• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Langzaam opende ik mijn ogen en hief mijn hoofd iets op, in de bedoeling naar Louis te kijken. Maar al snel legde ik mijn hoofd weer neer en staarde ik naar het plafon. Mijn greep om hem werd wel strakker. 'Ik ook van jou, Boo.' Meer dan iemand anders ooit zou kunnen. Ik wist niet of je het verliefdheid kon noemen. Ik wist enkel dat ik me altijd enorm goed voelde bij hem in de beurt. ik hem het liefst voor mezelf wilde en ik niet meer zonder hem kon. Dat was vanaf het eerst moment zo geweest en zou ook altijd zo blijven. 'Enorm veel.' Ik hief mijn hoofd weer iets op, om mijn lippen op zijn kruin te drukken. Ik wist dat ik me nu moest afvragen hoe we vanaf nu tegen onze vriendschap aan moesten kijken. Maar dat wilde ik niet. Bang dat dit alles zou veranderen. het mocht wel veranderen, maar dan alleen op een goede manier. Want ik wilde Louis vanaf nu kunnen blijven kussen, seks met hem blijven hebben en hem met niemand delen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "'Ik ook van jou, Boo." Ik krijg een nog grotere glimlach op mijn gezicht en liet een zucht van blijdschap uit. "Enorm veel." Voegt hij dan toe waarna er een kusje op mijn kruin gedrukt wordt. Zachtjes giechel ik en zet mezelf recht om dan naar mijn mobiel te zoeken, nachtkastje. Ik begin er naar te grijpen en heb na twee keren op Harry te vallen eindelijk beet. Ik breng de beveiliging's code in en zie dat ik 2 ongelezen berichten heb. Met een frons open ik het eerste berichtje, het kwam van Zayn. 'Nee ik kom niet ik heb ruzie met Niall en ik wil hem ff niet meer zien . Die kneus zoekt het maar uit, Zaynn' zachtjes bijt ik op mijn onderlip en kijk naar Harry. "Zayn en Niall hebben weer ruzie." Deel ik mee om daarna het tweede sms'je te openen, het was van Liam wat me al een heel stuk blijer maakte, hij maakte tenminste nooit ruzie met ons. 'Ik en Charlie gaan graag mee eten. Waar spreken we af? x Li' Met een glimlach opende ik een nieuw berichtje naar hem, Charlot had ik al een eeuwigheid niet meer gezien, dat gaat leuk worden. "Waar zouden we kunnen afspreken met de jongens?" Vraag ik dan aan Harry.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik piepte zachtjes toe Louis zich recht zetten. Maar al snel giechelde ik toen ik zag dat de jongen nog altijd tot aan zijn nek onder zijn eigen sperma zat. ik wilde het weghalen, maar hij viel zonder pardon weer op me neer. en nog eens. Tot hij zijn mobiel had. Het was schattig. Toen hij zijn mobiel begon te lezen, duwde ik mijn bovenlichaam omhoog en kwam ik met mijn hoofd tussen zijn armen door. zachtjes en teder begon ik de ondergespoten stukjes huid schoon te likken. Ik luisterde naar Louis en zuchten. 'Laat ze het lekker uitzoeken.' Ik was echt klaar met die ruzie's tussen die twee. Zachtjes drukte ik nog een kusje op Louis' huid, toen deze weer schoon was. 'Weet niet. waar jij zin in hebt.' mompelde ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    Ik liep terug naar huis. Ik stapte mijn huis binnen en ging naar de keuken . '' SCHAT IK BEN ER WEER!'' zei ik . Ik hoorde Zayn van de trap af stormen. '' NIALL! IK BEN VERDOMME JE SCHAT NIET!'' Siste hij boos. '' Echt wel'' zei ik . En daar kwam zijn Klap het kwam recht in mijn gezicht. '' Zayn ?! Hoe durf je?!'' zei ik kwaad. '' Je moet eens op houden ja ?! Ik ben niet op je en dat zou ook nooit zo zijn ik ben en blijf verliefd op Liam'' zei hij .. En ja hoor daar kwam een klap van mij in zijn gezicht. '' En waar was dat voor ?'' vroeg hij . '' Voor het breken van mijn hart Lul!'' schreeuwde ik naar hem. ''Niall weet je wat?! Ik ben er klaar mee! Ik verlaat One Direction! Ik wil jou nooit maar dan ook nooit meer zien!'' zei hij .

    Zayn Malik

    Ik pakte mijn mobiel en stuurde een sms naar Liam, Harry en Louis '' Het spijt me dat ik het zo moet eindigen door een ruzie maar ik verlaat One Direction.. Ik wil niet telkens met Niall ruzie hebben .. En ik wil jullie er ook niet mee storen dus het is beter als ik One Direction verlaat. Jullie moeten verder gaan . Ik begin wel een nieuwe start met nieuwe mensen .. Liam er is iets wat je moet weten .. Deze ruzie begon.. Omdat ik verliefd op je ben en Niall pikt dat niet.. Het spijt me Ladzz. Morgen vlieg ik terug naar mijn huis naar mijn moeder en familie xZayn '' en ik drukte op verzenden . '' Nee Zayn please verlaat One Direction nou niet'' zei Niall .. '' Te laat ik heb toen jij weg was al een ticket geboekt naar mijn echte huis . Ik wens jou veel succes met One Direction'' zei ik en ik ging maar eens inpakken . Ik moet wel als ik door ga met 1D dan worden we een stomme band die alleen maar ruzie met elkaar heeft.. Met pijn in het hart neem ik afscheid van One Direction ..


    [ XD ik lijk wel Kathleen van K3 .. Met pijn in het hart neem ik afscheid van K3]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Harry likt zachtjes over mijn huid wat me doet giechelen, ik kijk hem aan wanneer hij zijn zegje doet. "Laat ze het lekker uitzoeken." Mompelt hij, hij druk een kusje op mijn nek en ik glimlach naar hem om dan een kus op zijn lippen te drukken. "Weet niet. waar jij zin in hebt." Ik giechel en denk eventjes na, we zouden gewoon naar de McDonalds kunnen gaan, misschien Wendy's? Nando's was ook niet al te ver weg, met een zucht kijk ik weer naar mijn gsm en typ een berichtje uit. 'Pizza Hut over een half uurtje? x Lou' Ik druk op 'Verzenden' en al meteen krijg ik een berichtje terug, zo snel is Liam toch niet? Ik open het berichtje, het komt van Zayn. 'Het spijt me dat ik het zo moet eindigen door een ruzie maar ik verlaat One Direction.. Ik wil niet telkens met Niall ruzie hebben.. En ik wil jullie er ook niet mee storen dus het is beter als ik One Direction verlaat. Jullie moeten verder gaan. Ik begin wel een nieuwe start met nieuwe mensen.. Liam er is iets wat je moet weten.. Deze ruzie begon.. Omdat ik verliefd op je ben en Niall pikt dat niet.. Het spijt me Ladzz. Morgen vlieg ik terug naar mijn huis naar mijn moeder en familie xZayn' Ik zet me recht en kijk naar Harry. "Haz, we hebben een probleem."


    The artist is the kid that survived.

    Liam Payne
    'Hey Liam! Heey Charlot! Het spijt me van mijn gedrag.. Ik ben mezelf de laatste tijd gewoon niet meer. Ik heb wat tijd nodig x Zayn.' las Charlot hardop en ik zuchtte. Ik snapte gewoon echt helemaal niks meer van die jongen. 'Wat wil hij nou..' mompelde ik zachtjes en ik reed de straat van mijn appartement in. Ik zette de auto in de garage en stapte uit. 'Het houdt maar niet op vandaag.' zei ik toen mijn telefoon alweer trilde en aangaf dat ik een smsje had. Pizza Hut over een half uurtje? x Lou. Ik grinnikte. 'Het word de Pizza Hut!' Over een uur, half uur halen we niet x Li. stuurde ik terug waarop ik vrijwel meteen een ander smsje kreeg.
    Het spijt me dat ik het zo moet eindigen door een ruzie maar ik verlaat One Direction.. Ik wil niet telkens met Niall ruzie hebben .. En ik wil jullie er ook niet mee storen dus het is beter als ik One Direction verlaat. Jullie moeten verder gaan . Ik begin wel een nieuwe start met nieuwe mensen .. Liam er is iets wat je moet weten .. Deze ruzie begon.. Omdat ik verliefd op je ben en Niall pikt dat niet.. Het spijt me Ladzz. Morgen vlieg ik terug naar mijn huis naar mijn moeder en familie xZayn las ik hardop voor. 'Wat is dit nou weer!' riep ik verward uit. 'Nu wil hij het niet alleen voor Niall verpesten maar meteen voor de hele band? En hij was ook nog eens verliefd op mij. Top.. 'Charlie.. Wat moet ik nou..' zei ik toen ik mijn ellebogen op de bovenkant van de auto plaatste en mijn handen voor mijn gezicht sloeg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles
    ik vouwde mijn armen om Louis zijn middel en duw mijn gezicht tegen dat van hem. tot hij weer begint te smsen. dus druk ik kleine kusjes op zijn borstbeen. ik kijk verbaast op als hij zegt dat we een probleem hebben. Ik wilde geen problemen. Ik laat een vinger over Louis zijn neus glijden en giechel. ik was veel te gelukkig om me ergens druk over te maken op dit moment. Ik pakte Louis zijn mobiel uit zijn handen om hem weg te leggen, maar toen ik de lap tekst afkomstig van Zayn zag staan, las ik het toch. mijn mond viel letterlijk open van verbazing. Dit kon hij niet maken. 'Hij heeft gewoon een contract. daar komt hij niet onderuit.' Of Zayn nu wilde of niet, hij had getekend. je kon niet zomaar stoppen als je dat wilde. En al helemaal niet zonder het management erbij te betrekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Kut dat is waar ook ik heb een contract die vast is gelegd voor maximaal 3 jaar... Hmm ik moet daar onderuit zien te komen. Maar hoe ? Ik steel het contract en steek hem in de fik! Hmm neeh dat is iets te gewelddadig. Ik pakte mijn mobiel en typte Simon in. '' Hello met Simon ? '' zei hij . '' Heey Simon.. Je spreekt met Zayn .. Ik wil stoppen met One Direction .'' zei ik . '' Uh Zayn dat gaat zomaar niet je hebt een contract'' zei hij . '' Ja dat weet ik wel maar ik en Niall hebben ruzie. En telkens als wij ruzie hebben betrekken we de anderen er ook bij . Misschien is het daarom beter als ik uit One Direction ga . Ik weet zeker dat hun nog wel succes blijven krijgen. '' zei ik . '' Zayn nee! Jij hebt getekend ! Jij verlaat One Direction niet! En als je dat wel doet dan zorg ik er voor dat One Direction gewoon niet meer bestaat!'' zei hij. '' SIMON IK WIL NIET TELKENS RUZIE HEBBEN MET HUN BEGRIJP MIJ DAN TOCH''schreeuwde ik .. En hij had opgehangen. '' VERDOMME!!!!!!! '' Schreeuwde ik . Ik wil weg hier ik wil niet meer verder met One Direction. Maar ik wil ook niet dat One Direction helemaal niet meer bestaat. Wat moet ik nou ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    "Hij heeft gewoon een contract. daar komt hij niet onderuit." Ik knik en zucht. "Zullen we een snelle douche nemen?" Stel ik dan voor terwijl ik mijn gsm aan de kant leg en Harry van het bed trek, de vloer voelt koud aan onder mijn voeten, niet dat dat erg is, want ik heb mijn persoonlijk kachel bij me, ik grinnik zachtjes en druk een kus op Harry's voorhoofd, dan op zijn neus en dan zijn lippen. Weer begint mijn gsm te trillen en met een zucht gooi ik mezelf op het bed om er naar te grijpen, wanneer ik hem eindelijk vast heb op ik de sms, Liam. 'Over een uur, half uur halen we niet x Li.' Ik glimlach en leg mijn gsm weer weg, zou hij ook een sms'je van Zayn hebben gehad? Ik wuif het weg en draai me weer naar Harry. "Over een uurtje zitten we in de Pizza Hut." Lach ik dan.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    ik knikte. ik wilde maar al te graag douche, maar toch piepten ik toen Louis me van het bed trok. De grond was me veel te koud en zielig wipte ik heen en weer. ik wikkelde mijn armen weer om hem heen toen hij mijn gezicht kuste en glimlachte. Vandaag was een vreemde dag. We kuste elkaar alsof we nooit anders gedaan hadden. terwijl ik er een paar uur geleden alleen maar op kon hopen. Ik laat Louis los, als hij zichzelf weer op bed gooit en ik had de neiging zijn telefoon uit het raam te gooien. 'Ja, ja. prima. kom nu maar.' ik giechelde onschuldig en trok hem weer van het bed. ik gaf hem een klein zetje, ging achter hem staan en legde mijn handen op zijn heupen. 'Dan kunnen we iets langer douche.' ik drukten een kusje achter zijn oor. kneep speels in zijn kont en huppelde snel langs hem heen de slaapkamer uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Ik voelde Harry ik mijn billen knijpen en liet een klein gilletje uit. "Harold!" Hij huppelde de kamer al uit en ik liep achter hem aan om daarna op zijn rug te springen. "Onderkruiper." Mompel ik in zijn oor waarna ik mijn gezicht in zijn nek verborg en zachte kusjes tegen zijn huid drukte. Met mijn armen rond zijn nek geslagen en mijn benen rond zijn middel kon ik natuurlijk niet de douche aanzetten of handdoeken nemen om ons af te drogen achteraf, dus gaf ik Harry een pruillipje en puppy oogjes, in de hoop dat hij het begreep. Harry begreep de meeste dingen die ik zei of die ik deed beter dan alle anderen, één van de redenen waarom hij mijn beste vriend is, beste vriend.. Is hij nu nog wel mijn beste vriend? Oh God, wat heb ik gedaan? Moeten we dit nu aan de jongens vertellen? Is Harry zelfs nog wel een vriend? Hij zal me toch niet laten vallen na vandaag, toch?


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    ik giechelde zachtjes wanneer Louis mijn gehele naam uitsprak. Dit was al de tweede keer vandaag en ik hield er nog steeds niet van. Maar van Louis kon ik het nog wel hebben. Ik kon sowieso meer van Louis hebben dan van andere. Eigenlijk kon ik alles wel van hem hebben. Gewoon omdat hij Louis was. even wankelde ik toen zijn volle gewicht plots op mijn rug hing, maar snel had ik mezelf weer herpakt en greep ik zijn benen beet. ik grinnikte zachtjes en liep de badkamer in. Ik keek even schuin naar Louis, die me met een zielig aankeek. 'Niet zo zielig doen Boo. je kan het ook gewoon vragen.' Ik drukte een kusje op zijn neus en draaide de kraan van de douche open en griste twee handdoeken uit het kastje. aangezien ik wist dat Louis me toch niet ging loslaten zo, stapte ik samen met hem onder de douche. 'Zo goed genoeg?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Ik moet met iemand praten.. Met Niall ? Nee.. Met en psychopaat ? Neeh ze zien me al aan komen.. Louis ? Misschien .. Liam ? Nee die al helemaal niet ik durf hem echt niet onder ogen te komen.. Harry? Hmm ja ik moet met hem praten hij is altijd heel goed in luisteren. Ik pakte mijn mobiel. '' Heey Hazz.. Uhm is het goed als ik morgen ergens met je kan praten ? Ik begrijp het als je me niet wilt zien of .. of dat je mijn problemen niet aan wil horen. Zayn''. En ik drukte op verzenden. Moet ik wel uit One Direction stappen ? Ik bedoel al die duizenden fans. Jongens en meisjes die dan allemaal teleurgesteld zijn en mij dan haten. Alleen maar omdat meneer Malik ruzie heeft met de band... Maar vooral met Niall. Wat moet ik nou toch ? Pff was ik nog maar gewoon een jongen die nog op school zat en al deze kut zooi niet mee hoefde te maken. Ik haat mezelf! IK HAAT HET OM HOMO TE ZIJN .. IK HAAT ALLES!!!! Ik hou van m'n zusjes en ik wil ze graag weer zien. hmm wat nou als ik er voor zorg dat zij hier komen wonen samen met mijn moeder?Ik schop Niall het huis wel uit.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    "Niet zo zielig doen Boo. je kan het ook gewoon vragen." Hij drukte een kusje op mijn neus en met een glimlach legde ik mijn hoofd weer op zijn schouder. Hij draait de kraan aan en neemt een paar handdoeken, wat waarschijnlijk een heel gedoe is als je ook nog eens een jongen op je rug hebt, ik sla mijn benen rond zijn middel en druk zachte kusjes in zijn nek. Dan stapt hij onder de douche, het water voelde al warm aan, of dat was Harry. "Zo goed genoeg?" Vraagt hij dan, ik knik en maak een instemmend geluidje. "Perfect." Net als Harry zelf. Ik haal mijn handen door zijn krullen en laat ze nat worden om dan zachtjes te giechelen, Liam had best gelijk, Harry lijkt echt op baby Tarzan, maar dan knapper, naakter en meer als Harry. Ik begin in zijn haar te kneden, zachtjes, om de krullen er in te houden, want ik hou er toch meer van als hij krulletjes heeft. Met een glimlach weet ik zijn haar recht te zetten, waarna het door het water weer gewoon omlaag wordt gespoeld. Zachtjes hum ik een liedje van wat ik de naam vergeten ben en sla mijn armen weer rond zijn nek.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik hield Louis stevig vast en staarde voor me uit. Volgens mij kon ik hem nu de rest van mijn leven gaan dragen. Zijn handen die door mijn haar gingen werkte ontspannend. Het water zorgde ervoor dat het tegen mijn voorhoofd plakte en ik sloot mijn ogen even. Ik vond de plotse wending in onze vriendschap geweldig, maar was bang. Bang om de persoon kwijt te raken waar ik zo'n speciale band mee had. Waar ik meer om gaf, dan om wie dan ook en waar ik zielsveel van hield. Dat hij mijn hart zou breken. Ik wilde erover praten. Over hoe we nu verder gingen, maar ik deed het niet. Ban dat Louis er anders over zou denken dan ik. Mijn vingers streelden zijn benen, die om mijn middel waren geklemd. Ik luister naar Louis zijn zachte gehum en zuchten zachtjes. Ik kon er niet tegen dat ik hem niet aan kon kijken en ik naar een witte muur staarden. Maar Louis vond het fijn zo. 'Boo?' Fluisterde ik zachtjes. Ik moest het hem zeggen. Ik moest het kwijt. Ik slikte. Nu was het wel makkelijk dat ik hem niet aan hoefde te kijken. Al kon hij straks wel uit het niets de douchekop op mijn hoofd slaan als hij dat nodig vond. 'Wil je me beloven dat je altijd bij me zal blijven.' als vriend of geliefde. zolang hij maar altijd bij me zou blijven. Ik wist niet waar de angst vandaan kwam, maar hij was er.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''