• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    madeupyou schreef:
    (...)
    De concurentis altijd veel groter dan je denkt. Vorige keren waren er telkens meer dan 100 aanmeldingen!

    Ok, nu heb ik best medelijden met de mods :')
    Dat moet toch verdomd veel werk zijn om alles na te kijken?
    In ieder geval, ik laat me niet demotiveren door het aantal deelnemers.:Y)
    Want als het me nu niet lukt, misschien dan wel een andere keer.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Ik vraag me eigenlijk echt af, wie er zich heeft ingeschreven zonder dat ze van zich laten horen in dit topic (:
    De concurrentie is misschien veel groter dan we denken.


    *raises hand with a little smile*

    Ik heb wel de anderen succes gewenst, maar niet gemeld dat ik meedoe ghehe.

    Dus bij deze, ik ben zo iemand :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyrion schreef:
    Ik vraag me eigenlijk echt af, wie er zich heeft ingeschreven zonder dat ze van zich laten horen in dit topic (:
    De concurrentie is misschien veel groter dan we denken.


    Ik heb me ook ingeschreven :P
    en iedereen succes gewenst, maar wat moet ik dan verder nog in het topic kwijt?
    Fijne meivakantie allemaal of zo? :P

    Nou ja, als dat het geval is.
    Fijne meivakantie iedereen! :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik heb me ook ingeschreven :P
    en iedereen succes gewenst, maar wat moet ik dan verder nog in het topic kwijt?
    Fijne meivakantie allemaal of zo? :P

    Nou ja, als dat het geval is.
    Fijne meivakantie iedereen! :D
    Bedankt, en jij ook. gaan we zo niet offtopic? x'D


    Some people are art and do art at the same time

    Destined schreef:
    (...)

    Ik heb me ook ingeschreven :P
    en iedereen succes gewenst, maar wat moet ik dan verder nog in het topic kwijt?
    Fijne meivakantie allemaal of zo? :P

    Nou ja, als dat het geval is.
    Fijne meivakantie iedereen! :D

    Muh, ik heb geen vakantie hoor(no_chears)
    Die komt er pas aan eind juni.

    OT: Ja, ik heb ook iedereen succes gewenst, maar ik vind het altijd wel fijn om dingen te volgen die hier worden gezegd.
    Een beetje inschatten hoe groot de concurrentie is en met hoeveel we al eventueel zouden zijn. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cathedra schreef:
    (...)Bedankt, en jij ook. gaan we zo niet offtopic? x'D


    Nee joh, ik beantwoord alleen de vraag en mods zijn nog niet zo erg dat ze gelijk na één bericht het al offtopic vinden.
    Dus als we nu een heel mooi bruggetje maken terug naar het ontopic gedeelte is het weer goed.

    Hmm..
    Ben benieuwd hoe ze mensen beoordelen voor deze functie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik denk dat het er een beetje van afhangt, mensen die al verschillende bans hebben gekregen of een "strafblad" hebben dat abnormaal lang is, dat die in mindere mate kans maken dan mensen die alles netjes volgens de regels doen.
    Maar ik denk ook wel dat ze rekening houden met wat je hebt opgestuurd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Destined schreef:
    (...)

    Nee joh, ik beantwoord alleen de vraag en mods zijn nog niet zo erg dat ze gelijk na één bericht het al offtopic vinden.
    Dus als we nu een heel mooi bruggetje maken terug naar het ontopic gedeelte is het weer goed.

    Hmm..
    Ben benieuwd hoe ze mensen beoordelen voor deze functie.


    Heel streng.
    Ik was voor een tweede ronde met survivalparcours en vechten tegen alligators, maar dat zagen de anderen niet zitten (no_chears)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cathedra schreef:
    (...)Bedankt, en jij ook. gaan we zo niet offtopic? x'D

    Uhoh, punt aftrek.

    O.O


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tamino schreef:
    (...)

    Heel streng.
    Ik was voor een tweede ronde met survivalparcours en vechten tegen alligators, maar dat zagen de anderen niet zitten (no_chears)

    I would do it. (cat)


    Take me to wonderland

    Tamino schreef:
    (...)

    Heel streng.
    Ik was voor een tweede ronde met survivalparcours en vechten tegen alligators, maar dat zagen de anderen niet zitten (no_chears)


    Can't we do the second round hunger-Games style? The last 4 or 5 standing will be mods. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tamino schreef:
    (...)

    Heel streng.
    Ik was voor een tweede ronde met survivalparcours en vechten tegen alligators, maar dat zagen de anderen niet zitten (no_chears)

    Niet?
    Dat is wel jammer zeg.:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zie?
    Ik wist dat het een goed idee was!

    In elk geval, deze ronde is voor sommigen, als ik het zo lees, al moeilijk genoeg, dus veel succes ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:
    (...)

    Heel streng.
    Ik was voor een tweede ronde met survivalparcours en vechten tegen alligators, maar dat zagen de anderen niet zitten (no_chears)


    Niet? :O
    Wat balen zeg, anders zou ik nog kans maken.
    Kun je ze echt niet overtuigen?

    Tyrion schreef:
    Ik denk dat het er een beetje van afhangt, mensen die al verschillende bans hebben gekregen of een "strafblad" hebben dat abnormaal lang is, dat die in mindere mate kans maken dan mensen die alles netjes volgens de regels doen.
    Maar ik denk ook wel dat ze rekening houden met wat je hebt opgestuurd.


    Nou, gelukkig heb ik nog geen bans of een strafblad denk ik.
    Wel een aantal keer gewaarschuwd dat ik offtopic ging, ik weet niet hoe dat kan.
    Zou je toch nooit van mij verwachten dat ik offtopic zou gaan :O

    Maar ik ben benieuwd wat eruit komt, we zullen het meemaken. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Moderators kijken naar je strafblad, leeftijd volgens profiel, of je actief bent, hoeveel forumposts je hebt, hoelang je al lid bent, en natuurlijk, het belangrijkste, de aanmelding! =)
    Iemand die echt verschillende bans gehad heeft zal niet zo vlug in aanmerking komen maar als je bijvoorbeeld een waarschuwing hebt van meer dan drie maand geleden over dat je bijvoorbeeld iemand had beledigd,.. Zolang het langer geleden is en ook niet te vaak gebeurd is kunnen ze dat door de vingers zien, dus tenzij je een meterslang strafblad hebt, kom je in aanmerking! =)
    En over die dingen die ik opgesomd hebt, de meeste maken niet veel uit, ook al ben je 13 ofzo je maakt toch kans als je maar bewijst in je aanmelding dat je volwassen genoeg bent voor zo'n taak. =) Net zoals met die andere puntjes, er wordt wel naar gekeken maar ze spelen niet zo'n rol =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay