• De stelling van deze week luidt:
    Doen aan sociale netwerksites maakt je sociaal

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee :'D
    Ik ben juist minder sociaal.


    •*• Lululu •*•

    Ook zeer oneens, want sociaal betekent juist voor mij met echte mensen en via een schermpje op de computer

    Mij maakt het wel socialer. Op internet praat ik tenminste tegen mensen. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee. Tuurlijk kun je contact hebben met mensen via internet. Maar als ik achter de laptop zit, zit ik nogal in mijn eigen wereldje, waardoor ik mijn ouders vaak gewoon niet hoor wanneer ze wat vragen, omdat ik doppen in m'n oren heb. En daar komen dan vaak humeurige reacties uit voort, van mijn ouders én mezelf.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 15:01 ]


    You are beautiful, you are love.

    Oneens, lekker onpersoonlijk! :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lol? De stellingen worden steeds dommer, net zoals de vorige: 'Mensen zijn te goedgelovig.'
    No, just no. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Chekhov schreef:
    Mij maakt het wel socialer. Op internet praat ik tenminste tegen mensen. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oneens, real life contacten zijn veel beter
    Al hoor je me niet zeggen dat social media slecht is, bijvoorbeeld om contacten te onderhouden met mensen die heel ver weg wonen of inderdaad af en toe nieuwe mensen te ontmoeten.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oneens. Sociale mensen zijn dat ook op social media, minder sociale mensen zullen er weinig socialer van worden. Maar, mits goed gebruikt, kan het best helpen sociaal te doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nope.
    Het ligt eraan hoe je ermee omgaat, als je iedereen uitscheld ben je juist niet sociaal lijkt mij.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    niet echt hahaha, oneeens

    Cloelia schreef:
    Oneens. Sociale mensen zijn dat ook op social media, minder sociale mensen zullen er weinig socialer van worden. Maar, mits goed gebruikt, kan het best helpen sociaal te doen.


    26 - 02 - '16

    No, dus echt niet!


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Nee, hoe langer je achter je computer zit, hoe meer je je afsluit van je sociale contacten in real life. Dus veel socialer zal het je niet maken. Ofja, zo denk ik dan. c:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 19:50 ]


    Live as if you would die tomorrow, learn as if you were to live forever'

    Je bent wel overal van op de hoogte wat er gebeurt, maar het initiatief om sociaal te zijn is erg, erg, erg laag.


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell