• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik "haat" op de acties die ze SAMEN uitvoeren, niet op een persoon. Dus ja, als ik een mod zou worden kan ik daar wat aan doen. En daarbij, ik haat niet, ik geef keiharde kritiek.

    Als jij op iemand gaat haten alleen vanwege de rode naam is dat heel erg laag van je.


    Misschien komt daar nu wel verandering in, want ik heb heel veel mensen gezien in dit topic waarvan ik denk dat ze een hele goede kans maken om dingen te kunnen veranderen.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik wel :Y)


    Kritiek noem ik niet echt haten


    26 - 02 - '16

    Mijn topics.


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik "haat" op de acties die ze SAMEN uitvoeren, niet op een persoon. Dus ja, als ik een mod zou worden kan ik daar wat aan doen. En daarbij, ik haat niet, ik geef keiharde kritiek.

    Als jij op iemand gaat haten alleen vanwege de rode naam is dat heel erg laag van je.


    ik val jou niet aan in persoon, en als je dat niet doet, hoef je , je dus ook niet aangesproken te voelen..
    En Ik haat helemaal niet op de Mods. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik heb nog nooit een word over ze gezegd.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 18:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zonde dat Quizlet zo ten onder gaat door frustraties en grote ego's... :C

    Bookmark schreef:
    Zonde dat Quizlet zo ten onder gaat door frustraties en grote ego's... :C

    Mag ik vragen waar je het over hebt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik "haat" op de acties die ze SAMEN uitvoeren, niet op een persoon. Dus ja, als ik een mod zou worden kan ik daar wat aan doen. En daarbij, ik haat niet, ik geef keiharde kritiek.

    Als jij op iemand gaat haten alleen vanwege de rode naam is dat heel erg laag van je.

    We beslissen altijd nog als team van mods... Dus om reëel te blijven: je hebt echt goede argumenten om nodig om de meerderheid te overtuigen (want de meeste mods zijn ontzettend kritisch over alles) en je kunt niet een beetje in je eentje gaan freewheelen.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    We beslissen altijd nog als team van mods... Dus om reëel te blijven: je hebt echt goede argumenten om nodig om de meerderheid te overtuigen (want de meeste mods zijn ontzettend kritisch over alles) en je kunt niet een beetje in je eentje gaan freewheelen.


    Ik ben het wel eens met DarkSavior. Waarom iemand haten vanwege zo'n rode naam? Je kent diegene amper waarschijnlijk, dus waarom iemand beoordelen op wat diegene is?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Ik ben het wel eens met DarkSavior. Waarom iemand haten vanwege zo'n rode naam? Je kent diegene amper waarschijnlijk, dus waarom iemand beoordelen op wat diegene is?

    Hum whut?


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Hum whut?


    Wel, ik bedoel dat mensen gaan oordelen zonder dat ze diegene kennen. Doen ze ook bij mij. Maar ik denk dat als je echt goede argumenten hebt dat je wel veranderingen kan maken etc.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Wel, ik bedoel dat mensen gaan oordelen zonder dat ze diegene kennen. Doen ze ook bij mij. Maar ik denk dat als je echt goede argumenten hebt dat je wel veranderingen kan maken etc.

    Tuurlijk (:
    Maar als mod haten mensen je sowieso eigenlijk... Na een tijdje geef je er ook niet meer om, en dat is best wel triest


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    We beslissen altijd nog als team van mods... Dus om reëel te blijven: je hebt echt goede argumenten om nodig om de meerderheid te overtuigen (want de meeste mods zijn ontzettend kritisch over alles) en je kunt niet een beetje in je eentje gaan freewheelen.

    Weet ik Unvernunft, maar ik bedoel als je bij het Mod team komt kun je zeggen wat je vind en daarbij argumenten geven. En daardoor zou je de meningen en uitkomst kunnen veranderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Veel geluk aan iedereen die meedoet. (:


    The artist is the kid that survived.

    Gewoon uit nieuwsgierigheid, een vraagje aan de mods.
    Hoeveel keer hebben jullie je eigenlijk ingeschreven voordat je mod werd?:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, een vraagje aan de mods.
    Hoeveel keer hebben jullie je eigenlijk ingeschreven voordat je mod werd?:Y)


    First try. Ik was bèta voordat ik mod werd en voor beiden had ik het geluk er in één keer door te komen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.