• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    @Moretz, Destined
    Ik zeg alleen dat het zou kunnen, niet meteen dat het zo is :') Maar ik snap jullie punt, vooral doorspammen, zal niemand irritant vinden ja :3 Oké, kidding.


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    @Moretz, Destined
    Ik zeg alleen dat het zou kunnen, niet meteen dat het zo is :') Maar ik snap jullie punt, vooral doorspammen, zal niemand irritant vinden ja :3 Oké, kidding.


    Ik maakte niet echt een punt. Ik nuanceerde het een beetje, maar dat het zou kunnen sluit ik niet uit en als mensen hier zouden rond spammen dan weet ik zeker dat ze worden afgerekend door de mods tijdens de verkiezingen. Ik maak me niet zo druk hier om en als iemand het irritant vind dan ga ik weer meervoudig gebruik maken van de beruchte :P en dan zullen mensen pas echt weten wat irritant is xD

    hahahah nee, ik snap je punt wel, maar ik denk dat je je er niet zo druk om hoeft te maken dat is hoe ik hierover denk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hier veel spammen maakt je in mijn ogen echt niet meer actief en veel melden, meer dan nodig meestal, is echt alleen maar irritant :'D


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Hier veel spammen maakt je in mijn ogen echt niet meer actief en veel melden, meer dan nodig meestal, is echt alleen maar irritant :'D


    Ik denk er net zo over :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Unvernunft schreef:
    Hier veel spammen maakt je in mijn ogen echt niet meer actief en veel melden, meer dan nodig meestal, is echt alleen maar irritant :'D


    Vind ik ook.
    Naja, ik zie wel wat er uit de pot komt en ik kan alleen maar hopen/duimen dat mijn username daar tussen zit, meer kan je gewoon niet doen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Vind ik ook.
    Naja, ik zie wel wat er uit de pot komt en ik kan alleen maar hopen/duimen dat mijn username daar tussen zit, meer kan je gewoon niet doen


    Jij hebt gelijk.
    Met jou ben ik het eens, gwn lekker afwachten en kijken wat er gebeurd.
    Dat lijkt mij ook de beste strategie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb geen tijd gehad om mijn aanmelding in te vullen en vond de vragen ook best lastig, vandaar dat ik me toch niet heb ingeschreven.
    Good luck, everyone *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Stiekem zoeken we geen nieuwe mods en is dit gewoon een hele late, hele gemene 1 april-grap :'D.

    Just kidding

    Nog 2 daagjes mensen ^^. Veel succes aan iedereen die zich nog wil inschrijven.


    I am an idiot, I move.

    Carlisle schreef:
    Ik heb geen tijd gehad om mijn aanmelding in te vullen en vond de vragen ook best lastig, vandaar dat ik me toch niet heb ingeschreven.
    Good luck, everyone *O*


    Maar je hebt nog tijd?
    En volgens mij zijn de vragen inhoudelijk niet veel anders dan normaal.
    Maar je kunt nog altijd invullen tot 10 mei, dus je hebt morgen nog de hele dag.
    ik zou het gewoon proberen, invullen duurt niet lang en je moet er niet te veel bij nadenken.
    Het gaat juist mis (denk ik) als je er te veel bij nadenkt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Carlisle schreef:
    Ik heb geen tijd gehad om mijn aanmelding in te vullen en vond de vragen ook best lastig, vandaar dat ik me toch niet heb ingeschreven.
    Good luck, everyone *O*

    Het waren echt van die standaard sollicitatie vragen die je bij de appie ook krijgt x'd


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Unvernunft schreef:
    Stiekem zoeken we geen nieuwe mods en is dit gewoon een hele late, hele gemene 1 april-grap :'D.

    Just kidding

    Nog 2 daagjes mensen ^^. Veel succes aan iedereen die zich nog wil inschrijven.
    Mijn hart. Mijn hart was gewoon gebroken bij de eerste zin. D: Oké nee grapje, ik schrok een beetje.. Maar goed, je bent echt gemeen jij..


    Some people are art and do art at the same time

    Unvernunft schreef:
    Stiekem zoeken we geen nieuwe mods en is dit gewoon een hele late, hele gemene 1 april-grap :'D.

    Just kidding

    Nog 2 daagjes mensen ^^. Veel succes aan iedereen die zich nog wil inschrijven.

    Nog 2 dagen? Dat gaat snel :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Unvernunft schreef:
    Stiekem zoeken we geen nieuwe mods en is dit gewoon een hele late, hele gemene 1 april-grap :'D.

    Just kidding

    Nog 2 daagjes mensen ^^. Veel succes aan iedereen die zich nog wil inschrijven.


    Ik zou het overigens wel een geweldige één april grap vinden xD
    Afgezien van het feit dat 1 April allang voorbij is :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nog maar twee daagjes O.o whaha de tijd vliegt, zeg. En ja, ik ben ook nog altijd stiekem aanwezig hier :'D
    Allee, mensjes! Bedelf de mods helemaal onder de 'sollicitaties'! Dus morgen toch nog inzenden, voor degenen die twijfelen!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Grappig dat mensen meer melden x'D
    Ik meld alleen als ik zeker weet dat een topic ergens anders moet staan. En sowieso, ik wil geen mod worden, dus...


    Deep inside, I've never felt alive