• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Meiden avond?]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Na 10 uur waren we naar de club gegaan die Andrew me had gewezen. Het was er binnen op zich erg gezellig, maar wel heel druk. Toch kon het me weinig boeien. Zeker na een paar biertjes kon het me niets meer schelen. Ik stond vrij dicht tegen Zayn aan, met mijn 5e biertje in de hand. Ik keek wat rond. Dit was een bar waar ik wel eerder was geweest, maar wel heel lang geleden. Toen nog met mijn toenmalige vriendinnetje, Andrew, zijn vriendje en nog een paar vrienden en vriendinnen. Hier maakten ze geen verschil of je met een jongen of een meisje was, dat was erg prettig. Ik dronk mijn glas leeg en keek Zayn in de ogen. "Wil je dansen?" Ik kon het zeker niet, maar zeker nu met wat alcohol op vond ik het wel leuk. Ik pakte zijn handen en trok zachtjes. Ik voelde me lekker. Mijn verwarring was groter dan ooit, maar ook dat duwde de alcohol weg. Ik was er wel blij om. Even geen zorgen, maar wel plezier. En hopelijk zou ik als ik niet te veel dronk alles morgen nog weten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Inmiddels al aardig dronken sta ik tegen Louis aangeleund met een biertje in mijn hand. Ik neem er een paar grote slokken van en kijk dan naar Louis. Ik druk een kus op zijn wang en pak dan zijn hand vast. 'Gaan we weer dansen?' vraag ik hem met een glimlach terwijl ik hem ondertussen naar me toetrek en mijn arm om zijn middel leg. Ik druk een kus op zijn lippen en laat hem daarna los. Ik loop naar de dansvloer al gaat het lopen al wat moeilijker dan eerst. Vrolijk begin ik te dansen terwijl ik wacht op Louis die ik nog steeds kan zien.

    Jim Edward Styles

    Nadat ik naar huis ben gegaan en me heb omgekleed neem ik Niall mee naar de club waar Hazz en Louis nu ook zijn. Ik wil zo graag een drankje maar dat kan niet want ik ben de bob.. En ik kan niet meer terug want Hazz is al dronken en de anderen volgens mij ook. Gedver ze stinken naar alcohol. Tjah ik wou ook is een keer dronken zijn maar ik mag dat nooit nou ja mag? Wil eigenlijk. Ik zie hoe Hazz danst en ik begin ook maar te dansen op een liedje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Llamarmy schreef:
    [Meiden avond?]


    [Ik vind het best!]


    Reality's overrated.

    Zayn malik
    Ondanks de wat slechte start had ik het me nu ontzettend naar mijn zin.De club waar we nu waren was nieuw voor me, maar dat was alleen maar goed. mijn vrienden zouden hier sowieso niet komen, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. ik goot de laatste laag bier naar binnen en zetten mijn lege glas op de bar. Als je de twee bier van bij het cafe meetelde, was dit mijn zevende geweest, dus echt nuchter was ik al niet meer. ik kon Liam zijn lichaamswarmte bijna voelen, maar ik vond het prettig. Ik vond heel Liam zijn aanwezigheid prettig. Hij dronk ook zijn glas leeg en keek me recht aan. De grijns die op mijn lippen lag verdween en snel schudden ik mijn hoofd. Maar Liam pakte mijn hand en trok er zachtjes aan. 'Ik kan niet dansen.' Piepten ik zielig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry, vader was weer bij ons dus ik was weg. Wat heb ik gemist? Hoe laat is het nu?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    Ik had moeite om rechtop te blijven staan, omdat ik net als Harry al aardig dronken was, maar ook omdat Harry tegen me aangeleund stond. Mijn aandacht was meer bij Harry dan bij iets anders en pakte met een onschuldige blik in mijn ogen het biertje uit zijn handen. Mijn excuus was dat mijn glas leeg was en ik geen zin had om weer nieuwe te halen. Maar zeker ook dat het eerlijk was om samen te delen, aangezien hij net alweer een paar slokken ophad. Een giechel verliet mijn mond waardoor ik op een verliefd schoolmeisje leek, maar het deerde me deze keer niet. Ik knikte als antwoord op zijn vraag en drukte nog een klein kusje op zijn neus. Veel meer tijd om iets te doen of te zeggen, had ik niet, want Harry liep alweer naast de dansvloer. Ik volgde hem, alleen moeilijker dan eerst. Ik wankelde dan ook verschrikkelijk. Gelukkig kwam ik wel zonder problemen en moeite bij de krullenbol aan. Deze keer sloeg ik mijn armen rond zijn middel en drukte een kusje op zijn lippen voor ik ook vrolijk begon te dansen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik zie Jim ook dansen, waarom danst die niet samen met Niall? Das toch veel leuker? Ik sla mijn armen rond Louis nek terwijl ik rustig veder dans. Ik glimlach door het kusje en begin daarna net als hem weer vrolijk te dansen. 'Ik krijg nog een drankje van jou' zeg ik daarna in zijn oor omdat hij de mijne net gestolen had. Ik druk een kusje vlak achter zijn oor en kijk hem daarna even onschuldig aan. Ik trek Louis tegen me aan en grijnzend begin ik tegen hem aan te dansen. Deze avond was echt geweldig, ik had aardig wat op maar dat maakt me helemaal niks uit. Het was nu alleen maar leuker door die alcohol.

    Jim Edward Styles

    Pff dit lukt me echt niet.. Als ik met Niall ga dansen dan voelt het niet goed. Ik stop met dansen en ga zitten op een stoel. Waarom overkomt mij dit nou weer ? Ik wil een echte relatie met iemand en niet een stomme nep weddenschaps relatie. Maar ik mag en kan niet opgeven . Ik moet verder voor Niall. Ik sta op en bestel een cola. Opeens voel ik 2 armen om me heen . ''Niall ?'' vraag ik . '' Nope'' zegt iemand .. Het is een mannelijke stem . Ik draai me om en opeens staat er een super knappe jongen voor me . '' Heey '' zei ik terwijl ik bloosde '' Heey '' zei hij terug . '' Zin om te dansen ?'' vraag ik '' Sure!'' zei hij. Dit was zo fout maar ja een keertje met iemand anders dansen kan toch geen kwaad ? Teminste niet dat de weddenschap dat verloren is .. Hoop ik . Na een tijdje met hem gedanst te hebben komt hij steeds dichter naar mij. Niet veel later zitten onze lippen op elkaar geplakt..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik nam nog een laatste slok en duwde het lege glas bij een voorbij lopend iemand in zijn handen. Daarna richtte ik me op Harry die zijn armen al rond mijn nek had geslagen. De glimlach en Harry zelf, zorgde ervoor dat ik toch weer doorging met kusjes in zijn gezicht drukken. Het duurde alleen niet lang voor ik de jongen weer onschuldig aankeek. 'Ik heb daar toch geen reden voor?' vroeg ik en drukte als laatste nog een kusje op zijn lippen. Daarbij vond ik dit leuker om het goed te maken. Iets dichterbij ging ik tegen de jongen aanstaan en giechelde zacht. 'Lou kan het wel een weekje met Hazz uithouden hoor. Reken er wel op dat ik jou claimen ga.'Dat Harry me dichter tegen zich aantrok, gaf mij weer de kans om vrolijk door te gaan met mijn eerdere bezigheid. Mijn lippen drukte ik in zijn nek terwijl een grijns op mijn gezicht niet te missen was. Langzaam danste ik ook weer verder en kon niet ontkennen dat deze dag alleen maar beter werd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Louis begint nogal klef te doen en kusjes te drukken op mijn gezicht en ik lach alleen maar een beetje. 'ooh daar heb je wel een reden voor, je steelt me drankje net' lach ik maar ondertussen gaat mijn blik naar wat achter Louis gebeurt. Wat? Jim kust een andere jongen? Hoe kan hij nu die met Niall heeft. Dat ging die thuis nog te horen krijgen. Nu ging ik niet naar hem toe want Louis was veel te leuk om te verlaten. ' En Hazz ook wel een weekje met jou, makkelijk. En ik ben toch allang door jou geclaimd' grijns ik en die wordt alleen maar breder door de kusjes in mijn nek. 'Lou' zeg ik lachend en kijk hoe hij uiteindelijk weer begint te dansen. Ik grijns en schuur even kort met mijn lichaam tegen het zijne.

    Jim Edward Styles

    Ik voelde hoe er allemaal blikken op mij gericht waren . Hij kon zo goed zoenen! Maar Niall.. Ik kan hem niet zomaar verlaten. Ik liep weg bij de jongen '' Het spijt me Niall'' zei ik tegen Niall.. Ik keek naar de andere jongen . Hij was zo knap. Maar ik wil niet verliezen . Ik moet door gaan met de weddenschap. Ik liep weer naar de bar en bestelde EEN ! shot. Toen ik die op had liep ik weer de dansvloer op en begon weer te dansen . Ik kan die blik van Hazz maar niet uit mijn kop krijgen.. Ik weet zeker dat als we straks thuis zijn dat ik een hele preek krijg. Maar gelukkig was hij nu alleen maar bezig met Louis en was hij morgen dit al weer vergeten teminste dat hoop ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik hem zijn glas ook leeg zag drinken. Ik dronk mijn laatste slok weg en pakte grijnzend zijn beide handen. Ik trok zacht aan zijn armen. Hij was ook niet zo nuchter meer, al viel zijn antwoord me wel tegen. "Ik ook niet. Kom dansen." Ik glimlachte scheef. Opeens voelde ik een hand op mijn schouder. Ik draaide mijn hoofd en zag Andrew. Ik grijnsde naar hem. "Hey Drew." Hij keek naar me en toen naar Zayn. "Zozo, overgestapt naar het betere geslacht? Maak ik nu ook een kans?" Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. "Sorry Drew. Alleen Zayn. De rest heeft geen kans." Hij grinnikte ook. "Nou, succes man." Met die woorden liep hij weer weg en ik draaide me weer naar Zayn. "Sorry, een vriend van me die hier vaak komt. Let niet op hem. Hij heeft wat eigenaardigheden." Ik trok nog eens aan zijn armen. "Kom. Of wil je er iets voor terug?"

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 22:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Een grijns krulde zich rond mijn lippen en keek Harry met twinkelende oogjes aan. Ik ging niet te lang door me mijn acties, dus schudde maar weer mijn hoofd. 'Ikke lege handjes hebben en niets stelen. Het is mijne dubbelganger vast geweest.' Zei ik als een klein kind en volgde toen kort zijn blik. Ik kon alleen niet al te helder meer denken, om mee te krijgen wat er nu eigenlijk aan de hand was. Het zal allemaal wel goed zijn. 'Hazz had dat anders toch ook gemoeten. Maar ik ben nog niet zo makkelijk hoor, want word afhankelijk van je. Maar dat is altijd bij de mensen van wie ik hou, maar jij blijft een bijzonder verhaal.' Glimlachte ik liefjes en knikte. 'Wacht nu maar af. Het word nog erger.' Een laatste keer drukte ik mijn lippen in zijn nek. 'Ja?' Vroeg ik en danste weer vrolijk verder. Het was al snel dat ik mijn mond weer opentrok. 'Hazz is eigenlijk net zo erg hoor.' Zei ik met een ondeugende grijns en mijn blik die uitstraalde dat de jongen nog niet van me af was met mijn acties.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer