• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Depay schreef:
    [Ik weet echt even niet hoe ik met Liam moet reageren.. Zaynieboy, je gaat echt veel te snel haha, je moet mensen wel de kans geven om fatsoenlijk te reageren.]


    [Haha, oh god, Louis heeft jullie een berichtje gestuurd, Honger? Haz en ik hebben het ideetje om samen te gaan uit eten, kusjes. Lovely Louis x]


    The artist is the kid that survived.

    Charlot Danesse Payne

    Geschrokken staarde ik Niall en Zayn aan. Ik zat onderhand naast Liam en kreeg een magnum in mijn handen geduwd. Toen Zayn en Niall begonnen te schreeuwen kromp ik wat in elkaar. Waarom deden ze nou zo? Af en toe hoorde ik Liam's naam voorbij gaan. 'JIJ VUILE EGOÏST!' Bijna wilde ik schreeuwen tegen Niall dat ie eens normaal moest doen en zijn mond moest houden, maar zoveel moed had ik nou ook weer niet. 'Leuk, zwemmen' mompelde ik zachtjes en op de achtergrond deinsde ik wat achteruit. Met het ijsje in mijn handen klom ik het zwembad uit en ging op de ligstoel zitten die naast de andere stond met mijn spullen. Zacht en stilletjes volgde ik de ruzie. Hier had ik me niets mee te bemoeien, dus ik hield me maar stil voordat ik problemen kreeg. Voor even sloot ik mijn ogen en haalde rustig adem. Daarna opende ik ze weer en legde het ijsje aan de kant. Echt niet, ik was geen bang kind dat niet voor haar zelf op durfde te komen. Alleen ik had nare ervaringen met ruzies waarmee ik me bemoeide.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Depay schreef:
    [Ik weet echt even niet hoe ik met Liam moet reageren.. Zaynieboy, je gaat echt veel te snel haha, je moet mensen wel de kans geven om fatsoenlijk te reageren.]


    [ Whut ow sorry XD ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Het moment dat Louis mijn naam kreunden, krulden mijn tenen en het gevoel in mijn onderbuik werd heftiger. Ik vouwde mijn vingers in die van Louis, terwijl ik mijn andere vingers in zijn heup duwden. Mijn nagels krasten in zijn tederen huid. Ik ging op Louis in en de stoten werden harder en haperend kwam Louis naam over mijn lippen. Het was tegen mijn princiepen. Ik zei nooit iemand zijn naam tijden de seks. Maar Louis was niet zomaar iemand. Louis was niet iemand die ik uit het publiek had getrokken tijdens een concert of uit een bar. Louis was alles voor me. Degene met wie ik nog veel vaker het bed wilde delen. Iemand die ik nooit meer kwijt wilde. En heel misschien wel iemand die mijn hart had gestolen. De stoten waren gelijk aan Louis zijn bewegingen en waren hard, snel en diep. Kleine zweetdruppeltjes vormde op mijn voorhoofd en ik wist dat het niet enorm lang meer ging duren. Maar Louis moest eerst. Ik wilde het zien. Zien hoe ik hem tot waanzin dreef en begeleiden tot zijn hoogtepunt. 'Kreun voor me.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zayn kwam naar me toe zwemmen en ik klom op de kant. 'Heey Liam.. Euhm, even over wat Niall zei tegen jou.. Het is niet waar.. denk ik. Liam uhm, Niall denkt steeds dat ik verliefd ben op hem, maar dat ben ik niet. Ik ben al op iemand anders en diegene is dichterbij dan jij denkt.' zei hij waarna hij mij aankeek en weg liep naar de glijbaan. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen na. Waar had hij het nou ineens over.. Hij stond te zingen op de glijbaan, maar viel en kreeg toen weer ruzie met Niall. Zayn liep opnieuw naar mij en begon te praten. ´Heey Liam, ik vind de tattoos van je zusje gaaf. Ik denk dat ik er nog een laat zetten maar mag ik er een zetten met jou naam? Ik bedoel, als One Direction ooit uit elkaar gaat dat ik dan nog een herinnering aan jou heb.' zei hij en ik hoorde in de verte Niall een rare opmerking maken. Wat waren die twee raar bezig. Niall liep weg en kwam terug met drie ijsjes, een voor zichzelf, voor Zayn en voor Charlot. Zayn was het er kennelijk niet mee eens en begon weer te schreeuwen tegen Niall waardoor er weer een hele ruzie ontstond. Niall keek me woedend aan. 'Jij vuile egoïst!' schreeuwde hij. Zayn bood excuses aan. 'Het spijt me Liam, de volgende keer gaan alleen wij drieën.' excuseerde hij zich en ik schudde verward mijn hoofd. Charlot zat naast me en deinsde een stukje achteruit. Ze haatte het als mensen ruzie hadden en liepen te schreeuwen. 'Leuk, zwemmen.' mompelde ze en ik knikte instemmend. Dit sloeg nergens op. Charlot liep weg naar de ligstoelen. Ik stond op en liep achter haar aan. Ik ging op een van de stoelen naast haar liggen en draaide mijn hoofd haar kant op. 'Het spijt me Charlie.. Wil je gaan?' vroeg ik. Ik zou het best snappen als ze wilde gaan. Ik griste mijn telefoon uit mijn tas en keek of er nog smsjes waren. Honger? Haz en ik hebben het ideetje om samen te gaan uit eten, kusjes. Lovely Louis x stond er op mijn beeldscherm en ik beet even jaloers op mijn lip. Haz en Lou, ja, dat zag je al van een paar kilometer afstand aankomen, maar alsnog was ik jaloers. De gevoelens voor Louis gingen niet zomaar weg. Hij was Zayn en ik was Niall in dit geval, verliefd op iemand die ik nooit zou kunnen krijgen. 'Harry en Louis vragen of we mee gaan eten..' deelde ik Charlot mede. Het was haar dag dus zij mocht beslissen wat we gingen doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Malik

    Ik had er nu echt genoeg van . '' Niall ?! Ik ga . En jij zoekt maar een andere slaap plek meneertje!'' zei ik . Ik kleedde me om en liep naar de auto. En ik reed weg. Ik voelde iets in mijn zak trillen maar ik hou me aan de regels en ik ga niet smsen in de auto. Toen ik thuis was deed ik de deur open en liep naar binnen . Ik keek op mijn mobiel '' Honger? Haz en ik hebben het ideetje om samen te gaan uit eten, kusjes. Lovely Louis x '' pff no way dat ik honger heb want dan komt Niall ook zeker. '' Nee ik kom niet ik heb ruzie met Niall en ik wil hem ff niet meer zien . Die kneus zoekt het maar uit ,Zaynn'' en ik legde mijn mobiel weer weg. Ik ben niet goed wijs hoe haal ik het in mijn hoofd om te denken dat Liam ook misschien wel op mij is. Ugh ik ben moe . Ik liep de trap op deed mijn kleren uit en besloot maar om te gaan slapen. Toen ik wakker werd had ik een smsje van Niall '' Ik kom er aan IK BLIJF IN DAT HUIS IK BETAAL OOK MEE!'' stond er. Mij best. Over 5 minuten zal hij wel hier zijn. Ik deed mijn kamer deur opslot. Zodat Niall niet binnen kon komen . Eigenlijk zijn wij net 2 kleuters.. Hmm ik moet mijn excuses aan bieden aan Liam en Charlot . '' Heey Liam ! Heey Charlot! Het spijt me van mijn gedrag.. Ik ben mezelf de laatste tijd gewoon niet meer. Ik heb wat tijd nodig x Zayn.''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik reageer zo meteen even]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Charlot Danesse Payne

    Liam kwam naar me toe en keek me aan. Ondertussen was Zayn weggestormd en Niall ging er achteraan. Toen waren alleen ik en Liam nog over. 'Het spijt me Charlie.. Wil je gaan?' vroeg hij. Zacht knikte ik. 'Jij kan er niks aandoen dat Zayn en Niall zo zijn. Niall gaat wel een beetje erg ver' mompelde ik. Ik begon me schuldig te voelen tegenover Liam. Hij wilde gewoon wat met mij en twee lads doen, gebeurd er dit. 'Harry en Louis vragen of we mee gaan eten...' deelde Liam mee. 'Leuk!' zei ik gelijk. Mijn verwardheid en alles was omgeslagen naar een vrolijke en opgewekte stemming. 'Alleen willen ze mij er wel bij? Want jij bent ten slotte hun bandgenoot' Lichtelijk fronste ik. Ondertussen stond ik op en pakte mijn kleren. Het jammere was dat we zo snel al gingen alleen ik wilde niet nog meer problemen bijwonen. Mijn lange, zwarte en natte haren deed ik in een snelle en slordige vlecht. 'Kan ik me wel omkleden straks, want als ik in zo aankom dan denken ze nog dat je familie bent met het monster van Loch Ness' giechelde ik. Binnen vijf minuten was het me gelukt om zonder te vallen naar de kleedhokjes te lopen en me om te kleden. Op mijn schoenen kwam ik terug en wachtte op Liam's antwoord.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    "Kreun voor me." Hoor ik Harry zeggen, ik lik eens over mijn lippen, de druk in mijn onderbuik begon teveel te worden en ik gaf Harry een lange en diepe kreun en bewoog mijn hand nog sneller. Met mijn hoofd teruggegooid liet een hoge gil uit wanneer ik klaarkom."Shit." Mompel ik zachtjes. Witte stoken lagen helemaal over mijn buik en borst tot aan mijn kin. Ik probeer op adem te komen en kijk op naar Harry, met een grijns duw ik hem in de lakens en zet mijn benen aan weerszijden van zijn middel, ik druk een kus op zijn lippen en glij langzaam terug op zijn lid. Langzaam bewoog ik mijn heupen en zette zijn handen op mijn heupen. "Lijd me."


    The artist is the kid that survived.

    Liam Payne
    Zayn stormde weg en Niall erachteraan. Ik schudde mijn hoofd, die twee moesten het echt gaan oplossen met elkaar. Charlot knikte toen ik vroeg of ze wilde gaan. 'Jij kan er niks aan doen dat Zayn en Niall zo zijn. Niall gaat wel een beetje erg ver.' mompelde ze en ik knikte instemmend. Over mijn vraag of ze mee wilde gaan eten zei ze gelijk, 'Leuk!' Ineens was ze weer de vrolijke en opgewekte Charlot die ze altijd is. 'Alleen willen ze mij er wel bij? Want jij bent ten slotte hun bandgenoot!' zei ze terwijl ze fronste. Ze stond op en pakte haar kleren bij elkaar. Ik deed hetzelfde. 'Het zal vast geen probleem zijn dat jij ook komt.' verzekerde ik haar ervan dat ze gewoon mee kon. Ik pakte mijn telefoon en smste Louis. Ik en Charlie gaan graag mee eten. Waar spreken we af? x Li
    'Kan ik me wel omkleden straks, want als ik zo aankom dan denken ze nog dat je familie ben met het monster van Loch Ness.' giechelde ze. 'Ja, je kan zo bij mij thuis wel even douchen en zo.' zei ik maar ze was al weg naar de kleedhokjes. Ik liep haar achterna en zocht uiteraard de mannen kant op waar ik mijn zwembroek wisselde voor mijn beige chino en een blauw spijkerblousje. Eronder had ik witte All Stars. Ik kwam het kleedhokje uit en zag Charlot al staan. 'Zo, wat ben jij ineens snel!' zei ik verbaasd en ik liep naar mijn auto. Ik wachtte even tot Charlot ingestapt was en reed toen aan naar huis. 'Wil je thuis nog spullen pakken of ga je meteen mee naar mij?' vroeg ik. Ondertussen voelde ik mijn mobiel trillen en gaf mijn telefoon aan Charlot. 'Volgens mij heb ik een smsje, kan je het voorlezen?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Charlot Danesse Payne

    In de auto staarde ik uit het raam. We reden Londen weer binnen en ik bedacht me net dat ik nog wel wat kleren bij Liam had liggen vanwege dat ik er gelogeerd had en wat had laten liggen. 'Wil je thuis nog spullen pakken of ga je meteen mee naar mij?' vroeg Liam. 'Ik ga mee naar jou. Bij jou had ik nog wat spullen laten liggen, dus dat omkleden is geen probleem' antwoordde ik. Hij gaf zijn telefoon aan mij en ik keek op. 'Volgens mij heb ik een smsje, kan je het voorlezen?' vroeg hij. Knikkend opende ik het bericht en begon voor te lezen. 'Heey Liam ! Heey Charlot! Het spijt me van mijn gedrag.. Ik ben mezelf de laatste tijd gewoon niet meer. Ik heb wat tijd nodig x Zayn' zei ik hardop. Ik had wel medelijden met hem. Dat hij nou niet verliefd was op Niall maakte het er niet op dat Niall nu zo mocht doen. Wat kon Zayn eraan doen? Precies.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Louis deed het. Een diepe kreun verliet zijn mond. En mijn lichaam begon langzaam te trillen en mijn stoten waren opgevoerd tot maximum. De harde gil die Louis zijn mond verliet, maakte alles al duidelijk. De sperma die overal terecht kwam, bevestigde het alleen maar. Nu mocht ik. Ik gooide mijn hoofd in mijn nek, maar voor ik het wist lag ik al met mijn lichaam in de lakens. Ik hap naar Louis zijn lippen, maar sla een harde kreun als hij terug op mijn lid schuift. Ik was zo van slag, dat Louis me moes wijzen op het lijden. Mijn vingertoppen drukte ik in zijn huid. Veel meer had ik echt niet nodig. Ik zorgde ervoor dat Louis het goede tempo aannam, maar voelde alles al samentrekken. Hoe lang ik dit gevoel ook wilde vasthouden, ik hield het niet meer. Mijn rug holde en met een harde kreun kwam ik klaar. Ik liet me terug in de dekens vallen en ik had echt even nodig om bij te trekken. Ik trok Louis voorover en kuste hem zacht. Liefdevol.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    s]Sorry, I was dying over a Larry fanfic[/s
    Louis William Tomlinson

    Harry had me het goede tempo aangewezen en dat hield ik dan ook aan, ik kuste zachtjes in zijn nek en voelde hoe hij zijn greep op mijn heupen versterkt, hij is kort bij, niet veel later voel ik hoe hij lichtjes omhoog komt en zijn warme goedje zich in me verspreid, hij laat een luide kreun horen en laat zich dan weer ik de lakens vallen.Daarna werd ik naar onder getrokken om zijn lippen tegen de mijne te voelen, ik plaats mijn handen op zijn borst en kus hem terug, de kus was zacht en zat vol liefde, ik voelde hoe mijn onderbuik kriebelde, iets wat ik niet snel heb bij mensen en met een smile op mijn gezicht van hier tot Tokio, trek ik terug en druk nog één zacht kusje op zijn mondhoek. "Dat kan toch nog eens gebeuren, toch?" Fluister ik dan zachtjes terwijl ik mijn hoofd op zijn borst leg.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik had het heet en mijn lichaam plakte tegen dat van Louis. Mijn handen lagen nog altijd op zijn kaken en met glinsterde ogen keek ik d'r jongen boven me aan. De enorme lach op zijn gezicht deden mij mondhoeken ook omhoog trekken en zachtjes drukte ik nog een kusje op zijn lippen. Langzaam begon ik weer bij zinnen te komen en kreeg ik mijn besef terug. 'Veel vaker.' Fluisterde ik, terwijl ik door zijn haar streelde, toen hij zijn hoofd op mijn borstkas legde. Ik sloot mijn ogen even en zuchten. Dit voelde allemaal zo goed. 'Nu ken ik je letterlijk van binnen en van buiten.' Grinnikte ik zachtjes en liet mijn handen naar zijn rug afglijden, waar ik hem rustig streelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Veel vaker." Fluistert Harry, ik lik langzaam over mijn lippen en druk een kusje op zijn borst. Ik voel hoe hij over mijn haar streelt en even later grinnikt hij. "Nu ken ik je letterlijk van binnen en van buiten." Zegt hij zachtjes terwijl hij zijn handen naar mijn rug verplaatst. Ik knik lichtjes en sluit mijn ogen. "Ik hou van je, Haz.." Fluister ik zachtjes terwijl ik met mijn vinger over zijn borst streel, ik open mijn ogen weer en kijk op naar hem om hem een glimlach te geven. Ik druk een kus op zijn kin. Hij voelde warm aan, zoals altijd, Harry was warm, Harry was mijn persoonlijke kachel. Eventjes giechel ik om mijn eigen gedachten en haal een hand door mijn haar. Mijn persoonlijke kachel.


    The artist is the kid that survived.