• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Tyrion schreef:
    Hebben jullie dat ook dat, net wanneer je je aanmelding hebt verzonden, je afkomt met dingen die er misschien beter in had kunnen zetten.
    Dat heb ik dus nu.
    Ik heb nu een hele lijst met dingen die ik er graag in had willen zetten, maar dat ik er op dat moment niet aan gedacht had.


    Ik stuur een aanmelding liever niet meteen nadat ik hem heb ingevuld, juist daarom. Ik laat hem nog een tijdje liggen, kijk hem af en toe nog een keer door. Zet er iets bij, haal iets weg. Dan ga ik mezelf ook niet vervloeken als ik later iets bedenk, wat er nog in had gemoeten, want dan heb ik mezelf gewoon al de tijd gegeven daarvoor.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ik stuur een aanmelding liever niet meteen nadat ik hem heb ingevuld, juist daarom. Ik laat hem nog een tijdje liggen, kijk hem af en toe nog een keer door. Zet er iets bij, haal iets weg. Dan ga ik mezelf ook niet vervloeken als ik later iets bedenk, wat er nog in had gemoeten, want dan heb ik mezelf gewoon al de tijd gegeven daarvoor.
    Jij bent echt slim. Dat moet ik ook doen. _O_


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb hem ook direct opgestuurd toen ik mod werd. Je kunt ook teveel gaan bijschaven, namelijk. Ik heb heel erg de neiging dat te gaan doen. Maar dat is meer persoonlijk. Succes ^^


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Ik heb hem ook direct opgestuurd toen ik mod werd. Je kunt ook teveel gaan bijschaven, namelijk. Ik heb heel erg de neiging dat te gaan doen. Maar dat is meer persoonlijk. Succes ^^


    Precies dit. Als ik mijn werk even later wil gaan bijwerken schaaf ik alles zodanig bij dat het absoluut niet meer over het algemene onderwerp gaat. Ik ga dan overal omheen draaien en heb het uiteindelijk over iets heel anders dan het eigenlijke onderwerp. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Junns schreef:
    (...)

    Ik stuur een aanmelding liever niet meteen nadat ik hem heb ingevuld, juist daarom. Ik laat hem nog een tijdje liggen, kijk hem af en toe nog een keer door. Zet er iets bij, haal iets weg. Dan ga ik mezelf ook niet vervloeken als ik later iets bedenk, wat er nog in had gemoeten, want dan heb ik mezelf gewoon al de tijd gegeven daarvoor.


    Ik stuur iets wel liever zo snel mogelijk op, niet om snel te zijn, maar juist om dat soort dingen niet te doen. Als ik iets moet invullen, dan wil ik dat gewoon zo eerlijk mogelijk invullen en hoe ik erover denk. Ik had best wel langer kunnen wachten en telkens over wat ik dan zou invullen, maar dan had ik het geprobeerd de perfecte antwoorden te geven om waarom ik bijvoorbeeld een goede moderator zou zijn. En ik ben nu eenmaal niet perfect ^^ maar dat is natuurlijk hoe ik het zie en voor anderen pakt iets langer wachten en het overdenken wel goed uit (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb mijn aanmelding ingevuld en één keer doorgelezen. Ik bedacht me goed wat er nog bij moest, maar kon niks bedenken. Dus drukte ik maar op verzenden, maar nu bedenk ik me nog tig dingen die erbij konden.


    Some people are art and do art at the same time

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik stuur iets wel liever zo snel mogelijk op, niet om snel te zijn, maar juist om dat soort dingen niet te doen. Als ik iets moet invullen, dan wil ik dat gewoon zo eerlijk mogelijk invullen en hoe ik erover denk. Ik had best wel langer kunnen wachten en telkens over wat ik dan zou invullen, maar dan had ik het geprobeerd de perfecte antwoorden te geven om waarom ik bijvoorbeeld een goede moderator zou zijn. En ik ben nu eenmaal niet perfect ^^ maar dat is natuurlijk hoe ik het zie en voor anderen pakt iets langer wachten en het overdenken wel goed uit (:



    Ik denk er ook niet over na en vul het ook eerlijk in. Maar het is meer dat ik bang ben dat ik dingen vergeet.
    Je hebt ook gelijk, het hoeft niet perfect te zijn. Maar ik ben perfectionist en kan er dus niet tegen als ik later bedenk dat ik er nog iets bij had willen zetten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb hem open gezet en alvast mijn eigenschappen gedaan. Straks maar eens de rest doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier heb ik plotseling zin in, oké. Don't hit me. D:
    11 dagen nog.


    Some people are art and do art at the same time

    Het voelt nu voor mij echt alsof iedereen over 11 dagen jarig is n.n


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Het voelt nu voor mij echt alsof iedereen over 11 dagen jarig is n.n
    Gezellig toch?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het geweldig om deze reacties te lezen hahaha. Stelletje zenuwkippen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik vind het geweldig om deze reacties te lezen hahaha. Stelletje zenuwkippen.

    LOLOLOL.


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    Ik heb hem open gezet en alvast mijn eigenschappen gedaan. Straks maar eens de rest doen.
    Jij moet je zeker aanmelden. Ik vind jou echt een aanwinst voor de site, maar dat is natuurlijk mij mening. En over dat je geen blad voor je mond doet, daar moet je niet mee inzitten, ik doe dat ook niet en tenslotte ben ik bemiddelaar. Het kan best zijn dat je eens tegen de schenen stampt van bepaalde moderators, maar het is veel vruchtbaarder om verschillende meningen te hebben tijdens een discussie, dan hielenlikkers.
    Ook nog eens over die lijst, maak je er deze keer echt niet druk in. Alwin en ik houden alles goed in het oog omdat we er zelf ook opstonden vorig jaar en het gezever er rond echt willen vermijden. De moderators hebben ook beslist om tijdens de hele verkiezing niet met elkaar te overleggen op wie ze zullen stemmen om zo de invloed op elkaar te doen beperken. Pas op het einde zal iedereen zijn zegje doen als de top 5 er uit komt. Op dat vlak verloopt alles echt eerlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En toen was het vol..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Some people are art and do art at the same time