• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op, ' Dan had je wat anders moeten verzinnen' grinnik ik. ' Ja dat komt heel goed uit want zo hoeven we geen discussie's te hebben' glimlach ik. ' Dat gaat dus echt wel gebeuren, want ik wil dit wel vaker zien, dus het gaat wel gebeuren' grijns ik. Als Lou het echt niet wou zou ik het natuurlijk niet doen maar zo erg vindt die het nou ook weer niet denk ik. Ondertussen wordt mijn shirt ook uitgetrokken en ik kijk Louis aan. ' En bevalt het?' vraag ik hem lachend waarna ik mijn armen om zijn sla en dit keer een kusje op zijn neus druk. ' Nou bedankt Lou' glimlach ik en volg zijn vinger die over mijn tatoeage gaat. Mijn lippen vinden de zijne weer en ik lik even over zijn lip heen.

    Jim Edward Styles

    Ik weet zeker dat ik morgen nou ja over een paar uur een preek zal krijgen van Hazz.. Over mijn zogenaamde vreemd gaan. Ik kan dat stomme weddenschapsgeheim niet meer bewaren! Het moet eruit! Zou ik het Harry vertellen .. Of toch Louis .. of helemaal niemand .. Ik liep naar de badkamer draaide de douche aan en deed mijn kleren uit. Bleagh ik zag er niet uit. Ik lijk wel een verzopen kat. Ik sprong onder de douche en begon little things te zingen. Elke keer als ik dat liedje hoor komen de tranen in mijn ogen . Ik pakte de shampoo fles en deed wat spul in mijn haar. Na dat ik het had uit gewassen . Poetste ik mijn tanden. Na alles gedaan te hebben sprong ik uit de douche droog me af en deed mijn kleren aan. Tijd voor wat leuke muziek. Ik stopte een cd´tje van Louis erin.. Ja ik had alle liedje van hem gedownload.. Nou ja het waren er maar 5 maar alsnog ik vond ze echt super mooi!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Danosaur schreef:
    Zayn Malik
    Ik trok mijn lip naar onder en keek Liam met een pruillip aan. 'Nou, als dat de enige reden is.' Mijn gezicht veranderde al weer snel in een glimlach en ik haalde mijn schouders op. 'Krijg je toch.' Zei ik met een engelengezicht. Tenminste, als ik niet tot ergens dik in de middag bleef slapen. Ik was iemand die heel de dag kon slapen en dan nog moe kon zijn. Maar nu niet. Nu was ik springlevend. Mijn hart klopte in mijn keel en rustig kuste ik hem. Ik had dit totaal niet aan zien komen. Vanochtend had ik nog gedacht dat ik dit wel even deed. Liam om mij. Vinger zou winden en hem verliefd laten worden, zodat ik daarna met opgeheven hoofd weg kon lopen. In plaats daarvan was ik degene waarvan de knieën het bijna begaven. Ik wilde meer, maar ondanks de drank, wilde ik nog altijd niet te hard van stapel lopen. Want ik was nog altijd bang voor zijn afwijzingen.


    Liam Payne
    Ik glimlachte en streek zacht over de wang van zijn engelengezichtje. Hij was zo lief. Ik was alleen zo bang dat ik veels te laat wakker zou worden. Dat deed de alcohol namelijk nog eens met me. Ik streek over zijn borst. "Wil je nog meer doen vanavond? Of blijven we een beetje falend dansen en biertjes drinken?" Niet dat ik het erg vond. Ik vond het juist wel erg leuk zo met hem. Maar misschien had hij plannen. Niet dat ik echt al mijn barrières al over was, maar dit geflikflooi kon ik zeker wel tegen, of misschien zelfs iets meer van hebben. Ik leunde naar hem toe en kuste zijn wang. Hij was zo lief en kusbaar. Ook dat hij het voor mij rustig aan wilde doen. Dat was zo schattig en ik waardeerde het heel erg. Ik had me geen beter iemand kunnen wensen. Misschien wel om de weddenschap te kunnen winnen, maar niet om dit soort dingen mee te doen. Ik voelde me echt goed en geweldig rond hem en ik hoopte vurig dat hij hetzelfde zou voelen voor mij.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik schudde mijn hoofd en drukte een klein kusje op de jongen zijn neus. 'Nee, daar ben ik te lui voor.' zei ik lachend. 'Hazzje, we krijgen ook geen discussies, want als dat wel zo is klopt er iets niet.' zei ik. 'Als je met iets heel goeds komt, ga ik het misschien nog eens overwegen.' zei ik met een lichte grijns, wetende dat het de jongen toch wel ging lukken. Daarbij wilde ik dit uitzicht ook wel vaker hebben, maar wist dan wel weer hoe Harry kon zijn. Zijn shirt legde ik bij de mijne neer en knikte gelijk bij zijn vraag. 'Het bevalt me heel goed.' antwoordde ik onschuldig, maar met een brede glimlach. Ik schoof iets naar voren toe en deed moeite om ook weer niet een kusje op zijn neus te drukken. 'Geen dank, Hazz. Het is de waarheid.' zei ik waarna ik weer opkeek. Een zachte zucht verliet mijn mond, alleen grijnsde alleen al snel weer. 'Ik wil naar huis, Hazzie.' murmelde ik zachtjes tegen zijn lippen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik haalde langzaam mijn schouders op en haalde mijn schouders op. 'Had niet echt meer plannen.' Gaf ik eerlijk toe. Ik pakte mijn glas weer van de bar en dronk hem leeg. Ik zetten het glas weer neer en sloeg nu ook mijn andere arm om Liam zijn middel. 'Jij wel dan?' Vroeg ik. Ik beet op mijn lip en lachte onschuldig. Misschien dat ik zo even wilde roken, maar dat stelde ik het liefst zo lang mogelijk uit, Totdat ik er echt naar zou verlangen. Maar voor zolang ging het nog goed. Liam lijden me goed af. En als ik moest kiezen tussen roken of Liam kussen, was de keuze snel gemaakt. 'Als je me maar niet weer laat dansen.' Grijnsde ik en ik bewoog ons even grinnikend heen en weer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte en keek hoe hij dronk. Een avondje zonder verdere plannen kon ook heel erg rustgevend werken. Ik glimlachte toen hij zijn tweede arm ook om me heen sloeg. Ik nestelde me wat dichter tegen hem aan. "Eigenlijk niet nee. Ik vind het wel prettig zo." Ik zag hem op zijn lip bijten en ging zacht met mijn vinger over zijn lip. "Niet doen." zei ik zacht. Ik legde mijn handen nu om zijn nek en bewoog zacht met hem mee. "Als je dit geen dansen noemt, dan zeker niet, of je moet me echt lam voeren." Ik glimlachte en gaf hem zacht een kus waarbij ik kort en zacht op zijn lip beet. Snel liet ik zijn lip weer los. Mijn wangen werden knal rood, gelukkig was het licht niet slecht, want dan kon hij het niet zien. Ik trok even later ook helemaal terug om mijn hoofd in zijn nek te verbergen, gewoon omdat het goed en veiling voelde.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    ik staarde Liam aan en rillingen liep over mijn rug toen hij met zijn vinger mijn lippen streelden. Goede rillingen. ik schudden even lachend mijn hoofd. 'Nee hoeft niet.' Ik wilde niet meer dansen. Zoals we nu stonden vond ik meer dan prima. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en even stond ik verbijsterd toen hij in mijn onderlip beet. Het was zachtjes en heel kort. Voor ik er ook maar op kon reageren waren Liam zijn lippen al weer weg en keek ik hem grijnzend aan. Snel verborg hij zijn hoofd ik mijn nek en ik sloot even mijn ogen. Deze avond was meer dan perfect en ging veel verder dan mijn verwachtingen. Ik trok hem dicht tegen me aan en kantelde mijn hoofd iets, zodat hij op die van hem lag. Ik wist niet wat de verdere nacht nog ging brengen, maar hij kon nu al niet meer stuk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Haast samen in combinatie iets teveel drank was zeker geen combinatie. Het zorgde ook wel weer voor grappige situaties en dat ik ook een knuffel aan de straatstenen kon geven. Iets wat minder leuk was, want vond het toch leuker om Harry een knuffel te geven. Nu liep ik dan ook merendeel van de tijd tegen Harry aangeleund en wist zeker dat we gewoon zo scheef, als ik weet niet wat, liepen. Zeker omdat ik ook niet meer op de weg lette, maar bezig was met kusjes aan Harry geven. Voor mijn gevoel duurde het echt te lang liepen we mijn straat in en duurde het nog langer voor we bij mijn huis aankwamen. Toch kwamen we daar nog redelijk snel aan en zocht naar mijn sleutels. 'Hazza.' piepte ik zielig toen ik deze niet gelijk kon vinden. 'Je leid me af.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    Louis Tomlinson
    Haast samen in combinatie iets teveel drank was zeker geen combinatie. Het zorgde ook wel weer voor grappige situaties en dat ik ook een knuffel aan de straatstenen kon geven. Iets wat minder leuk was, want vond het toch leuker om Harry een knuffel te geven. Nu liep ik dan ook merendeel van de tijd tegen Harry aangeleund en wist zeker dat we gewoon zo scheef, als ik weet niet wat, liepen. Zeker omdat ik ook niet meer op de weg lette, maar bezig was met kusjes aan Harry geven. Voor mijn gevoel duurde het echt te lang liepen we mijn straat in en duurde het nog langer voor we bij mijn huis aankwamen. Toch kwamen we daar nog redelijk snel aan en zocht naar mijn sleutels. 'Hazza.' piepte ik zielig toen ik deze niet gelijk kon vinden. 'Je leid me af.'


    Harry Styles

    Wankelend lopen Louis en ik over straat eb ik moet echt moeite doen om te blijven staan. Dat Louis me de hele tijd kusjes geeft vindt ik alleen maar leuk. Daarom doe ik ook hetzelfde bij hem. We komen eibdelijk bij Louis huis aan, misschien duurde het niet zo lang maar ik was ongeduldig. Ik begin te lachen door Lou, duidelijk dat die ze sleutels niet kan vinden. 'kan er ook niks aandoen dat jij mij zo interessant vindt' giechel ik en ga daarna achter hem staan, dicht tegen hem aan. ' ik zoek ze wel voor je' grijns ik en plaatst mijn handen op zijn bortskas. Ik laat ze langzaam naar beneden glijden en dan zijn zakken in waar ik zijn sleutel vindt en deruit vis. ' kijk! Al gevonden'

    Jim Edward Styles

    Terwijl ik muziek luister hoor ik gesleutel aan de deur.. Ik denk dat het Louis en Harry is.. En nu komt het. Ik word denk ik naar beneden geroepen en dat krijg ik een hele preek . Over mijn zogenaamde relatie. Men ik wil het zo graag vertellen dat het niet echt is.. Ik realiseer me dat ik Niall alleen heb achter gelaten in die club KUT! ´´ Niall het spijt me dat ik je heb laten staan x Jim´´ dat stond in het smsje dat ik naar hem stuurde, Hoe kan ik dit nou ooit goed maken ?
    Ik denk dat Louis en Hazz nog dronken zijn. En als Hazz dronken en boos is gebeuren er de meest raarste dingen . Moet ik alvast naar beneden lopen ? Nee dat durf ik niet .. Want ik ben Jim de scheiterd...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij zei dat hij hier meer hoefde te dansen. Ik vond het wel fijn. Ik kuste hem en beet toen heel erg zacht voor een paar miniseconden in zijn onderlip. Al snel liet ik die weer los en niet veel later haalde ik mijn lippen helemaal van de zijnen. Mijn hoofd was knal rood. Ik verstopte het snel in zijn nek. Ik ademde weer een keer diep in en relaxte direct. Ik voelde hoe hij me dichter tegen zich aan trok en nam nog een stapje dichterbij. Ik voelde zijn hoofd op de mijne en zuchtte gelukzalig. Zo kon ik echt tijden blijven staan. Ik sloot mijn armen nog iets strakker om zijn middel en bleef zo met gesloten ogen om hem heen staan. "Ik heb volgens mij verloren" fluisterde ik zacht in zijn oor. Zelfs daar had ik geen spijt van. Ik wilde niet tegen Zayn liegen en zeker op dit moment was het helemaal waar.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik, Zayn Malik, die normaal gesproken op dit tijdstip, straalbezopen was en iedereen pakte die hij pakken kon. Stond nu als een klein jongetje tegen Liam aangeplakt. Alsof ik mezelf helemaal verloren had. maar ik had me nog nooit zo fijn gevoelt. Nog nooit zo rustig en echt. ik schaamde mezelf ervoor. ik schaamde me voor het feit dat ik het er moeilijk mee had om mezelf te zijn bij mijn vrienden en altijd moest stoer doen, terwijl ik mezelf helemaal blootgaf aan de eerste de beste jongen waar ik een weddenschap mee moest doen. Ik wist ook wel waardoor het kwam, maar het was oneerlijk. Mij hart leek het bijna te begeven bij het gefluister van Liam. 'Ik weet wel zeker dat ik verloren heb.' Fluisterde ik net zo stil terug.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik trok een pruillipje toen Harry begon te lachen en ging ondertussen gewoon door met zoeken. Waarschijnlijk was ik gewoon te ongeduldig, want ze moesten in mijn broekzak zitten. 'Hazza is ook heel erg interessant. Als je dat nu nog niet doorhad, dan klopt er iets niet.' giechelde ik zacht en de twinkelde blik in mijn ogen door zijn woorden was niet te missen. Expres stapte ik nog een stap naar achter om dichter tegen de krullenbol aan te staan. 'Je doet je best maar.' grinnikte ik en sloot heel even mijn ogen. Ik glimlachte bij het voelen van zijn handen die langzaam via mijn borstkas naar mijn zakken gleden. Al snel beet ik kort op mijn lip, want wist dat we nog heel even geduld moeten hebben. Gelukkig had Harry wel mijn sleutels gevonden en ik griste deze uit zijn hand. Heel even draaide ik me om, om een kus op zijn lippen te drukken. Daarna draaide ik me gewoon weer terug en deed de deur open. Harry trok ik mee naar binnen, om de deur daarna weer dicht te gooien en Hazza er tegenaan te duwen. Mijn handen plaatste ik naast zijn hoofd terwijl het onschuld van mijn gezicht af te lezen was. 'Dankjewel voor het vinden. Maar zeker ook de afleiding waar je steeds voor zorgt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik reageer weinig. Broer heeft een ongeluk gehad en ligt nu in coma.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jemig Brooke! Wat is er gebeurd?]


    Reality's overrated.