• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Cathedra schreef:
    (...)Ik hoop het. (krul)

    Natuurlijk! Anders zou iemand een compleet verhaal kunnen schrijven over elfjes en gekozen worden (beetje overdreven natuurlijk). Als jij ons kunt overtuigen dat jij een goede mod zult zijn in slechts een paar zinnen, is dat ook prima!


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Anders zou iemand een compleet verhaal kunnen schrijven over elfjes en gekozen worden (beetje overdreven natuurlijk). Als jij ons kunt overtuigen dat jij een goede mod zult zijn in slechts een paar zinnen, is dat ook prima!
    Dat lijkt me fijn (:


    Some people are art and do art at the same time

    Gewoon uit nieuwsgierigheid, als de verkiezingen gedaan zijn, krijgen we dan ook te weten hoeveel kans we maakten?
    Ik vraag niet om een hele lijst maar gewoon ofdat we goed scoorden. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, als de verkiezingen gedaan zijn, krijgen we dan ook te weten hoeveel kans we maakten?
    Ik vraag niet om een hele lijst maar gewoon ofdat we goed scoorden. (:

    Nope. Dat houden we voor ons zelf, ook omdat we alleen maar de top 10 - top 15 te zien krijgen en het dan niet eerlijk is die mensen wél in te lichten, en de rest niet.


    I am an idiot, I move.

    Tyrion schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, als de verkiezingen gedaan zijn, krijgen we dan ook te weten hoeveel kans we maakten?
    Ik vraag niet om een hele lijst maar gewoon ofdat we goed scoorden. (:


    Tijdens de bemiddelaarsverkiezingen was ik door naar de tweede ronde, maar mij werd ook niet verteld hoeveel mods mij door hadden gelaten en tot op deze dag ben ik daar nog steeds nieuwsgierig naar, maar ik heb me erbij neergelegd dat ik het nooit kom te weten.
    Dusja, ik denk dat het ook hier niet verteld gaat worden.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Anders zou iemand een compleet verhaal kunnen schrijven over elfjes en gekozen worden (beetje overdreven natuurlijk). Als jij ons kunt overtuigen dat jij een goede mod zult zijn in slechts een paar zinnen, is dat ook prima!


    Ah oh, ik heb volgens mij 2 zinnen gebruikt om te vertellen waarom ik een goede moderator zou zijn haha! Jullie zijn wel tenminste snel met nakijken van mijn aanmelding haha ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ah oh, ik heb volgens mij 2 zinnen gebruikt om te vertellen waarom ik een goede moderator zou zijn haha! Jullie zijn wel tenminste snel met nakijken van mijn aanmelding haha ^^

    We gaan hem letter voor letter uitpluizen om de geheime boodschap te vinden en er zo uren overdoen ^^


    I am an idiot, I move.

    Het moet een aanmelding zijn die eruit springt dat ze jou als mod, natuurlijk een goede mod, in het team moeten hebben. n.n

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Anders zou iemand een compleet verhaal kunnen schrijven over elfjes en gekozen worden (beetje overdreven natuurlijk). Als jij ons kunt overtuigen dat jij een goede mod zult zijn in slechts een paar zinnen, is dat ook prima!
    En omdat ik dit pas las nadat ik mijn aanmelding had opgestuurd, had ik hem wel een beetje lang gemaakt.. :3


    Some people are art and do art at the same time

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ah oh, ik heb volgens mij 2 zinnen gebruikt om te vertellen waarom ik een goede moderator zou zijn haha! Jullie zijn wel tenminste snel met nakijken van mijn aanmelding haha ^^


    Haha, zo dadelijk zijn het juist net die 2 verschrikkelijk goede zinnen waardoor mods overtuigd zijn dat je een goede mod bent en dan hebben wij allemaal het nakijken. Zou zomaar kunnen gebeuren.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tyrion schreef:
    Nog 13 dagen *O*
    Maar kan iemand me vertellen hoeveel mods ze deze keer zoeken?
    Had die vraag vorige keer ook gesteld, maar denk dat niemand het had opgemerkt.

    We willen rond de 5 nieuwe moderators in het team ^^.

    Destined schreef:
    (...)

    Het gaat niet om de hoeveelheid woorden dat je gebruikt, maar de inhoud die de woorden hebben. ;)

    Dat weet ik :3, maar het viel me gewoon op.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Krull schreef:
    (...)
    We willen rond de 5 nieuwe moderators in het team ^^.


    Vijf das nog vrij veel, maar laat ik nou altijd bij dit soort wedstrijden altijd als nummer 6 eindigen.
    maar vijf mods, ik ben benieuwd naar wie het worden.

    Weer veel succes iedereen!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Krull schreef:
    (...)
    We willen rond de 5 nieuwe moderators in het team ^^.

    Ik hoop dat jullie dan 5 erg goede mensen kunnen vinden die een hele aanwist zullen zijn voor de site. :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ik hoop dat jullie dan 5 erg goede mensen kunnen vinden die een hele aanwist zullen zijn voor de site. :Y)
    Dit!


    Some people are art and do art at the same time