• Hello!

    Ik ben opzoek naar story's!

    Liever geen: Harry Potter, Tokio Hotel, Twilight, HungerGames
    Wel: Fanfictions met een bijzondere verhaallijn. (One Direction, Justin Bieber, Austin Mahone) en verhalen met een andere mooie en goeie verhaallijn.

    Het lieft verhalen die goed geschreven zijn, leestekens goed zijn gebruikt en het mogen verhalen zijn die net zijn begonnen. zolang de verhalen maar niet zijn afgelopen Ook lange verhalen die nog steeds bezig zijn. Verder moet er regelmatig een hoofdstuk worden geupload.

    Weten jullie nog verhalen voor mij?

    Alvast bedankt.

    x Merel


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    The Uncommon

    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - al het levende dat ze aanraakt, sterft.

    - Onbekende personen + fantasy + romantiek

    Misschien iets voor jou :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klik


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.


    Hotel Atkinson
    Dit verhaal gaat over de zeventienjarige Evelyn.
    Wanneer ze met haar gezin op vakantie gaat naar Amerika, gebeurt er iets raars wanneer ze in de lift is. Hij eindigt op de dertiende verdieping.
    De dertiende verdieping bestaat niet, want Amerikanen geloven dat deze verdieping ongeluk brengt. De dertiende verdieping staat niet vastgelegd op blauwdrukken van het hotel en ook wanneer je de trap neemt, ga je van de twaalfde naar de veertiende verdieping.
    Hoe is dit mogelijk?
    In eerste instantie denkt Evelyn dat het onzin is, vermoeid van de reis en niets meer dan dat, maar ze begint te twijfelen wanneer het niet alleen haar overkomt.


    • Horror
    • Onbekende personen
    • Post regelmatig (tegenwoordig weer, het lag heel even stil)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 16:47 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    The Womanizer - Harry E. Styles


    Harry Styles, the flirt, the womanizer, the party man
    Can a bet turn him into a real gentleman?
    Can you change someone’s personality?
    Because in fact I’m just breaking his heart...


    Kijk maar of je het wat vind.. Xx

    http://www.quizlet.nl/stories/114535/about-my-feelings--niall-james-horan/

    Over Niall James Horan en Olivia Rose Parker. Niall was plots verdwenen en Olivia, waar hij destijds een relatie mee had, kwam er pas 3 weken later via de tv achter waar hij was. Omdat hij zijn telefoon etc. niet opnam probeerde Olivia hem te vergeten wat natuurlijk mislukte. Nu heeft ze een vriendje Luke terwijl ze Niall nog steeds mist. Hoe zal dit aflopen?

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/103325/my-beautiful-princess--niall-horan/[url/]



    Een vieze stalker achter je aan. Dat zijn van die dingen die wel eens gebeuren, maar meestel gewoon in zo'n oude soap ziet. Of als het in het echt gebeurt dat het wel mee valt. Maar nee, ik heb er echt een achter me aan. Een vieze toerist die ons eiland eenmaal komt bezoeken. Iedereen weet het hier, als je iets met een toerist krijgt ben je een hoer. Ze willen toch alleen maar seks, en daar lijkt heel hun leven om te draaien. En als ze het dan een keer wel uit liefde doen, heeft het nog geen zin. Na een zomer zijn ze weg. Na een zomer zie je ze nooit meer, en flikfloien ze wel weer met een ander aan. Ik moet er niet aan denken dat ik ook maar een moment verliefd word op een toerist. Dat is dan ook vaak de reden dat ik iemand negeer als die met mijn flirt. Maar heel soms gebeurt het gewoon plots. Dan kan je er niks aan doen en maakt het niet uit dat je word beschoud en uit geschoolden word door heel het eiland als hoer. Maar dan komt de verdriet. Dan zie je plots in dat het niet kan. En dan, dan is je hart gebroken, en kan het niet meer gemaakt worden!

    Ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland Bora Bora. ze komt eigenlijk uit Nederland maar is hier heen verhuist van wegen de gezondheid van haar moeder. Die zegt altijd dat dit de mooiste tijd is van je leven, en dat je er voor moet gaan. En ja, je bent 17, en je pubert, daar horen liefdes bij, ruzie en moeilijke beslissingen bij. Maar het moeilijkste is nog, wanneer weet je nou dat je het juiste doet!?

    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.


    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in

    [/url]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ik heb een OP verhaal voor je, genaamd Hecticity, maar omdat ik nu op mijn telefoon zit, kan ik even geen link neerzetten.


    The odds are néver in our favor.

    Dankjullieweell! Meer mag altijd =)


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Dit is een story die een totaal van vijf of zes hoofdstukken zal hebben en morgen is afgelope. Het is een OP. Het gaat over Mrs. Johnes en haar buurvrouwen, Mary, Emily, Carol, Rose en Alice. Mrs. Johnes is nogal vreemd en heeft soms perfecte theekransjes waarbij ze haar buurvrouwen uitnodigt, die allemaal flink roddelen. Nou ja, lees de inleiding als je wilt. Het heet: The odd tea-parties from atypical Mrs. Jones.
    http://www.quizlet.nl/stories/115241/the-odd-teaparties-from-atypical-mrs-johnson/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    http://www.quizlet.nl/stories/115238/letters-to-liam--ljp/
    Enorm originele titel -ahum- maar ik denk dat de verhaallijn nog wel leuk is dusseeeuh, give it a try zou ik zeggen.

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator
    Written by IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het plaatje is aanklikbaar.



    Een fictief land wordt bestuurd door De Raad. Deze Raad bestaat uit negen leden, waarvan één de Spreker is, en één Voorzitter.
    Zorg ervoor dat je weet wat de Raad is, en zorg er vooral voor dat De Raad niet weet wie jij bent.
    Haar wraak overtreft al je nachtmerries.


    Nothing tastes better than a good story

    Knight schreef:
    Ik heb een OP verhaal voor je, genaamd Hecticity, maar omdat ik nu op mijn telefoon zit, kan ik even geen link neerzetten.

    Hecticity.
    The lost citizen.


    The odds are néver in our favor.




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te streiden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpfull girl,
    And a new future..



    Met dank aan Cui Ying, die een grote steun en toeverlaat in mijn werk is
    en mij alle vriendschap en begrip verleent die een mens nodig heeft <3


    Titel is klikbaar.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.