• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wacht, ik pas even de eerste post aan, zodat Lizzie weer weg is en quote hem dan wel weer]

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 10:49 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne
    Ik keek naar hoe de andere jongens reageerden, ja, zo ver kende ik ze al. Meer niet echt. Ik was erg nieuwsgierig nu. Ik moest nog afwassen, maar dat kwam zo wel. Ik las verder en begon vrolijk wat te fluiten. Met mijn vingers tikte ik op mijn knieën terwijl ik verder las. Toen kwam er weer een berichtje van Stranger omhoog. Ik las het. Een spel zonder regels, maar wel met een doel. Hij maakte me alleen nog nieuwsgieriger. Ook zou ik graag mijn chatvrienden wel beter willen leren kennen. We chatten al zo lang samen. Het leek me zeker wel leuk. Het deel dat er geen weg terug zou zijn maakte me wat zenuwachtig. Ik vond een uitweg vaak wel fijn, maar als ik echt iets spannends in mijn leven wilde moest ik risico's nemen. Mijn vingers gleden zonder twijfel over de toetsen. Vreemd genoeg voelde ik wat adrenaline door mijn lijf gaan. Ik sloeg op enter en wachtte op de reacties van de andere jongens.

    JigglyPuff: Kom maar op. Ik ben er klaar voor. Wat moeten we doen?


    Bowties were never Cooler

    Jim Edward Styles

    Nadat ik die preek van Blake en Harry moest aan horen brak mijn hart.. Hoe kon Harry dat nou zeggen. Ik ken hem beter dan hij.
    Ik ging zelf wel naar de winkel. Ik pakte mijn jas en deed mijn schoenen aan op naar de winkel! Toen ik in de winkel was pakte ik alles wat we echt nodig hadden. Ik ging naar de Kassa en legde alles op de band. ''Dat is dan 19,95 meneer'' Ik pakte een briefje van 20 en gaf het aan die vrouw. ''Alstublieft '' zei ik.
    Ik deed alles in een tas en ging naar huis. Toen ik thuis was deed ik de koelkast open en deed alles erin. Ik ging weer naar boven en ging achter mijn laptop zitten ..
    JimmBoy : Nou kom op wanneer beginnen we ? Ik doe echt alles :D Zolang het maar leuk blijft.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 10:54 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sorry voor de mededelingen iedere keer, maar we worden hier deels gek. Ten eerst omdat de tijd niet zo snel kan gaan, want het is voor iedereen verwarrend en vooral als mensen geen geduld hebben of lezen. Iedere keer iemand anders erbij betrekken, maakt het voor iemand ook moeilijk om te reageren. Vooral omdat die dan op alle plekken tegelijk moet zijn.
    Een beetje goed lezen en geduld zouden we heel erg op prijs stellen. Daarbij was het ook de bedoeling dat de meiden nog niet naar de jongens zouden komen of de jongens bij de chat zouden blijven, zodat de weddenschap besproken kon worden, zodat iedereen verder kon met andere personen.

    x Vindicatif en quin98


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Mijn moeder keek me met een schuin oog aan. Ze twijfelde of ze me wel bij Harry af moest zetten. Ik kijk strak voor me uit en doe alsof ik het niet merk. 'Als je niet gaat rijden, stap ik uit en loop ik wel,' zeg ik kil en kijk nog steeds niet op of om. Eindelijk kwam de auto in beweging en zag ik hoe mijn moeder richting Harry reed. 'Hoe ging het eigenlijk?' Ik kijk langzaam opzij.
    'Prima. Mijn gewicht is nu goed,' lieg ik. Leugentje om best wil. Natalie zou nooit tegen mijn moeder iets zeggen, want ze had een beroepsgeheim en ik zou het ook niet zeggen, dus dan zou ze het nooit weten. Ze zou nog bezorgder worden, eten in mijn monddouwen en in het ergste geval Harry in lichten om ook op me te letten. In dat laatste had ik geen zin, dus daarom zweeg ik. Ineens rijden we Harry's straat in, maar mijn moeder stopt niet voor het huis.
    'Mam, wat is dit?' Woedend keek ik mijn moeder aan. Ze zweeg en reed door. 'Mam! Stop de auto! Ik spring eruit hoor,' gil ik. Mijn moeder begint nog harder te rijden. Boos ram ik tegen het raam.
    'We gaan eerst boodschappen doen.' Ik kijk mijn moeder langzaam aan. Het lijstje schiet door mijn hoofd. Het lijstje wat ik moest eten. Ik schud die gedachte weg en kijk nukkig voor me uit.
    'Ik wil geen boodschappen doen.'
    'Jij mag het eten voor vanavond uitkiezen.'
    'Hoef ik niet. Ik ben geen vijf jarig kind meer die dat wil,' mopper ik en sla mijn armen over elkaar. Mijn moeder stopt bij de supermarkt. 'Of je loopt mee of ik sluit je op in de auto,' zegt ze. Op haar gezicht is een duidelijke lach te zien.
    'Best,' mopper ik en stap uit. Zonder op mijn moeder te wachten loop ik de supermarkt in. Ik was hier zo helemaal klaar mee. Mijn moeder was zo'n vreselijk irritant mens!

    [Iemand voor Elizabeth?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorrysorrysorry! Ik ben helemaal vergeten te melden dat ik op vakantie ben.. Ik merk dat de start hier niet zo goed ging, en nu is mijn vraag of jullie alweer op nieuw zijn begonnen of dat ik ergens opnieuw moet invallen? Ik weet alleen niet of ik heel vaak kan reageren de komende week. Ik ben zondag weer terug!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SunnySpring schreef:
    [Sorrysorrysorry! Ik ben helemaal vergeten te melden dat ik op vakantie ben.. Ik merk dat de start hier niet zo goed ging, en nu is mijn vraag of jullie alweer op nieuw zijn begonnen of dat ik ergens opnieuw moet invallen? Ik weet alleen niet of ik heel vaak kan reageren de komende week. Ik ben zondag weer terug!]


    || je kan gewoon thuis op de chat beginnen. In de chat is nog niet zo heel veel gezegd alleen of ze mee willen doen met de weddenschap, euh amber heeft wel een smsje naar je gestuurd; Yo Niall, ik kom eraan mwuaha. ||

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:40 ]

    ( We zijn ergens een paar pagina's terug begonnen met een nieuwe start, omdat het inderdaad niet zo lekker liep, maar je kan gewoon invallen. Maar het maak niet uit dat je nog niet gereageerd het, want het is en blijf vakantie. Nog een fijne vakantie verder (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SunnySpring schreef:
    [Sorrysorrysorry! Ik ben helemaal vergeten te melden dat ik op vakantie ben.. Ik merk dat de start hier niet zo goed ging, en nu is mijn vraag of jullie alweer op nieuw zijn begonnen of dat ik ergens opnieuw moet invallen? Ik weet alleen niet of ik heel vaak kan reageren de komende week. Ik ben zondag weer terug!]


    || mijn post naar Niall toe staat op pagina zeven, eigenlijk stuurt Amber alleen maar een smsje, maar misschien is het handig. ||

    Zayn Malik
    Volgens mij had idereen wel zin in een spelletje. en beter leren kennen wilde ik ze zeker.
    VasHappenin': Nou jim, als je eenmaal weet wat seks is, wil je niet anders. Maar jij wilt dus voor eeuwig maagt blijven? But, hoe kom je ingondsnaam, van spelletje op seks? o.O
    Wie wilde er nu geen seks? dat gevoel wat je er van kreeg was echt het beste wat er bestond.
    ik pakte nog een creacker en nam mini hapjes terwijl ik met mijn andere hand achter mijn oor. Er was misschien geen weg terug, ik week nergens voor uit. Wat het spel ook zou zijn, ik ging sowieso winnen. Wat ik er ook voor moest doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jim Edward Styles

    En ja hoor ik hoorde het leuke geluidje weer.. Dit keer was het VasHapennin' die iets zei.
    VasHappenin': Nou jim, als je eenmaal weet wat seks is, wil je niet anders. Maar jij wilt dus voor eeuwig maagt blijven? But, hoe kom je ingondsnaam, van spelletje op seks? o.O Omg ik dacht echt omg..
    JimmBoy : Ik weet heus wel wat seks inhoud . Waar zie je me voor aan een dom scharminkel ? Neej ik heb niet gezegt dat ik eeuwig maagd wil blijven.. Kom op zeg ik ben nog maar 17. Mijn broer daarin tegendeel . Pff hoevaak hij wel geen seks heeft gehad bijna elke nacht gekreun en gehijg hoor ik van hem en zijn vriendin. Nou sommige JONGENS die doen dan een weddenschap waarin ze het met iemand moeten doen als ze verliezen..

    Ik ging naar beneden en pakte een fles Cola .. Die ik zelf had gekocht van Harry en Blake gingen weer eens niet.. Maar ja genoeg gelult over die 2 nu terug snel naar boven.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 10:22 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Mika Isobel Payne

    Nadat ik afgerekend had bij de kassa en alles in mijn tas had gepropt, was ik naar de bakker gelopen. De deur van de bakker duwde ik open, en met een klein glimlachje ging ik in de rij staan. Het was maar een klein rijtje van nauwelijks vijf mensen. Ik zag hoe Chavelli de mensen hielp, en mijn glimlach werd groter. Chavelli is een bakker, en is een fantastische vrouw. Vanwege dat ik hier af en toe kwam, heb ik haar leren kennen. Nog in mijn gedachten had ik niet door dat de klant vóór mij al geholpen was en vertrokken was, dus stond ik hier met een waas voor mijn ogen. 'Mika?' hoorde ik de stem. Ineens schrok ik uit mijn dagdroom, en liep naar voren. 'Sorry, ik stond weer te dromen' mompelde ik. 'Een heel bruin brood, en een half wit, alsjeblieft' glimlachte ik. 'Hoe gaat het?' vroeg Chavelli, terwijl ze de broden pakte en ze neerlegde. 'Het gaat wel goed' antwoordde ik, en ik pakte mijn portemonnee uit mijn zak. 'Geen ruzies met je broer?' vroeg Chavelli voor de zekerheid. 'Nee, hoor. Met mij en Liam gaat het prima' knikte ik. 'Dat is mooi om te horen' klonk de vrouw gemeend terwijl ik het geld neerlegde en de broden in de tas deed. 'Veel geluk, hé. Tot ziens' glimlachte Chavelli. 'Dankjewel, jij ook. Tot ziens' zei ik terug, waarna ik het kleine gebouwtje weer uitliep. Gelijk een stuk vrolijker liep ik door de straten. Het was maar een paar minuten lopen naar huis. Onderweg haalde ik oordopjes uit mijn zak en pakte mijn iPod. Even scrolde ik door de liedjes, maar besloot toen om Valerie van Amy Winehouse op te zetten. Ik mocht eigenlijk blij zijn dat ik een iPod had, aangezien ik geen telefoon kon betalen. Liam was de enige met een baan, en hij zorgde ervoor dat we konden eten en ergens konden wonen. Ik mocht niet klagen, we hadden het niet slecht. Zelfs heel erg goed. Ondertussen was ik al aangekomen bij ons appartement en maakte de voordeur open. 'Liam, ben terug! Heb de boodschappen!' gilde ik door het appartement. Toen viel mijn oog op de afwas, die er nog stond. 'Ja joh, hij wast wel af' mompelde ik in mezelf. Ik zette de tas in de keuken en begon alles uit te laden.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 8:23 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blake Jayson Styles
    Ik had zin in actie en zeker geen zin om nog langer te wachten. Daarbij vond ik wel dat de jongens lang genoeg hadden gewacht om elkaar te kunnen ontmoeten. Mijn telefoon naast me liet me weten dat het mogelijk van dat voor klokslag twaalf de jongens elkaar ontmoet konden hebben. Mijn blik ging weer naar het scherm terwijl mijn vingers over het toetsenbord vlogen.

    Stranger: I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Alsjeblieft jongens bij deze hebben jullie je spel. Voor de mensen die afvragen hoe dit in elkaar zit en we dit aan gaan pakken; Iedereen zal binnen een paar minuten een sms van mij ontvangen met een plek. Het is de bedoeling dat je daar gelijk naar toekomt. Je 'partner' zul je daar ontmoeten en vanaf dat moment is het spel begonnen. Geen regels, maar een doel. Dit is natuurlijk dat je niet verliefd word op degene aan wie je vanaf dat moment vast zit. Oh, wat is dit toch zo'n leuk spel, want er is nog nooit iemand niet verliefd geworden. Bij deze zullen jullie de volgende zijn, om je te bewijzen. En jullie weten dat -dat niet makkelijk is. Zeker omdat het spel vanaf nu begonnen is en er geen weg terug is.

    Nogmaals heel veel succes,
    Stranger.

    Een grijns was op mijn gezicht te vinden toen ik op de enter toets drukte. Direct daarna pakte ik mijn telefoon, om de partners hun locatie te geven. De nummer van Zayn en Liam kwam ik als eerst tegen. Deze twee stuurde ik beide naar het begin van de winkelstraat. Harry en Louis waren de volgende met als locatie het strand. Niall en Jim kregen als locatie het park. En als laatste stuurde ik Steve naar de Starbucks. Ik wist zelf ondertussen wel waar ik heen moest. Maar toch wachtte ik nog even met mijn spullen pakken. Eerst wachten tot de andere twee het huis hadden verlaten en daarbij of er nog iemand reageerde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    *Bloing* Yeay het leuke geluidje was er weer.
    Ik keek zo snel als ik kon naar het beeldscherm..
    ''NEEEJ !!!'' schreeuwde ik heel hard! Neej waarom nu dit weer.. Hebben ze mij door ofzo ?
    Stranger: I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses

    Alsjeblieft jongens bij deze hebben jullie je spel. Voor de mensen die afvragen hoe dit in elkaar zit en we dit aan gaan pakken; Iedereen zal binnen een paar minuten een sms van mij ontvangen met een plek. Het is de bedoeling dat je daar gelijk naar toekomt. Je 'partner' zul je daar ontmoeten en vanaf dat moment is het spel begonnen. Geen regels, maar een doel. Dit is natuurlijk dat je niet verliefd word op degene aan wie je vanaf dat moment vast zit. Oh, wat is dit toch zo'n leuk spel, want er is nog nooit iemand niet verliefd geworden. Bij deze zullen jullie de volgende zijn, om je te bewijzen. En jullie weten dat -dat niet makkelijk is. Zeker omdat het spel vanaf nu begonnen is en er geen weg terug is.

    Nogmaals heel veel succes,
    Stranger.


    Neej dit kan niet waarzijn!
    JimmBoy : Uhmm waarom nou weer dit spel.. Maar wat gebeurt er als je toch verliefd word op elkaar ?

    Ik voelde mijn mobiel trillen. Ik pakte het ding uit mijn zak en las het berichtje. In het Park dus.. Hmm okay. Ik ben benieuwd wie dan mijn zogenaamde Date is. Ik pakte mijn jas en deed mijn schoenen aan .. Nog even wachten op een antwoord van Stranger en daarna naar het park.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 11:27 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Mijn ogen vlogen over de regels die Stranger had geplaatst en een licht verbaasd blik was in mijn ogen toch niet te missen. Maar aan de andere kant was er ook wel een aparte twinkeling in te vinden. Dit spel trok mijn aandacht wel. Het was iets wat je niet altijd tegenkwam, dus waarom ook niet. Daarbij als je 'partner' niet beviel dan zei je toch niets tegen diegene?

    JimmBoy : Uhmm waarom nou weer dit spel.. Maar wat gebeurt er als je toch verliefd word op elkaar ?
    Stranger: Dit spel is om jullie elkaar beter te laten leren kennen. Maar verliefd is verliefd en dan heb je verloren.
    CarrotStripe: Goed, ik vind het wel een keer iets anders. En ben benieuwd naar wat ons te wachten staat en vooral wie.

    Mijn telefoon ging af en het smsje maakte me duidelijk dat ik naar het strand moest. Ik haalde mijn schouders op waarna ik van het aanrecht sprong. Mijn ontbijt had ik inmiddels op, dus om suiker tekort hoefde ik me niet druk te maken. Vrolijk huppelde ik naar boven, om me om te kleden voor het strand. Eenmaal klaar huppelde ik weer naar beneden. 'Ik ben even weg.' Riep ik door het huis voor ik de deur open gooide. 'Byeeeeee.' Voegde ik er nog aan toe voor ik de deur weer met een klap dichtgooide. Waarna ik toch iets rustiger naar het strand liep. Ik wist niet wat me te wachten stond, maar gelukkig was het niet ver, dus kon ook zo naar huis vluchten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer