• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik beet weer op de binnenkant van mijn wang. Ik wist gewoon dat deze helemaal kapot zou zijn als dit nog langer zo door ging. Langzaam haalde ik mijn schouders op. 'Omdat.' Ik viel weer stil en sloeg mijn ogen neer. 'Ik wil je niet van je vrienden en familie weg houden, als hun problemen hebben. Ik zou het begrijpen als je bij ze wilt blijven nu.' Mompelde ik zachtjes. Niet dat ik wilde dat Liam me hier alleen achter zou laten. Maar ik zou het wel begrijpen. Al leek hij toch terug naar binnen te willen. Ik knikte langzaam. 'Je bent geweldig, weet je dat.' Heel even twijfelende ik, maar drukte uiteindelijk toch een heel klein kusje op zijn mondhoek, waarna ik hem toch mee naar binnen nam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek hem aan. Hij leek erg lang naar woorden te moeten zoeken. Opeens kwam er een omdat en toen viel er weer een stilte. Bij zijn zachte gemompel schudde ik mijn hoofd. "Dat helpt nu toch niet. Mika zit bij een of ander vreemd joch en Aurrisea is nu te erg over haar touren om iets mee te beginnen." Ik trok even zacht aan zijn hand. "Kom." Ik glimlachte en bloosde bij zijn woorden, wat alleen maar erger werd toen hij een kusje op mijn mondhoek drukte. Het voelde prettig. "Nee, jij bent geweldig." Hij had ook gewoon weg kunnen zijn gegaan toen de ruzie begon of niet kunnen voorstellen dat ik de date liet schieten. Ik liep met hem mee naar binnen. Daar leidde ik hem naar het tafeltje naast het podium. Daar hield ik de stoel voor hem uit. "Beste plek van het huis." Ik wenkte Thomas vanuit de keuken. Hij zou Zayn goed bedienen. Zeker ook omdat ik zijn vriend was.


    Bowties were never Cooler

    [Nu moet ik twee reacties plaatsen, maar ze komen er zo aan!]


    Reality's overrated.

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    "Waarom biedt je -je excuses aan?" vraagt Mika verbaast, met een zachte stem. Dat ben ik niet van haar gewend. Maar het is fijner, ze lijkt minder op Neije. "Ik bedoel maar," vervolgt ze. "Als iemand hier haar excuses moet aanbieden, ben ik het wel. Verwacht maar niet dat ik het ga doen want dat gaat me wat te ver. En je mag me toch niet. Misschien omdat ik jou niet geweldig vind maar laat dat even achterwegen. Dus, waarom zou je eigenlijk sorry zeggen?"
    Ik word een beetje rood, op dit soort momenten is het heel handig om Latina te zijn, want het valt bij mij een stuk minder op. Ik vraag me af wat ik nu moet zeggen. Zelfs Liam weet niet echt wat ik allemaal heb uitgespookt in het verleden.
    "Je lijkt gewoon zo veel op Neije," zeg ik, en besef dat ze geen idee heeft over wie ik het heb. "En... met die drank. Op de man die zich mijn vader durft te noemen." Ik ril bij de gedachten aan die enge man. "Kijk, ik heb heel veel problemen gehad, en nog steeds. Dat jij mij niet kon accepteren en dat jij zoveel herinneringen losmaakte, zorgde ervoor dat ik je gewoon niet mag, of wat dan ook."
    Ik zucht en neem nog een slok van de thee. Ik vind het bijna spijtig dat de thee niet echt heet is. Zodat ik me brand aan het glas. Maar de zelfbeschadiging had ik achter me gelaten, dacht ik, net als de rest. Maar dat valt weer zwaar tegen.
    "Ik ga niet vertellen waarom ik ben 'gevlucht' uit Italië en Spanje. Dat weet zelfs Liam niet. En nu ik het over hem heb." Ik kijk Mika aan vanonder mijn lange, dikke, donkere en gekrulde wimpers. "Liam is boos op me omdat wij altijd ruzie hebben. En hij heeft gelijk denk ik. Misschien kunnen we proberen minder vijandig te doen. En ik bedoel niet dat we meteen vriendinnen of wat dan ook hoeven te zijn, maar zijn vriend, of wat die Zayn dan ook is, wegjagen was nergens voor nodig. Dat vind ik, en ik hoop dat jij het er mee eens bent." Ik leun iets naar voren. "Ik heb trouwens evenveel schuld als jij, echt. Misschien ligt het wel bij mij, maar ik wil hier ook geen ruzie over maken. Je hoeft ook geen sorry te zeggen. Maar als we beiden een beetje normaal doen tegen elkaar zou dat wel fijn zijn. Voor Liam."
    Mijn handen trillen nog steeds, en hoewel ik duidelijk nog niet helemaal rustig ben, probeer ik normaal tegen Mika te praten. Wat half werkt.


    Reality's overrated.

    [Sorry, het stukje van Thomas zal niet erg lang worden :$]

    Thomas Jamie Lake

    Als het meisje, Aurrisea, ineens in paniek verdwijnt bedenk ik dat ik weer moet werken. Ik zucht en sta op. Meteen krijg ik een dienblad in mijn handen geduwd en een paar glazen. Die ik snel rondbreng. Ik ben ondertussen goed in dit werk geworden. Nou ja, wat je goed noemt. Ik ben aardig tegen de mensen en werk hard, zo ben ik. Dat ligt in mijn aard. Thomas de goedzak, zo noemen vrienden me wel eens. En dan lachen ze keihard om mijn 'bijnaam'. Ik zelf lach gewoon mee, beledigd voel ik me er niet door. Waarom zal ik?
    Ik word door Liam gewenkt als ik in de keuken sta, die met de jongen, die zonet ook eventjes aan de tafel zat, weer naar binnen komt. Ik loop naar ze toe. Terwijl ik nog snel een schaaltje gezouten pinda's neerzet bij het tafeltje naast dat van hen.
    "Kan ik iets voor je doen?" vraag ik met een beleefde glimlach, misschien klinkt het bekakt, maar het is nou eenmaal onderdeel van deze baan. En omdat ik alles zelf wil betalen heb ik het geld wat ik met dit werk verdien hard nodig.


    Reality's overrated.

    Mika Isobel Payne

    'Jij weet ook echt niet waarom ik je niet mag, hé?' mompelde ik. 'Nu is het tijd voor mijn verhaal. Jij gaat luisteren en maakt geen enkele opmerking om ik zeg het wél vanaf dat ik begon. Begon met drinken of wat dan ook' zuchtte ik. Na even denken begon ik te praten. 'Op mijn veertiende, twee jaar geleden, dronk ik al. Ik weet eigenlijk niet waarom, waarschijnlijk om erbij te horen. Nou, dat is me gelukt. Maar het was niet zo fijn meer. Tenslotte, ik was erg jong. En toen jij kwam, en beste vrienden met Liam werd..' Even stopte ik en haalde ik mijn schouders op. 'Liam keek ineens veel meer naar jou om. Jaloers. Dat was ik, ik was jaloers. Nu nog. Deels daarom begon ik meer te drinken. Uiteindelijk werd ik uit het huis gezet. Mijn ouders en zussen wilden niks meer met me te maken hebben, en gelukkig was Liam zo aardig om mij bij hem in huis te nemen en mijn voogd te worden. Ik hou echt zielsveel van hem, daarom doe ik zo. Nu hij ook aandacht aan jou besteedt, voel ik me steeds minder belangrijk in zijn leven. Jij hebt niks verkeerds gedaan, dus eigenlijk zou ik niet zo moeten doen. Alleen het is gewoon omdat ik als kind niet echt geliefd bij mijn ouders was probeer ik zo wel bij Liam te zijn. Hem niet teleurstellen, een leuk zusje zijn. Nu gaat dat steeds verder weg. Ik zoek aandacht bij iedereen nu, en dan in de slechte versie' vertelde ik grinnikend. 'Stel nou dat ik contact had met mijn zussen en mijn ouders. Dan zou ik echt niet gaan roken, of ook maar zoveel drinken. Eigenlijk komt het dus gewoon door mezelf. Het ligt heel erg ingewikkeld. Liam weet er niks van, maar ik ben niet echt van plan om hem het te vertellen. Dan krijg ik weer een preek over dat ik niet zo moet denken enzovoort. Alsof dat helpt' Een korte zucht verliet mijn mond. 'Ik ben door vooral dit al mijn beste vriendin zojuist kwijtgeraakt dus daarom doe ik nu nog wat erger. Maar we kunnen inderdaad wel wat aardiger doen. En misschien zoeken naar de juiste dingen zodat we niet elke keer zo over elkaar moeten praten' mompelde ik. 'Aangezien je nu in deze staat bent. Wil je anders op Liam's kamer slapen? Of wil je weer naar huis? Als Liam gewoon in zijn eigen bed wilt, kan je ook wel in mijn bed. Maar ik betwijfel of je dat wilt want het is waarschijnlijk heel verdacht dat ik nu ineens zo doe' Waar deze aardigheid vandaan kwam wist ik niet. Waarschijnlijk omdat het eruit was en Aurrisea nu wist hoe het zat, na een erg ingewikkeld verhaal wat zelfs ik niet echt snapte. Aurrisea kon gewoon in mijn bed slapen, dan sliep ik wel op de bank. Misschien ging ze zo weer naar huis, ze keek zelf maar hoe ze het wilde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 13:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Mika verteld haar hele verhaal, hoe alles zit. Ik voel me schuldig omdat ik alleen heb gezegd waarom ik háár niet mag, of mocht. En nog niet echt duidelijk.
    "Ik snap het wel, en ik weet ook wat alchohol met je doet. Mijn stiefvader is alcohollist. En hij had hier geen redenen voor, geen goede in ieder geval. Dat jij drinkt is begrijpelijk. En ik haat je daar echt niet om, hoor. Het is gewoon... Nou, mijn stiefvader is dus de reden dat ik niet drink. Of bijna niet. Hij had nogal losse handjes." Nu het uit mijn mond floept gaat er ineens een zware last van mijn schouders af. Toch wil ik niet opener zijn als dit. "Wat er allemaal gebeurd is -is een lang en niet erg vrolijk verhaal. Laat ik er maar op houden dat ik in een nogal foute gang belande. Er is gewoon veel mis gegaan."
    Mijn handen beginnen weer erger te trillen bij de herinneringen. Ik knijp mijn ogen stijf dicht. Ik bijt op mijn onderlip tot ik bloed proef.
    "Aangezien je nu in deze staat bent. Wil je anders op Liam's kamer slapen? Of wil je weer naar huis? Als Liam gewoon in zijn eigen bed wilt, kan je ook wel in mijn bed. Maar ik betwijfel of je dat wilt want het is waarschijnlijk heel verdacht dat ik nu ineens zo doe," zegt Mika.
    Ik knik dankbaar. Liever ga ik nu niet terug naar Maye, ze zal wel weer weg zijn. En sowieso voel ik me daar niet helemaal veilig, in tegenstelling tot hier. Eerlijk gezegd voelt het hier veel meer als een thuis.
    "Graag," zeg ik. "Ik zou graag hier blijven overnachten."

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 13:21 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Gelukkig kwam Thomas er snel aan. Ik haalde even een hand door mijn haren en draaide me van Zayn weg naar hem toe. "Wil je hem bedienen vanavond? Het is belangrijk." Ik keek even naar Zayn. "Doe maar dezelfde regeling als normaal." Die regeling was dat als ik hier met iemand kwam eten de kosten van mijn loon werden ingehouden. Ik had de laatste tijd weinig geld gebruikt, dus het kon wel. Ik klopte even op zijn schouder. "Thanks, Tommy." Daarna kroop ik als de wiedeweerga weer achter de piano en legde de volgende bladmuziek neer. "Sorry voor de onderbreking." zei ik voor ik I'll Be Waiting van Lenny Kravitz begon te spelen. Zo was ik weer echt in mijn element: Achter de piano zonder enige zorgen aan mijn hoofd. Zelfs dat ik nu liefdesliedjes aan het spelen was voelde niet vreemd. Ik keek even naar Zayn en glimlachte naar hem.

    [Fast Forward? Of niet?]


    Bowties were never Cooler

    [Waarom niet?]


    Reality's overrated.

    [Vind de rest het ook goed?]


    Bowties were never Cooler

    Sorry. was vannacht bij een vriendinnetje slapen en moest vandaag naar Leiden om haar vriend aan te moedigen bij de marathon daar.
    maar vooruitspoelen is goed. Wat word het nu dan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Maakt niet uit. Gezellig toch.

    Avond? Nacht?Als ze in de club zijn? De volgende morgen? Kiezen jullie maar]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 19:58 ]


    Bowties were never Cooler

    [vind nacht wel goed ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Euhh, nacht is prima. Ik weet alleen niet hoe het dan gaat met Aurrisea en Mika?]


    Reality's overrated.

    ( Ik leeeef weer! Nou ja, ik heb nog enorme hoofdpijn van gister, maar dat doet er niet toe.
    De nacht is inderdaad goed *O*)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer