• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatem
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

    Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Carlisle
    - Nate Matthew Johnson - Witches
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

    Plattegrond:


    Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Edward Liam Heathrow

    Ik slikte de laatste slok van de vodka door mijn keel en hurkte, om zo de fles op de grond te zetten. De fles stond op straat en ik viel voorover, waardoor ik moest lachen.
    Krabbelend kwam ik overeind en wankelde richting de stripclub, waar als het goed was, Nikolai bezig was.
    De deuren van de club waren in zicht en ik liep er vol tegenaan. Ik wreef over mijn pijnlijke neus en bedacht dat ik de deur open moest trekken in plaats van duwen.
    Toen ik binnen kwam, zag ik Nikolai net de paal loslaten en richting de bar lopen. Het enigste wat zijn lichaam bedekte, was een gouden boxer, waar alles duidelijk in naar voren kwam.
    Ik grinnikte in mezelf en liep richting de bar.
    Ik stond achter hem en sloeg mijn armen om zijn middel, waarna ik mijn handen liet afglijden naar zijn liezen.
    'Hey tiger', gromde ik in zijn oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hoe laat is het eigenlijk in de RPG? Volgens mij is mijn personage een soort van aan het tijdreizen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ik grijns weer als ze van mijn schoot klimt en de joint pakt. Vervolgens neemt ze een diepe haal en ze blies de rook langzaam uit waarna ze hem terug gaf. Ik blijf naar haar kijken terwijl ze heupwiegend terug naar de paal loopt en me een speelse blik geeft. Ik kijk uitdagend terug en wacht af terwijl ik nog een heis van de joint neem. Vervolgens druk ik hem uit en leun tegen de bar. 'Hier komt je actie.' zei ze zwoel en mijn grijns werd nog iets breder. Ik kijk toe hoe ze wat draaibewegingen maakt en vervolgens haar bh los klikt. Kijk nu werd het interessant... Ze liep al snel terug naar mij en kwam dicht op me zitten. Ze knipperde verleidelijk met haar ogen en ik blijf maar grijnzen. 'Hmh... Dat was snel.' grijns ik..


    El Diablo.

    [Zo 1 uur, kwart over 1.]


    El Diablo.

    [There's an easy way to fix that, and my no-internet problem. :Y) Either Edward and Nikolai have sex and we skip some time that way, or they go their seperate ways. Ik slaap de volgende twee dagen bij iemand die geen internet heeft. dus ik ben er Donderdag pas weer. I'm leaving in an hour.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okeee, kun je anders nu nog iets posten, of lukt dat niet meer? (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    [Okeee, kun je anders nu nog iets posten, of lukt dat niet meer? (:]


    [No, I can do that :3 Ik wilde niet weg gaan en daardoor jullie vast zetten voor twee dagen. Give me 15 minutes.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nikolai 'Velvet' White
    "Hey, Tiger." Ik grinnik en draai me om. Edward, nog steeds stom dronken waarschijnlijk. Perfect. Ik druk een kusje op zijn nek en druk mijn kruis tegen hem aan.
    "Hey sexy," fluister ik terug, met volle bedroom eyes. Ik streel een hand langzaam over zijn borstkas. Time to make some money. ik duw me van hem weg en sneak achter de bar. "If you have the money," I inform him. "voel je vrij om me te volgen." Er zijn verschillende slaapkamers die we kunnen gebruiken. Ik open een van de deuren en verdwijn de kamer in. Als hij me niet volgt, too bad. I have plenty of eager costumers.

    [There. ^^ If they do have sex, hij kan gewoon weg gaan afterwards. Dan hoef je niet op mij te wachten.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nate Matthew Johnson || 20
    "Nou ja.. Succes in elk geval.'' Bella knipoogde en lachte kort, waardoor ik haar plagend een duwtje in haar zij gaf. "Hm Bells, wat vind je ervan als ik je je eerste drankje van vanavond aanbied?" Ik rees mijn wenkbrauwen kort op en keek haar afwachtend aan, mijn armen had ik over elkaar gekruld. "Kunnen we eerst kijken hoe je daar op reageert." Ik grijnsde, waardoor ze kon opmerken dat het weer een niet gemeende opmerking was.


    To love is to destroy.

    [Host = Witches]


    To love is to destroy.

    Bella Rose George || 16

    Hij gaf me lachend een plagend duwtje in mijn zij en ik grinnik kort. "Hm Bells, wat vind je ervan als ik je je eerste drankje van vanavond aanbied?" vroeg hij waarna hij zijn wenkbrauwen kort oprees en me afwachtend aankeek. Ik zag hoe hij zijn armen in elkaar krulde. "Kunnen we eerst kijken hoe je daar op reageert." grijnsde hij en ik lach even. 'Hmh... Zo'n aanbod kan ik moeilijk weigeren... Niet?' grijns ik en trek hem mee naar The Rainbow Rose. Gelijk toen ik binnen kwam zag ik de felle neonlichten in allerlei kleuren en het gedreun van de bass. Ik plof neer op een stoeltje bij de bar en kijk Nate afwachtend aan. 'Bestel maar wat, je weet wat ik lekker vind.' knipoog ik. Het was simpel, alles behalve bier...


    El Diablo.

    | Mijn topics. :3 Sorry! Ik heb geen internet gehad, hoop dat het deze week wordt opgelost. Zal posten dan. x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Oke, ik zit een beetje te twijfelen of ik de seks ook echt zou gaan beschrijven, of niet, of deels..]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Edward Liam Heathrow | 16+

    Ik hoorde een grinnik en hij draaide zich om. Even bestudeerde hij me, maar drukte al snel een kusje in mijn nek. Zijn kruis drukte tegen me aan, wat me van binnen op hol deed slaan.
    'Hey sexy', was wat hij fluisterde. Zijn ogen straalden lust uit, zijn hand vond zijn weg over mijn borstkas.
    Hij duwde me van me weg en sneakte achter de bar.
    'If you haver the money, voel je vrij om mij te volgen.'
    Ik knikte als een lief, klein jongetje die eindelijk snoep kreeg, waar hij lang over had gezeurd.
    Hij opende een van de deuren in deze gang en verdween erin.
    Ik grijnsde en liep naar de deur, waar Nikolai net in was verdwenen.
    De deur ging piepend open en Nikoial stond met zijn gezicht vlak bij de mijne. Ik gooide mijn leren jack op de grond ik schopte de deur dicht en draaide deze op slot. Mijn handen duwden tegen zijn borstkas en hij viel achterover het bed op, waarna ik op hem kroop, met mijn benen aan weerskanten van zijn lichaam. Ik beet hem zachtjes in zijn oorlel, gaf kusjes over zijn kaaklijn en stopte op zijn mondhoek.
    Al snel vond mijn kusjesspoor een weg naar beneden en ik stopte nét boven de rand van zijn boxer en ik grinnikte. Ik kwam overeind en trok mijn shirt uit, mijn schoenen volgden al snel en niet veel later lag ook mijn broek ergens in een hoekje.
    Mijn blik richtte ik weer op het probleempje wat in zijn boxer had gevormd en ondeugend keek ik hem aan. In één soepele beweging hing zijn goudkleurige boxer op de grond en ik nam zijn lid in mijn mond en begon hem te pijpen. Aan de geluiden die hij maakte kon ik horen dat hij ervan genoot en ik grinnikte, voor zover dat kon met zijn ding in mijn mond.
    Met mijn vrije hand trok ik mijn boxer omlaag en nam mijn eigen lid in mijn handen, waarmee ik begon te spelen.
    De ruimte vulde met gekreun en ik voelde Nikolai langzaam trillen. Nu al?
    Ik keek op en nam zijn lid uit mijn mond.
    'Turn around, say it if it does hurt, okay?', fluisterde ik geil in zijn oor.
    Braaf deed hij wat ik zei, terwijl ik een condoom om deed, die ik net zoals de glijmiddel uit het kastje haalde wat naast het bed stond.
    Ik deed wat glijmiddel over de condoom en rond zijn achteringang. Ik drukte mijn lippen op zijn bil.
    Hij lag op zijn rug op de rand van het bed en ik duwde mezelf langzaam naar binnen.
    Eenmaal op tempo bewoog Nikolai mee.
    Na een tijd druppelden de zweetdruppels van mijn haren, die nu zaten vastgeplakt aan mijn voorhoofd. Ze dropen via mijn neus op Nikolai's buik.
    Minuten gingen voorbij en ik voelde dat ik mijn climax bijna bereikt had. Ik gleed uit hem, gooide de condoom op de grond en begon mezelf te masturberen. Nikolai volgde het voorbeeld en we kwamen tegelijkertijd klaar op zijn buik.
    Ondeugend en dronken dat ik was, boog ik voorover en likte al het witte spul van zijn buik en slikte het door.
    Ik grijnsde, trok mijn boxer en andere kleren aan en gooide de condoom in de prullenbak.
    Het briefje van vijftig legde ik op het nachtkastje en drukte mijn lippen op de zijne, wachtte niet op ook maar enige toestemming en niet veel later voelde ik zijn tong. Even speelden onze tongen met elkaar en ik eindigde de zoen.
    'You were amazing', fluisterde ik met mijn hand op zijn wang en streelde die.
    Daarna liep ik, zonder nog wat te zeggen, heupwiegend de deur uit. Op weg naar de Rainbow Rose.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Dat was een best lang stuk zeg (krul)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf