• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik ga even naar mijn kamer. De reactie komt daarna, want heb hier een boze moeder staan x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Jongens! Het spijt me zo erg, maar ik ga dlapen. Mijn batterij gaat leeg en mijn moeder heeft mijn oplader -.- ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    kom er nu aanstuur ik naar Lizz en kijk daarna Lou aan. 'Je bent soms gemeen ja maar heel vaak erg lief boobear' glimlach ik naar hem. Ik kijk hem aan en knik even, 'Ja je moet natuurlijk wel zorgen dat je er heel goed uitziet anders ga ik niet met je dansen' plaag ik hem en schud dan lachend mijn hoofd. 'Nee hoor Lou jij ziet er altijd goed uit' knipoog ik naar hem waarna ik grijns. 'Ik zou het proberen' zeg ik tegen Louis al weet ik niet of het ook echt gaat lukken. 'Ja dat weet ik wel Jim' mompel ik als hij zegt dat ze staat te wachten. Ik zet Louis met tegenzin van mijn schoot en sta op.
    'Goodbyeee
    baby you don't have to worry
    I be comming back for you, back for you,back for you, you'
    zing ik een klein stukje waarna ik naar Louis knipoog. Ik loop de deur uit en ga naar het park. Daar kijk ik een beetje om me heen om te kijken waar Lizz is

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 23:46 ]

    Elizabeth 'Lizz' Amy Michels

    Mijn mobiel gaat af, wat betekend dat ik een smsje heb. Ik zucht opgelucht als Harry instemt. Ik loop richting het park. Buiten begon het al richting de schemering. Waar zou ik overnachten? Ik weet het niet. Misschien kon ik op tijd de trein nemen naar mijn tante, maar zij zou me niet meer laten gaan. Of mijn vader? Nee, die zou mijn moeder wel hebben gebeld. Hotel? Ja misschen wel handig, wil ik de nacht overleven. Maar niet een te duur hotel, ik moet wel nog een tijdje wegblijven. In het park is het stil. Zwijgend ga ik op een bankje zitten en zet mijn tas naast me neer. Ik staar naar de eendjes in het water en veeg een plukje haar achter me hoor. Als ik gekraak in de verte hoor, draai ik me om. Ergns toch wel bang. Ik zucht opgelucht als ik Harry herken.
    'Harry!' Ik zwaai naar hem, zodat hij me ziet. En voor ecen lijkt er niks aan de hand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    ik hoor mijn naam en niet veel later kijk ik naar Lizz die op een bankje zit en ik loop naar haar toe. Als ik bij het bankje ben kijk ik er even aan en ga dan naast er zitten. ' heey' zeg ik en zoek daarna naar se juiste woorden. ' lizz, wat is er nou precies aan de hand? Ik snap het namelijk net echt, heb ik wat fout gedaan?' vraag ik en kijk eraan. Ik haal mijn hand door mijn haar en zucht even. Ij wil gewoon weten waarom ze zo reageerde en ze geen vrienden meer wilt zijn, ik dacht namelijk dat we beste vrienden waren maar nu blijkbaar niet meer..

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte onschuldig terwijl ik Harry aankeek. 'Klinkt een beetje als jou. Vooral nu ben je gemeen met die bijnaam.' Zei ik met een lieve glimlach aangezien het niet helemaal waar was. Mijn ogen werden groot bij zijn woorden. 'Dan moet ik echt op gaan schieten, want wil natuurlijk wel met je dansen.' Zei ik zo serieus mogelijk al wist ik dat hij me plaagde. 'Dan kan je helemaal niet weten, want je hebt me alleen in een zwembroek gezien.' Een onschuldig grijns lieten mijn woorden alleen maar versterken. 'Goed, want ik wil een vrolijke Hazza.' Een klein pruillipje verscheen toch bij mij toen hij me naast zich neerzette. Alleen dat het met tegenzin was, maakte het al beter. 'Nog zoveel. En sowieso moeten streepjes in de kleding zitten zitten.' Zei ik tegen Jim terwijl ik zwaaide naar Harry. 'Bye darling.' Zei ik. Zijn stem klonk zeker ook niet verkeerd en de tekst liet me met een licht dromerige blik zijn kant opkijken. Toen Harry weg was, richtte ik mijn aandacht op Jim. 'Klaar voor een zoektocht?' Vroeg ik lachend en viste mijn telefoon snel nog uit mijn broekzak. You don't know how much you mean to me. And good luck x Eigenlijk wilde ik Boobear erbij zette, maar verzond het zo naar Harry. Hij wist toch wel hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 0:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth 'Lizz' Amy Michels

    Harry komt naast me zitten en zwijgend kijk ik hem aan. Ik haal mij schouders op en bijt op mijn lip. Ik staar naar mijn schoenen en zak onderuit. 'Ik heb ruzie met Mika,' mompel ik. 'Je weet wel, ze was mijn beste vriendin,' mompel ik zachtjes en kijk Harry aan. 'En ik... Nou ja... Ik had het niet van jouw verwacht, dat je op jongens valt, bedoel ik. Je was altijd met meisjes bezig, had elk weekend wel een ander. Nou ja, dat is overdreven, maar toch.' Ik kijk harry aan. 'En nu blijk je opeens een vriendje te hebben.' Ik speel wat met mijn armbandje en bijt hard op mijn lip. 'Je hebt niks fout gedaan Harry. Ik weet niet wat er met me is.' Ik wil niet geloven wat er is... Dat kan ik niet. Ik kan niet verliefd zijn op hem, dat kan niet. Er was maar een manier om er achter te komen of het echt zo is, maar die manier kan alles verpesten. Onze vriendschap, als ik die al niet verpest had en alles er om heen. Maar ik ging toch weg, dus wat maakt het dan uit. Soms moet je risico nemen, toch? Langzaam kijk ik omhoog naar Harry. Mijn blik blijft even hangen bij ziin lippen, voorsat ik hem aankijk. Dan, zonder dat ik besef wat ik doe, kus ik hem. Ik kus mijn beste vriend. Waar ben ik mee bezig? Verward staar ik Harry aan. 'Sorry... I- ik weet niet wat er met me aan de hand is...' Ik trek me vlug terug en staar voor me uit. Ik was bang voor Harry ziin reactie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    Als ze zegt dat ze ruzie heeft met Mika knik ik even, dat is rot voor der maar waarom doet ze dan zo naar mij toe dat snap ik niet? ' ja ik ken der wel' reageer ik, ze had wel is wat verhalen verteld maar nooit had ik er ook echt gezien. 'doe je daarom zo omdat je het niet verwachten? Ik heb wel is met meer jongens gezoend hoor, want ik ben nu al eventjes bi' zeg ik en kijk eraan, ik kan wel begrijpen dat het raar voor der is maar ja.ik kijk eraan en knik even, ' ik wil gewoon dat het weer goed is' mompel ik en kijk eraan.Ineens voel ik haar lippen op de mijne en schik van haar actie en daarna trek ik me gelijk terug,'wat doe je?!' zeg ik en kijk er raar aan.ze weet toch dat ik wat met Louis heb waarom zoent ze me dan? Of naja wat met Louis heb, dat denkt zij en het is half zo. Überhaupt waarom zou ze dat doen? Wacht was dat het misschien, is ze verliefd en was ze daarom boos of eigenlijk teleurgesteld. ' Lizz' zucht ik en kijk eraan. ' je bent een leuk meisje, maar ik ben niet verliefd op je' mompel ik en kijk eraan. Ik hoor mijn mobiel afgaan en kan het niet laten te kijken, ondanks het slechte moment. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en heel gauw typ ik terugyou mean even more to me and thank you x ik stop gelijk mijn mobiel weer weg en kijk Lizz aan.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 9:34 ]

    [Ik reageer na school]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [bleg school ik heb nog een week vakantie]

    Louis Tomlinson
    Ik wiebelde iets heen en weer terwijl ik me weer achterover op de bank liet vallen. Al was het iets dat moest, vroeg ik me toch af of het wel zo'n goed idee was om Hazza die kant op te laten gaan. Maar ja, ik moest me niet druk maken en daarbij had ik de tijd om me om te kleden. Tenminste als Jim zover was, om me de weg te wijzen en te helpen. Mijn telefoon ging af en pakte deze. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik de afzender zag. Natuurlijk was het Hazza. Mijn vingers vlogen over het scherm en vormde een nieuw antwoord. How do you know that so sure? I already miss you and your arms around me, Hazza. No thanks darling x


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [bleg school ik heb nog een week vakantie]


    ( Inderdaad)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb Haz & Lou totaal niet meegelezen dus ik snap er niks van. Hoort dat allemaal bij hun weddenschap, of is die nu al verbroken? ô_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hoort erbij]

    [Die zijn echt goed]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."