• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Met grote glazige ogen keek ik Liam aan. 'Maar straks lach je me uit.' Toch schuifelde ik iets met hem mee toen hij aan mijn armen trok. Ik keek scheef naar de jongen die plots achter Liam verscheen en bleef hem stom aankijken. meteen schudden ik wilt mijn hoofd toen hij aan Liam vroeg of hij nog een kans bij hem maakten. maar al snel giechelde bij Liam zijn afwijzing. mijn kaken kleurde rood, door mijn stomme reactie, maar toch trok ik Liam meteen dichter naar me toe. Ik haalde langzaam mijn schouders op en keek hem met twinkelende ogen aan, toen de jongen weer weg was.
    Ik wilde al met hem meelopen, maar bleef al snel weer staan. Ik wilde maar al te graag iets terug. Ik trok Liam dicht tegen me aan en staarde hem aan. Ik wist ergens in mijn achterhoofd dat ik het beloofd had. Maar de alcohol maakte dat ik aandacht wilde. 'Kus me.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zag Zayn wat blozen toen ik terug keek. Dat was echt heel erg schattig. Ik stapte direct naar hem toe toen hij me dichter naar zich toe trok. Ik vond het heel prettig om zijn warmte tegen mijn lijf te voelen. Ik staarde terug in zijn donkere ogen, die nu echt helemaal zwart waren. Bij zijn voorwaarde dacht ik eigenlijk niet eens meer na, vreemd genoeg. Ik leunde naar hem toe en drukte zacht mijn lippen op de zijnen. Ze smaakten zoet en licht bitter door de drank. Erg vond ik het zeker niet. Ze waren ook niet heel zacht, maar ook dat kon me niets schelen. Ik trok zacht terug en trok nogmaals aan zijn armen. "Kom. Dan gaan we samen de dansvloer onveilig maken." Ik trok hem mee door de mensen naar een leger stukje waar ik een beetje raar heen en weer begon te bewegen. Waarschijnlijk zag het er echt hilarisch uit, maar ik voelde me geweldig met deze jongen voor me en dat mocht iedereen weten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    'Oeeh een dubbelganger hé? Stel me is aan hem voor dan want als die net zo knap is als jou wil ik die ook wel hoor' lach ik en steek even plagend mijn tong uit. Ik kijk Louis vrolijk aan en druk een kusje op zijn lippen. 'Geen probleem Hazz wil dat ook en ik ben ook echt niet makkelijk en dat lijkt me alleen maar leuk' grijns ik en haal mijn schouders een beetje op. Maakt mij het wat uit dat Louis afhankelijk van mij wordt, het zal waarschijnlijk wel meevallen en anders is het waarschijnlijk wel leuk. 'Ik wacht af' lach ik vrolijk. ' Wat denk jezelf?' grinnik ik, typisch Lou weer zo'n reactie. 'Nee niet waar, ik ben nog veel erger' grijns ik en dit keer ben ik degene die mijn lippen in zijn nek zet en ook nog even kort zuig

    Zayn Malik
    Hij deed het. Zijn lippen waren zacht en mierzoet. Zachtjes duwde ik mijn lippen terug, waarna de kus stopten. Meteen werd ik mee de dansvloer opgetrokken en ik grinnikte zachtjes. Nu kon ik echt niet meer terug. en we gingen zeker de dansvloer onveilig maken, want dat kreeg je als je niet kon dansen. Het gedeelte waar Liam bleef staan was iets rustiger en ik hoopte vurig dat er niemand naar me zou kijken. 'Weet wat je van me vraagt.' grijnsde ik, waarna ik toch begon te dansen. Tot hoever je het dat kon noemen dan. het was nu niet bepaald dat ik een goed gevoel voor ritme had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Hij kuste me terug. Een vreemd gevoel schoot door me heen, maar het voelde wel prettig. Toch trok ik vrij snel weer terug en trok hem mee naar een rustig plekje op de dansvloer. Ik grijnsde terug naar hem. "Het komt heus wel goed. Maak je geen zorgen." Zelf begon ik wat raar, maar ritmisch te bewegen. Eigenlijk was het gewoon van links naar rechts draaien en mijn vuisten om elkaar heen draaien. Wat Zayn aan het doen was wist ik niet, maar ik wist ook niet of je het dansen kon noemen. Ik pakte toen maar zijn handen vast en begon die tussen ons in om en om van voren naar achteren te bewegen. Misschien hadden we toch niet moeten gaan dansen. Maar goed. Het was gezellig en we hadden het leuk, daar ging het toch om? Er straalde een grote glimlach op mijn gezicht. Ik had het echt naar mijn zin.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 7:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik schaamde me dood. Ik kon het gewoon niet. Zelfs de macarena ging bij mij nog fout. Uiteindelijk schuifelde ik maar wat heen en weer en kneep even in Liam zijn handen, toen hij de bijna vastpakten. Ik trok hem dichter tegen me aan en keek hem aan. Hij straalde helemaal en automatisch begon ik dat ook te doen. Ook al wist ik dat ik totaal voor schuit stond. Alowel. Echt aan het dansen was ik al niet meer. Al had je het nooit echt dansen kunnen noemen. 'Ik heb je gewaarschuwd.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde hem in mijn handen knijpen en zette snel een stap naar hem toe toen hij me naar zich toe trok. Ik glimlachte breed en zag dat hij voorzichtig hetzelfde begon te doen. Echt dansen kon je het van hem niet noemen, maar het was goed genoeg voor mij. Ik grijnsde bij zijn woorden. "Je doet het prima." Ik kon ook echt niet dansen. Dat hoefde toch ook helemaal niet. Ik trok hem nog iets dichter naar me toe en legde mijn armen om zijn middel. Het paste echt niet op deze muziek, maar what the hell. Dit deed ik zeker niet elke dag. Het voelde anders dan met een meisje, maar eigenlijk veel beter.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    'Ja, een dubbelganger, alleen niet zo heel slim. Maar nee, ik ga je niet voorstellen, want daar heb ik redenen genoeg voor.' zei ik en lachte zachtjes. Mijn blik was niet van de jongen met krullen af te slaan en wierp hem dan ook een scheve glimlach toe bij het kusje op mijn lippen. 'Het is ook goed dat je niet makkelijk bent, want dat was saai geworden. Maar Hazz en Lou gaan het leuk krijgen.' Sowieso had ik zin in de opdracht en samen een week met Harry door te brengen, maar was ook nieuwsgierig. 'Goed zo.' zei ik met nog steeds dezelfde glimlach en haalde mijn schouders op. 'Geen idee. Moet ik wat denken dan?' vroeg ik licht twijfelend. Ik wilde mijn mond opentrekken om te protesteren bij zijn volgende woorden, maar bij zijn actie kwam niet meer dan gepiep en gegiechel uit mijn mond. 'Harrrrrrryy.' Verder kreeg ik geen kans om iets te zeggen, want een of andere vloeistof werd over me heen gegooid. Ik draaide me met grote ogen op om en zag een grijnzende jongen met een leeg glas in zijn hand. De inhoud daarvan was dus over mij heen gegooid.' Jullie verpesten mijn uitzicht met jullie vieze geklef. ' zei hij waardoor ik expres weer dicht naar Harry kroop. Met een bekende twinkeling in mijn ogen naar de jongen die niet al te vrolijk leek met mijn antwoord. Waarschijnlijk wist wel Harry daarin tegen wel watt mijn plan was. Sowieso wist hij wel dat ik niet zo snel naar iemand luisterde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik keek hoe de jongen iets over Louis heen goot.. Ik liep er op af. '' Heey laat hun met rust! Als je aan hun komt kom je ook aan mij'' zei ik stoer. Ik was bang dat hij me straks nog ging slaan maar daar moet ik niet aan denken . Ookal zijn Louis en Hazz veel ouder toch moeten ze van hun afblijven. '' Goh ! Weer een homotje!'' zei hij. '' Weet je ? Mijn vraag is wat doe je hier als je homo's haat ?'' zei ik. '' Jullie slaan duuuh!'' zei hij arrogant. '' Ha ik ben lekker eerder'' zei ik en sloeg hem vol in zijn maag waar door hij naar achteren vloog. Toen hij opstond kwam hij op me af en trapte tegen mijn scheen. Ik viel op de grond en daarna kreeg ik een paar harde trappen in mijn zij en tegen mijn hoofd. Niet veel later werd alles zwart voor mijn ogen.. Wat een leuk nachtje uit voor mij moest worden veranderde in een zwart gat. Maar toch voelde het niet lang. Want naar een paar seconden was ik weer terug en viel ik hem weer aan..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn malik
    ik grinnikte zachtjes. 'Niet liegen.' Het was verschrikkelijk en dat wiste we allebei. onze lichaam plakten nu tegen elkaar aan en glimlachte toen hij zijn armen om me heen sloeg. Iets ongemakkelijk legde ik mijn armen rond zijn schouders. Alsof ik nu de vrouwelijke van ons twee was. Al was dat natuurlijk onzin. Het plaatje klopte helemaal niet tegenover de muziek die nu speelden, maar ik stond wel even goed zo. Het voelde prettig om zo met Liam om te gaan. Ik beet zachtjes op mijn lip en staarde in zijn ogen. mijn lichaam bewoog nog altijd op de muziek, maar een stuk rustiger. Liam was knap. zelfs met de flikkerende lichten die op zijn gezicht geschenen. Ik kon het niet laten en overbrugde de centimeters tussen onze lippen. Het was een heel klein kusje geweest, maar ik wilde zoveel meer van deze jongen. lachend keek ik hem aan. 'Ik wil meer bier.' Besloot ik toen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik grijnsde. "Doe ik niet. Je doet het in ieder geval even prima als ik." Nou was het zeker niet dat ik kon dansen, maar twee slechte dansers maakten een gemiddelde danser, toch? Ik kroop dicht tegen hem aan en sloeg mijn armen als vanzelf om zijn middel. Waarschijnlijk was ik het meisje van ons twee, maar ik wist niet beter dan mijn armen rond iemand's middel te leggen. Al snel voelde ik zijn armen rond mijn nek en gingen we rustig heen en weer op de muziek. Ik keek hem aan en staarde terug in zijn ogen. Hij was echt best heel knap. Hij was de enige jongen waar ik ooit zo naar had gekeken, maar dat was ook wel goed. Hij had namelijk geen concurrentie. Als die die al zou hebben zou hij toch met kop en schouders boven ze uitsteken. Ik voelde een klein kusje op mijn lippen en kuste hem zacht terug. Heel snel was het over, te snel voor mijn gevoel. Ik keek naar hem toen hij het over meer bier had. "Zuiplap." zei ik plagend voor ik zacht in zijn buikspieren prikte. Ik gaf hem nog een kusje op zijn wang. "Maar als jij dat wil, is het goed." Zelf wilde ik er ook nog wel eentje, maar over de 7 zou ik echt niet gaan, want ik wilde deze avond en nacht goed onthouden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    De kusjes gingen met duidelijkheid veel soepeler en spontaner als eerder deze avond. Dat het de drank was, die me er sneller tot aanzetten was gebruikelijk. Maar nu Liam me een soort van toestemming geven had om het te doen, maakte het af. Alsof ik niet meer bang hoefde te zijn voor zijn afwijzingen. 'Weet ik.' Als het moest kon ik aardig door drinken. Maar vanavond niet. Ik wilde niet dat Liam me straks naar huis moest dragen omdat ik te dronken was om op mijn eigen benen te staan. Dan zou ik hem sowieso afschrikken en zou hij vast nooit meer met me uitwillen. Ik pakte zijn hand, die ik mijn buik prikten en trok hem voorzichtig mee terug de menigte door. Het was gewoon een slap excuus om niet te hoeven dansen. Bij de bar bestelde ik twee biertjes en ik sloeg een arm om Liam zijn middel. 'Stiekem probeer ik je gewoon dronken te voeren, zodat ik je makkelijk over kan halen mee naar mijn huis te gaan straks.' grijnsde ik onschuldig. Ik grinnikte en schudden mijn hoofd. 'Grapje.' ik drukte een kusje op zijn slaap en liet hem weer los om de twee gevulde bierglazen van de bar af te pakken en er eentje aan hem te overhandigen. Ik overhandigde het geld aan de jongen achter de bar en leunde er tegenaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    ' Waarom nou niet? Misschien is die zelf wel leuker als jou, dan neem ik hem' plaag ik en begin te lachen. 'Dat is inderdaad dan wel saai. En dat gaan Hazz en Lou zeker, wat er ook gebeurt' glimlach ik. Een week met Louis doorbrengen, wat mij betreft alleen maar een hartstikke leuke opdracht. Ik was voorlopig toch niet bij hem weg te krijgen, of het nou hier was of ergens in een huisje allemaal prima. ' Nee je hoeft niets te denken laat maar' lach ik en woel een keer zachtjes door zijn haar, maar wel zo dat het net echt uit model gaat. Daar zat zijn haar nu veelte leuk voor. Ik begin te lachen door zijn reactie als mijn lippen zijn nek kussen. 'Ja?' zeg ik onschuldig en krijg daarna weer een ondeugende grijns. Al veranderd die snel als Louis bier over zich heen krijgt en ik ook een klein beetje. Boos kijk ik de jongen achter hem aan, ' Doe is normaal' zeg ik boos en luister naar zijn woorden, ow hebben we er weer zo een... Ik kijk even naar Louis waarna ik mijn arm om hem heen sla en een kusje op zijn wang druk, ik heb allang door waar Louis heen wil en vindt het alleen maar prima. Opeens verschijnt Jim en niet veel later is er een gevecht aan de gang, moet die gast nou echt altijd vechten? Ik laat Louis los en trek ze uit elkaar. De jongen geef ik een harde duw naar achter en daarna kijk ik naar Jim. 'Je moet niet altijd gelijk gaan vechten! Je moet is kappen. En ga nu maar naar huis want je hebt toch tijdens het uitgaan alleen maar verkeerde dingen gedaan, hoe kan je Niall zomaar bedriegen?!' ik kijk hem even boos aan. Tuurlijk was het lief dat die het voor ons opnam maar dat konden we prima zelf en dan zonder dat gevecht. Ik loop weer terug naar Louis en sla mijn arm weer om hem heen.

    Jim Edward Styles

    'Je moet niet altijd gelijk gaan vechten! Je moet is kappen. En ga nu maar naar huis want je hebt toch tijdens het uitgaan alleen maar verkeerde dingen gedaan, hoe kan je Niall zomaar bedriegen?'zei Harry tegen mij . '' Ik mag toch zelf weten als ik ga vechten ? Ik ga niet naar huis! Je bent mijn moeder niet! IK HEB DE HELE TIJD NIKS GEDAAN !!!!! Ja dus ? Ik mag toch wel eens met iemand anders zoenen ?'' Pff Harry denkt echt dat hij mijn baas is. Ik maak zelf wel uit als ik vecht. En ik mag zelf weten als ik met een andere jongen zoen . '' Weet je ?! Ik hoop dat jullie 2 een ongeluk krijgen en nooit meer levend terug komen !'' schreeuwde ik naar Hazz en Louis. Ik liep kwaad de club uit en liep huilend naar mijn auto. Toen ik onderweg was naar huis begon ik pas echt hard te huilen . Waarom kan ik nooit iets goed doen ? Waarom moet ik altijd vechten ? Waarom ?.. Ik moet niet zoveel denken. Ik parkeerde mijn auto thuis en liep naar binnen. Ik heb het gevoel dat ik de hele tijd in de gaten werd gehouden in die club.. Zou stranger daar zijn ? Of een van zijn hulpjes ? heey ! Ik hoef niet meer de bob te zijn want ik ben thuis.. ZUIPEN!!!!!!!!!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Dan gaan ik opzoek naar een dubbelganger van jou, want die is dan ook leuker.' plaagde ik hem en keek Hazza aan. 'Natuurlijk is dat saai, maar Larry is gewoon een goed team. Dat was vanaf het begin al zo.' lachte ik. Ik kon met niet voorstellen dat een week met Harry in een huisje niet leuk was. Het leek me altijd gezellig met die jongen. Daarbij..Of we nu hier of daar samen aan elkaar gekleefd zaten. 'Oké, mooi. Lou kan nu namelijk niet helder denken.' zei ik en trok gelijk een pruillipje zodra mijn haar weer aan de beurt was, om verpest te worden. 'Niet zo onschuldig, Styles, en lachen al helemaal niet.' zei ik serieus, maar de ondeugende grijns liet me toch grinniken. Alleen was dit ook al snel gestopt door de actie van het bier. Het was wel een voordeel dat Harry doorhad wat mijn plan was. Een kusje drukte ik weer op zijn neus en keek naar het gevecht dat zich niet veel later voor ons afspeelde. Natuurlijk was het lief dat Jim het voor ons opnam, maar wij konden ook wel wat, ondanks wel toch niet helemaal helder meer waren. ''Wij kunnen het echt wel oplossen en Harry heeft ook een punt. Met het vechten maak je het erger en hou je mensen achter je aanhouden. Daarbij kan je niet met iemand anders zoenen als je een relatie heb. Dat noemen mensen vreemdgaan.' zei ik en sloeg mijn armen ook weer om Harry heen. Ik keek naar hem en piepte zacht. 'Mijn shirt plakt en ik stink.' zei ik zielig. '' Weet je ?! Ik hoop dat jullie 2 een ongeluk krijgen en nooit meer levend terug komen !'' schreeuwde Jim naar ons waardoor mijn mond openviel. 'Jij weet echt niet waar je het overhebt en piept echt nog wel een keer anders.' Toen hij kwaad de club uit en ik met een wazige blik naar de krullenbol.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer