• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston


    'Maar je hebt toch al een krantenwijk? En het gaat toch nog goed? Jullie hebben toch nog genoeg geld?' vraagt ze me en ik schud mijn hoofd. 'Ik hield wel vol tegen jullie dat alles redelijk ging maar financieel niet. We kunnen nu de verzekeringen betalen en eten kopen maar luxe dingen en koeken enzo lukt nog steeds niet dus daarom dat ik misschien een baantje extra erbij doe. ' ik bijt even op mijn lip. Normaal ontkende ik het of praatte er amper over maarja ooit kwamen ze er achter. 'Papa heeft iets met zijn rug en we weten niet wat, maar hij kan daardoor zijn werk verliezen en er moeten banen weg in de fabriek bij hem. Mama doet wel post bezorgen op zaterdag en in de winkel werken maar zoveel levert dat niet op' ik zucht zacht. 'en als ik nog een baantje neem kan ik afspreken dat ik daarvan een deel mag houden zodat ik een keer iets kan kopen ofzo' Mijn baantje van nu gaf het geld aan mijn ouders voor de verzekeringen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    'Ik hield wel vol tegen jullie dat alles redelijk ging maar financieel niet. We kunnen nu de verzekeringen betalen en eten kopen maar luxe dingen en koeken enzo lukt nog steeds niet dus daarom dat ik misschien een baantje extra erbij doe,' antwoordt ze, 'Papa heeft iets met zijn rug en we weten niet wat, maar hij kan daardoor zijn werk verliezen en er moeten banen weg in de fabriek bij hem. Mama doet wel post bezorgen op zaterdag en in de winkel werken maar zoveel levert dat niet op.' Ik kijk haar droevig aan en geef haar een knuffel. 'Alles komt vast wel goed,' fluister ik. Ik laat weer los. 'Je kan altijd bij mij blijven slapen en ik wil ook kleding voor je kopen. Of een dokter voor jee vader. Wat jij wilt! Wij hebben geld zat,' probeer ik haar een beetje te troosten. Nu weet ik pas echt hoe het is om niet zo rijk te zijn. Ik ben nog nooit arm geweest! Wij hebben in verschillende landen een vakantiehuisje, ik heb altijd kunnen kopen wat ik wil en ik heb een vrij groot huis. Alleen mijn ouders zijn weinig thuis. Soms voel ik me dus eenzaam. Maar ik heb altijd mijn vriendinnen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lizor schreef:
    {what did I missed? :'3}


    {Een paar mensen zitten al in de bus, Zayn is 1 keer boos weggelopen, maar die is nu alweer terug en ik weet niet precies waar de anderen zijn}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    ( zo nerveus voor t concert echt niet normaal

    Felicia Abby Lilly Houston

    Ze kijkt me droevig aan en knuffeld me. " alles komt vast wel goed" fluisterd ze waardoor de tranen in mijn ogen schieten. " je kan altijd bij mij blijven slapen en ik wil kleding voor je kopen of een dokter voor je vader wat jij eilt. Wj hebben geld zat!" Ik schud mijn hoofd " het is heel lief maarhet hoeft niet" ik veeg een paar tranen weg en haal trillerig diep adem. " het is opzoch geen ramp ik bedoel ik heb lieve ouders en een broertje en ze sijn bijna allemaal gezond maar gewoon net als met mijn verjaardag had ik best graag een taart gewild of mijn rijlessen maar het is allemaal zo duur" zucht ik zacht. " maar God wilt dat we zo leven en hij zal ervoor zorgen dat we niet dood gaan" zeg ik zwak glimlachend en knuffel haar weer. Ik vond altijd het idee da andere met hun geld konden kopen wat ze wouden en dan ook nog eens om domme dingen echt raar. Sommige hadden twee of drie auto's. Ik ging altijd op de fiets. Mjn broertje achterop naar school, papa en mama hadden hun fiets. Wij hadden geen auto omdat het te duur was, soms zat ik bij een van mijn vriendinnen in de auto en dat vond ik toch raar omdat ik het nit gewend was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Er stromen een paar tranen uit haar ooghoeken.'Het is heel lief maarhet hoeft niet,' zegt ze en ze veegt een paar tranen weg, 'het is opzich geen ramp ik bedoel ik heb lieve ouders en een broertje en ze sijn bijna allemaal gezond maar gewoon net als met mijn verjaardag had ik best graag een taart gewild of mijn rijlessen maar het is allemaal zo duur.' Heel even weet ik niet wat ik moet zeggen. 'Felicia, alles komt goed. Ik weet het zeker. Maar we zijn nu op een soort vakentie. Vegeet gewoon alle zorgen voor eventjes,' probeer ik haar weer te troosten. 'En jullie kunnen altijd nog de postcodeloterij winnen.'


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    " Felicia alles komt goed dat weet ik zeker.maar we zijn nu op een soort vakantie. Vergeet gewoon alle zorgen eventjes en jullie kunnen altijd de postcode lotterij winnen" zegt ze troostend. " dankje " fluister ik en knuffel nog een keer. " zullen we maar wat gaan eten? Ik begin trek te krijgen" zeg ik glimlachend en veeg mijn tanen weg. Net dat ik er niet aan kan denken ik bedoel, ik zit hier met een beroemde band die rijk is en ik denk niet dat ze over hun geld veel nadachten terwijl ik het met sommmige niet eens zo heelslecht had. Daarbij liepen mijn vriendinnen en de mensen die de jongens kende in chieke kleding terwijl ik in oude votten liep.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    'Dankje,' fluistert ze en ze knuffelt me weer. 'Zullen we maar wat gaan eten? Ik begin trek te krijgen,' vraagt ze. Ze krijgt alweer een glimlach op haar gezicht en veegt weer wat tranen weg.
    'Is goed, ik krijg ook trek,' antwoordt ik. Felicia zou altijd bij mij terecht kunnen als het om geld zou gaan. Zonder geld, weet ik niet hoe het is. En mijn ouders zijn vaak weg. Ik ben altijd veel liever bij mijn oma op de boerderij. Dicht bij de natuur en de frisse lucht. Heerlijk!


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    " is goed ik begin ook trek te krijgen" zegt ze en ik glimlach " oke waar wil je eten?? Ik had een goedkoop restaurantje gezien een stukje verserop. Wie gaan er mee?" Vragend kijk ik haar aan. Ik zet mijn tas op tafel en zoek mijn zonnebril op en steek deze in mijn lichtbruine haren. " heb jij Niall al gezien?" Met mijn groenblauwige ogen kijk ik zoekend rond. " misschien is hij aan het eten" grinnik ik zacht. Niall was toch wel mijn grootste favoriet. De humor, schattigheid en onzekerheid maakte hem gewoon de leukste van de vijf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (OMG IK WAS TWEE DAAGJES WEG EN NU ZIJN WE AL BIJ BLZ 13!!! Mag ik een update :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    ( ze zijn bij de bus, zayn is chagie en heeft iedereen afgereageerd uhmm. Felicia en alice gaan zo wat eten en loiis zijn spillen waren door fans gepakt die hij weer terug heeft)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Correctie: Zayn is op dit moment aan het facetimen met zijn familie ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Owja ahahaha man ik ben nerveus)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Misschien kan Liam Zayn op proberen te vrolijken? (A)}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [iemand die bij felicia wilt zitten en bij alice?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [iemand die bij felicia wilt zitten en bij alice?]

    {Liam? Hij heeft niks te doen :'3}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.