• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik grinnikte zachtjes bij het aanzicht van Harry die helemaal leek op te gaan in Odelia's verhaal. Toen hij me mijn telefoon teruggaf, zei ik haar nog gedag voor ik haar wegdrukte. 'Ik zou haar maar niet je privé nummer geven, dan heb je er en vierjarige stalker bij.' Grinnikte ik geamuseerd, voor ik mijn blik op Felicia richtte. Het was echt geen pan om ons samen te zien: zij was groot en sierlijk en ik was het kleintje dat nergens overheen kon kijken. Het was nog een geluk dat ik niet dik was, anders had ik dat er ook nog bij gekregen. Ik knikte echter instemmend toen Harry voorstelde om te gaan. Waarheen wist ik niet precies, maar dat zouden de jongens vast wel weten.
    'Dat lijkt me een fantastisch idee, Styles.' Grijnsde ik met een overdreven, Brits accent waarna ik mijn telefoon in mijn zak stopte en kort een hand door mijn lokken haalde: de wind had ze aardig door elkaar geblazen, maar zelfs dat wende. En het was niet zo dat ik als een barbiepopje voor iedere spiegel zou blijven zeuren dat het door de war was. Die persoon was ik gewoon niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lizor schreef:
    {kamer opruimen en dan logeren (: x}


    | same |

    [Ik ben even in de douche]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston

    'Ja, maar wij hebben onze bagage nog niet, het zou wel handig zijn die ook mee te nemen.' Weten jullie waar die is?' vraagt Alice. 'owja' grinnik ik zachtjes. Zonder bagage kwamen we nergens. Niet dat daar nou zoveel in zat bij me. Verzorgingsspullen, of tewel tandenborstel, tandpasta en borstel, en natuurlijk shampoo en badschuim. Make-up had ik amper, ik had een lipgloss die ik een keer gehad had van een van de meiden. Maar ik hield niet van make-up en het was vaak belachelijk duur. Dan had ik liever dat we een keertje gingen zwemmen. 'Dat lijkt me een fantastisch idee, Styles.' hoor ik Asa bekakt zeggen en ik glimlach. Langzaam aan begon ik me toch op mijn gemak te voelen. Nog niet helemaal maar een begin was er. 'ehm waar slapen we? Een camping of een huisje?" vragend kijk ik rond of iemand het wist.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - Had 35 inbox, kan Louis ergens tussen ? -


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    {bij Alice?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [hij kan miss. bij felicia ze vroeg iets maar neit echt aan iemand ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {ik moet me laptop zo afsluiten, ben straks wwer terug}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis Tomlinson
    ' 'ehm waar slapen we? Een camping of een huisje?"hoorde ik Felicia vragen en ik keek d'r even recht in d'r ogen aan toen ze rondkeek. 'ik denk in een hotel'beantwoord ik haar vraag maar eigelijk wist ik het niet helemaal zeker. 'Bagage..bagege..waar si de bagage'mompel ik wat in mezelf en loop wat rond tot ik aan eht eind van de hal een stapel koffers en tassen zie rollen over een lopende band. 'Bagage'roep ik blij en ren erop af. Ik let eigelijk niet echt op de borjes op de grond die duidelijk aangeven; 'pas op glad' Jahoor, daar ging ik al want zodra ik wou stoppen lukte dit moeilijk en knalde ik tegen de koffers aan die nu op de grond lagen net zoals ik dus.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Houston

    " 'ik denk in een hotel' mijn ogen worden even groot. Ze deden alsof het niets was, maar ja hun hadden wel net iets meer geld dan dat ik thuis had.
    Bagage..bagege..waar si de bagage hoor ik hem mompelen en hij loopt rond, ik besluit hem te volgen om te helpen als hij de koffers heeft. 'Bagage!" roept hij en grinnikend loop ik hem achtena. Hij begint blij te rennen en voo rik het weet ligt hij al op de grond. 'Gaat het?" bezorgd snel ik me naar hem toe en help hem overeind. 'heb je nergens pijn?' ik kijk naar de koffers en wist mijn tas er zo uitte halen. De rest had zo ongeveer gloed nieuwe luxe koffers, de mijne was meer een tas.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik zie alsnel Felicia me omhoog helpen en wat dingen vragen maar ik hoor het maar half wan tik was meer bezig met mezelf verrot te schelden vanbinnen waarom ik altijd zo verschrikkelijk druk deed. 'Euhm..ja 't g..gaat wel, heb nergens pijn gelukkig'zeg ik stotterend als ik merk dat ik nog niet had geantwoord op haar gestelde vragen die best bezorgd klonken.Snel raap ik wat koffers op waarvan sommige moeilijk te tillen waren want er zaten waarschijnlijk bergen make-up en kleren in. Daarna keek ik best verbaasd naar de simpele tas van Felicia. 'Heb jij geen bergen kleren en make-up in de tas zitten?'


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Houston

    'Euhm..ja 't g..gaat wel, heb nergens pijn gelukkig' zegt hij stotterend maar ik blijf hem bezorgd aan kijken. Hij viel best hard. Hij begint wat koffers te pakken en keek ietswat verbaasd naar mijn tas. 'Heb jij geen bergen kleren en make-up in de tas zitten?' ik merk dat ik rood word en schut mijn hoofd. Ik wist nu zeker dat als ik het ging zeggen dat hij dacht dat ik een debiele zwerver was dus ik zei niet veel. 'Nee niet nodig' mompel ik misschien iets wat bot. 'Dat is de koffer van Asa' praat ik er snel omheen en trek haar koffer van de bank. Wow wat had die erin zitten?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik schenk d'r een vriendelijke glimalch toe als ze rood wordt. 'Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, ik ben gestoorder dan jou dus, be ahppy en join the club'zeg ik weer hyper en geef mezelf een korte trap tegen mijn schenen. Ik haatte mijn drukke gedrag maar ik kon het moeilijk afleren. Ik was ondertussen alweer 21 en ik moest me echt niet meer zo gedragen als een kind van 4 die nog om alles lacht of overal hyperactief mee bezig is. 'Jemig..wat een enorme koffer'zucht ik als ik er 3 tegelijk meesleep naar de hal waar de andere mensen nog stonden te wachten tot we eindelijk konder vertrekken.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    [Ben ik weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston

    Gelukkig gaat hij er niet over in en erover praten en schenkt me een glimlach. 'Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, ik ben gestoorder dan jou dus, be ahppy en join the club zegt hij hyper en geeft zich zelf een trap. 'He dat moet je niet doen je bent zoals je bent'. Jemig..wat een enorme koffer ik grinnik zachtjes. Zo slim als ik ben hang ik mijn tas over mijn schouder en trek de andere koffer mee. 'Kom geef me een koffer' dwing ik hem en pak de andere koffer vast. Dan had hij twee koffers en ik want mijn tas woog niets. 'Is Engeland groot?" vragend kijk ik Louis aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan