijk te merken dat ik niet goed heb geslapen deze nacht! :D

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:52 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jaimes schreef:
    (...)

    *voelt zich dom en kruipt in een hoekje*

    Hahaha, ik ben weer zo lekker slim bezig ^^

    En over je andere bericht, ik heb geen flauw idee hoe mijn aanmelding is :') het was volgens mij rond 12 uur nacht dat ik het maakte en inleverde zonder na te denken; hmm, wat klinkt mod-achtig. Haha! Ik dacht; ah fuck it, I dare myself to send it now. En dat heb ik gedaan ^^ dus ik zie het vanzelf wel :Y)

    Ik ben er ook niet helemaal bij met mijn gedachten.
    Ik kan eigenlijk, behalve het formulier goed invullen, weinig doen. Ik ga het denk ik nog een keer goed doorlezen, en dan als ik het lef heb het opstuur.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik ben er ook niet helemaal bij met mijn gedachten.
    Ik kan eigenlijk, behalve het formulier goed invullen, weinig doen. Ik ga het denk ik nog een keer goed doorlezen, en dan als ik het lef heb het opstuur.^^

    Zeker opsturen! Anders heb je niet eens geprobeerd =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb het net verstuurd. Ik verwacht er niet heel van aangezien er heel veel aanmeldingen zullen zijn, maar proberen kan geen kwaad. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik heb het net verstuurd. Ik verwacht er niet heel van aangezien er heel veel aanmeldingen zullen zijn, maar proberen kan geen kwaad. ^^


    Nee heb je, ja kan je krijgen (;


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik ben er ook niet helemaal bij met mijn gedachten.
    Ik kan eigenlijk, behalve het formulier goed invullen, weinig doen. Ik ga het denk ik nog een keer goed doorlezen, en dan als ik het lef heb het opstuur.^^
    `

    Om er even een cliché in te gooien:
    - Niet geschoten is altijd mis.
    Dus ik zou het altijd proberen en wat heb je te verliezen?
    Ze laten je heus niet vechten met alligators, hoewel ik nog steeds een voorstander ben van dat idee! :Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Memoria schreef:
    Ik heb het net verstuurd. Ik verwacht er niet heel van aangezien er heel veel aanmeldingen zullen zijn, maar proberen kan geen kwaad. ^^
    Ik wens jou veel succes en de anderen natuurlijk ook! :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Ik wens jou veel succes en de anderen natuurlijk ook! :Y)

    Jij ook!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Destined schreef:
    (...)`

    Om er even een cliché in te gooien:
    - Niet geschoten is altijd mis.
    Dus ik zou het altijd proberen en wat heb je te verliezen?
    Ze laten je heus niet vechten met alligators, hoewel ik nog steeds een voorstander ben van dat idee! :Y)


    Zelfs met een panda zou ik al tevreden zijn!
    Zo'n goed idee, weer niets :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.